Myös helluntai heilat voi laskea tähän samaan ketjuun!
Ihastuksen nimi ja ikä
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 villi arvaukseni olisi ollut jarnon kanssa olleet helluntai heilojen tiedustelut? Todennäköisesti joko Sanna tai sitten vilpuska asialla tällä kertaa! ihan vaan sivusta vaan kun huomasin että näitä kyselyitä olisi ollut ennenkin?🤔😂😂😂😂😂😂😂
Mitä sitä suotta peittelee nähkööt muutkin sen että minähän se olen ollut jarnon kanssa viime kesän helluntai heilan roolissa! mitä sitten?? keneltäkään ei tietääkseni ole ollut mitään pois siitä että vietin hänen kanssaan yhteistä aikaa!
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Mitä sitä suotta peittelee nähkööt muutkin sen että minähän se olen ollut jarnon kanssa viime kesän helluntai heilan roolissa! mitä sitten?? keneltäkään ei tietääkseni ole ollut mitään pois siitä että vietin hänen kanssaan yhteistä aikaa!
Oot tainnut dokaa vähän enemmänkin, kuin muutaman päivän???kyse oli tästä kesästä 🤣😅😂 eipä tainnut olla kummoinen kesä sinulla kun olet jumittunut viime kesän tunnelmiin 🧐
Anonyymi kirjoitti:
Oot tainnut dokaa vähän enemmänkin, kuin muutaman päivän???kyse oli tästä kesästä 🤣😅😂 eipä tainnut olla kummoinen kesä sinulla kun olet jumittunut viime kesän tunnelmiin 🧐
Sannako se siellä vittuilee mulle????????????? mitä se sinulle kuuluu minun juhlimiset???????? ethän sä edes ole seurustellut jarnon kanssa koskaan!!!! mutta käyttäydyt siltikin kuin olisit hänen vaimonsa 🙄😲
- Anonyymi
KirsikkaKirsikka kirjoitti:
Sannako se siellä vittuilee mulle????????????? mitä se sinulle kuuluu minun juhlimiset???????? ethän sä edes ole seurustellut jarnon kanssa koskaan!!!! mutta käyttäydyt siltikin kuin olisit hänen vaimonsa 🙄😲
Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta jännään että mahtaa tulla actionia tälle illalle palstalle 🤔😅😆😁🤗 ihan vaan sivusta kyselen?!
- Anonyymi
Homojätkä
Anonyymi kirjoitti:
Homojätkä
Kyllä mä ihan naisista tykkään!!!!! ja arvaan että olet joku mustasukainen ex puoliso kun noin tunteellisesti kommentoitu!!!!!!!! ja olenko mä jotenkin tehnyt väärin siinä kun nussin hänen kanssaan muutamia kertoja????????sullakin tais olla joku Hoito silloin kun minä olin hänen kanssaan!!!! niin miksi sitten suutut minulle siitä että olin toisen naisen kanssa??????kyse on vain intiimi hetki kahden aikuisen kanssa ilman mitään kummempaa tunnetta!!!!!
- Anonyymi
JARNOJAMAL kirjoitti:
Kyllä mä ihan naisista tykkään!!!!! ja arvaan että olet joku mustasukainen ex puoliso kun noin tunteellisesti kommentoitu!!!!!!!! ja olenko mä jotenkin tehnyt väärin siinä kun nussin hänen kanssaan muutamia kertoja????????sullakin tais olla joku Hoito silloin kun minä olin hänen kanssaan!!!! niin miksi sitten suutut minulle siitä että olin toisen naisen kanssa??????kyse on vain intiimi hetki kahden aikuisen kanssa ilman mitään kummempaa tunnetta!!!!!
Älä puhu paskaa!!!sä oot ihan tarkoituksella hakeutunut sen Porton seuraan nyttenki ihastelet sitä päivät pitkät jossain somessa ja haaveilet tietenkin yhteisestä tulevaisuudesta ja kenties jopa haluat lapsia hänen kanssaan tehdä?????? tältä tämä vaikuttaa mun silmissä joten tänään on turha edes haaveilla että voidaan jutella irl!
Anonyymi kirjoitti:
Älä puhu paskaa!!!sä oot ihan tarkoituksella hakeutunut sen Porton seuraan nyttenki ihastelet sitä päivät pitkät jossain somessa ja haaveilet tietenkin yhteisestä tulevaisuudesta ja kenties jopa haluat lapsia hänen kanssaan tehdä?????? tältä tämä vaikuttaa mun silmissä joten tänään on turha edes haaveilla että voidaan jutella irl!
Arvasin että olet mustasukainen minusta vieläkin 😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣tule tänne niin saat kunnon tyydytyksen multa!!!!! ja en halua perhettä perustaa kuin sinun kanssasi!!! ja meillä on yhteisiä lapsia niin paljon että ei meidän enempää tarvitse niitä tehdä!!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603325Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242779Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541857- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845