Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MrHyvis
profiilit
MrHyvis
MrHyvis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
8133
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+,mutta+eihän+mies+ja+nainen+ole+tasarvoinen+kun+mies+on+luotu+Jumalan+kuvaksi+ja+sitten+miehestä+otettiin+se+apu+eli+nainen+.
+++++Sehän+on+rakkautta+mieheltä+,että+kertoo+Totuuden+rakkaalleen+ja+siitä+nainen+voi+rakentua+oikein+ja+on+timanttia+ja+kultaa+maailmassa+,mutta+nämä+kaikenmaailman+vinkujat+,joita+joku+kutsuu+myös+nimellä+nainen+niin+nehän+on+jotain+sellaista+,että+ei+viitsi+aakkosia+sellaisiin+tuhlata+..mutta+niihin+oikeisiin+naisiin+,jotka+ovat+silmiltään+ja+katseeltaan++suloisia+...ai+että+ne+on+sitten+suloisia+.
18.05.2019 19:57
Jumalan+tahdon+mukaan+ja+Jumalan+järjestyksen+mukaan+elävä+nainen+on+todella+elävä+ja+uskon+myös+siunattu+.Sellainen+nainen+on+todella+tavoittelemisen+arvoinen+ja+heikkoudessaan+voimakas+ja+uskon+myös+,että+nainen+todella+erottuu+tavallisista+naisista+kaikilla+tasoilla.
+++++Yhteiskunnassa+on+monia+naisia+,jotka+haluaa+olla+suuria+johtajia+ja+moni+nainen+sitten+romahtaa+kunnolla+kun+ei+kestä+sitä+paikkaa+mihin+Jumala+on+miehen+luonut+,mutta+ei+naista+.
+++Se+tunteisiin+meno+johtavalla+paikalla+alkaa+syödä+naista+ihan+eri+tavalla+ja+nainenhan+ei+tätä+asiaa+ymmärrä+siis+mitä+mieheen+Jumala+on+asettanut+.
+++++Toiset+siis+tottelee+tässäkin+Jumalaa+ja+sitten+se+toinen+porukka+...
17.05.2019 18:58
Hyvin+kirjoitettu+...asiaa.
17.05.2019 14:03
Niin+tuota+...Jeesuksen+voima+saattaa+olla+hieman+erilainen+silti+,vaikka+ihmisenä+toimitti+Jumalan+osan+myös.Riivaajat+tunsivat+Jeesuksen+ja+pelkäsivät+ja+esim+opetuslapset+olivatkin+hieman+vaikeuksissa+eikä+voineet+ajaa+heti+saastaisia+henkiä+pois+eli+näin+siis+pieni+kirjoitus+raamatun+lehdillä.
++++Kyllä+siis+kristityillä+on+tietoa+ja+voimaa+ja+tietoa+on+muillakin+,mutta+tulokset+muilla+saattaa+olla+mitä+on+?+mutta+ne+joissa+on+Pyhä+Henki+niin+riivaajat+pelkää+ja+on+syytä+pelätäkin+,mutta+kristityn+täytyy+myös+kasvaa+siihen+auktoriteettiin+Kristuksessa+,että+ei+kulje+kuin+märkä+lapanen+ja+sano+anteeksi+,mutta+jos+mitenkään+viitsisit+lähteä+jos+sinulla+ei+ole+parempaa+tekemistä+tms.
++++On+siis+otettava+se+auktoriteetti+käyttöön+ja+olla+TOIMIJA+Kristuksessa+eikä+tarkkailija+ehkä+jos+kysymyksillä+.
++Katolinen+kirkko+on+tuossa+pois+ajamisessa+oikeilla+jäljillä+ja+suomessa+esim+ev.lut+on+täysin+pielessä+ja+johtuu+siitä+suvaitsevaisuus+laodikea+tyylistä+,jossa+tietysti+mikään+ei+ole+väärää+.UT+tekstissä+riivaajien+pois+ajaminen+kuului+aivan+selvästi+kristityn+tehtäviin+ja+jokainen+voi+miettiä+,miksi+se+on+nyt+tässä+ajassa+poissa+.
