Sukuelinherpes

Anonyymi

Mitä jos tapaisit mukavan naisen/miehen ja tämä kertoisi sinulle, että kantaa kyseistä loppuelämän virusta, jonka on saanut ihan normielämässä. Ei siis mikään joka paikan höylä tai irtosuhteilija.

Miten suhtautuisit?

64

51

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pöh. Pikkuvikoja, helppo korjata.

      • Anonyymi

        Niin.
        Tauti on nykyisellään oireeton, mutta voi silti tarttua. Viruksestahan ei pääse eroon koskaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin.
        Tauti on nykyisellään oireeton, mutta voi silti tarttua. Viruksestahan ei pääse eroon koskaan.

        Kyllä minä sen tiedän. Itse pärjään nykyään ilman diapetes lääkkeitä, mutta ei sekään parane koskaan oikeasti.

        Tietenkin jos joutuu aina kondomia käyttämään, niin onhan se harmi, ellei ole vielä lapsikiintiötänsä tehtynä. Siihenkin löytyy toki keinot, mutta ei se ole sama asia. Liian teknistä, eikä voi lapsukaiselle sanoa suuttuessaan: "sinäkin olit pelkkä vahinko!"


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Itse pärjään nykyään ilman diapetes lääkkeitä, mutta ei sekään parane koskaan oikeasti.

        Tietenkin jos joutuu aina kondomia käyttämään, niin onhan se harmi, ellei ole vielä lapsikiintiötänsä tehtynä. Siihenkin löytyy toki keinot, mutta ei se ole sama asia. Liian teknistä, eikä voi lapsukaiselle sanoa suuttuessaan: "sinäkin olit pelkkä vahinko!"

        Vaikka tarvittava lapsimäärä olisi täynnä, niin onhan se siltikin harmi, että joutuisi aina kumin kanssa puuhailemaan.

        Muussa tapauksessa vastapuolen täytyy olla valmis ottamaan tarttumisriski tai sitten itsellä jo valmiiksi sama tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tarvittava lapsimäärä olisi täynnä, niin onhan se siltikin harmi, että joutuisi aina kumin kanssa puuhailemaan.

        Muussa tapauksessa vastapuolen täytyy olla valmis ottamaan tarttumisriski tai sitten itsellä jo valmiiksi sama tilanne.

        Normi elämässä tarttunut??? ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Normi elämässä tarttunut??? ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta

        Lopeta tollanen hekotus Kaisa!!!! toivottavasti ei ole mulle tarttunut siellä baarissa! Sitten en pelkästään potkaise sinua!!!!!😠😠😠😠😠😠😠😠😠😠


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normi elämässä tarttunut??? ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta

        Juu. Jotkut ihmiset elävät normielämää myös virusta kantavien kanssa. Ei sitä vuosikausia jaksa kumin kanssa pelata. Ja tällaisetkin suhteet voivat joskus päättyä.


      • TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Itse pärjään nykyään ilman diapetes lääkkeitä, mutta ei sekään parane koskaan oikeasti.

        Tietenkin jos joutuu aina kondomia käyttämään, niin onhan se harmi, ellei ole vielä lapsikiintiötänsä tehtynä. Siihenkin löytyy toki keinot, mutta ei se ole sama asia. Liian teknistä, eikä voi lapsukaiselle sanoa suuttuessaan: "sinäkin olit pelkkä vahinko!"

        Sukuelinherpes voi tarttua kondomista huolimatta.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Sukuelinherpes voi tarttua kondomista huolimatta.

        Voi kun on kauheeta, kuoleeko siihen heti vai kahdenvuoden kuluttua?
        Tauteja on muistaakseni 2000. Nyt vain suojautumaan niiltä kaikilta:)

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun on kauheeta, kuoleeko siihen heti vai kahdenvuoden kuluttua?
        Tauteja on muistaakseni 2000. Nyt vain suojautumaan niiltä kaikilta:)

        AsianVierestä

        Kunhan valistan tietämättömiä.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Kunhan valistan tietämättömiä.

