Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
KirsikkaKirsikka
profiilit
KirsikkaKirsikka
KirsikkaKirsikka
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
383
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ja+sitten+minun+alapäästä+puhuminen+palstalla+ei+ole+kovinkaan+asiallista+keskustelua,+joten+keskustelua+voi+käydä+muistakin+asioista+kuin+minun+värkistä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!minä+olen+todella+tarkka+siitä+kenelle+minä+avaudun+henkilökohtaisesti!+ja+en+todellakaan+ole+mikään+jakorasia+toisin+kuin+eräät!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
15.08.2020 08:01
Mä+olen+Jo+herännyt+ja+erittäin+virkeänä+ja+tyytyväisenä!+mutta+mitä+vittua+meidän+Kaisan+viestit+on+poistettu???+tätä+asiaa+ihmettelin+myös+eilen!!!!!!!?????????+ainahan+meidän+Kaisa+hihihittää+joka+viestissä+mutta+ihan+asiallisesti+joten+ylläpito+tarkkailuun+ja+valituksia+niin+kauan+kunnes+loppuu+asiallisten+viestien+poistaminen!+kummallista+että+kuitenkin+sen+MT+huoran+viestit+julkaistaan+törkeyksistä+ja+rikollisista+teksteistä+huolimatta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+mutta+sitten+ne+viestit+jossa+minun+ksipaama+henkilö+kirjoittaa+että+ainut+virhe+jota+hän+katuu+on+se+että+oli+tutustunut+IRL+tähän+henkilöön+niin+se+viesti+kyllä+oli+poistettu!pakko+mennä+vetää+happea+että+en+räjähdä+tähän+kieroon+toimintaa
15.08.2020 07:09
Kummallista+että+kuitenkin+tunnet+noin+voimakkaasti+sitä+saastunutta+huoraa+kohtaan!!!!!!!!+todellisuudessa+olet+harmistunut+siitä+että+olet+mustasukainen+hänestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!minä+en+halua+olla+mikään+korvike+hänelle!+jonkun+tason+haluan+sentään+säilyttää!!!!!!!!!!!!!!+vaikka+mainettani+on+täällä+palstalla+kritisoitu+aika+törkeällä+tavalla!+mutta+en+todellakaan+ota+siitä+itseeni!!!+sen+verran+hyvin+tunnen+itseni+ja+tiedän+oman+arvoni!
14.08.2020 23:59
Vittu+saatana+perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+Nyt+on+pinna+kireällä!!!!!!!!!!+helvetti+vittu+kyrpä+saatanan+perkele!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
14.08.2020 21:48
No+mikäs+sun+järjen+ja+ymmärryksen+on+noin+sekaisin+vienyt????????onko+sinulla+vaikeeta+sisäistää+tämä+lause+että+minä+en+TODELLAKAAN+OLE+MITENKÄÄN+MUSTASUKAINEN+SINUSTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+JA+SITTEN+ÄLÄ+PIDÄ+MINUA+NIIN+TYHMÄNÄ+ETTÄ+EN+TAJUA+ETTÄ+KYSEESSÄ+EI+TODELLAKAAN+OLLUT+MIKÄÄ+PALSTA+NARTTU!!!!!!SINÄ+OLET+NUSSINUT+HÄNEN+KANSSAAN+IRL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+PERKELE+SENTÄÄN+KUN+MYÖNTÄMINEN+ON+NOINKIN+VAIKEETA+AIKUISELTA+IHMISELTÄ!!!!!!!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠
14.08.2020 21:41
Ⓜ️✅tarkoitti+sitä+että+älä+viitsi+sekaantua+vieraisiin+pöytiin!!!!!tämä+ketju+on+minulle+tehty+minun+omia+tunteita+käsittelee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+joten+noudata+tunnollisesti+moden+ohjeita+ja+suuntaa+siitä+muihin+maisemiin+HUS+HUS+äkkiä+sinne+muualle+täältä+palstalta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tämä+ketju+on+henkilökohtaisesti+tehty+juuri+minulle!+sillä+joku+mt+potilas+loukkaavasti+kirjoitti+minulle+siinä+tatska+ketjussa!
14.08.2020 21:26
Kaisa+rakas+en+minä+ole+sinun+mielenterveydestä+huolissaan!+vaan+korona+testiä+tarkoitan!!!!nyt+on+oikeasti+todella+paljon+liikkeellä+koronaa!!!!!!!+toivottavasti+ei+ole+tarttunut+minulle!!!!!!+Sanna+voisitko+mitenkään+mennä+Kaisan+kanssa+sinne+korona+testiin!!!???????+itse+en+voi+mennä!on+kaksi+asiaa+elämässäni+josta+en+koskaan+halua+luopua+on+tupakka+ja+hyvä+seksi!!!!!
14.08.2020 19:33
Kaisa+pitäisikö+sinunkin+mennä+käymään+hussissa???????+ihan+tosissaan+Kaisa!!mä+olen+todella+huolissaan+sinun+terveydestä!!!!
14.08.2020 19:29
Et+todellakaan+saa+minulta!!!!enkä+todellakaan+halua+sinua!!!!!!!!!!toivotin+jo+sinulle+kaikkea+hyvää!!!+ja+pieni+elämän+viisaus+sinulle+että+ei+pidä+tukehtua+yhteen+pullaan+🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😘😘😘😘😘😘😍no+niin+ja.+++++++++Next!!!!!!!!!