17.05.2019 07:14
Jeesus+on+elävä+Jumalan+poika+ja+Hän+elää+ja+tekee+kaikenlaista+hyvää+ihmisten+keskuudessa+.Hän+on+kanssamme+maailman+lopuun+asti.Jokapäivä.
16.05.2019 20:36
Aiemmin+ketjussa+oli+sillalta+hyppääminen+...ääni+päässä+sanoo+hyppää+tai+tapa+itsesi+tai+tapa+joku+toinen+.Tuollainen+ihminen+on+jo+saatanan+hallinnassa+eikä+itse+pysty+hallitsemaan+itseään.
+++++Silmät+on+toinen+asia+..niissä+voi+olla+kuin+lasikalvo+päällä+ja+lasittunut+silmät+suurina+katse+ihan+normaali+oloissa+ja+sitten+se+mikä+monilla+naisilla+on+,jotka+jalkojaan+levittävät+miehille+usein+ja+naivat+kenen+kanssa+sattuu+ja+punaiset+silmät+loistaa+voimakkaasti+.
+++++Itse+myös+erotan+Hengessä+pahan+voiman+ja+saan+varoituksen+pahasta+jo+etukäteen+,että'+ennätän+varoa+.Myös+kaukaa+esim+tällä+saitilla+kirjoittaa+hyvin+voimakas+saatanan+oma+joka+kristinuskon+asioita+kirjoittaa.
++++Pahinta+mitä+voin+kuvitella+,mitä+saatana+on+saanut+aikaan+on+nykyajassa+kaikki+mielenvikaisuus+tai+lähes+kaikki+diagnoosit+.Asia+kun+on+liian+usein+saatanan+hallinnasta+ihmisessä+ja+sitten+vaan+nappia+suuhun+ja+paita+väärinpäin+päälle+ja+koppiin+ja+tuo+piruparka+joutuu+kenties+demonisoituna+olemaan+jossain+kopissa+pirun+riivaamana+eikä+kukaan+auta+sillä+saatana+on+saanut+hyvin+tuon+mielenterveyspuolen+hallintaansa+ja+se+on+ihan+virallista+.
+++++Ne+,jotka+oikeasti+tietää+asioista+eli+kristityt+ja+kyllä+muslimeilakin+on+ymmärrystä+ja+joillakin+alkukantaisilla+heimoilla+pahan+pois+ajamisesta+niin+nyt+siis+ne+,jotka+tietää+niin+niitä+pidetään+höperöinä+ja+saatana+siis+on+näiden+ateistiensa+kautta+saanut+asian+käännettyä+ylösalaisin++ja+kukaan+ei+saa+autettua+jossain+laitoksessa+ja+mikä+oikein+tosi+tosi+pirullista+on+se+,että+kristitty+ei+saa+enää+rukoilla+ihmisten+puolesta+sairaaloissa+esim+työntekijänä.On+todella+todella+piru+tehnyt+hyvin+tehtävänsä.Maailma+on+vaan+niin+tyhmä+,että+antaa+pirulle+koko+käden+pikkurillin+sijaan.
+++Näin+pääsee+tapahtumaan+kun+maailma+on+luopumuksen+ajassa+,mikä+on+raamatussa+kerrottu+ja+se+aukaisee+tien+sille+saatanan+oikealle+ruumillistuneelle+lähettiläälle+antikristukselle+.Se+on+tulossa+pian.
16.05.2019 20:30
Ei+välttämättä+Jeesus+anna+anteeksi+.Raamatun+tekstin+mukaan+ylläri+tulee+suurelle+osalle+kristikuntaakin+eli+kun+Herran+päivä+lähestyy+maanpäällä+voidaan+kysyä.....Onko+yhden+yhtään+kuka+hyvää+tekee+?+siinä+onkin+miettimistä+millainen+meno+juuri+ennen+hetkeä+on.
15.05.2019 19:25
Kun+sanotaan+rauha+rauha+niin+silloin+.......+maailma+todella+on+kuin+nooan+aikana+tai+lähellä+sillä+raaistumista+tapahtuu+,mutta+ihmiset+ei+sitä+tajua+kun+ovat+samanlaisia+nauttivia+hedonisteja+kuin+sammakko+keitin+vedessä+...vesi+lämpenee+ja+lämpenee+ja+siihen+tottuu+kunnes+palaa...
