Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Suomessa+joutuu+vankilaan+jos+sanoo+että+että+hommatkaa+taistelukoiria+perheidennne+turvaksi+matutappelijoita+vastaan.
Tämä+lause+sai+aikaan+Iljan+kansainvälisen+etsintäkuulutuksen+jossa+hänet+leimattiin+kansojen+murhaajiksi.+Loppu+onkin+legendaa.+Pari+vuotta+linnaa+ja+muutama+kuukausi+ilman+syöpälääkkeitä+tappoivat+kiusallisen+presidenttiehdokkaan.+
Itse+sanon+että+tasavaltamme+presidentti+Sauli+Niinistö+on+moninkertainen+maanpetturi+valehdeltuaan+EU-+asioista+ja+markasta+luopumisesta.+Vaadin+hänelle+kuolemantuomiota.
Lisäksi+solvaan+ja+halveksin+syvästi+Jessikka+Aroa.+Hän+on+ratsastellut+typerien+kunnianloukkausten;+lähestymiskieltojen+yms-+paskojen+lomassa+jo+vuosikaudet.
Hänen+asianajokulunsa+kaikesta+on+nyt+jo+n.+500+000+€+Asianajotoimisto+Sotamaa+Oy:lle.
Millä+ihmeellä+perseaukinen+Aro+tuon+maksaa?
Sotamaa+Oy+laskee+siihen+että+YLE+laskunsa+maksaa+mikä+onkin+järkevin+arvelu.
Rikosilmoituksia+YLEn+varojen+väärinkäytöksistä+on+jo+tehty.+Veikkaanpa+että+politisoitunut+poliisiimme+pyyhkii+moisilla+ilmoituksilla+ahteriaan+Valtakunnansyyttäjä+Raija+Toiviaisen+pieraistessa+paprujen+päälle.
Jos+tästä+nämä+tahot+tule+nostamaan+erilaisia+kunnianloukkaussyytteitä+niin++sanonpahan+vain+että+ei+ole+tasapuolista+kansalaisten+kohtelu+ei.
Kaikenlaisia+mummuja+ja+pappoja+on+kyllä+raahattu+kuulusteluihin+kun+ovat+höpötelleet+torilla+megafoneihin+tai+kuvanneet+tapahtumia.
Jos+näistä+härskeistä+ja+loukkaavista++kommenteistani+syytteitä+rapise+niin+se+on+jo+ihme......
14.10.2020 22:04
Pallopäät+kieltävät+aivan+kaiken+vastakkaisen+teorian+alkuunsa.
Ymmärrän+sen+hyvin+koska+olin+itsekin+kymmeniä+vuosia+harhaanjohdettu+ja+aivopesty.
Kukaan+ei+halua+kuulla+että+heitä+on+kustu+silmään+vuosikymmenet+ja+he+ovat+sen+sallineet.
Siksi+vastustus+on+julkisesti+niin+valtaisaa.
Pinnan+alla+kuitenkin+kuohuu+ja+totuus+tulee+paljastumaan.+Ei+ehkä+vielä+meidän+elinaikanamme+mutta+taatusti+seuraavan+sukupolven+aikana.
Olen+varma+että+eliitillä+on+jo+valmis+seltys+ja+suunnitelma+tämänkin+varalle.
14.10.2020 21:28
Tässä+näemme+pienimuotoista+mansikkapeltojen+tuholaisruiskutusta+Venäjällä:
https://www.youtube.com/watch?v=epa6WxEw1Xk
14.10.2020 19:41
Niin....,+voinemme+toki+aina+pohtia+syntyjä+syviä+kenellä+siihen+aika,+kiinostus+ja+äly+riittävät.
Nykyinen+pandemia+on+hirvittävä+pelote+ihmiskunnalle+ja+hyvin+harva+on+pohtinut+sen+globaalia+merkitystä.+Jokainen+ajatteleva+ihminen+on+jo+tajunnut+että+korona+ei+ole+niin+vaarallinen+kuin+siitä+rumpua+lyödään.
Kyseessä+on+maailmanlaajuinen+eliitin+luoma+huijaus+jolla+massat+pyritään+alistamaan+ja+pienyritykset+tappamaan.