        Jokaisen ihmisen suussa on miljoonia bakteereja, minusta ne maistuvat ihan hyviltä:)
        Pus pus.

        AsianVierestä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisen ihmisen suussa on miljoonia bakteereja, minusta ne maistuvat ihan hyviltä:)
        Pus pus.

        AsianVierestä

        Et vieläkään ymmärtänyt pointtia. Jos jollakin on herpes aktiivisena ja palstalaiset luulevat voivansa suojautua siltä kondomilla, niin ohraisesti käy.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Kunhan valistan tietämättömiä.

        Kun se naisella on vähän vittumaisempi juttu, rakkulat kun voivat nääs vaeltaa, kun saat hepresrakkuloita limakalvoille se sattuu huomattavasti enemmän kun kullin varressa, jos saat rakkulan virtsa-aukkoon toivot että kuolet. Monilla tulee aktivointeja koko elämän ja pitäisi sitten vetää anti-viraalia. Se kipu mikä seuraa rakkuloista voisi muuttaa sinunkin mielesi.

        Joten kysymykseen naisena, en, en todellakaan seurustelisi herpes tyypin kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se naisella on vähän vittumaisempi juttu, rakkulat kun voivat nääs vaeltaa, kun saat hepresrakkuloita limakalvoille se sattuu huomattavasti enemmän kun kullin varressa, jos saat rakkulan virtsa-aukkoon toivot että kuolet. Monilla tulee aktivointeja koko elämän ja pitäisi sitten vetää anti-viraalia. Se kipu mikä seuraa rakkuloista voisi muuttaa sinunkin mielesi.

        Joten kysymykseen naisena, en, en todellakaan seurustelisi herpes tyypin kanssa.

        Tämän piti tulla asian vierestä vähättelevään kommenttiin.


      • Anonyymi
        Partakaweri kirjoitti:

        Sukuelinherpes voi tarttua kondomista huolimatta.

        Pittää laittaa pallitkii kumin sisään.


      • Anonyymi
        TimoPohjanmaalta kirjoitti:

        Kyllä minä sen tiedän. Itse pärjään nykyään ilman diapetes lääkkeitä, mutta ei sekään parane koskaan oikeasti.

        Tietenkin jos joutuu aina kondomia käyttämään, niin onhan se harmi, ellei ole vielä lapsikiintiötänsä tehtynä. Siihenkin löytyy toki keinot, mutta ei se ole sama asia. Liian teknistä, eikä voi lapsukaiselle sanoa suuttuessaan: "sinäkin olit pelkkä vahinko!"

        Niin, voihan se akka kondomista sitten valutella siemenet itseensä. Jos siis akka se herppeksinen osapuoli. Mutta tarttuukohan se sitten pentuunkin suoraan syntymässä. Kannattaako valmiiksi herppeksinen pentu sitten tehdäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, voihan se akka kondomista sitten valutella siemenet itseensä. Jos siis akka se herppeksinen osapuoli. Mutta tarttuukohan se sitten pentuunkin suoraan syntymässä. Kannattaako valmiiksi herppeksinen pentu sitten tehdäkään?

        Aktiivivaiheessa oleva herpes synnytyksen käynnistyessä tarkottaa aina sektiota. Voi olla hengenvaarallinen vastasyntyneelle.


    • Ei kiva juttu yhtään. Mä en ole bakteerikammoinen, mutta myönnän että olen miettinyt uusiin ihmisiin tutustuessa, että mitenhän ne sukupuolitaudit. Niin alapäässä kun yläpäässäkin.

      Pussailustakin voipi tarttua vaikka mitä.

      Testithän on aika suppeat ja mahtaako kaikkea löytää testeilläkään? Vois olla kyllä rehellisesti, ei kiitos. Jatketaan vaan omiin suuntiin.

      Tiettävästi ei ole tauteja, niin en niitä vartavasten haluakaan, jos voin välttää. Edes pussailu ei huviita miten vaan, tosta vaan. Minusta nuo asiat tarttee etukäteen tietää ja tutkia minkä pystyy.

      Ja turha suuttua, jos toinen kieltäytyy suhteesta mahdollisten löytyvien tautien takia.