Ei+näe+metsää+puilta+kun+kaikki+tapahtuu+pikkuhiljaa+ja+tvssäkin+tappaminen+on+viihdettä+++eli+mitä+hulluutta+ja+sitten+se+hetki+yllättää+ihmiset+.
15.05.2019 18:44
Jeesus+sanoo+..valvokaa+ja+tarkoittaa+,että+ihmiset+ovat+valmiina+ja+uskossa+kun+Hän+tulee+.
+++++Tarkoittaa+samalla+muutakin+esim+hengellinen+tutkii+hengessään+kaiken+ja+samoin+tutkii+ja+näkee+ja+vertaa+raamatun+tekstin+monet+kohdat+UT+ja+myös+VT+puolelta+,jotka+kertoo+siitä+ajasta+ja+ajanjaksosta+,jolloin+Jeesus+tulee+hakemaan+morsiaimensa+maanpäältä+.
+++Tyhmien+ja+viisaiden+neitsyiden+eli+uskovien+ja+ns+uskovien+ero+tulee+olemaan+silloin+ja+moni+ei+valvo+tilaansa+vaan+menee+riivaaja+oppien+mukaan+ja+laodikealaistuu+eli+on+haalea+penseä+yms+yms+niinkuin+NYT+jo+on+se+aika+kun+valvoo+ja+katsoo+ja+tutkii.
++++Samoin+on+siinä+hetkessä+oleva+niitä+näyttelijä+kristittyjä+,jotka+eivät+oikeasti+ole+Hengessään+kristittyjä+vaan+sielullisia+kristittyjä+ja+niitäkin+näkee+olevan+jo+nyt+ja+ne+toimii+sitten+mm+niin+kuin+ne+palvelijat+,jotka+alkaa+ryyppäämään+muiden+mukana+kun+Herran+tulo+"näyttää"viivästyvän.
+++++++Eikä+siinä+kaikki+sillä+itse+Jumala+alkaa+tehdä+tilejä+JO+maanpäällä+selviksi+ja+lähettää/sallii+eksytyksen+niille+,joilla+ei+ole+Rakkautta+Totuuteen+eli+esille+tulee+asiat+ne+ei+pysy+piilossa+,mutta+nöyrä+saa+armon+se+joka+syntinsä+tunnustaa+eikä+niitä++peittele+.
15.05.2019 06:48
Minä+en+sinulaisen+hyväksyntää+tarvitse+.Kiitos+vaan+kuitenkin+.
14.05.2019 21:59
Älkää+uskoko+ketään+,jotka+ilmoittaa+tarkan+päivämäärän+ja+hetken+...ne+on+niitä+omanpään+profeettoja+.Se+hetki+on+ja+pysyy+salassa+eli+milloin+Jeesus+hakee+omansa+.
+++++Aikajakso+,jota+tulee+tarkkailla+ja+valvoa+on+Nyt+ja+eteenpäin.
14.05.2019 21:45
Siihen+on+selvät+lääkkeet+...et+ole+kasvanut+vielä+täyteen+mittaan+uskonelämässä+tai+kuka+tahansa+sama+asia+jos+katkeruus+ja+kaikenlainen+myrkky+on+sydämmessä+vielä+ja+tekee+pesäänsä+sinne.
+++++Kun+Pyhä+Henki+toimii+niin+Hän+opettaa+ja+ohjaa+hylkäämään+pahan+siis+kaiken+pahan+ja+se+käy+ihan+itsestään+..esim+tällä+saitilla+kun+nuo+kuin+vähäälyiset+rakit+haukkuu+niin+sydämmessä+on+rauha+ja+ei+ala+iskemään+vastaan+lähinnä+säälii+moisia.
++++++Perusasia+siis+rukoilla+Isä+Jumalaa+Jeesuksen+Kristuksen+nimissä+ja+anoa+ja+anoa+niin+,että+SINÄ+SAAT+SEN+,mitä+anot+kun+se+on+hyvää+ja+hyväksyttävää+Taivaallisessa+tuomioistuimessa+eli+ei+tee+väärää+tai+riko+mitään.