Käyttämällä+maskeja+osoitatte+alistuvanne+eliitin+orjiksi+mitään+kyseenalaistamatta.
14.10.2020 18:47
Olen+pohdiskellut+rauhassa+nyt+kaikenlaisia+asioita+joita+työelämässä+ja+arjen+pyörittämisen+lomassa+en+tullut+edes+ajatelleeksi.
Minusta+on+tullut+flättäri+eli+uskon+että+Maa+ei+ole+pallo.+Aihetta+olen+tutkinut+rapiat+3-4+vuotta.+Tähän+ajatukseen+minut+sai+vesien+pintojen+suoruus+ja+painovoimateorian+epäuskottavuus.
Palloteoria+pohjautuu+tyhjästä+materiasta+(?)+syntyneeseen+alkuräjähdykseen+jonka+tuloksina+olisi+syntynyt+pallomaamme+uskomattoman+monipuolisine+kasvi-+ja+eläinkuntineen.+Voinemme+tarkastella+myös+omaa+täydellistä+kehoamme+kaikin+osin.
Minun+on+vaikea+uskoa+moisten+sattumien+tuloksiin.
Toiseksi+ja+ainoaksi+vaihtoehdoksi+jää+älykäs+luominen.+Tämä+teoria+ei+ole+oikein+muodissa+ja+sen+esittäjiä+pyritään+ivaamaan,+pilkkaamaan+ja+mollaamaan.+Se+on+kuitenkin+hyvin+varteenotettava+vastateoria+alkuräjähdykselle.
En+ole+koskaan+ollut+kovinkaan+uskovainen+mutta+hylätessäni+alkuräjähdysteorian+olen+alkanut+tosissani+ajatella+että+meidät+on+älykkäästi+suunniteltu+ja+siten+luotu.
En+haluaisi+käyttää+sanaa+Jumala+mutta+olisiko+mahdollista+että+eläisimme+jonkun+älykkäämmän+sivilisaation+kehittämässä+terraariossa?
14.10.2020 18:29
Olen+kuullut+toki+Oamuasta+enkä+minä+voi+sanoa+että+olisiko+tuo+totta+vai+tarua?
Nassikkana+luin+innokkaana+satuja+ennen+kuin+pääsin+ensimmäiseen+kunnon+kirjaani+joka+oli+Robert+Stevensonin+Aarresaari.+Lainaston+täti+sanoi+että+se+voi+olla+minulle+(7vee)+liian+vaikea.
Paskat,+hyvin+siitä+selvittiin;+hiiohoi+ja+rommia+pullo!
Näin+siis+jo+pienenä+osasin+tasapainottaa+toden+saduista+ja+tämä+on+seurannut+koko+elämäntaivaltani.
On+ihmisiä+jotka+haluavat+elää+pää+pilvissä+ja+irti+todellisuudesta+koska+arki+on+heille+liian+vaikeaa.+Tätä+ihmisryhmää+edustavat+palstamme+tähtihöhlät.
14.10.2020 18:05
Palstan+tähtitieteilijöiltä+odottaisi+tähän+nyt+jos+ei+täsmentäviä-+niin+ainakin+suuntaa-+antavia+vastauksia.
Minne+Kuupallokävijöiden+kusi-+ja+paskitankit+jätettiin?
14.10.2020 17:56
Ihmiset+jotka+uskovat+että+Kuupallolla+on+käyty+eivät+usko+että+911-+torneja+olisi+räjäytetty.
Nämä+myös+toteavat+että+Maa+on+pallo+ja+taivaalla+silloin+tällöin+näkyvät+vanat+ovat+luonnollisia+matkustajakoneiden+jättämiä+tiivistevanoja.
He+uskovat+aivan+kaiken+mitä+töllöstä+tulee+ja+"tiedelehdet"+ilkeävät+valehdella.
Emme+näiden+hörhökerhojen+jäsenien+päitä+saa+käännettyä+ja+miksi+pitäisikään?
14.10.2020 17:50
WOW,.....+persekärpäseni+sai+muodostettua+kaksi+(!)+lausetta+mitä+en+ole+ennen+nähnyt.....