      • Anonyymi

        Tuo on varmasti yleinen suhtautumistapa. En toki suuttuisi.

        Entäs se, että kannattaako toiselle ja itselle antaa ensin mahdollisuus tutustua ihmiseen, ennen kuin ottaa asian esille? Jos ensitreffeillä ottaa asian puheeksi, niin se on useimmiten sitten siinä. Mutta entäpä jos kertoo vasta muutamien viikkojen jälkeen, toki ennen mitään halailua fyysisempää? Olisi edes mahdollisuus tutustua. Vai olisiko se vaan loukkaavampaa? Ehtisi ihastua ihmiseen ja sitten tällainen pähkinä pöydälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on varmasti yleinen suhtautumistapa. En toki suuttuisi.

        Entäs se, että kannattaako toiselle ja itselle antaa ensin mahdollisuus tutustua ihmiseen, ennen kuin ottaa asian esille? Jos ensitreffeillä ottaa asian puheeksi, niin se on useimmiten sitten siinä. Mutta entäpä jos kertoo vasta muutamien viikkojen jälkeen, toki ennen mitään halailua fyysisempää? Olisi edes mahdollisuus tutustua. Vai olisiko se vaan loukkaavampaa? Ehtisi ihastua ihmiseen ja sitten tällainen pähkinä pöydälle.

        Mä jotenkin itse koittaisin säästä toisen sydänsuruilta ja kertoa ennen kun ehtii tykästyä. Olis itsekästä pantata noin tärkeetä tietoa ja saada toinen retkuun.


      • Anonyymi
        TheBeast kirjoitti:

        Mä jotenkin itse koittaisin säästä toisen sydänsuruilta ja kertoa ennen kun ehtii tykästyä. Olis itsekästä pantata noin tärkeetä tietoa ja saada toinen retkuun.

        Joo, niin se on. Laitettava kortit pöytään heti alusta. Onhan se reilua. Harmittaa vaan, että tällainen homma rajaa kumppaniehdokkaita raskaalla kädellä heti alusta, niin kuin tästäkin ketjusta nähdään. Mielestäni olisin muuten kohtuullinen kumppani jollekin. Pitäis jonkun perustaa treffipalsta tällaisia tapauksia varten. Meitä on kuitenkin jonkin verran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin se on. Laitettava kortit pöytään heti alusta. Onhan se reilua. Harmittaa vaan, että tällainen homma rajaa kumppaniehdokkaita raskaalla kädellä heti alusta, niin kuin tästäkin ketjusta nähdään. Mielestäni olisin muuten kohtuullinen kumppani jollekin. Pitäis jonkun perustaa treffipalsta tällaisia tapauksia varten. Meitä on kuitenkin jonkin verran.

        Ymmärrän, että harmittaa. Tottakai. Varsinkin vielä, jos on elänyt sillälailla "kiltisti", ettei ole itse hyppinyt sängystä toiseen. Se tuntuu varmasti sitäkin pahemmalta, kun sitten saa taudin joltakin kumppanilta, joka ei ehkä olekaan ollut niin kiltisti vaan suhannut huolettomasti pitkin ja poikin. Olet yksi niistä huolettomaan huitelijaan langenneista ja nyt saanut itsellesi riesan.

        Kyllä mä sen uskon, nyt kun asioita näin ajatteletkin ja käsittelet, ettet ole ollenkaan hullumpi ihmisen ihmisenä. Mietit kuitenkin asiaa aikavasti ja otat jo ajatuksen tasolla vastuuta mahdollisesta kumppanista asian tiimoilta. Minusta se osoittaa jo ihmisessä olevan positiivisia piirteitä. Kykyä ottaa vastuuta.

        Mutta rehellisyys alusta alkaen on minusta ainoa oikea tapa rakentaa suhde ja sillä tavalla tiedät itsekin olleesi jämptisti suoraselkäinen. vastuuntuntoinen, kun et ole salaillut asioita.