+++Jeesus+opettaa+niin+,että+olemme+rukoilijoita+uskossa+ja+Hengessä+eikä+turhanpuhujia+,jotka+ei+usko+edes+mitään+saavansa+.Siis+usko+niin+saat+.
+++++Toinen+mullistus+mikä+on+ja+pysyy+ja+on+,että+......kun+saatana+kuiskii+korvaasi+,että+kosta+sille+paskalle+ja+tee+jotain+,että+jne+jne+niin+ala+rukoilla+sen+vihamiehesi+ylle+siunausta+ja+hyvää+ja+muuta+ajatuksesi+hyviksi+sitä+ihmistä+kohtaan+...jos+olet+kasvanut+voimassa+ja+uskossa+niin+huomaat+hyvin+äkkiä+muutoksen+siinä+ihmisessä+,joka+on+ollut+vihamiehesi+.Jumala+näin+pääsee+toimimaan+ja+muuttamaan+vastustajaasi+.Voi+olla+jopa+niin+,että+siitä+katkerosta+tulee+ystävä.
+++++Tämä+mullistava+vihamiesten+puolesta+rukoilu+on+universumin+voimakkaimpia+aseita+ja+eikun+lataat+sen+käyttöösi+ja+toki+kaikki+toisetkin+.
+++++++Silloin+kun+olet+kasvanut+siihen++pisteeseen+,että+maailma+kuin+muuttuu+ympärillä+rukoillessasi+niin+olet+uskossa+toimija+,etkä+vain+tarkkailija+tai+kenties+joku+voi+olla+ateistikin+,mutta+pian+voimakas+Jumalan+ihminen+joka+kokee+ja+näkee+ihmeitä.
++++++Ateistien+kääntymiset+saattaa+olla+vaikuttavia+tapahtumia.
14.05.2019 20:09
Raamatun+teksti+on+selkeä+...+mies+ja+nainen+ja+kaikki+toiminnot+ne+hyvätkin+ja+mukavat+on+rakennettu+tämän+kaavan+mukaan+eli+miehelle+ja+naiselle.
14.05.2019 19:49
Jumala+tviittaa+pian+hyvinkin+voimakkaasti+sillä+raamatun+tekstissä+on+koko+suunnitelma+ja+aikajakso+,jolla+Jumala+vie+asian+päätökseen+eli+sen+,minkä+saatana+muutti+alkaen+evasta+.
+++++Ihminen+valitsi+väärin+ja+ei+uskonut+Jumalaa+,mutta+kuten+tiedämme+Jeesus+tuli+ja+teki+silloin+sen+kuka+Hän+on+eli+pelastus+ja+teki+pelastuksen+.Nyt+alkaa+n+2000v+sen+jälkeen+uusi+jakso+ja+aika+pian+loppuu+sille+eli+mahdollisuudelle+päästä+taivaaseen+,ellei+ole+jo+uskossa.
++++++Ovet+suljetaan+pian+ja+alkaa+tapahtumat+uudelle+aikajaksolle.
Kaikki+menee+niinkuin+on+kirjoitettu+ja+Jumala+pitää+siitä+aikataulusta+kiinni.
+++++++Siis+kohta+tulee+tviittiä+ja+paljon+ja+meno+tulee+olemaan+kauheaa+jossain+vaiheessa.
14.05.2019 07:01
On+Paavali+on+todella+hyvä+eikä+muuntele+kirjoituksia+...erinomaista+tekstiä+.
14.05.2019 06:52
Minä+olen+uskova+ja+minua+ei+ahdista+vaan+olen+VAPAA+ja+tällaista+vapautta+ja+riemua+en+kokenut+syntisäkkinä+ennen+uskoa+.
+++Tein+syntiä+synnin+jälkeenkin+ryyppäsin+ja+nain+naisia+mennen+tullen+kun+ulkonäköä+on+suotu+ja+käytin+sitä+hyväksi+.Tänä+aamuna+kun+ajoin+niin+tuli+mieleen+,kuinka+hullua+elämää+tuli+aikoinaan+elettyä+ja+oli+kaikenlaista+pelkoa+milloin+mistäkin+.
