Vapaa kuvaus

Aloituksia

0

Kommenttia

41

  1. Vaimoni+kanssa+ollaan+sovittu+jatkavamme+niin+pitkään+kuin+hauskaa+ja+tyydyttävää+on.Olen+pannut+vaimoani+jo+17+vuotta+kimpassa+muiden+kanssa+ja+vaimo+on+mielellään+ottanut+vierasta+kalua+ja+antanut+nautintoa+miehille.
  2. Kun+muistelen+ensikertaa+niin+ei+oltu+montaa+kuukautta+yhdessä+kun+kerroin++vaimolle+haluistani.Kerroin+vaimolle+silloiselle+tyttöystävälleni+halustani+kolmen+kimppaan+1N+ja+2M+heterona+jossa+molemmat+miehet+ovat+naisen+toiveiden+täyttäjänä+ja+rakastajina.Kun+olin+saanut+hänet+vakuutettua+asian+olevan+minulle+ok+että+hän+saa+nauttia+myös+toisesta+miehestä+ilman++mustasukkaisuutta+ja+jälki+syytöksiä+niin+sain+luvan+järjestää+koe+tapaamisen+valitsemani+miehen+kanssa.Valitsin+parhaan+ystäväni+vaimoni+ensimmäiseksi+panokaveriksi.Kaveri+tuli+perjantaina+suoraan+töistä.Olin+kiihoittunut+odottelusta+ja+vaimo+jännitttynyt+joten+menimme++sänkyyn++jo+odotellessamma+illan+alkua.Kaverin+saapuessa+olimme+alasti+ja+vaimmo+meìnasi+alkaa+pukea+päällensä,+ehdin+kuitenkin+estää+häntä.+Oven+avasi+22v+kaunis+alaston+nainen+joten+myös+kaverini+oli+melko+hämmästynyt+hämmästynyt.+Sauna+oli+valmis+joten+kaverin+kanssa+saunaan++ja+pesulle+koko+porukka.+Vilvoittelimme+ja+kaveri+tutustui++kauniiseen+naisvartaloon.+Sänky+alkoi+houkutella+kaikkia+eli+ei+mennyt+kauan+kun+naisystäväni+sai+ensi+kertaa+yhdessä+olomme+aikanaa+vieraan+miehen+munaa.Hän+säipsähti+ja+katsoi+miinua++hätääntyneen+oloisesti+kun+kaveri+alkoi+työntyä+pilluun,+sain+hänet+rauhoittumaan+kun+hän+huomasi+että+saa+todella+nauttia+kahdesta+miehestä.Sinä+viikonloppuna+ei+paljon+vaatteita+käytetty+eikä+kondomeja+ja+ehkäisynä+oli+supot.Alussa+olimme+kimpassa+viikonloput+ja+kaveri+kävi+usein+myös+viikollakin.Kaveri+on+perheystävä+käy+meillä+usein+vieläkin+ja+vaimoni+on+yhä+meidän+pikku+prinsessamme+jonka+kanssa+olemme+kimppasängyssä++2-6+yötä+kuukaudessa.+Kaverilla+ja+vaimolla+on+pysyvä+lupa+panna+myös+kaksistaan.+Meidän+seksi+historialla+on+luonnollista+että+vaimoni+on+kahden+miehen+nainen.Olemme+olleet+kolmen+kimpassa+jo+yli+17++vuotta.