Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ShivaTheSunlight
profiilit
ShivaTheSunlight
ShivaTheSunlight
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
59
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos+sulle+rohkaisevista+sanoista!+Ehti+jo+käydä+mielessä,+että+tämä+oli+virhe.+Jotenkin+on+niin+silmiinpistävä+täällä+monien+anonyymien+joukossa,+siis+tarkoitan+että+pistää+silmään+kielteisellä+tavalla+ei+niinkään+hyvällä.+Tunnustan+että+enemmän+rohkeutta+tämä+vaatii+kuin+olla+anonyymi+muiden+anonyymien+joukossa,+kun+ei+rekattuja+käyttäjiä+ole+kauheasti.+Helpommin+ehkä+saa+tietyntyyppisen+leiman+täällä.+Täytyy+myös+enemmän+harkita+sanojaan,+koska+nyt+ei+pääse+anonyymiyden+suojaan.
Se+miksi+tänne+rekkauduin+niin+kyllästyin+siihen+kun+omat+viestit+tavallaan+kuin+hukkuivat+tuonne+eikä+koskaan+tiennyt+varmuudella+kenen+kanssa+keskustelee,+kun+toiset+huutelee+väliin.+Ikäänkuin+minuus+häviää.+En+tiedä,+en+osaa+selittää..++
Tarkoitukseni+ei+ole+kuitenkaan+tänne+jäädä+kovin+kauaksi+aikaa.+Itseasiassa+koko+ajan+haluaisin+vaan+pois:)+Mutta+etsin+jotain..+ja+vaikka+sitä+ei+täältä+löytyisikään+toivon+silti+löytäväni+antoisia+keskusteluja+joilla+ehkä+lievittää+ikävää+jota+tunnen+joka+päivä..
Niin+ja+kiitos+vinkistä.+Kokeilinkin+jo+tuota+anonyymi+näppäintä+ja+toimi+hyvin.+Tarkoitus+kyllä+olisi+että+viestisin+vain+nicillä,+mutta+voihan+siinä+käydä+niinkin+että+että+koko+viestittelyinto+vähenee.+Jo+muutamassa+päivässä+huomannut+että+olen+joko+ilmaa+muille+tai+sitten+pilkan+kohde:(
29.03.2020 19:56
Tiedän+tämän.+Omassa+tapauksessa+jos+ei+olisi+toivoa+näkemisestä+onkisin+hänen+puhelintietonsa+ja+ottaisin+yhteyttä.++Silloin+ei+tarvitsisi+enää+mennä+hänen+näköpiiriinsä+jos+tunne+ei+olekaan+molemminpuolinen+ja+nähdä+toisen+sääliä+tai+jopa+välttelyä,+mikä+voisi+olla+mahdollista.+Haluan+pitää+edes+hyvistä+muistoistani+kiinni,+kun+hän+katseli+minua+ja+hymyili.
29.03.2020 12:03
Kamala+mielikuva,+toivottavasti+ei+toteudu.+Toivoa+pitäisi+aina+olla+toisen+näkemisestä,+se+auttaa+jaksamaan+vaikeidenkin+aikojen+yli.+Vuosi+tuntuisi+kyllä+sietämättömältä,+kun+jo+viikotkin+ovat+tuskaa.+Jossain+vaiheessa+sitä+ei+varmaan+enää+välittäisi+jostain+itsensä+nolaamisesta+vaan+ottaisi+yhteyttä+jotakin+kanavaa+pitkin.
29.03.2020 11:50
Paras+kun+en+edes+vastaile+typeriin+kommentteihinne.+Ei+minun+tarvitse+anonyymeille+hyökkääjille+puolustautua.+Asiallisiin+kommentteihin+vastaan+edelleen,+en+tämän+kaltaisiin+hölmöyksiin/kiusantekoihin+joita+koko+palsta+on+pullollaan.
28.03.2020 22:53
Itse+ainakin+olisin+toivonut+että+olisin+saanut+suuni+auki+silloin+kun+se+vielä+oli+mahdollista.+Eihän+minulle+ollut+liian+tuntematon.+Tietysti+keskustelut+olivat+vain+asiapohjaa+ei+mitään+henkilökohtaista,+mutta+kyllä+siinäkin+jonkin+kuvan+toisesta+saa.+Nyt+en+näe+häntä+ehkä+pitkään+aikaan.+Aika+näyttää+miten+käy.+Tuskallista+tämä+odottelu.
28.03.2020 22:34
Ketä+Ristoa+meinaat?+Ei+ole+Ristoa+täällä+näkynyt+eikä+sen+puoleen+Viljoakaan.+Hyvä+yritys+silti!
28.03.2020 22:07
Kyllä.+Empä+tajunnut+että+niinkin+oleellinen+tieto+jäi+kertomatta:)++Haluaisitko+kertoa+jotain+itsestäsi+tai+mitä+täältä+haet?+Tai+ihan+mitä+vain.+Ihan+normi+keskustelukin+olisi+kiva+juttu.
28.03.2020 22:00
Musta+tuntuu+että+koko+palsta+on+yhtä+sekametelisoppaa.+Tää+on+vaan+yksi+ääriesimerkki+viestiketjusta+jossa+ei+tunnu+olevan+päätä+eikä+häntää.++Toivottavasti+kukaan+ei+täällä+näin+kauaa+viivy,+voi+kenen+tahansa+pään+sekoittaa.
28.03.2020 21:56
Aijaa.+Ei+tuosta+kyllä+ota+selvää.+Tosi+sekava+koko+ketju.+Ei+tuossa+ole+kuin+yksi+uudempi+kirjoitus+ennen+mua+ja+sekin+sellainen+ettei+siitä+ota+selkoa+mihin+liittyy.+Noh,+mitä+näitä+vanhoja+kaivelemaan..
28.03.2020 21:38
Et+nyt+kertonut+vielä+millaista+haluaisit,+mut+tässä+muutama+ehdotus+silti.+Toivottavasti+piristää+mieltä-->
https://www.youtube.com/watch?v=UtvmTu4zAMg+Monelle+varmaan+ajankohtanen;)
ja+sit+toinen+jos+oikeen+veetuttaa+niin+tästä+saattaa+olla+apua
https://www.youtube.com/watch?v=dqf2-2LPoZU
28.03.2020 19:43
Minkä+tyylistä+musiikkia+kuuntelet?+Ja+haluatko+rempseän+menevää+vai+jotain+haikeita+rakkausballadeja?+suomalaista+vai+ulkolaista?+Voisin+ehkä+ehdotella+jotain..
28.03.2020 19:27
Ohoh,+enpä+huomannut+yhtään.+Kiva+kun+kerroit.+Miksiköhän+jotkut+kaivelee+näitä+ikivanhoja+keskusteluja+tänne?+No,+kyllä+tuo+mun+viesti+pätee+tänne+palstaan+edelleen.
Toivottavasti+tämä+pari+on+jo+rauhallisemmilla+vesillä:)
28.03.2020 18:25
Entä+sitten,+ajatus+on+tärkein!
28.03.2020 17:26
Älkää+nyt+hyvät+ihmiset+ottako+tätä+palstaa+noin+tosissanne.+Tuskin+kellään+täälä+on+mitään+varmuutta+siitä,+että+se+kaivattu+olisi+täällä.+Melko+varmasti+ei+edes+ole,+vaan+kaikki+juttelee+täällä+ihan+randomien+kanssa+päivittäin.+Kyllä+kaikki+pitää+käsitellä+tuola+irl.
28.03.2020 15:58
Läheisten+kanssa+touhuilu.+Heidän+ilonsa.+Oma+ilo.+Musiikki+ja+tanssi.+Metsä,+luonto+ja+eläimet.+Kaikki+nuo+esimerkiksi.
28.03.2020 13:00
Hyvää+iltaa+sinnekin!+Oli+kiva+aurinkoinen+päivä.+Ihana+kevät+saapuu.+Elämme+poikkeuksellisia+aikoja,+mutta+ei+anneta+sen+meitä+lannistaa.+Luonto+puhkeaa+kukkaan,+tehdään+me+samoin:)
27.03.2020 21:25
Kyllä+tää+erossa+olo+on+pistänyt+pohtimaan,+että+olisi+pitänyt+olla+aloitteellisempi+ja+rohkeampi+silloin+kun+se+vielä+oli+mahdollista.+Nyt+voi+vaan+itseä+soimata+kaikista+hukatuista+tilaisuuksista.
27.03.2020 18:08
Samankaltainen+olen.+Kaivatusta+ei+myöskään+tietoa,+vaikuttaa+kyllä+harkitsevalta.+Tuskin+sitä+ihastuneena+näyttäisikään+heti+niitä+huonoja+puolia+toiselle.
27.03.2020 17:19
Eiköhän+tuo+korona+kaikkiin+vaikuta+jollain+lailla.+Kesäsuunnitelmat+saattavat+mennä+uusiksi,+olisi+kiva+käydä+eri+paikoissa,+sukulaisissa+ym.+Sitten+vielä+alkaa+tuntua+ettei+tämä+tilanne+etene+mihinkään,+enkä+nyt+puhu+koronasta..
27.03.2020 17:10
3 / 3