+++++Lienee+turha+edes+sanoa+,että+nyt+olen+vapaa+eikä+addiktiot+riistä+minua+ja+olemustani+ja+olen+todella+vapaa+ja+elän+tai+kuolen+niin+olen+vapaa+ja+se+on+ainoastaan+siksi+,että+Kristuksen+Henki+asuu+minussa+.
+++++++Suosittelen+edelleen+ateisteja+ja+muitakin+pakanoita+aloittamaan+keskustelun+Jeesuksen+suuntaan+....tiedän+,että+ajan+toisella+puolella+teitä+monia+odotetaan+..teidän+aloitustanne+keskusteluun+siis+suosittelen+.
++++Jos+minulla+jokin+murhe+on+tässä+maailmassa+niin+se+,että+olen+nähnyt+saatanankin+kahdesti+ja+tiedän+sen+olevan+totta+ja+murhe+tulee+siitä+,että+on+ihmisiä+,jotka+kuollessaan+lähtee+sen+mukaan+ikuisesti+.Se+minua+vaivaa+ja+ahdistaa+sillä+haluan+pelastaa+ihmisiä+siltä+tyypiltä+ja+voin+sanoa+,että+te+ette+halua+sen+tyypin+seuraan+...sanon+edelleen+Te+ette+halua+koskaan+sen+tyypin+seuraan+siis+pyydän+alkakaa+juttelemaan+Jeesukselle+ja+tekemään+kysymyksiä+ja+te+kyllä+tiedätte+mitä+kysyä.
13.05.2019 23:01
Ateistit+ei+kuole+ja+katoa+vaan+kuolevat+ja+saavat+aikanaan+tuomion+tekojensa+mukaan+,kuten+kirjoitettu+on+.
+++++Jokainen+on+viimeisellä+tuomiolla+..jokainen+sielu+.Kukaan+ei+pääse+sitä+pakoon.Se+on+vaan+fakta+,jonka+uskovat+tietävät+ja+kertovat+ja+miksi+myös+kerrotaan+..ehkä+siksi+,että+ne+,jotka+ovat+kuulleet+evankeliumin+ja+uskon+sanan+eivätkä+ole+ottaneet+vastaan+Jeesusta+eivät+voi+puolustautua+,että+..Ei+ole+kukaan+kertonut+ja+olen+melko+varma+,että+tuo+lause+on+aikanaan+TOP1+.Mutta+vastaus+..Kyllä+on+ja+tietoa+on+ollut+,mutta+kun+ei+ole+kiinnostanut..
13.05.2019 22:42
Raamatun+tekstissä+on+asioita+,jotka+ei+käänny+ihan+oikein+suomenkielelle+,mutta+kaartuva+kansi+ei+millään+kerro+litteästä+maasta+..yhdessä+alku+vaiheessa+voi+olla+kuvaelma+,että+maa+oli+muodoton+ja+tai+muotoa+vailla+ja+sekin+enemmän+kertoo+siitä+,että+pyörimisliike+on+ollut+alussa+,että+pyöreys+lähes+pallo+muodostui+.Mitä+enemmän+tavaraa+tuli+siihen+tuli+sopiva+gravitaatio+ja+sekin+on+melko+tarkka+joka+kohdassa+ja+juuri+sopiva+ihmisen+keholle+.Jos+olisi+suurempi+raskaampi+pallo+niin+olisi+liian+suuri+gravitaatio+ja+päinvastoin+.
+++++Vetovoima+kertoo+sen+,että+ollaan+aina+monot+maankeskipistettä+kohti+ja+olemme+siis+pystyssä+ja+sama+joka+puolella+palloa.
++Samoin+vuodenajat+tulee+kun+"akseli+"kääntyy+tarkasti+ja+säännöllisesti++ja+kulma+aurinkoon+muuttuu+..kaikki+on+tarkkaa+suunnittelua+juuri+ihmistä+ja+elämää+varten+Jumalalta+,jonka+kaikki+on.
