- Sompasen viereisellä montulla tulee käytyä. Yleensä ei muita ole paikalla.
- Miten saisi yhteyden? Täällä olisi 44v 190/100/16 bivers
- Täysin samaa mieltä! Mies on parempi imemään naisia kuitenkaan väheksymättä.
- Tänään 24.5 ajelen puolenpäivän aikaan JKL:n läpi. Olisiko paikkaa minne tyhjentää pussit? Kirrissä ketään tuolloin?
- Täältä löytyisi myös seuraa.
- Voi äitin pikku lettukorva. Pitäisikö välillä ottaa pää pois omasta perseestä ja haukata raitista ilmaa. Tosin onhan se kiva että tuollaiset keskenkasvuisetkin pääsee toteuttamaan omia fantasioitaan netin välityksellä.
- Joko on levareilla toiminta alkanut?
- Harmi että on muutama vuosi liikaa
- Samalla nimellä s.posti täällä.
- Itse autoillen useinkin stringeissä ja läpikuultavissa leggingseissä. Ehkä se on juuri mikä kasvattaa himoa entisestään kun jännittää tuleeko pysäytetyksi
- Täällä myös. Liikun Kouvola Porvoo sektorilla
- Sama se on mullakin ja sitä myötä olen alkanut myös itse käyttämään naisten vaatteita. Töissä on aina naisten alus vaatteet ja kotona joko mekossa tai legginsseissä ja topissa 😍
- Hardkuk miten suhun saa yhteyden?
- Miksi sitä hyvistä paikoista luopumaan...
- Sompasen p-alue tai missä itse käyn niin vanha sora kuoppa sompaselta vähän kouvolan suuntaan. Toinen missä käyn paljon on juurikorvessa
- Vieläkö on tarjolla? S. Posti löytyy täältä nikillä
- Nyt töihin lähdössä ja jalassa puuvilla hipsterit ja lidlin leggingsit. Kymi on koti kunta
- Lenkillä en käy mutta kävin ostaan samanlaisia leggingsejä. Todella miellyttävät. Ja toki naru stringit tai pitsi hipsterit.
- onko hiekka kuopalla toimintaa?