Vapaa kuvaus

Aloituksia

18

Kommenttia

79

  1. Kyllä näillä ko**areilta riittää näitä "hyviä" (perseestä) olevia idea esityksiä , ja oikeen yhteisellä ulos tulolla!
    https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009376576.html
  2. Valtamedia+”unohti”+kertoa,+että+mikä+tulee+olemaan+jäsenmaksu+Natosta.”Kukaan+ei+ole+puhunut+siitä+mitä+Naton+kustannukset+maksaa.+Tässä+lukee,+että+Nato-jäsenyys+maksaa+arviolta+14-125+miljardia+dollaria.+Kukaan+ei+maininnut+kustannuksista!”