Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pal-51
profiilit
pal-51
pal-51
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
243
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tottakai+joutuu+pakettiautomaatista+hakemaan+ellei+ota+kotiinkuljetusta.+Minulla+lähin+pakettiautomaatti+lähes+naapurissa,+joten+paketin+hakeminen+ei+ole+ongelma,+paljon+enemmän+joutuisin+hölkkäämään+jos+samat+tarvikkeet+kaupasta+hakisin.
29.09.2021 11:21
Minä+en+viitsi+puhelinmyyjistä+päänsärkyä+ottaa,+työtänsä+vain+tekevät.+Alkajaisiksi+kysyn+aina+että+mitä+myyt,+se+saa+heillä+pasmat+sekaisin,+ja+kun+se+myyntijargon+alkaa,+sanon+vain+että+ei+kiitos+ja+laitan+puhelimen+kiinni.+Estoja+en+noin+pienen+haitan+vuoksi+puhelimeen+hanki,+ainakaan+minulle+ei+riesaksi+asti+soitella.
28.09.2021 23:21
Mainoksen+perusteella+en+ole+netistä+ostanut,+mutta+omaan+tarpeeseen+kyllä.+Olen+jo+monta+vuotta+ostanut+esim.+kasvorasvat+ja+hiusten+pesu-,+hoito-+ja+muotoilutuotteet+netistä.+Nettikaupoista+samat+aineet+löytää+huomattavasti+halvemmalla+mitä+ne+kaupoissa+tai+kampaajalla+maksavat.
28.09.2021 23:11
Sukukalleuksiksi+ei+varmaan+voi+sanoa+tavaraa+jota+on+itse+hankkinut,+sehän+ei+ole+ehtinyt+suvussa+kulkea,+mutta+niissä+saattaa+olla+sellaisia+esineitä+joille+lapsetkin+antavat+arvoa.+Uskoisin+ainakin,+että+korut+kelpaavat+niin+tyttärelle+kuin+miniällekin,+sekä+laatulasi+(mm.+Toikka,+Wirkkala,+Sarpaneva,+Tynell).
Olen+köyhän+perheen+kasvatti,+joten+mitään+varsinaisia+sukukalleuksia+en+ole+perinyt,+mutta+muutama+minulle+rakas+esine+lapsuudenkodistani+minulla+on,+niiden+kohtalo+on+luultavasti+kirpputori,+mitäpä+nuoremmat+niillä,+heillä+kun+ei+ole+niille+tunnearvoa.
18.09.2021 22:58
Ei+sinun+Tellukka+tarvitsekaan+kiirehtiä,+mutta+suotakoon+se+niille+jotka+sitä+tarvitsevat.+Ei+toisen+eutanasia+ole+toiselta+pois.
06.09.2021 10:47
Olisihan+se+eutanasia+suuri+armahdus+kuolemaan+johtavaa+tautia+sairastavalle+joka+tuskissaan+kärsii+ja+eutanasiaa+toivoo.+En+ymmärrä+miksei+eutanasiaa+voida+kärsivälle+ihmiselle+viimeisenä+armahduksena+suoda,+vaan+loppuun+asti+laitetaan+kivuista+kärsimään.+Lääkäreiden+koulutus+tähtää+elämän+säilyttämiseen,+mutta+silloin+kun+se+ei+ole+mahdollista,+pitäisi+olla+mahdollisuus+sairaan+toiveesta+kivulias+elämä+tuskattomasti+lopettaa.
05.09.2021 15:02
Iso+kiitos+kuuluu+uontokameroille+siitä+ilosta+jota+olemme+saaneet+kokea+seuratessamme+pesien+elämää.+On+koettu+ilon+ja+murheen+hetkiä,+mutta+kaikki+ne+kuuluvat+elämään+niin+ihmisillä+kuin+eläimilläkin.
Nyt+syksyn+kynnyksellä+toivotan+pesänsä+jättäneille+turvallista+ja+onnellista+muuttomatkaa,+mukavaa+talvehtimista+etelässä+ja+ennen+kaikkea+tervetuloa+ensi+keväänä+taas+iloksemme!
03.09.2021 14:57
Uros+käynyt+tänään+pesällä+jo+useamman+kerran,+mutta+naarasta+ei+näy.
30.08.2021 10:05
Luomuksen+kolmospesän+naaras+jättänyt+jo+reilu+viikko+sitten,+uros+siellä+ainoaa+poikasta+ruokkii.+Kohta+olisi+poikasen+aika+oppia+itse+kalastamaan+kun+ollaan+tuota+pikaa+syyskuussa+ja+uroksen+muuttoaika+tulee.