13.05.2019 20:52
Tuota+...itsekkin+pari+kertaa+ja+ehkä+kenties+enemmänkin+raamatun+lukeneena+sekä+muut+eeppokset+päälle+.....raamatussa+ei+missään+kohtaa+puhuta+maasta+minään+pannukakkuna+.Tämä+on+se+perusasia+,mistä+lähdetään.
++++Ihmettelen+,että+jotkut+on+jaksanut+tuollasista+vitsiä+kuin+litteä+maa+edes+jankuttaa+vielä+vuosien+jälkeen+eteenpäin.,
++Tämä+on+maapallo+millä+lennetään+avaruudessa+ja+lähiympärystön+planeetat+Jumala+on+samalla+lailla+muovannut+,jotta+ne+antavat+tarkan+liikeradan+ja+pysyvät+rajoillaan.Monella+myös+pyörähdys+akselinsa+ympäri.
++++Eikä+siinä+vielä+kaikki+.Maan+sisus+on+nerokkaasti+sulaa+ainetta+ja+se+yhdistettynä+maanpyörimiseen+antaa+maalle+ennennäkemättömän+hyvän+suojan+hiekanjyväsiä+ja+isompiakin+murikoita+vastaan+tiettyyn+pisteeseen+saakka+.Nerokasta+Jumalalta+.
13.05.2019 18:05
Ei+se+jokainen++ymmärräkkään+sillä+Jumalan+tuntee+Hengessään+se+,joilla+uusi+Henki+on+ja+sellainen+ihminen+on+USKOSSA+oleva+eli+uudesti+syntynyt.
++++++++Jeesuksesta+eli+Yeshuasta+on+todellakin+kirjoituksia+ja+on+paljon+ja+on+todistuksia+ihan+sieltä+alusta+jos+haluaa+oikeasti+lukea+.
++++Sitten+toinen+asia+...Jeesus+sanoo+,että+Hänen+lampaansa+kuulee+Hänen+äänensä+eli+Jeesuksen+omat+kuulee+jeesuksen+äänen+ja+niin+on+.Tämä+on+ihan+normi+tietoa+ja+elämää+uskovien+keskuudessa+.Itsekkin+kuulen+Jeesuksen+äänen+puheen+tai+ajatuksen+,jonka+Hän+laskee+sydämmelle+ja+sitten+voi+olla+,että+on+äkkitilanteita+,joihinka+on+lähdettävä+kun+ilmoitus+tulee+ja+itsekkin+olen+näin+tehnyt+...olen+jopa+juossut+erääseen+tilanteeseen+,jossa+sain+väliinmenolla+estettyä+ikävän+tapahtuman+tapahtumasta+.Herra+itse+ilmoittaa+.
+++++Ateistit+vaan+ei+tällaisista+asioista+tiedä+,mitä+kun+se+tutkain+eli+Henki+puuttuu+.
Väitellä+toki+voi+asioista+,mutta+uskovalle+se+on+turhaa+väitellä+kun+uskova+tietää+kuka+ja+ketkä+pelaa+tässä+maailmassa+peliä+ja+ketkä+on+ulkopuolella+.
+++++Sitten+kolmas+asia+....raamatun+teksti+on+totta+,,no+pieniä+haparointeja+on+sanojen+merkityksessä+siellä+täällä+,mutta+se+perustieto+on+oikea+ihan+paavalin+kirjeistä+asti+,mutta+monet+tietysti+väittää+kaiken+olevan+keksittyä+.
+++Paavalin+oma+kieli+oli+muu+kuin+kreikka+se+on+aramea+.Mutta+perustukseltaan+oikeaa+tietoa+,joka+aukeaa+sanalleen+oikein+Hengessä+.Ymmärtää+Paavalin+yksittäisten+asioiden+merkitys+konkreettisesti+kun+sana+muuttuu+todeksi+.
+++Sitten+neljäs+asia+..ihmeitä+tapahtuu+nykyäänkin+,mutta+ne+oikeat+uskovat+ovat+niitä+maanhiljaisia+,joita+ei+näy+parrasvaloissa+.Kunnioittavat+Jumalaa+nöyränä+.
13.05.2019 17:52
388 / 407