        Kaikki ei tietysti halua aina kuulla kaikkea ja pelästyy ehkä omia tunteitaankin, kun rehellisesti jotain tuollaista kuulee. Mutta ainoa oikea tapa, ole rehellinen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, niin se on. Laitettava kortit pöytään heti alusta. Onhan se reilua. Harmittaa vaan, että tällainen homma rajaa kumppaniehdokkaita raskaalla kädellä heti alusta, niin kuin tästäkin ketjusta nähdään. Mielestäni olisin muuten kohtuullinen kumppani jollekin. Pitäis jonkun perustaa treffipalsta tällaisia tapauksia varten. Meitä on kuitenkin jonkin verran.

        Tuo viimeinen ajatuksesi, erillisestä treffipalstasta taudin saaneille olisi minusta liian leimaava ja ihmisarvoa alentava? Rehellinen tietysti, mutta siinä on se vaara että muut sitten ilkkuu sinua ja kohtelee kuin huonompaa, vaikket ihmisenä ole sen huonompi.

        Ehkä ajattelen vähän ilkeästi, mutta ne HUOLETTOMAT tautien levittelijät voisi perustaa keskenään treffipaikan, missä saisivat tapailla toisiaan ja kartuttaa tautejaan. Tarkoitan niitä tyyppejä, jotka suhaa vaan miettimättä yhtään mihin ne touhut johtaa.

        Aina joku tolkun ihminenkin niihin haksahtaa, valitettavasti rakkaus on sokea.


    • Muistakaa turvavälit. Näin vältytte tartunnoilta.

      • Anonyymi

        Tylsin kommentti koko ketjussa, ja mikä yllätys, asialla tositypy, eli betonipedari...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tylsin kommentti koko ketjussa, ja mikä yllätys, asialla tositypy, eli betonipedari...

        Voimia!


      • tosi..typy kirjoitti:

        Voimia!

        Löysin sut vanhalta ketjulta.

        Mää oon sama ku kyöpelityyppi, mut moon vähän entrannu nikkii, ku mut valittiin pääkyöpeliks, ku entinen meni eläkkeelle.

        Mä viime kerral kerroin et oliivi ja hämis oli ystävystyny entistä tiukemmin, mut nyt on superheettasii uutisii. Kun ruvettiin kulettaan sitä olivii myrskyltä suojaan, pääkyöpelitär ens meinas, et ei se käy, koska soon täynnä snadii kärpäsii. Mut ne olikin sulosii pikkuhämiksii. Äitihämiskin voi hyvin. Et on niiku sytäntä hellyttävää.


      • Pääkyöpeli kirjoitti:

        Löysin sut vanhalta ketjulta.

        Mää oon sama ku kyöpelityyppi, mut moon vähän entrannu nikkii, ku mut valittiin pääkyöpeliks, ku entinen meni eläkkeelle.

        Mä viime kerral kerroin et oliivi ja hämis oli ystävystyny entistä tiukemmin, mut nyt on superheettasii uutisii. Kun ruvettiin kulettaan sitä olivii myrskyltä suojaan, pääkyöpelitär ens meinas, et ei se käy, koska soon täynnä snadii kärpäsii. Mut ne olikin sulosii pikkuhämiksii. Äitihämiskin voi hyvin. Et on niiku sytäntä hellyttävää.

        Olet siis päivittynyt kyöpeli? Hauska nähdä taas. :D
        Ilmeisesti teidän hämiksille on tuullut perheenlisäystä. Onneksi olkoon. On sulla nyt vahtimista, kun ne moneen suuntaan mennä viipottavat. Eihän sitä kaikkea vastuuta voi äitihämikselle työntää. Sun varmaan pitäis rakentaa niille joku leikkipaikka, tai jumppasali, jossa ne saisi pitää hauskaa.

        Hauskoja hetkiä hämisperhen kanssa, älä kovin paljoo kamaloita niitä, ettei ne ala pelkäämään ja säikkyinä juoksevat pois. :)


      • Anonyymi
        tosi..typy kirjoitti:

        Olet siis päivittynyt kyöpeli? Hauska nähdä taas. :D
        Ilmeisesti teidän hämiksille on tuullut perheenlisäystä. Onneksi olkoon. On sulla nyt vahtimista, kun ne moneen suuntaan mennä viipottavat. Eihän sitä kaikkea vastuuta voi äitihämikselle työntää. Sun varmaan pitäis rakentaa niille joku leikkipaikka, tai jumppasali, jossa ne saisi pitää hauskaa.

        Hauskoja hetkiä hämisperhen kanssa, älä kovin paljoo kamaloita niitä, ettei ne ala pelkäämään ja säikkyinä juoksevat pois. :)

        Tuo kyöpelihyöpeli on sama tyyppi kuin Kynä.M.

        Tiedoksesi vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo kyöpelihyöpeli on sama tyyppi kuin Kynä.M.

        Tiedoksesi vaan.

        Kiitos tietoiskusta. Olen kyllä sen jo itse hoksannut. Ei mua haittaa.
        Mulle saa kaikki kirjotella miten haluavat, kunhan muistaa käyttäytyä kohteliaasti.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Olet siis päivittynyt kyöpeli? Hauska nähdä taas. :D
        Ilmeisesti teidän hämiksille on tuullut perheenlisäystä. Onneksi olkoon. On sulla nyt vahtimista, kun ne moneen suuntaan mennä viipottavat. Eihän sitä kaikkea vastuuta voi äitihämikselle työntää. Sun varmaan pitäis rakentaa niille joku leikkipaikka, tai jumppasali, jossa ne saisi pitää hauskaa.

        Hauskoja hetkiä hämisperhen kanssa, älä kovin paljoo kamaloita niitä, ettei ne ala pelkäämään ja säikkyinä juoksevat pois. :)

        Ei tulis mieleenkään kamaloittaa niitä. Edellinen kertaki oli niiku vahinko, ku mää luulin, et äitihämis oli potkassu tyhjää tai menny sadetta karkuun. Ja sit mää rupesin leikkaan kuivii oksii. Vieläkin omatunto on korppuna, vaik riemuutiset kyl rentouttaa.


      • Pääkyöpeli kirjoitti:

        Ei tulis mieleenkään kamaloittaa niitä. Edellinen kertaki oli niiku vahinko, ku mää luulin, et äitihämis oli potkassu tyhjää tai menny sadetta karkuun. Ja sit mää rupesin leikkaan kuivii oksii. Vieläkin omatunto on korppuna, vaik riemuutiset kyl rentouttaa.

        Hämiksillä on mukavat oltavat siellä sinun luona. Siksi ne sai perheenlisäystäkin. Ne alkaa verkostumaan ja pian sinulla on seittejä joka paikassa. Siellä on niiden aamiaiset, lounaat ja päivälliset. Välipalat myös.
        Ne verkot pitää jättää, älä siivousintoilijana pyyhi niitä pois. Ne tarvii niitä. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hämiksillä on mukavat oltavat siellä sinun luona. Siksi ne sai perheenlisäystäkin. Ne alkaa verkostumaan ja pian sinulla on seittejä joka paikassa. Siellä on niiden aamiaiset, lounaat ja päivälliset. Välipalat myös.
        Ne verkot pitää jättää, älä siivousintoilijana pyyhi niitä pois. Ne tarvii niitä. :)

        Pitää si ruveta viljeleen banskukärpäsii, et niillon riittävästi herkkusapuskaa. Vai pitäskö ajatella, et hämikset Suomes nukkuu talviunee? Mää tailan sit kuiteski tehlä jäkimmäiset niiku tavalla.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Hämiksillä on mukavat oltavat siellä sinun luona. Siksi ne sai perheenlisäystäkin. Ne alkaa verkostumaan ja pian sinulla on seittejä joka paikassa. Siellä on niiden aamiaiset, lounaat ja päivälliset. Välipalat myös.
        Ne verkot pitää jättää, älä siivousintoilijana pyyhi niitä pois. Ne tarvii niitä. :)

        Mää ressasin monta viikkoo, et mitenkähän sen oliivin tuominen sisään talveks onnistuu, kun äitihämis on saanu vauvoikin, eikä meilloo riittävästi herkkukärpäsii. Nyt on si ongelma ohi.

