Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nasuvaan
profiilit
nasuvaan
nasuvaan
Vapaa kuvaus
Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Katsokaapas+pojat+tuota+nostetun+keulavisiirin+ruhjetta.+Täytyy+olla+hullu+väittääkseen+etä+se+olisi+aaltojen+aiheuttama.+Se+näkyy+videon+kohdassa+1:24:
https://www.youtube.com/watch?v=nFIkXqEClJM
03.10.2020 20:22
Lautasantennin+omaavat+tavikset+todellakin+uskovat+että+ne+on+suunnattu+satelliitteihin.
En+minä+toki+heitä+ivaa,+pilkaa,+toru+enkä+hauku.
Lautasantennit+suunnataan+AINA+voimakkaimman+signaalin+tuottamaan+mastoon.
Kysykää+tuota+asentajilta.+
Simppeliä,+eikö+totta?
03.10.2020 20:12
Toki+otin+varoituksesi+huomioon+ja+olen+varautunut+ankariin+toimiisi.
Et+kärpäseni+kuitenkaan+koskaan+pitäydy+keskustelun+aiheessa+vaan+pörräilysi+lomassa+ainoastaan+solvaat+minua+kuten+nytkin.
Tässä+aloituksen+aihetta+tukevia+uutisia:
+https://laitonlehti.net/category/matut/
03.10.2020 20:07
Uskon+että+Sauli+Niinistö+on+lisko-+ihminen.+En+ole+epäilyksineni+yksin:
https://www.youtube.com/watch?v=f6xkEXNTPoQ
03.10.2020 20:00
Hyväksyn+aloittajan+vilpittömän+anteeksipyynnön+ryhdikkään+heilauksen+saattelemana.
On+tietysti+yksi+saatanan+hailee+mitä+mieltä+minä+olen+mistäkin+asiasta+eikä+minun+mielipiteitäni+enää+kukaan+heilauttele.
Jos+muodostan+kantani+niin+se+on+kiveen+hakattu+se.
Pidän+maskeja+tarpeettomina;+toki+kaikki+saa+kävellä+nykyisin+vaikka+kaasunaamari+päässään.
Muistelen+aikoja+jolloin+Suomen+laki+kielsi+yksiselitteisesti+naamoitumisen+julkisilla+paikoilla.+Nythän+se+kieltää+sen+vain+jos+on+ryöstämässä+jotain;+silloin+rosvo+ei+saa+maskia+käyttää+vaan+sakot+siitä+rapsahtavat.
03.10.2020 19:53
Kiitos+koskettavasta+tarinastasi.
Palstamme+haltijarouva+yrittää+syyllistää+miehiä+ja+syyttää+meitä+naisen+arvon+alentamisesta.
Itse+herjaa+kanssasisariaan+mitä+törkeimmillä+tavoilla.
Toin+vuosia+sitten+palstalle+siihen+asti+tuntemattoman+nimityksen+opas+joka+sopii+mainiosti+Pattayan+tyttöseuralaisten+nimitykseksi.
Varsinkin+ensi+käyntieni+aikaan+pidin+samaa+tyttöä+pitkiäkin+aikoja.+He+opastivat+minua+paikan+tavoille+ja+ehdottelivat+erilaisia+kohteita+joita+turistin+kannattaa+käydä+kokemassa+sekä+myös+veivät+sinne.
Aamulla+tulivat+pesemään+selän+ja+huolehtivat+ettei+äijä+laita+eilistä+paitaa+päälle.
03.10.2020 15:22
Tässä+videokuvaa+Auringosta;+jokainen+ajatelkoot+puolestani+mitä+lystäävät.+Minua+ei+se+kiinnosta+paskojakaan:
https://www.youtube.com/watch?v=gj8P0d2IdIA
03.10.2020 15:02
Aloittajan+olisi+pitänyt+mainita+lähteensä+joka+on+minun+kirjoitukseni.
Toimittajaliitto+antaa+aloittajalle+tästä+huomautuksen.
03.10.2020 14:54
Kerron+tämän+siksi+koska+kuvittelin+saaren+kierron+olevan+yhden+päivän+keikka.