14.10.2020 16:21
Maksoin+toki+anopille+takaisin+lainaamani+rahat.+Olisi+tuo+toki+ollut+itsellänikin+mutta+ne+laitoin+muuanne.
Muheva+ja+hieno+on+anoppini.+Joskus+sitä+olen+hieman+mammaa+likistellyt+kun+papan+silmä+on+välttynyt.+Ei+tuo+ole+pahaksi+pannut.
14.10.2020 16:18
Kiitän+taasen+persekärpästäni+joka+heräsi+kun+minäkin+sen+tein.
Suomen+kieltä+olisi+sanoa:
-+Mene+sinä+Nasu+helvettiin+typerine+juttuinesi.
Tällaisen+lauseen+muodostaminen+edellyttää+toki+korkeampaa+koulutusta.....
14.10.2020 16:10
Olen+ymmärtänyt+että+kaikki+NASAn+Floridasta+ammutut+raketit+ovat+pudonneet+Bermudan+kolmioon+eli+siis+mereen.
Eivät+ne+siis+kauaa+ilmassa+viihdy+mutta+rahaa+palaa+kivasti.+Sillä+ei+ole+mitään+väliä+koska+NASAn+päiväbudjetti+on+juuri+nyt+n.+67+000+000+taalaa.
Jos+tuosta+lipsutaan+niin+seuraavan+vuoden+määräraha+on+pienempi.
Nyt+panostetaankin+kovin+Marspallon+tutkimiseen+ja+se+vaatii+fyffeä.
Kaikki+miehistön+lähetykseen+jo+onkin+valmiina+mutta+yksi+osa-+alue+vielä+on+tarkentamatta.+
Se+on+ulosteiden+talteenotto+kahden-+neljän+vuoden+ees-+taas+matkalle.
Toki+miehistölle+syötetään+amfetamiinia+joka+minimoi+näläntunteen+mutta+virtsaa+toki+erittyy.+Tämän+talteenottoon+on+kehitetty+kondominomaisia+injektoivia+laitteita+joilla+virtsa+saadaan+otettua+talteen+erilaisiin+säiliöhin+joiden+tulee+olla+hyvin+mittavat.+Virtsan+jälleenkäyttöä+on+kokeiltu+mutta+hyvin+huonoin+tuloksin.+Koehenkilöt+oksensivat+käsitellyn+virtsan.
Suurimman+ongelman+tuottavat+ulostejätökset+joita+kertyy+tonnitolkulla+noin+pitkällä+matkalla.+Ei+niitä+voine+avaruuteen+päästää.+Saisimme+silloin+kaikkien+avaruusörkkien+vihat+päällemme+ikiajoiksi+ja+ties+vaikka+siitä+alkaisi+Tähtien+välinen+sota.
14.10.2020 15:52
Olen+odottanut+tähtihöhliltä+riemustarepeämisiä+tai+edes+huraa-+huutoja+mutta+vastauksena+on+ollut+mustan+aukon+omainen+jäätävä+tyhjyys.
Miksi+tämä+ennen+kuulumaton+uutinen+ei+teitä+sytyttänyt;+sitä+on+vaikea+ymmärtää......
14.10.2020 15:35
Ilolla+saanen+esitellä+Vihreän+Liiton+varapuheenjohtajan+Fatim+Diarran.+Hän+on+varsin+kehopositiivinen+ilman+mitään+epäilyjä.
Kuvassa+hän+ei+ole+vielä+saanut+noustua+korruptiopyöränsä+satulaan+joka+on+sinänsä+vaativa+toimenpide.+Toivomme+toki+hienoja+polkukilometrejä+kaunottarelle+ilman+sähköisiä+vempaimia:
https://mvlehti.net/2020/08/22/diarra-kuuluu-uhrihierarkian-teflon-luokkaan-han-on-tummaihoinen-nainen-kansanedustaja-tynkkynen-mielipide/
14.10.2020 15:12
Uskon+että+kertomasi+on+täysin+totta+koska+olen+kuullut+satoja+vastaavia+kertomuksia.