        Äitihämiksen mää siirsin huippuvarovasti hanhikkipensaaseen, ja vauvahämikset oli jo kasvanu isoks ja lähteny maailmalle. 😊


      • Pääkyöpeli kirjoitti:

        Mää ressasin monta viikkoo, et mitenkähän sen oliivin tuominen sisään talveks onnistuu, kun äitihämis on saanu vauvoikin, eikä meilloo riittävästi herkkukärpäsii. Nyt on si ongelma ohi.

        Äitihämiksen mää siirsin huippuvarovasti hanhikkipensaaseen, ja vauvahämikset oli jo kasvanu isoks ja lähteny maailmalle. 😊

        Sinne oliivin lehtien lomaan oli kuiteski piiloutunu yks pitkäkoipinen hämis. Kun se rupes niiku lämpeneen, se alko käveleen, mut mä sain sen tiputettuu lasiin ja pääkyöpelitär vei sen nopeesti ulos, kun soli ja valmiiks laitttanu oven niiku auki. Niet hyvin siitki si selvittiin.


      • Pääkyöpeli kirjoitti:

        Sinne oliivin lehtien lomaan oli kuiteski piiloutunu yks pitkäkoipinen hämis. Kun se rupes niiku lämpeneen, se alko käveleen, mut mä sain sen tiputettuu lasiin ja pääkyöpelitär vei sen nopeesti ulos, kun soli ja valmiiks laitttanu oven niiku auki. Niet hyvin siitki si selvittiin.

        Tämä syksy on hämisten juhla-aikaa. Niitähän vilisee vähän joka paikassa. Hienoa, että jaksat huolehtia teidän kotihämiksistä. Hauskaa vihdykettä koko teidän kyöpeliperheelle. :)


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tämä syksy on hämisten juhla-aikaa. Niitähän vilisee vähän joka paikassa. Hienoa, että jaksat huolehtia teidän kotihämiksistä. Hauskaa vihdykettä koko teidän kyöpeliperheelle. :)

        Kaiken kamalempaa on, kunne tähän vuolenaikaan asettuu ovenrakoon niiku lämmitteleen, ja sit ku avaa oven vähäkski aikaa, ne heti juoksee hurjaa vauhtii sisälle. Eikä ne oo bonjaavinaan, kun sanoo, et ei meil oo riittoheekkukääpäsii. Kyl siin omis on ruvella.

        Ne muuten lähettää teekkuja sun autotallin hämiksille ja sullekki. Niet moi vaan taas.


      • Pääkyöpeli kirjoitti:

        Kaiken kamalempaa on, kunne tähän vuolenaikaan asettuu ovenrakoon niiku lämmitteleen, ja sit ku avaa oven vähäkski aikaa, ne heti juoksee hurjaa vauhtii sisälle. Eikä ne oo bonjaavinaan, kun sanoo, et ei meil oo riittoheekkukääpäsii. Kyl siin omis on ruvella.

        Ne muuten lähettää teekkuja sun autotallin hämiksille ja sullekki. Niet moi vaan taas.

        Ja si mollaan oltu havaitsevinaan, et jos hämikset vähänki vilkasee niiku peiliin, niit rupee heti masentaan. Emmääkään juhlis, josois syntyny hämikseks. Siks mollaan pantukin peilit piiloon, niet niitä ei risois.

        Mut ei kukaan voi valita geenejään, ei myöskään äitihämikset, jos noon saanu vielä sellasii geenei, et niitten tekee mieli lounastaa isihämis heti, kun noon ponnahtanu. Siks meistä hämiksille pitää olla kilttii, ku turjakkeelliset ihmiset ei oo.


