Ihastuksen nimi ja ikä

Anonyymi

Myös helluntai heilat voi laskea tähän samaan ketjuun!

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 villi arvaukseni olisi ollut jarnon kanssa olleet helluntai heilojen tiedustelut? Todennäköisesti joko Sanna tai sitten vilpuska asialla tällä kertaa! ihan vaan sivusta vaan kun huomasin että näitä kyselyitä olisi ollut ennenkin?🤔😂😂😂😂😂😂😂

      • Mitä sitä suotta peittelee nähkööt muutkin sen että minähän se olen ollut jarnon kanssa viime kesän helluntai heilan roolissa! mitä sitten?? keneltäkään ei tietääkseni ole ollut mitään pois siitä että vietin hänen kanssaan yhteistä aikaa!


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Mitä sitä suotta peittelee nähkööt muutkin sen että minähän se olen ollut jarnon kanssa viime kesän helluntai heilan roolissa! mitä sitten?? keneltäkään ei tietääkseni ole ollut mitään pois siitä että vietin hänen kanssaan yhteistä aikaa!

        Oot tainnut dokaa vähän enemmänkin, kuin muutaman päivän???kyse oli tästä kesästä 🤣😅😂 eipä tainnut olla kummoinen kesä sinulla kun olet jumittunut viime kesän tunnelmiin 🧐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot tainnut dokaa vähän enemmänkin, kuin muutaman päivän???kyse oli tästä kesästä 🤣😅😂 eipä tainnut olla kummoinen kesä sinulla kun olet jumittunut viime kesän tunnelmiin 🧐

        Sannako se siellä vittuilee mulle????????????? mitä se sinulle kuuluu minun juhlimiset???????? ethän sä edes ole seurustellut jarnon kanssa koskaan!!!! mutta käyttäydyt siltikin kuin olisit hänen vaimonsa 🙄😲


      • Anonyymi
        KirsikkaKirsikka kirjoitti:

        Sannako se siellä vittuilee mulle????????????? mitä se sinulle kuuluu minun juhlimiset???????? ethän sä edes ole seurustellut jarnon kanssa koskaan!!!! mutta käyttäydyt siltikin kuin olisit hänen vaimonsa 🙄😲

        Ja Kaisa hihihittää 🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭🤭 ihan vaan sivusta jännään että mahtaa tulla actionia tälle illalle palstalle 🤔😅😆😁🤗 ihan vaan sivusta kyselen?!


      • Anonyymi

        Homojätkä


      • Malja sille 👍🍾🍹🍹🍹🍹 ja malja mulle 🍾🍾🍾🥃🥃🍷🍾🍻🥂🍺


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homojätkä

        Kyllä mä ihan naisista tykkään!!!!! ja arvaan että olet joku mustasukainen ex puoliso kun noin tunteellisesti kommentoitu!!!!!!!! ja olenko mä jotenkin tehnyt väärin siinä kun nussin hänen kanssaan muutamia kertoja????????sullakin tais olla joku Hoito silloin kun minä olin hänen kanssaan!!!! niin miksi sitten suutut minulle siitä että olin toisen naisen kanssa??????kyse on vain intiimi hetki kahden aikuisen kanssa ilman mitään kummempaa tunnetta!!!!!


      • Anonyymi
        JARNOJAMAL kirjoitti:

        Kyllä mä ihan naisista tykkään!!!!! ja arvaan että olet joku mustasukainen ex puoliso kun noin tunteellisesti kommentoitu!!!!!!!! ja olenko mä jotenkin tehnyt väärin siinä kun nussin hänen kanssaan muutamia kertoja????????sullakin tais olla joku Hoito silloin kun minä olin hänen kanssaan!!!! niin miksi sitten suutut minulle siitä että olin toisen naisen kanssa??????kyse on vain intiimi hetki kahden aikuisen kanssa ilman mitään kummempaa tunnetta!!!!!

        Älä puhu paskaa!!!sä oot ihan tarkoituksella hakeutunut sen Porton seuraan nyttenki ihastelet sitä päivät pitkät jossain somessa ja haaveilet tietenkin yhteisestä tulevaisuudesta ja kenties jopa haluat lapsia hänen kanssaan tehdä?????? tältä tämä vaikuttaa mun silmissä joten tänään on turha edes haaveilla että voidaan jutella irl!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa!!!sä oot ihan tarkoituksella hakeutunut sen Porton seuraan nyttenki ihastelet sitä päivät pitkät jossain somessa ja haaveilet tietenkin yhteisestä tulevaisuudesta ja kenties jopa haluat lapsia hänen kanssaan tehdä?????? tältä tämä vaikuttaa mun silmissä joten tänään on turha edes haaveilla että voidaan jutella irl!

        Arvasin että olet mustasukainen minusta vieläkin 😆😆😆😆😆😆😆🤣🤣🤣tule tänne niin saat kunnon tyydytyksen multa!!!!! ja en halua perhettä perustaa kuin sinun kanssasi!!! ja meillä on yhteisiä lapsia niin paljon että ei meidän enempää tarvitse niitä tehdä!!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      304
      1879
    2. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      110
      1755
    3. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      121
      1688
    4. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      72
      1613
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      31
      1567
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      69
      1275
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      89
      1038
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      21
      1022
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      22
      1002
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      100
      938
    Aihe