Huomisen päivän suunnitelmaa tässä pohdin että Kenen kanssa viettäisin vapaa päivän?

Anonyymi

Olin ajatellut tehdä ruokaa suurella sydämellä ja kutsua kotiin jonkun kivan palstalaisen!ken mahtaa olla tuo onnetar jonka luokseni pyydän?

16

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Arvaan että punatukkainen nainen josta on paljon kirjoitettu?

      • Anonyymi

        Väärä vastaus!en todellakaan tarkoita häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väärä vastaus!en todellakaan tarkoita häntä!

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌saanen muistuttaa että punatukkainen nainen ei ole koskaan ollut palstalla missään muodossa!!!❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌✔️ hänestä on kirjoitettu viestejä useassa eri kategoriassa kuten esimerkiksi mustasukkaisuus osiossa ja tunne osioissa ja suhde osiossa!!! jokaisen viestin kohdalla on ollut mustasukainen ex puoliso joka on sitten kirjoittanut tästä aiheesta mutta kyseessä ei siis ole mikään palstalainen


    • Anonyymi

      A, S tai M nainen tai kaikki kolme?

      • Anonyymi

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ tämä ketju ei ole ulkopuolisille tarkoitettu!ole hyvä ja siirry omiin kysymyksiin ❌❌❌❌❌❌❌❌tämä ketju on yksityinen johon osallistuvat oikeat hahmot tässä ryhmässä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌sinä et kuulu joukkoon ❌❌❌❌❌❌Ⓜ️


      • Anonyymi kirjoitti:

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌❌ tämä ketju ei ole ulkopuolisille tarkoitettu!ole hyvä ja siirry omiin kysymyksiin ❌❌❌❌❌❌❌❌tämä ketju on yksityinen johon osallistuvat oikeat hahmot tässä ryhmässä ❌❌❌❌❌❌❌❌❌sinä et kuulu joukkoon ❌❌❌❌❌❌Ⓜ️

        Mä voin hiukan jelppii kun meidän Ⓜ️ei voi suoraan sanoa että suksi sudaniii niiden ajatusten kanssa!!!!¡!! sinua ei kukaan kaipaa täällä joten kommentoi niihin mt puolen ryhmän aloituksiii ✔️🆗


      • Anonyymi

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan kiusalla laitan tähän viestiin oman arvauksen että luulen että kike on se ns toivottu seuralainen huomiseen päivällis kutsuihin 😂😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vaan, jos vaikka se ex puoliso saattaa lukee tätä viestiä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan kiusalla laitan tähän viestiin oman arvauksen että luulen että kike on se ns toivottu seuralainen huomiseen päivällis kutsuihin 😂😁🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta vaan, jos vaikka se ex puoliso saattaa lukee tätä viestiä 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭

        No just joo 😠😠😠😠😠😠😡😡😡 hiton kivaa oli kirjoittaa minun nimi tähän viestiin!!!!!!!!saa nähdä niin taas saan lukee seuraavat tunnit mitä negatiivisempia kommentteja itsestäni joten oma arvaukseni olisi että Kaisa on se huominen lounas avekki!!!!!!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No just joo 😠😠😠😠😠😠😡😡😡 hiton kivaa oli kirjoittaa minun nimi tähän viestiin!!!!!!!!saa nähdä niin taas saan lukee seuraavat tunnit mitä negatiivisempia kommentteja itsestäni joten oma arvaukseni olisi että Kaisa on se huominen lounas avekki!!!!!!

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kike missä kohtaa luki että kyseessä on lounas?????? ihan vaan sivusta kyselen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭 kike missä kohtaa luki että kyseessä on lounas?????? ihan vaan sivusta kyselen

        No mistäs kohtaa olet kaisa lukenut että kyseessä oli päivällinen?????????? jos nyt noin tarkkoja ollaan että mikä ruokailu on kyseessä!!!??


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        No mistäs kohtaa olet kaisa lukenut että kyseessä oli päivällinen?????????? jos nyt noin tarkkoja ollaan että mikä ruokailu on kyseessä!!!??

        ❌❌❌❌❌❌❌❌❌no niin!!!riita poikki!!!❌❌❌❌❌❌❌ tähän kohtaan haluan kysyä että tietääkö kike ja Kaisa että mikä mahtaa olla leppäkertun 🐞 miehen nimi?????? Laitoin kuvan varmuuden vuoksi jos ette muista miltä leppis näyttää!!!!!!!!! kysymykseen ei ole mitenkään eritelty että onko kyseessä aamiainen lounas tai päivällinen tai mahdollisesti illallinen! kyseessä on arvata kuka palstalta on huomenna menossa treffeille ja siinä sitten oli mainittu että luvassa on itse tehtyä ruokaa jotta ei tarvitsisi pohtii sitä että mihin ravintolaan on menossa syömään!Ⓜ️✔️ ruoka ei ole tämän viestin pointti vaan se että kuka on menossa huomenna treffeille?????pysykää aiheessa!!!!!


      • Heko heko 👌Ⓜ️


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Heko heko 👌Ⓜ️

        No mä en taas tajunnut että missä kohtaa piti nauraa 🤣👌😁


    • Anonyymi

      Ihana ajatus. Mutta täällä näyttää olevan uudet huumorintajuttomat ihmisvihaajat ketjussa ragettamassa, ei niitä voi kutsua ees virtuaalisesti...

      • Etkö kuullut mitä Sanna sano sulle????????d🤣o🤣r🤣k🤣a!


      • Olet ymmärtänyt kysymyksen väärin mikä ei todellakaan yllättänyt mutta aihe oli arvata että kuka pääsee huomenna treffeille???? ja jos et ole huomannut niin minä ja Kaisa ollaan ehdottomasti ne toivotut avekit mutta saa ny nähdä ken on meistä kaikkein parhain!!! veikkaan tietenkin että minulle Se kutsu kortti rustataan 😂🤣😁👌👌👌👌


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe