Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mika46
profiilit
Mika46
Mika46
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
41
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+saa+kiksejä+kuvitelmista+vaan+kun+vaimoa+todella+pannaan+kimpassa.+
Vaimoni+tykkää+nykyään+kun+on+useampia+miehiä+mukana.
Tässä+vuosien+varrella+vaimo+on+rakastunut+myös+vakimieheen+ja+antaa+mielellään+miehen+panna+ja+saa+myös+orgasmeja+meidän+kummankin+kanssa.
Vaimon+kanssa+ollaan+vieraskoreita+ja+annetaan+aina+vieraan+panna+ekana+ja+paljaalla+pannaan+molemmat/kaikki.
Vaimon+suosikki+on+3+miestä+panemassa.
07.03.2020 09:45
38v+vaimoni+haluaisi+kolmen++miehen+kanssa+leikkimään+lääkärileikkejä!
07.03.2020 08:35
Anna+yhteystietosi+niin+otan+illan/yön+aikana+yhteyttä.
06.03.2020 19:19
38-vuotias+vaimoni+olisi+halukas+tekemään+tuttavuutta+ison+(paksun)+peniksen+kanssa.
03.03.2020 22:52
Meillä+on+muutamia+kavereita+jotka+käy+panemassa+vaimoani.
Tykkään+itsekkin++kun+otamme+vaimon+kanssa+muita+miehiä+panemaan+vaimoani+kimpassa.
Yksi+mies+on+ollut+mukana+17+vuotta+pannen+vaimoa+vähintään+4-6+yötä+kuukaudessa+joko+kimpassa+tai+vuorotellen.
06.01.2020 21:03
Hyvä+kroppa+ja+isot+rinnat.
Ukkomiehen+unelma+
Kiimainen+kaunis+tyttö+olin+kesälomalla+4+päivää+ennen+miehen+kotiinpaluuta+lomille
06.01.2020 18:55
Samoja+sääntöjä+on+meilläkin+ja+vaimoa+saan+panna+niin+paljon+kuin+haluan.
06.01.2020 10:45
Yksi+kaverini+kutsui+vaimoani++pikku+huoraksi+kun+pääsi+panemaan+vaimoani.
Minua+nimitys+häiritsi+mutta+vaimostani+se+oli+kiihoittavaa++ja+hyväksyin+sen+itsekkin.+
Meillä+on+kaksi+kaveria+jotka+panevat+vaimoani+säännöllisesti+myös+vaikka+en+ole+paikalla.+Olemme+paljon+yhdessä+vapaa+aikana+ja+yvdessä+päädytään+sänkyyn+joko+toisen+tai+molempien+miesten+kanssa.
06.01.2020 10:36
Voi+käydä+kuten+vaimollani.
Hämärä+höyryä+täynnä+oleva+huone,+vaimo+katsoi+ovelta+ja+"näkki"+minut+ylälauteilla+ja+istui+muuten+tyhjässä+saunassa+miehen+viereen+ottaen+miehen+peniksestä+kiinni+säikähtäen+kun+käsi+osui+isoon+lepotilassa+olevaan+vieraaseen+munaan.+Pienen+polimiikin+jämkeen+sovimme+ja+vaimo+sai+uudelleen+kosketella+ja+imuttaa+tuota+vierasta+,+lopuksi+panimme++vaimoani+vuorotellen+usean+tunnin.
06.01.2020 09:52
Sinut+pitäisi+ottaa+mukaan+kun+olemme+jopa+neljän+vieraan+miehen+kanssa+panneet+vaimoani+osa+katsoo+ja+odottaa+vuoroaan+toiset+panee+yhtäaikaa+ja+vuorotellen.+
Siinä+olisi+putsarille+hommia.
06.01.2020 09:27
Mistä+päin+olet?++++Minun+38v+vaimoni+kiinnostui+parinvaihdosta+ei+olla+ensikertalaisia.
06.01.2020 08:32
Minä+en+varsinaisesti+lainaa+vaimoani+mutta+olemme+usein+olleet+1N+ja+2-4M.
06.01.2020 08:24
Olin+itse+kuusitoista+vuotias+kun+olin+kolmekymmentäneljän+ikäisen+parin+kolmas+ja+sain+panna++tätä+34vuotiasta+naista+kahden++vuoden+ajan+jopa+useasti+viikossa.+Vaimoani+ollaan+nyt+pantu+kimpassa+16vuotta.