14.08.2020 19:18
Ⓜ️😘olisit+voinut+kysyä+ihan+suoraan+ja+nimimerkillä+ton+kysymyksen!!!!!!🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣en+osaa+sanoa!!!!!!+omasta+mielestäni+olen+ihan+tavallinen+nainen+niin+kuin+muutkin!ei+minussa+Nyt+mitään+niin+ihmeellistä+ole+että+pitää+jäädä+jotenkin+roikkumaan+minussa!+Veikkaan+että+mielenterveys+saattaa+olla+iso+osa+motiivia!+Tai+esimerkiksi+päihteet!
14.08.2020 19:14
Se+oli+vain+pelkkää+seksiä+ei+yhtään+mitään+muuta!!!!!!!+valitettavasti+näin+on+käynyt+tällä+kertaa!+ainaki+minun+osaltani!!!!!+kyseessä+oli+siis+vain+pelkkää+seksiä+ja+himoa+ei+todellakaan+mitään+muuta!!!!!!+eikä+koskaan+tule!!!!!!!!+hyväksy+Jo+se+tosi+asia!!!!!!!!!
14.08.2020 18:53
Samaa+mieltä+siitä+että+vihan+tunne+ei+koskaan+tunnu+kivalta+mutta+ei+Se+Sen+turhempi+tunne+ole+kuin+muutkaan+tuntemukset!+tällä+hetkellä+Nyt+enemmän+korostuu+erityisesti+se+vihan+ja+turhautumisen+tunne+ja+ennenkaikkea+Se+petetty+olo+on+ollut+koko+päivän!!!!!
14.08.2020 18:36
Mä+olen+ihan+vaan+nainen+jos+et+näe+profiili+kuvasta!!!!!!!!
14.08.2020 18:33
Nii+onko+sinusta+mihinkään+muuhun+kuin+palstalla+pelleilyyn????????+tuskin+kuitenkaan+sinua+kukaan+vihaa+tai+edes+ajatellut+mitään+pahaa+sinulle!+nimeäsi+minä+olen+kysellyt+koska+en+ymmärrä+miksi+kirjoitat+minulle+erittäin+epäasiallista+tekstiä!!!!+vaikuttaa+jotenkin+mustasukkaiselta+toi+sun+tekstit!!!!??????+ja+sitten+tiedoksi+että+hän+joka+minua+niin+kovasti+kaipailee+ei+todellakaan+ole+mikään+rikollinen+tai+esimerkiksi+huonosti+käyttäytyvä+naapuri!!!!!!!!!!!+hän+on+erittäin+kiltti+ihminen+ja+rehellinen!!!+mutta+tällä+hetkellä+erittäin+ärsyttävä+henkilö!!!!!!!!+juurikin+tämän+asian+takia+mitä+olet+kirjoittanut+tekstiä+toiseen+ketjuun!!!!!+voi+toki+olla+että+olet+erehtynyt+henkilöstä!!ehkä+emme+edes+tarkoita+samaa+henkilöä!+voihan+toki+palstalla+erehtyy+mikä+viesti+on+keneltäki!
14.08.2020 17:51
Älä+pidä+minua+noin+tyhmänä+😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠mulla+on+erittäin+kiitettävä+arvosana+luetun+ymmärtämisen+kannalta+joten+älä+selitä+mitään+skeidaa!!!!!+sinähän+rakastat+häntä!!+ja+vielä+erittäin+paljon+ja+pysyvästi!!!!!!se+ei+ole+mitenkään+jäänyt+kenellekään+epäselväksi!!!!!!!!!!!!ainut+asia+mitä+ihmettelen+että+miksi+hän+ei+sitten+sinulle+ole+antanut+jos+kerta+on+sinusta+mustasukainen+jopa+teidän+eron+jälkeen???????????????+tehän+olette+vain+palstalla+avioliitossa!+todellisuudessa+hän+on+Tinder+huorana+ja+sinä+sitten+vonkaat+minulta+seksiä+mutta+ei+onnistu!!!!!!!!+vedä+käteen+mun+puolesta!!!!!!evvk!!!!!!!!never+ever+i+dont+want+you!!!!!!!!!!!!!!!!
14.08.2020 17:27
No+onpa+paljon+uhrattu+jos+nyt+et+ole+yhteen+päivään+kirjoittanut+tekstiä+hänelle!!!!!!!!!+ja+en+todellakaan+ole+mitenkään+mustasukainen+sinusta!+ainoastaan+ärsyttää+kun+pitää+valehdella+tollein!!!!
14.08.2020 17:07
Joo+pakko+Se+on+väkisinkin+jättää+puolet+pois+omista+kirjoituksesta+kun+joudun+pyytää+kaisaa+suodattaa+mun+alkuperäisen+kirjoituksen!!!!+kyllä+IRL+on+erittäin+vaikeaa+pukea+tunteita+edes+suodattimen+kanssa+niin+tekisi+mieli+ryhtyä+viittomakielen+kurssille!
14.08.2020 17:00
Joo+yritän+olla+asiallinen+vaikka+on+todella+petetty+olo+tällä+hetkellä!!!!!+ärsyttää+kun+joku+kommentoi+niihin+mun+viesteihin+ja+sitten+vielä+oli+erittäin+epäasiallista+tekstiä+minulle+ja+suoraan+sanottuna+antoi+ymmärtää+että+minä+olen+jotenkin+vienyt+hänen+puolisonsa!!!!!+ja+kun+asiallisesti+yritin+kysyä+kuka+mahtoi+olla+tuo+epäasiallinen+kirjoittaja+niin+ei+tullut+mitään+vastausta!
14.08.2020 16:56
Thanks+of+my+lord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️Ⓜ️😘😍☑️✅
14.08.2020 15:49
No+et+todellakaan+saa+anteeksi+ikinä+kuuna+päivänä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!+etkä+saa+mitään+muutakaan!!!!!!!!
14.08.2020 15:42
16 / 20