Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
MindfullXx
profiilit
MindfullXx
MindfullXx
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
71
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mua+kiihottas+jonku+kans+olla+saunas+ja+siel+ku+mul+alkas+seisoo+ni+toinen+huomais+sen+ja+sanois+et+runkkaa+vaa+et+se+ei+välitä,+sit+mä+alkasin+runkkaa+sen+vierel+ni+silki+alkais+sit+seisoon.+Mä+kysyisin+silt+sit+et+saanko+kokeilla+imeä.Se+suostuis+ja+mä+alkasin+ottaa+poskeen+silt+siinä+saunan+lauteilla+samalla+kun+runkkaan+omaa+kyrpääni,+lopulta+se+laukeis+mun+suuhun+ja+mä+kans+lauteille.+Sit+suihkuun+mentäs,+saippuoitas+toisiamme+nii+kysyisin+siltä+et+haluisko+se+panna+mua,+minkä+jälkeen+ohjaisin+sen+saippuoidun+kyrvän+mun+takapuoleen+ja+se+työntys+sisää+ja+alkas+panee+mua+siin+suihkus.+Ois+ihana+tuntea+ku+se+laukeis+mun+sisää..+:P
07.04.2022 21:24
Joo+on
22.02.2022 23:15
Sama+täällä.Muistellu+ku+nuorena+kaverin+kans+saunas+olles+mul+alko+seisoo,mua+kiihotti+se+et+se+näkis+mun+kovana+olevan+kyrvän.+Ois+niin+haluttanu+alkaa+runkkaa+siin+sen+edessä+mut+en+kehannu.+Kiihottanu+miettiä+sitä+tilannetta+ja+mitä+ois+voinu+käydä.
13.02.2022 05:14
Mua+kans+kiihottaa+kaikki+insesti-aiheiset+tarinat.+Mä+monet+kerrat+runkannu+ja+miettinyt+mun+isoa+siskoa,+samalla+kun+nuuhkinu+sen+pikkuhousui.+Monet+kerrat+tehny+mieli+laueta+niihin+ja+jättää+ne+hänen+löydettäväksi+mut+en+oo+viittiny,kiihottas+kyllä+ajatus+et+se+näkis+mut+runkkaamas+sen+pikkupöksyt+mun+naamal..
13.02.2022 03:46
Mä+just+alkamas+runkkaa,+kiihotun+nii+näitä+lukies+:P+ois+kyl+mukava+ku+ois+joku+kaveri+kenen+seuras+vois+runkkailla
13.02.2022 03:11
Mä+oon+heterona+itseeni+aina+pitänyt+mut+nyt+alkanu+kiinnostaa+ajatus+toisen+jätkän+kaa+hommailust.Alan+heti+kiihottuuun+ku+mietin+että+ottaisin+suihin+joltai+ja+toinen+laukeis+mun+suuhun/naamalle
13.02.2022 02:06
En+oo+koskaan+kokeillut+mutta+ajatus+alkanu+kiinnostaan.+Ja+jos+mulla+nyt+jo+alkaa+seisoon+ku+mietin+tuota+ni+voisin+sanoa+et+jos+mulla+toisen+kyrpä+ois+suussa+ni+kyllä+sitä+imiessä+mulla+itelki+ois+kyrpä+kovana.+Niin+kiihottaa+ajatus+et+joku+laukeis+mun+naamalle+:P
13.02.2022 01:57
Mua+vois+kiinnostaa+chattailla,+kiihottais+jutella+ja+fantasioida+toisen+jätkän+kaa..
13.02.2022 01:45
Mua+kìinnostas+kans+jutella+jonku+kans+runkkaamisest..En+oo+mikää+kaappihomo+mihin+viestis+viitattiin+mut+en+voi+kieltää+et+ku+jos+jos+toisen+jätkän+kans+juttelen+runkkaamisest+ni+mua+alkaa+kiihottaa..
10.10.2021 19:43
Itseä+kiihottaa+sisko-veli+ja+äiti-poika+jutut
01.08.2021 10:29
Mulki+alko+seisoo+tätä+lukies,+tai+no+mul+alkaa+aina+seisoo+kun+mietin+miltä+tuntus+toisen+jätkän+kans+hommailla.+Kiihottaa+miettiä+miltä+tuntus+imeä+toisen+munaa,+saada+lastit+naamalle..+:P
13.12.2020 00:09
Mä+kiihotun+aina+näitä+lukiessa,+ois+ihana+ku+vois+vaa+istua+vierekkäin+jonku+kans+ja+alkaa+runkkaa+toisen+edes.