Aloitimme+kun+vaimo+olì+22vuotias+nyt+vaimo+on+38vuotias.
04.01.2020 14:41
Olemme+Järvenpäästä+ota+yhteyttä.
29.12.2019 02:54
Olemme+Järvenpäästä+ja+käymme+usein+Tampereella+ja+yövymme+omena+hotellissa
Yöt+voisi+viihdyttää+38v+vaimoani.
Petit+ovat+riittävän+leveät+kolmelle.
29.12.2019 02:32
Vaimoni+38v+ìtsé+olén+46v.
Meilläkin+on+useimmiten+joka+toinen+viikonloppu+
Joskus+myös+joka+viikonloppu.
29.12.2019 02:19
Olen+46v+vaimoni+on+38v.
Minä+olen+jo+16v+ollut+34v+avioparin+kolmas+pyörä.
Olin+heillä+usein+ja+miehen+vaimo+oli+innokas+opettamaan+nuorta+miestä+ja+olin+tervetullut+aina+ja+äävin+joka+viikko+heillä+useasti+parin+vuoden+ajan.
Rouva+oli+upea+kaunis+ja+kiimainen..
Omalle+vaimolle+kerroin+jo+kahdden+kuukauden+yhdessä+olon+jälkeen.
Kerroin+myös+haluavani+kolmen+kimppaa+jossa+olisi+1N+ja+2Miestä+ja+haluavani+ainoaksi+naiseksi+omaa+tyttöystävääni.
Hän+suostui+ja+sain+luvan+järjestää+hänelle+seksi+tapaamisen.+Hhän+oli+silloin+22v+nyt+38+vuoden+iässä+on+sama+mies+edelleen+aktiivisesti+ainakin+3+yötä+kuussa+meillä+eli+perjantai+illasta+maanantai+aamuun.
Panemme+kimpassa+ja+vuorotellen+vaimoani.
Olemmee+kaikki+heteroja.
28.12.2019 01:57
Olen+46v+mies+ja+vaimoni+on+38v.
Minä+olen+ollut+kolmenkimpassa+1n+2m+jo+kun+olin16v.+
Olen+aina+tykännyt+kolmen+kimpasta+ja+houkuttelin+vaimoni+jo+22v+ikäisenä+mukaan.
Kun+olin+saanut+vaimolta+luvan++pyytää+kaveriani++mukaan+panemaan+vaimoani++kysyin+kaveriltani+haluaako+hän+tulla+panémaan+mun+vaimoa+kimpassa+kanssani+kyllä+hän+halusi+ja+haluaa+vieläkin.
Ollaan+kimpassa+ainakin+kerran+kuussa+perjantai+illasta+maanantai+aamuun.
Olen+pyytänyt+välillä+muitakin+kavereita+mukaan,+tämä+on+meidän+elämää+josta+haluamme+nauttia+täysin.
22.12.2019 05:50
Vaimoni+on+meillä+kimpan+naisena+ja+ollut+jo+17+vuotta.
Meillä+yksi+on+yli+muiden+ja+hänen+kanssa+panemme+vaimoani+usein+vuorotellen+kimpassa+ja+vuorotellen+eikä+jää+kerta+panoksi+vaan+paemme+usein+viikonloppuisin+++kymmeniä+kertoja+ja+viikolla+on+yleensä+pikapanot+vuorotellen.
Tämän+kaverin+kanssa+ollaan+pantu+vaimoa+pilluun++yhtä+aikaa+josta+vaimo+nauttii+eniten.+Sääli+että+ollaan+onnistuttu+vain+tämän+yhden+miehen+kanssa.
On+kyllä+viikonloppuisin+tullut+tavaksi+olla+kumpikin+vaimon+pillussa+yhtä+aikaa+ainakin+kerran.+Tuntuu+oudolta+kun+toinen+mies+laukeaa+samassa+pillussa+ja++kun+vaimo+alkaa+kouristelemaan+orgsmin+tahdissa.
Kokeilkaa+on+vähän+hankala+miehille+mutta+tuntuu+hyvältä.
08.12.2019 03:03
Aviopari+N38v++itse++M46v+kiinnostaa+miehet+kolmanneksi+hetero+seksi+mielessä.
01.12.2019 05:46
1 / 3