Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
223
Kommenttia
11607
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kun katsoo amerikan pastoreita ja dollareiden haalimisia ja show menoa jne jne niin ei jää asia epäselväksi.
24.06.2026 22:52
Sitten kun jerusalemissa nousee temppeli ja mahtipontinen mies johtaa järjestelmää niin aika on hyvin lähellä.
24.06.2026 22:46
Samoin panttikirjat.. ja kannattaa tiliote ottaa kuukausittain paperisena jos järjestelmä kaatuu joskus.
24.06.2026 22:36
Täytyy sanoa ,että itsekin olen ihmetellyt mitä naisten päässä liikkuu kun teettää kauheat makkarahuulet, jotka ovat järkyttävän rumat jopa niin, että tekee mieli katsella vaikka tiiliseinää mielummin.
Missä on mennyt vikaan ?
24.06.2026 22:34
No juurikin näin ja tämä nykyinen saa sen temppelin avustajineen pystyyn ja siihen sitten antikristus ja kuka kristitty pysyy elossa ne vuodet.
Sitten tulee Kuningas.
15.06.2026 13:20
Mitä tulee Israeliin niin siellä suurimpana riehujana on zionistit ja mitä tekemistä heillä on Israelin kanssa.
Se oikea Israel mikä nousee pian on jäännös..pieni joukko.
Silloin on evankeliumi työ tehty ja pakanoiden täyteys sisällä jne.
12.06.2026 22:56
Ihmisikä on 120v eli aikaa on vielä sukupolven jaksolle.
Asiat tapahtuu nyt hurjalla vauhdilla.
Tekoäly tulee nopeuttamaan asioita entisestään.
12.06.2026 22:53
Aika on lopun aikaa. Karmeita tapahtuu.
Raamatun teksti toteutuu ja kiihtyy.
09.06.2026 22:12
Bolshevik juutalaiset...paljonko ne on tappanut kristittyjä.
Aloitappa siitä...
Sitten kristityt...kaikki ei ole kristittyjä kuten hedelmät kertoo.
Esiintyvät kyllä, mutta ei ole.
26.05.2026 19:00
Jumalalla oli vain yksi erittäin tärkeä mies ja se oli Paavali.
Juuri sopiva tuomaan oikean sanoman kaikille.
Raamattu kertoo asian todeksi.
Jumala piti Paavalin nöyränä ja kuuliaisena koska oli kysymyksessä yksi tärkeimmistä tehtävistä tällä planeetalla. Sitä ei saanut mokata ja siksi pistin oli lihassa.
Pistin piti nöyränä ja jopa omin sanoin lähes Jumalalle orjana sillä niinpaljon oli työtä Paavalilla tekemättä edessä ja Paavali teki ja kirjoitti upeat kirjoitukset ja myös kirjoitutti.
Nyt miljardit ihmiset saavat nauttia Paavalin upeista teksteistä js saatanan omille on paljon pilkattavaa kunnes tulee palkan maksun aika. Sitten loppuu herjaaminen ja huuto tulee tilalle.
26.05.2026 18:56
Jeesuksen saapuminen on ilo kristityille, mutta muille kauhistus.
25.05.2026 12:13
Jeesus on synnitön Jumalan Poika ja Jumala järjesti pelastussuunnitelman itse.
Rakkaudesta.
25.05.2026 12:12
Sinähän valehtelet ihan jatkuvasti. Onko tuossa mitään järkeä.
25.05.2026 12:10
Sinähän taidat olla hoidon tarpeessa. Niin järjettömiä kirjoitat.
25.05.2026 12:09
Sinähän reippahasti valehtelet. Kokeile välillä totuutta.
25.05.2026 12:07
Satanisti valehtelee ja kertoo valheita.
Näitä riittää.
22.05.2026 12:40
Ateistit ei tunne eikä tajua yhtään mitään.
Jumala toimii Hengen kautta, jotka ovat Hänen omiaan.
Siksi ateistit on ulkona kuin joulutontut. He eivät näe eikä tunne eikä ymmärrä mitään.
22.05.2026 12:37
Se iankaikkinen loppui kun Kristus saapui.
Nyt on pelastus vain Kristuksessa.
Ainoastaan jäännös enää nousee vanhasta liitosta piahkoin ja sekin alkaa kristityksi.
22.05.2026 12:31
Homoille kerrotaan Jumalan ilmoitus..sitten homot tekevät päätelmän itse.
Aikanaan ei voi sanoa, etteikö kukaan kertonut Jumalan ilmoitusta mitä lukee raamatussa.
Helppoa ja selvää
18.05.2026 15:21
Homous on kuolemansynti.
Siitähän tässä oli kysymys.
Tee aloitus pedofiileistä. Katsotaan voihan tulla keskustelua.
18.05.2026 15:18
1 / 581