Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Palstalla+on+suurin+osa+keskustelijoista+kommunisteja+mikä+on+hauskaa+huomata.
13.11.2020 18:41
Hunter+on+pidätettynä+poliisivankilassa.
Voi+selvitä+syytteittä+laulamistaan+vastaan.+Saammepa+nähdä......
13.11.2020 18:40
Kennedyn+todellakin+voidaan+katsoa+aloittaneen+tuon+valtaisan+suurbisnekseksi+kehittyneen+rakettien+taivaalle+laukaisut.+Onhan+niiden+teko+nastaa+hommaa+ja+saatanan+tuottoisaa+koska+yhteiskunta+maksaa+laskut+niitä+riitauttamatta.
Kennedy+lupasi+Amerikkalaisille+että+kuuhun+mennään+1960-+luvulla+ja+jengi+hurrasi.+Kun+vuosikymmen+läheni+loppuaan+tuli+muutamalle+valopäälle+oivallus.+Koska+raketit+eivät+olleet+läpäisseet+taivaankantta+ja+muutenkin+Kuuhun+meno+oli+täyttyä+utopiaa+päättivät+valopäät+toimia.
Leffastudiot+olivat+hienoja+lavasteineen.+Olivat+oppineet+että+tapahtumien+ei+tarvitse+olla+siellä+missä+katsoja+johdatellaan+niiden+olevan.+Kaikki+voidaan+tehdä+studiossa;+mikei+sitten+voitaisi+lavastaa+Kuukin?+Sehän+oli+tosi+helppoa+koska+eihän+kukaan+tiedä+miltä+siellä+näyttää.
Ohjaajaksi+valittiin+kukas+muu+kuin+Stanley+Kubrick+joka+oli+ohjannut+hienoja+avaruusfantasioita.
Ennen+kuolemaansa+Stanley+sanoi+että+studiossa+Kuukäynnit+kuvattiin.
13.11.2020 17:41
Tämä+ei+ollut+avaukseni+äläkä+sinä+yritä+minua+nuoleskella.
13.11.2020 17:28
En+olisi+koskaan+uskonut+että+vaatimaton+avaukseni+olisi+poikinut+63+poistettua+ja+50+säilytettyä+viestiä!
Painoin+siis+oikeaa+nappulaa.
13.11.2020 17:20
Osta+hernekeittopurkki.+Lyö+pohjaan+reilu+reikä+ja+puhalla+sitä+kautta+sisältö+kattilaan.
Nyt+sinulla+on+oiva+kaukoputki+millä+voit+tiirailla+ihanaa+tähtitaivasta+jollei+muuta+tekemistä+yöllä+ole.
Ilmainen+tämä+oiva+väline+ei+toki+ole+mutta+euron-+parin+sijoituksella+katsoisin+hinta-+laatu+suhteen+oikein+mainioksi.
Hienoksi+tämän+kaukoputken+tekee+se+että+sisällön+voi+syödä.
13.11.2020 17:14
Kiitoksia+kovin+kutsusta+mutta+sivustonne+ei+hyväksynyt+toimivaa+sähköpostiosoitettani.+Sanoi+että+se+on+käytössä.?+Totta+mooses+on.
Tämä+ulosteongelma+oli+hyvin+kiusaava+kaikilla+kuulennoilla+ja+siihen+suhtauduttiin+hyvin+vakavasti+Houstonissa.
Tuotekehittelyn+tuloksena+syntyi+meidän+tuntemamme+ilmastointi-+tai+jeesusteippi+jolla+pyrittiin+paskasuppilo+teippaapaan+perskannikoihin.+Ei+sitten+kestänyt+sekään.
Ongelman+ratkaisu+on+vieläkin+keskeneräinen+vaikka+siihen+on+upotettu+jo+915+000+000+dollaria.
13.11.2020 17:07
Moktar.Gupta+nosti+taas+ääliömäisen+avauksensa+ykköseksi!!!!!!
13.11.2020 16:53
Jep.+
Tässä+vielä+pikalinkki+videoon.+Kuka+hemmetti+voi+olla+eri+mieltä?
https://www.youtube.com/watch?v=xEzkjA_OG9c
13.11.2020 16:50
Heh+heh,+kivat+sulle,+sama+täällä.+
Huomiosi+oli+loistava.
Koronatartuntoja+ei+ole+jollei+kukaan+käy+testeissä.......
12.11.2020 22:13
Olen+altistanut+itseni+varmasti+yli+1500+x+koronatartunnalle+mitä+härskeimmin+tavoin.+Olen+suudellut+aivan+vieraita+naisia+ja+kähminyt+noita+muutenkin.
Lisäksi+olen+kierrellyt+yleisötapahtumissa,+kauppakeskuksissa+ja+kaupoissa+ilman+maskia.