12.12.2020 13:33
Mäkin+oon+runkates+nuuhkinu+siskon+pikkareita,+monesti+tehny+mieli+lauetaki+niille.+Kiihottaa+ajatus+et+se+yllättäis+mut+sen+pikkarit+naamalla+samal+kun+runkkaan+:P
12.12.2020 13:28
Tullut+lauettua+monesti+kun+mietin+näitä.+Ois+kiva+jonku+jätkän+kans+saunas+käydä,+lauteil+istues+mun+ajatukset+kun+alkais+harhailee+ja+mulla+alkas+sit+seisoon+sen+edes+minkä+jälkeen+menisin+suihkuun+runkkaa,kiihottais+vaan+enemmän+kun+tietäs+et+toinen+näkee.+Sit+huomais+että+silläki+olis+alkanu+seisoo+ja+sekin+tulis+suihkuun+niin+kumpikin+ensin+runkattais.+Sit+niin+kiihottuneena+polvistuisin+sen+eteen+ja+ottaisin+suuhun+sen+kyrvän,+imisin+ja+nuolisin+sitä+ennen+kun+se+sit+tulis+mun+taakse+ja+työntäs+kyrvän+mun+sisää+ja+alkas+panee+mua+siinä,+kiihottaa+miettiä+sitä+et+joku+laukeis+mun+sisää.Tai+sit+ennen+kun+se+ehtis+tulla+niin+ottaisin+suuhun+sen+vielä,se+sais+laueta+mun+naamalle.
10.11.2020 13:26
Itsellä+sama.+Koittanu+unohtaa+koko+asian+mut+silti+aina+välil+ku+annan+itseni+ajatella+asiaa+enemmä+niin+aina+mä+alan+heti+siitä+kiihottuun.+Kuvitelmis+ollu+että+kahdestaa+olisin+jonku+jätkän+kanssa+mun+kämpil+kenen+kans+päädyttäs+kokeileen+juttui,+kiihottaa+miettiä+et+toisen+edes+vois+alkaa+runkkaa.+Sit+tosiaan+kiinnostais+miltä+tuntus+ottaa+suihin+toiselt,se+kun+toinen+laukeis+mun+naamalle..
10.11.2020 08:21
Vieläks+kiinnostas+juttuseura?
14.10.2020 04:33
1.+Riippuu+oonko+yksinään,+sillon+ehkä+2-3+kertaa+päiväs.+
2.Välillä+on+tullut+kokeiltua+sormia+perseessä+samal+kun+runkannu.
3.Insestinovellien+lukeminen
4.+Melkein+aina
5.On+tullut+ajateltua+siskoani+usein.+
6.Ei+hallitse
7.On+tullut+tehtyä+seuranhaku+ilmoituksia+jossa+haen+mies+seuraa,+jotka+sitten+tullut+poistettuakin.+
8.Olisinko+ollut+jotain+12v
9.Eip
10.Saatan+katsella+tai+lukea+hentai+mangaa,+monesti+siihen+asti+et+oon+lauennut+housuihin.
23.09.2020 05:32
Joo+käsi+käyny
01.06.2020 06:21
Vitsi+alko+kiihottaa+näit+viestei+lukies.+Oliski+joku+kaveri+vieres+kenen+kans+voitas+runkata+toisiimme,+mä+kyl+haluisin+kokeilla+milt+tuntus+imeä+toisen+kyrpää,+kiihottaa+miettiä+et+toine+laukeis+mun+suuhu/naamalle+:P
31.05.2020 23:14
En+tällästä+kyllä+kenellekään+tutulle+menisi+sanomaan+mut+itsee+kiihottaa+kaikki+sisko-veli/äiti-poika+jutut,joskus+netistä+löysin+kyseisiä+novelleja+mistä+lähti+sit+kiinnostus+niihin.Mut+vissiin+aika+monella+muullakin+tuntuu+kiinnostusta+näihin+insesti-juttuihin+olevan,kiva+tietää+etten+oo+ainoo+"poikkeeva"
28.05.2020 01:19
3 / 4