23.08.2021 17:04
Sama+juttu,+lopettaa+ei+malta.+Olen+seurannut+useita+vuosia+eri+pesiä,+tämä+kesä+ollut+useassa+pesässä+aika+traaginen,+mutta+sitä+se+on+luonnossa+muutenkin,+emme+vain+näe+sitä+ilman+kameroita.+Toivotaan+että+ensi+kesänä+onnistaa+tätäkin+pariskuntaa+paremmin.+Mietin+eilen,+että+mahtaako+pariskunta+olla+yhdessä+myös+talvella+etelässä,+muuttomatkan+ainakin+tekevät+eri+aikaan+eivät+yhdessä,+vai+tapaavatko+toisensa+vasta+keväällä+pesällä+jonne+tulevat+myös+eri+aikaisesti.
17.07.2021 11:32
Samaa+ajattelin+minäkin,+että+kyllä+horsmakin+on+kaunis+sopivassa+paikassa.+Uros+pesällä+useammin+käy,+mutta+naaraskin+pistäytyy+lähes+päivittäin.
15.07.2021 13:50
Saimaan+pesälle+uros+tuo+liki+päivittäin+isojakin+oksia+ja+häärää+ja+kohentaa+pesää,+jotenkin+hellyttävää+katsottavaa.+Naarasta+näkyy+enää+harvemmin.
13.07.2021 10:39
Tänään+Saimaan+pesällä+hetken+yhtä+aikaa+kolme+sääkseä.+Ensin+tuli+uros+ja+piti+siinä+omaa+ääntään,+sitten+lennähti+pesän+reunamalle+sääksi+(en+saanut+selvää+sukupuolesta)+ja+heti+perään+tuli+kala+kynsissään+naaras+joka+ajoi+toisena+tulleen+pois,+oli+ilmeisesti+pesäparin+naaras.
03.07.2021 18:58
ei+valtioneuvoston,+vaan+valtioneuvoston+kanslian+tekemisiä,+pikkasen+tarkkuutta+kirjoitteluun,+pyydän.
29.05.2021 10:05
Juu+kaikkeen+keräämiseen++voi+käyttää,+minulla+tulee+ainoastaan+kartonkia+niin+paljon+että+viitsin+isoon+laatikkoon+kerätä.
16.04.2021 16:54
Minä+en+laatikoita+pois+anna,+vaan+käytän+ne+kartonkikeräyksessä.+Vien+laatikot+kasaan+taitettuina+häkkikellariin+ja+haen+sieltä+yksi+kerrallaan+parvekkeelle+ja+kerään+laatikkoon+kartonkikeräykseen+menevät+pakkauspahvit,+maitotölkit+ym.+ja+kun+laatikko+täyttyy+vien+sen+sellaisenaan+kartonkikeräyslaatikkoon,+tosi+kätevää+mielestäni.
16.04.2021 10:37
Minä+olen+Timarcosta+tilannut+mm.+sukkia,+hyvää+laatua+ja+aika+edullisia.+Voin+kyllä+suositella+tuota+kauppaa,+ei+ole+koskaan+ollut+mitään+ongelmia,+ainakaan+minulla.
26.03.2021 22:01
Etkö+voi+kalsareita+netistä+tilata,+onhan+Stockalla+verkkokauppa?+Saattaa+tietenkin+olla+ettei+kalsareita+verkkokaupassa+ole,+mutta+kannattaa+tsekata.
26.03.2021 21:08
70-vuotta+täyttäneelle+veljelleni+teetin+t-paidan+netissä.+Siitä+tehtiin+"pelipaita",+takana+veljen+nimi+ja+alla+numero+70,+edessä+kuva+hänen+harrastuksestaan.+Kovasti+veli+tykkäsi+persoonallisesta+lahjastaan.+Paitaan+olisi+voinut+painattaa+myös+esim.+valokuvan,+rajattomasti+eri+mahdollisuuksia.+Taatusti+lahja+ettei+samanlaista+tule+vastaan.+Firmaa+en+tässä+mainitse,+mutta+useita+löytyy,+jos+kiinnostaa+niin+googlaa+vaikka+"t-paita+nimellä".
26.03.2021 11:35
Paljon+on+syytä+olla+kiitollinen,+en+tässä+niitä+listaa.+Minusta+nyt+vanhempana+on+enemmän+asioita+joista+olen+kiitollinen+kuin+nuorena,+liekö+niin+että+nuorena+ei+ymmärtänyt+kaikista+itsestäänselvyyksistäkin+olla+kiitollinen+kuten+nyt+on.
23.03.2021 13:49
11 / 13