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tämä syksy on hämisten juhla-aikaa. Niitähän vilisee vähän joka paikassa. Hienoa, että jaksat huolehtia teidän kotihämiksistä. Hauskaa vihdykettä koko teidän kyöpeliperheelle. :)

        Älä katto kamaloittavii kuvii, mut mää en saanu niitä pois. Satuin niiku tälle sivulle, ja heti bonjasin, et sehän on sama nätty, ku sää. Mä oonki jo sun logokuvan perustteel arvellu, et sää oot muutenkin nätti, mut ny soon si varmaa.

        https://www.sex.com/pin/59932187-disney-tinkerbell-cartoon/


      • tosi..typy kirjoitti:

        Tämä syksy on hämisten juhla-aikaa. Niitähän vilisee vähän joka paikassa. Hienoa, että jaksat huolehtia teidän kotihämiksistä. Hauskaa vihdykettä koko teidän kyöpeliperheelle. :)

        Mun omis onny rääkkääntyny ruvelle, kummä paljastin, et tosi..typy = Helinä-keiju. Mut kiusaus oli kyl suuri. Tieläthän sää, et jos on bonjannu jotain, mitä muut ei oo niiku bonjannu, on vaikee olla sitä sanomatta.

        Mut siltimmä oon ihan suurkamaloitunu. Omatunto on ku ois saanu raspikäsittelyn ja viimestelty nelikymppisellä santapaperilla.

        Terkkuu muuten oliivilta ja hämiksiltä. Ne ny oottelee talvee.


    • Anonyymi

      Tunnen yhden tällaisen ja se on just semmonen halpa jakomies että ei ihme. Yhtään kattonu mihin reikään keppiään työntää. Nytkin pehmittää jotain kinkkua tuolla parhaillaan. Autuaan tietämätöntä minkälainen pelle kyseessä. Eihän tuommonen käytös aiheuta kuin pelkkää vihaa muissa. Liekö isänsä opettanut 😂
      Jos rakastuisin johonkin ja alkaisin seurustella niin joo ottaisin riskin että se tulee mullekin.

      Irtosuhteita en kauheasti ole harrastanut kun minusta ne on halpojen ihmisten juttuja mutta jos harrastaisin, käyttäisin kumia poikkeuksetta vaikka sanois olevansa terve.

      • Anonyymi

        Voi voi, kuka sen tietää millaisen reiän sinäkin loppujen lopuksi valitset?
        Pitää varmasti olla neitsyt?

        AsianVierestä


      • Anonyymi

        "Jos rakastuisin..." niin no eihän sitä ehtisi rakastua tai millään tavalla tutustua, jos heti saa kuulla, että toisella on herpes. Minusta voisi antaa mahdollisuuden tutustua hetken aikaa, jos vaikka muutaman kerran tapaisi, ennen kun kertoo. Kunhan pitää huolen, että kanssa kertoo pian, ettei veny. Mikään "hyvän hetken" puute ei saa olla esteenä. Omasta mielestäni tämä olisi ainakin ihan kohtuullista.


    • Anonyymi

      no siihen loppuu se tutustuminen ja tapaaminen eli nyt sopii laulun sanat tähän eli nyt saa tää jo riittää viimeinen kerta tää olla saa ou jee ja olen nostanut kytkintä

    • Anonyymi

      Lopettaisin suhteen siihen

      • Anonyymi

        Niin minäkin.


    • Anonyymi

      Minä en puhtoiseen kikkeliini mitään tauteja halua. Mieluummin olen yksin.

    • Anonyymi

      Ollaan oltu yhdessä kohta kahdeksan vuotta. Suhteen alussa, noin vuoden seurusteltua avomiehellä ilmeni lieviä herpes-oireita. Se todettiin herpekseksi. Minäkin sain lääkityksen, vaikkei mitään oireita ollut, eikä herpestä testeissä näkynyt. Aika vähän on meidän seksielämään vaikuttanut. itselläni ei ole koskaan ollut mitään herpekseen viittaavaa. Miehelläni suhteen alussa pari rakkulaa. Emme osaa sanoa, kumpi herpeksen suhteeseen toi. Kummallakin on ollut ennen tätä suhdetta vähän kumppaneita. Yhden lapsenkin olemme saaneet. Raskauteen tai synnytykseen herpes ei vaikuttanut mitenkään. Jos minulla sitä edes on. Jos eroaisimme, uuden kumppanin herpes ei olisi este. Koska minulla kaiken järjen mukaan pitäisi olla se. Kondomia emme ole pari kertaa enempää käyttäneet. Sanoisin, että ihan liikaa siitä numeroa tehdään. Ymmärrän, että minun pitäisi sanoa uudelle kumppanille jotain herpeksestä, mutta se tuntuisi hullulta, koska herpes tarttuu sen oireisessa vaiheessa ja sellaista minulla ei ole ikinä ollut.