Olen+kätellyt+aivan+kaikkia+enkä+koskaan+ole+käyttänyt+käsidesejä.
Ei+ole+vaun+korona+tarttunut+saaplari+vieköön.+Liekö+minussa+jokin+vika.
Ai+niin.+En+ole+ladannut+koronavilkkua.
12.11.2020 22:08
Niin+se+on+pojjaatt+ettei+setelirahalla+ole+kriisien+tullen+mitään+arvoa.
Toki+niitä+voi+käyttää+nuotion+sytykkeinä.....
12.11.2020 22:00
Kiitoksia+hienosta+kirjoituksesta!
Itselläni+on+niin+monta+rautaa+tulessa+etten+ole+kovin+syvällisesti+ehtinyt+perehtymään+USA:n+vaaleihin+ja+siksi+on+miellyttävää+lukea+kotimaisen+ajattelijan+mietelmiä+asiasta.
Ajattelen+että+olen+onnekas+koska+saan+elää+näitä+historiallisia+aikoja.
12.11.2020 21:53
Persekärpäseni+ei+ymmärrä+mistä+näissä+viestiketjuissa+on+kyse.
Täällä+keskustellaan+eri+asioista,+ei+minusta.
12.11.2020 21:49
Kiitän+lämpimästi+persekärpästäni+arveluistaan.
Olen+vaurastunut+koska+toimin+yli+35+vuotta+menestyvän+rakennusalan+yrityksen+omistajana.+Työllistimme+aikamoisen+lauman+suomalaisia+ammattimiehiä.+Ulkomaalaisia+en+suostunut+palkkaamaan+ja+se+oli+jopa+eräs+kilpailuvalttimme.
Henkisistä+ongelmista+olen+toki+kuullut+puhuttavan+mutta+uskon+että+ne+ovat+työtä+vieroksuvien+paskapuheita.
Nyt+olen+siirtynyt+työelämästä+sivuun+ja+on+aikaa+seurailla+maailmanmenoa+mikä+olikin+jäänyt+aivan+unholaan+koska+työ+ja+perheet+veivät+kaiken+aikani.+Silmäni+ovat+auenneet+useille+valheille+mitä+meille+on+pakkosyötetty+jo+aivan+naperosta+saakka.
Yhtäkaikki.
Nyt+olen+altistanut+itseäni+ainakin+500+x+koronavirukselle+hyvin+härskein+tavoin.
Ei+saaplari+vieköön+vain+tunnu+tarttuvan.+Mikä+vika+minussa+on?
12.11.2020 21:44
Tässä+vielä+tarkennuksia+vihervasemmiston+johtajiston+ohjeista+ja+tavoitteista+julkisissa+keskusteluissa:
https://www.youtube.com/watch?v=yNXNxRuli-8
12.11.2020 19:13
Toki+kannabis+olisi+sallittua+jo+kaikkialla+mutta+kansainväliset+lääkejätit+vastustavat+sen+laillistamista+mahtavin+voimavaroin.+Rahaa+riiittää+kaikkien+poliitikkojen+ostamisiin.
Kannabis+on+todellakin+apu+moniin+vaivoihin+ja+on+myös+mahtava+kivunlievittäjä.+Ajatelkaa+paljonko+tyhjänpäiväisiä+Buranoita+yms.+myydään+maailmalla+jotka+eivät+tehoa+yhtään?
Jospa+nämä+korvattaisiin+kannabiksella?
Lääkejättien+motto+on:
-+Parannettu+potilas+on+menetetty+asiakas.
12.11.2020 18:59
Foucaultin+heiluri+sekoaa+ajoittain.
Se+on+fakta.
12.11.2020 18:46
Älkää+nyt+helvetissä+lukeko+valtamediamme+valheita+vaan+hankkikaa+tietonne+aivan+muualta+niin+mediamme+väittämät+heittävätkin+häränpyllyä.
Oletteko+huomanneet+että+riemuhuudot+Bidenin+valinnasta+ovat+jo+hiipuneet+otsikoissakin+laihdutusvinkkien+alle?
12.11.2020 18:40
Tuskin+Sale+oli+osallinen+vaalivippiin+millä+hänet+valittiin+presidentiksi.
Vilpin+toteuttivat+hänen+tukijoukkonsa+eli+rahavallan+edustajat.
Sale+on+kuitenkin+kolminkertainen+maanpetturi+EU:hun+liittymiseen+ja+omasta+valuutastamme+luopumiseen.
Olen+haaveillut+että+Sale+haastaisi+minut+oikeuteen+kunnianloukkauksista+niin+pääsisimme+tonkimaan+julkisesti+hänen+tekemiään+petoksia.
12.11.2020 18:35
2 / 58