Xerxes2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
34
Kommenttia
138
Islam ja kristinusko molemmat yhtä laillisia Suomen lain edessä.
Jos polttaa raamatun mielenosoituksessa julkisella paikalla - se katsotaan Suomessa rikokseksi. Aivan samoin on jos polt083Aikooko hallitus säästää 6 miljardia ja "etupainotteisesti"?
Jotkut asiatuntijat ovat esittäneet, että Suomen pitää lopettaa tuhlailu nyt ryhtyä säästämään, ja peräti "6 miljardia082Mistä rahat ylisuuriin sähkölaskuihin?
Yllätyin kun kokoomuksen edustaja esitti jossakin keskustelussa samaa jota minä olin ajatellut, eli hintakattoa. Se on080Hintakatto - oikea ratkaisu - Kokoomukselle pisteet
Seurasin TV:stä eduskunnan keskustelua. Yllättäen ilmeni, että nimenomaan KOKOOMUS esitti juuri samaa ratkaisua, jota mi677Kolmen puolueen naiset keskustelussa!
Seurasin TV:ssä keskustelua, jossa mukana oli kolmen puolueen naisedustaja . Puolueet: Kokoomus, Perussuomalaiset067Elämme vaikeita aikoja
Ensinnäkin on tämä korona, josta ei tiedä kuinka kauan tämä vielä jatkuu. Se häiritsee normaalia elämistä. Sitä ei kukaa065Kuuluuko hyvinvointi kaikille?
Itä-Savo lehdessä 21.1.2021, Mielipide osastossa, oli Mikkelilä'isen Keskustan edustajan (PP) hyvä puhenvuoro. Siinä mai064Mikä on Keskustan kanta Savonlinnan liittymiseen Pohjois-Savoon?
Olen lueskellut eräitä kannanottoja asiasta. Joku on kirjoittanut, että Pohjois-Savo ei haluakaan Savonlinnan seutua li2461Savonlinna ja SOTE
On mielenkiintoista seurata miten tämä sote-uudostus toteutuu Savonlinnassa. On tiedossa, että kaupunki on odottanut So1156Kunnon keskustalainen Savonlinnan sairaalan säilyttämisen kannalla
"Savonlinnan sairaalan pysyvä lupa lakiin", kirjoittaa ITÄ-SAVO 6.10.2021. On sellainen vaikutelma, että osa keskustan3049Kummallinen sota nykyaikana...
Kun ajattelee käynnissä olevaa sotaa Venäjä - Ukraina, tulee mieleen monenlaisia ajatuksia. Ensinnäkin Venäjä aloitti s1547Perussuomalaisten ongelma
Kun lukee perussuomalaisten vaalimainoksia, huomaa yhtäläisyyksiä eräisii n suuntiin. Vertaa iskulauseita: "Äänestä Su745Onko Trump hyvä presidentti?
Ainakin minä pelkään, että häirikkömäisesti käyttäytyvä presidentti on vaarallinen USA:n asukkaille, mutta myös koko maa943Ilmastonmuutos ei ole ainoastaan paha asia vaan myös hyvä asia
Joillakin tahoilla puhutaan ilmaston lämpiämisestä kuin se olisi kuolemanvakava asia. Vakava asiahan se on, mutta on si038