Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+ei+se+minua+haittaa+vaikka+kuka+lukee+mutta+jos+nyt+kuitenkin+voisitte+kumpikin+mennä+sinne+meidän+omaa+pöytään+keskustelemaan+ja+minä+jatkan+vielä+hetken+täällä+tätä+mun+omaa+henkilökohtaista+keskustelua+aiheesta!!!+ihan+vaan+sivusta+vink+vink+ja+nati+nati+my+best+frieds+kaisa+ja+Sanna+😘😘😘😘😘😘😘
13.09.2020 20:39
Nyt+kaisa+menee+hirnumaan+sinne+ketjuun+jotka+ovat+meille+tarkoitettuja+ketjuja!!!!!!tämä+keskustelu+ei+todellakaan+kuulu+nyt+sinulle+tai+ylipäätään+muillekaan+hahmoille!saakait+Nyt+minulla+olla+jonkinlainen+yksityisyys!!!!!!kas+kun+sinulla+ei+tullut+mieleen+houkuttaa+sitä+sannaa+tähän+ketjuun+vinoilee+mulle!se+vielä+puuttuis+että+omat+läheiset+ystävät+vinoilee+mulle+tämmöisellä+asialla!!!
13.09.2020 20:29
Mä+en+oo+voinut+tarkoittaa+sitä+mitä+sulle+sanoin+silloin!+ehkäpä+oli+liian+kuuma+helle+päivä+ja+muuten+huonosti+mennyt+päivä+niin+onko+se+mikään+ihme+jos+minulla+olisi+mennyt+sanat+sekaisin!!!!!!!!älä+ota+niin+tosissaan+kaikkea+mitä+sanon!onkai+sinulla+omakin+järki+ja+jonkinlainen+suodatin+jolloin+voit+myös+päätellä+mitä+olen+milläkin+hetkellä+sanonut+ja+miksi!
13.09.2020 19:46
Älä+puhu+paskaa!!!!!+sinähän+olet+itkenyt+itseäsi+melkein+itsemurhan+partaalle+sen+vosun+takia!+ja+kyllä+huomannut+olen+aina+että+en+ole+ollut+mitään+muuta+kuin+himoa+sinulle!+varmasti+sekoitat+nyttenki+himon+ja+rakkauden+tunteet!ei+millään+pahalla+mutta+voitko+jättää+mut+rauhaan!!!!!!!!+olen+erittäin+selvästi+sanonut+sinulle+että+me+emme+ole+missään+tekemisissä+niin+pysytään+tässä+päätöksessä!!!!!!
13.09.2020 19:40
No+voi+kyynel+vierähti+mukavasti+sulla+😂😂😂😂🤣🤣🤣+pitäiskö+mun+tuntea+vielä+jotain+empatiaa+myös+sinua+kohtaan????????+sen+jälkeen+kun+olet+edelleenkin+ollut+tekemisissä+sen+lutkan+kanssa?????niinkö+sä+tosiaan+luulet+ja+kuvittelet+sun+sairaassa+pää+kupolissa+että+minä+olen+joku+laastari+helpottamaan+sun+sydän+suruja!!???????+ja+kyllä!!!!!!!+tarkoitan+sitä+että+minua+kaduttaa+ja+suorastaan+kuvottaa+että+olen+ollut+noin+idiootti+ja+täysin+sun+vietävissä+mutta+en+ole+enään+niin+tyhmä!
13.09.2020 19:31
Se+on+mennyttä+aikaa,+jota+en+halunnut+koskaan+tapahtuvan+🤮🤮🤮+rehellisesti+sanottuna+mua+kaduttaa+ihan+oikeasti+kaikki+mitä+oli+tapahtunut
13.09.2020 19:25
Pidä+sinä+turpas+kiinni!!!!+sulle+ei+todellakaan+kuulu+mun+sellaiset+asiat+eikä+muutenkaan+ole+mitään+oikeutta+edes+kysyä+tollasta+minulta!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠
13.09.2020 19:22
Pitäiskö+mun+vain+teeskennellä+että+onpa+harmillista+jos+täältä+lähtee+joku+trolli+solvaamasta+minua???????
