Vapaa kuvaus

Aloituksia

34

Kommenttia

138

1. Islam ja kristinusko molemmat yhtä laillisia Suomen lain edessä.

Jos polttaa raamatun mielenosoituksessa julkisella paikalla - se katsotaan Suomessa rikokseksi. Aivan samoin on jos polt
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    83
  2. Aikooko hallitus säästää 6 miljardia ja "etupainotteisesti"?

Jotkut asiatuntijat ovat esittäneet, että Suomen pitää lopettaa tuhlailu nyt ryhtyä säästämään, ja peräti "6 miljardia
    Hallitus
    0
    82
  3. Mistä rahat ylisuuriin sähkölaskuihin?

Yllätyin kun kokoomuksen edustaja esitti jossakin keskustelussa samaa jota minä olin ajatellut, eli hintakattoa. Se on
    Politiikka
    0
    80
  4. Hintakatto - oikea ratkaisu - Kokoomukselle pisteet

Seurasin TV:stä eduskunnan keskustelua. Yllättäen ilmeni, että nimenomaan KOKOOMUS esitti juuri samaa ratkaisua, jota mi
    Politiikka
    6
    77
  5. Kolmen puolueen naiset keskustelussa!

Seurasin TV:ssä keskustelua, jossa mukana oli kolmen puolueen naisedustaja . Puolueet: Kokoomus, Perussuomalaiset
    Maailman menoa
    0
    67
  6. Elämme vaikeita aikoja

Ensinnäkin on tämä korona, josta ei tiedä kuinka kauan tämä vielä jatkuu. Se häiritsee normaalia elämistä. Sitä ei kukaa
    Yhteiskunta
    0
    65
  7. Kuuluuko hyvinvointi kaikille?

Itä-Savo lehdessä 21.1.2021, Mielipide osastossa, oli Mikkelilä'isen Keskustan edustajan (PP) hyvä puhenvuoro. Siinä mai
    Savonlinna
    0
    64
  8. Mikä on Keskustan kanta Savonlinnan liittymiseen Pohjois-Savoon?

Olen lueskellut eräitä kannanottoja asiasta. Joku on kirjoittanut, että Pohjois-Savo ei haluakaan Savonlinnan seutua li
    Suomen Keskusta
    24
    61
  9. Savonlinna ja SOTE

On mielenkiintoista seurata miten tämä sote-uudostus toteutuu Savonlinnassa. On tiedossa, että kaupunki on odottanut So
    Savonlinna
    11
    56
  10. Kunnon keskustalainen Savonlinnan sairaalan säilyttämisen kannalla

"Savonlinnan sairaalan pysyvä lupa lakiin", kirjoittaa ITÄ-SAVO 6.10.2021. On sellainen vaikutelma, että osa keskustan
    Savonlinna
    30
    49
  11. Kummallinen sota nykyaikana...

Kun ajattelee käynnissä olevaa sotaa Venäjä - Ukraina, tulee mieleen monenlaisia ajatuksia. Ensinnäkin Venäjä aloitti s
    Maailman menoa
    15
    47
  12. Perussuomalaisten ongelma

Kun lukee perussuomalaisten vaalimainoksia, huomaa yhtäläisyyksiä eräisii n suuntiin. Vertaa iskulauseita: "Äänestä Su
    Politiikka
    7
    45
  13. Onko Trump hyvä presidentti?

Ainakin minä pelkään, että häirikkömäisesti käyttäytyvä presidentti on vaarallinen USA:n asukkaille, mutta myös koko maa
    9
    43
  14. Ilmastonmuutos ei ole ainoastaan paha asia vaan myös hyvä asia

Joillakin tahoilla puhutaan ilmaston lämpiämisestä kuin se olisi kuolemanvakava asia. Vakava asiahan se on, mutta on si
    Vihreä liitto
    0
    38