      • Anonyymi

        Juuri tämmöiset ihmiset ovat pahimpia levittäjiä. Kun mulla on oireeton korona, niin voin sitten levittää sitä mieleni mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri tämmöiset ihmiset ovat pahimpia levittäjiä. Kun mulla on oireeton korona, niin voin sitten levittää sitä mieleni mukaan.

        Oireeton korona tarttuu. Oireeton herppes ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oireeton korona tarttuu. Oireeton herppes ei.

        Kyllä oireeton herpeskin nimenomaan tarttuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oireeton korona tarttuu. Oireeton herppes ei.

        Mistäköhän olet tämänkin huuhaan kuullut, oireeton herpes nimenomaan tarttuu varsinkin hsv-2 lajike.


    • Anonyymi

      Kyl tämäkin aihe osoittaa, et varovaisuus on hyvästä. Seikkailijat ottavat riskiä, kun metsästävät elämänsä prinssiä tai prinsessaa, joilla todennäköisesti paljon kumppaneita, joiden kanssa harrastaa irtosuhteita. Elävät hetkessä, elämä opettaa lopulta rankasti, jos huonosti käy?

    • Anonyymi

      Juu ei. En koske pitkällä tikullakaan mihinkään tautipesään.

    • Nyt kun luin tuon viestiketjun läpi, niin olen varma, että minulla on supersyyläkoronaebola ja vieläpä vähintään HIV! Sitäpaitsi kaksi viikkoa sitten aivastin! Tämä on kuolemaksi!

    • Anonyymi

      älä puhu Timo paskaa hienosta ihmisestä. voisin vaikka kuolla noin hienon ihmisen vuoksi.

      itse olen ainakin oppinut ettei kenestäkään ihmisestä saa puhua mitään pahaa.

      se ei kuulu hyviin käytöstapoihin. =)

    • Anonyymi

      En aio ikinä kertoa kenellekään että mulla se on

      • Anonyymi

        Hyi hyi hyi.


      • Anonyymi

        Varokaa nuoret on saastuneita ihmisiä ,jotka
        näyttää aivan ihanilta.Muunsukupuolen on
        sama leikataanko vehje pois ,kun se on saastunut Perhossa menossa kelvottomaksi.
        Sekin on muitten syy ,eikä varmaan kerro
        mitään.


    • Anonyymi

      Suhteet palstalla asia pysyisi asiana varmaankin, luuletko?

    • Anonyymi

      Tavallisuudesta kuten ansainnasta voi poiketa. Haittaaksse?

    • Anonyymi

      Varmaan joku eläke olis pahempi.

    • Anonyymi

      Aika rajua ,jos ei kerro että on hepatiitti
      tartunta.Jättämällä kertomatta tuhoaa toisen
      elämän,eikä siinä auta yhtään sanoa,että
      minähän käskin laittaa kumin.

      • Anonyymi

        Olen kuullut ,että jos on häpäissyt itsensä
        haluaa häpäistä kaikki muutkin ,koska häpeäjä pyrkii tekemään sairaasta häpee tilasta normaalia.Alan vähitellen ymmärtää
        mistä johtuu muun sukupuoliset muutokset
        ja siksi kehoitan kaikkia tarkkaavaisuuteen
        ,koska elämä on liian arvokas tuhottava
        yhden valehtelijan takia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      329
      4029
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      24
      2256
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      20
      1483
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      39
      1384
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      33
      1336
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      24
      1268
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      125
      1228
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      81
      1202
    9. Älkää käyttäkö tunnisteita

      Täällä pesii muutama mt-tapaus, joka alkaa esittää teitä ja pilaa välinne kaivattuun. Alat kuvitella että se kaivattusi
      Ikävä
      36
      1111
    10. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      49
      1110
    Aihe