13.09.2020 19:05
Tervemenoa!!!!jo+oli+aikakin+päästä+eroon+sinusta
13.09.2020 19:02
No+en+todellakaan+juo+mitään+olutta+ihan+vaan+koska+ajattelen+että+mun+makuaisti+ei+turhaan+tarvii+kärsii+pahasta+maku+ilmiöstä!!!!!+ja+Sanna,+olenko+minä+ollut+Se+sotkia+mun+suhteissa?????+eiköhän+se+ole+melkein+aina+ollut+kumppani+joka+ne+sotkut+on+aiheuttanut+mulle!!!??????
13.09.2020 17:18
No+tulihan+se+sieltä!!!!!+Sanna+oletko+sinä+mustasukainen+minusta????😍😍😍😍😍😍😍🤗🤗🤗🤗😘😘😘voi+sinua+Sulo+🍺
13.09.2020 17:10
Pidätkö+sinä+Sanna+minua+jotenkin+vähä-järkisenä?????+Kenties???????siltä+toi+sun+kommentti+vaikuttaa!!!!!
13.09.2020 17:04
Ton+on+pakko+olla+meidän+Sannan+kirjoitus!!!!+mode+ei+koskaan+käytä+noita+merkkejä+kielto+ilmoituksen+yhteydessä+joten+en+mene+tohon+retkuu+🤣🤣!mä+voisin+ottaa+lisää+drinkkejä+kun+täällä+tulee+kummasti+jano+vaikka+juuri+äsken+Join+useamman+kupin+tyhjäksi!
13.09.2020 16:56
Pahoittelen+Sannan+ja+tursaksen+epäasiallista+tekstiä!!!!!!!!!!+ehdottomasti+en+ole+mitenkään+varattu+ja+sitten+toiseksi+niin+sanna+tuskin+tarvitsee+enempää+mitään+juomia+kun+nähtävästi+hän+on+sen+verran+päihtyneenä+että+ei+selvästikään+ymmärrä+mitä+voi+luetella+muiden+tietoon+ja+mitä+ei!+ja+sitten+Sanna+tämä+todellakin+vaikuttaa+myös+meidän+väleihin+jos+en+voi+yhtään+luottaa+sinuun!!!!+kiitos+vitusti+taas+kerran!!!!!
13.09.2020 16:48
Tarkoitin+kirjoittaa+että+meidän+pöydästä+mutta+nähtävästi+kone+automaattisesti+muokkaa+minun+kirjoituksii+omalla+tavallaan!!!!+pahoittelen+että+jos+joku+sai+väärää+käsitystä+siitä+mitä+kirjoitin!!!+tarkoitin+kirjoittaa+oikeesti+vain+pöytä
13.09.2020 16:32
Kiitos+🤗+vain+mutta+en+voi+hyväksyä+oman+jengin+hahmoilla+epäasiallista+käytöstä+niin+sen+takia+huomautin+meidän+sannaa+että+vaikka+kuka+tahansa+ihminen+tarjoaa+drinkin+niin+silloin+yleensä+sanotaan+että+kiitos+eikä+varsinkaan+oleteta+että+lasi+on+täytettävä+heti+kun+lasi+on+tyhjentynyt!+minkälainen+kuva+siitä+välittyy+silloin+meidän+saunasta?tämän+takia+minä+häntä+huomautin+käytöksestä!
13.09.2020 16:23
Sanna!!!!!+Nyt+taidat+olla+itse+epäasiallinen+muille+hahmoille+jotka+ovat+kohteliaasti+kysyneet+että+voiko+he+osallistua+meidän+ketjuun+ja+sitten+vielä+olivat+ystävällisiä+ihmisiä+jotka+haluavat+tarjota+juomia+niin+et+voi+olla+noin+töykeä+että+ryyppäät+heidän+laskuun!!!!
13.09.2020 16:17
Sanna+🤣+mä+tarkoitin+että+kierroksella+koko+ryhmän+drinksuja!ei+täällä+ilmasiksi+sallita+vieraiden+hahmojen+osallistua+meidän+ketjuun!
13.09.2020 16:13
No+jos+osaatte+käyttäytyy+asiallisesti+niin+minun+puolestani+se+on+ihan+fine!+Mutta+sillä+ehdolla+että+tarjootte+muutaman+kierroksen+🍹
13.09.2020 16:05
Mä+oon+aina+ollut+vieraanvarainen+ja+ennenkaikkea+kohtelias+sekä+hyvä+tapainen+nuori+nainen+joten+olisi+Se+aika+kummallista+jos+en+toivottaisi+muillekin+kippis+kun+itse+kallistan+lasia+😘😘🥂
13.09.2020 15:57
12 / 20