Ratkaisevaa USA, n vaaleihin nähden. 10 pv hiljaisuus loppui. Ei mulla muuta.
Vastaukset 13
- Anonyymi
Trump twiittaa golfkentältä: MÄ SAIN PALLON REIKÄÄN!!! MÄ SAIN PALLON REIKÄÄN!!!
- Anonyymi
Twiittaakohan se vesi-hole-in-onin omana lyöntinään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Twiittaakohan se vesi-hole-in-onin omana lyöntinään?
Niin tapahtui, Ruben Stiller sanoi suorat sanat Trumpista jälkiviisaissa.
- Anonyymi
Kyllähän Trump twiiittasi: MÄ HALUUN MUN 2,7 MILJOONAA ÄÄNTÄ JA HETI!!!! MISSÄ NE ONNNN???
- Anonyymi
Trump löydetty valkoisesta talosta itsensä ampuneena???
Palstalla on suurin osa keskustelijoista kommunisteja mikä on hauskaa huomata.
- Anonyymi
Huomaa kyllä ettei sinulla ole nyt yhtään hauskaa. Olet epätoivon partaalla. (Littu)maailmasi on romahtanut (voisiko sanoa että litistynyt!).
- Anonyymi
Jos tuo nasunatsi olisi normaali ihminen, hän olisi huomannut, eittei tämänpäivän maailmassa noita oikeita, vanhankansan kommunisteja löydä etsimälläkään! Koko aate on kuten littumaa-teoriakin, vain muutama hörhön ajatusmaailmassa.
- Anonyymi
Ei tapahtunut eilen jotain, ei tapahtunut edes tänäänkän jotain, joten suosittelen muuta uraa kuin ennustajaeukon!
- Anonyymi
Ei o nasunatsin vaan se on se yks toinen "xxxxx" joka aloittelee aloituksia kun muut eivät viitsi.
- Anonyymi
En todellakaan ole tuo idioottimainen natsunasi, miten edes voit tuollaista kuvitella?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ole tuo idioottimainen natsunasi, miten edes voit tuollaista kuvitella?
Ei nasunatsi ole isdioottimainen vaan palstan paras kommentaattori. Hänellä on aina jotain sanottavaa mikä saa porukat reagoimaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei nasunatsi ole isdioottimainen vaan palstan paras kommentaattori. Hänellä on aina jotain sanottavaa mikä saa porukat reagoimaan.
Idioottihan se on, siitä ei voi olla epäilystäkään!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3182509
- 271604
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791487Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1681465- 48987
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa263841Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤247763- 56610
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46531- 39531