Meitä+ollaan+kuitenkin+opettamassa+käyttämään+uusiokieltä.
Entiset+siiderivalaat+ovat+nyt+kehopositiivisia;+se+tarkoittaa+että+he+ovat+yrittäneet+laihduttaa+itseään+vuosikausia+siinä+onnistumatta.
Siksi+he+ovat+päättäneet+hyväksyä+järkyttävät+ylipainonsa+ja+kutsuvat+sitä+nyt+positiiviseksi+ajatteluksi.
14.10.2020 15:05
Sen+tiedän+että+Nuuskamuikkunen+myi+koululapsille+nuuskaa+ja+joutui+pidätetyksi+kyläpoliisin+toimesta.+Arvelen+tuomion+olevan+sakkoja.+Tämän+kuitenkin+Nuuskamuikkunen+tulee+kattamaan+myymällä+koululapsille+nuuskaa.+
Nasu+on+taasen+aivan+muista+maailmoista.
Hänen+sukupuolestaan+on+voimakkaasti+kiistelty+ja+se+on+laajan+kansainvälisen+mielenkiinnon+kohteena+ollut+jo+kymmeniä+vuosia.+Oikea+Nasu+on+hermostunut+ja+pelokas+sekä+arka+saamastaan+huomiosta.+Hän+piiloutuu+pienuutensa+alle.+Alunperin+Nasu+oli+vaalea+ja+pukeutui+vihreään+jumpperiin+mutta+Disney+loi+hänestä+vaaleanpunaisen+homon.
Siksi+nimimerkkini+on+sanoisinko+hieman+groteski+ja+arvoisat+seuraajani+voivat+arvuutella+olisiko+ylläpito+hyväksynyt+entisen+Nazi-+nimimerkkini+korvaajaksi+Nazinasun+tai+Nasunazin?
14.10.2020 14:56
Kovin+on+sekava,+päätön+ja+perustelematon+avauksesi.
Maamme+matuongelmia+eivät+aiheuta+ne+harvat+vanhukset+jotka+muuttavat+eläkepäiviksi+etelän+lämpöön.
Maamme+matuongelman+muodostavat+nuo+sadat+tuhannet+työtätekemättömät+ulkomaalaiset+jotka+ovat+tunkeutuneet+maahamme+ainoastaan+käyttääkseen+hyväkseen+löyhää+sosiaalitukijärjestelmäämme.
Miksi+nuo+negrot+ja+arabit+eivät+suuntaa+Viroon+tai+Puolaan?
14.10.2020 14:41
Kävin+aikoinani+katsomassa+HJK:n+matseja+ilman+sen+suurempia+intohimoja.
Lopetin+käynnit+kun+joukkueeseen+alkoi+tunkea+enenemissä+määrin+mustia.+Mikä+helvetin+stadilaisjoukkue+tuo+enää+on?
Sama+koskee+tietysti+myös+muita+mestikan+joukkueita.
Pitäkööt+paskansa+ja+pelatkoon+Uga-Bugalamaiden+mestaruuksista+minun+puolestani.+En+enää+niille+rahojani+survo+enkä+seuraa.
14.10.2020 14:27
Hautarauhojen+säilymiseen+yleensä+riittää+jos+pitää+negrofiilit+poissa+paikoista+missä+ruumiita+on+hyväksikäytettävissä.+En+kuitenkaan+usko+että+kärähtäneitä+negrofiileja+rekisteröitäisiin+ja+heidän+liikkumisiaan+sen+kummemmin+rajoitettaisiin.
On+tietenkin+vaikeaa+kuvitella+60-+80+m:n+syvyydessä+märkäpuvussa+uiskentelevaa+pervessiä.
Toki+yhteiskuntamme+tekee+kaikkensa+että+kaikenlaiset+perversiot+tulisivat+hyväksytyiksi+terveiden+perhearvojen+korvaajina.
14.10.2020 14:07
Toteaisin+näin+lopuksi+että+tähtihöhliltä+löytyy+kyllä+kerrontaa+aivan+mihinkä+satuun+tahansa.
12.10.2020 23:30
15 / 58