En+toki+väitä+etteikö+se+olisi+mahdollista+mutta+mitä+järkeä+on+ralliautoilu+matkailusta+ja+maisemista+nautiskelevaisten+ihmisten+näkökulmasta?
Tunnustan+vielä+häpeäkseni+että+olin+reissulle+lähtiessäni+hieman+krapulassa+ja+naukkailin+matkan+aikana+vielä+munalikööriä.+Syyllistyin+siis+rattijuoppouteen+jota+vielä+pahensi+onnettomuusautoukkeleiden+tarjoamat+viinit.
Joku+voisi+nyt+kysellä+että+mitä+ajattelisin+jos+olisin+ajanut+silloin+johonkin+noista+lukemattomista+rotkoista+joita+matkan+varrella+oli+lukemattomia.
En+osaa+tuohon+vastata.
03.10.2020 01:30
Pääsisin+toki+vähemmillä+solvaavilla+nimityksillä+jos+kirjoittaisin+anonyymisti.
Eihän+minua+toki+seuraa+kuin+yksi+persekärpänen+ja+nehän+ovat+tosi+sitkeitä;+niistä+ei+selviä+edes+räjäyttällä+talonsa.
Olen+käynyt+Madeiralla+kahdesti;+ekan+kerran+vihityn+toisen+vaimoni+kanssa+ja+sen+jälkeen+ihastuttavan+venäläisen+Julijan+kanssa.++
Vaimon+kanssa+olimme+unohtaneet+juustolautasemme+parvekkeelle.+Pulut+olivat+paskoneet+ja+sotkeneet+koko+pöydän+Tämä+on+ainoa+negamuistoni+saaresta.
Aamulla+lähdimme+vuokra-+autolla+kiertämään+saarta+Funchalista+myötäpäivään.+Pysähtelimme+rantojen+pikkukylissä+ja+illan+hämärtyessä+olimme+Porto+Monizissa+eli+puolimatkassa.
Otimme+huoneen+hotellista+jossa+olimme+ainoat+asiakkaat+ja+nautimme++paikan+kauneudesta+ja+rauhasta.
Jatkoimme+seuraavana+päivänä+kiertoa+mutta+tiemme+tukki+kivivyöry.+Paikalla+oli+hälytysajoneuvojen+ukkeleita+jotka+pitivät+taukoa+ja+lipittelivät+viiniä.+Istuimme+seuraan+vaikka+yhteistä+kieltä+ei+löytynyt.+Parin+tunnin+päästä+saivat+sen+suurimman+murikan+kammettua+rotkoon+ja+selviydyimme+vielä+sman+päivän+iltana+"kotiimme".
03.10.2020 01:21
Ämmä+oksensi+huoneessa+housuihinsa+jonne+oli+ensin+kussut+ja+paskonut.+Sitten+otti+ja+sammui+lattialle+hokien+minulle+että+s++tanan+huoripukki.
Olimme+menneet+hänen+toiveestaan+kävelykadulle+katselemaan+huoria+joissa+sitten+katselin+huoria.+Näin+en+olisi+saanut+tehdä+ja+sain+sitten+huoripukin+leiman+loppuiäkseni+jota+nimitystä+iäti+kannan.
Ai+niin+ne+kalsarit.+Heitin+ne+parvekkeelta+alas.+Seuraavana+päivänä+ne+oli+tuotu+pestynä+ja+prässättynä.+Loppulaskussa+ne+oli+huomioitu+hintaan+35+bahtia.
03.10.2020 00:59
Kamalin+asia+mitä+mulla+on+Pattiksella+käynyt+kun+jouduin+riisumaan+sammuneen+ämmäni+kusen-+ja+paskanpolttamat+kalsarit.+Oli+oksentanut+ne+täyteen.
Heitin+ne+partsilta+alas+ja+seuraavan+päivänä+ne+oli+tuotu+pestynä+ja+prässättynä+sänkyn+kulmalle.
Kyllä+hävetti+vaimonkin+puolesta.
03.10.2020 00:52
Muistan+viimeiset+USA:n+presidenttivaalit+oikein+hyvin.
Tuolloin+kotimaan+kommunistisossuviherpiiperot+Antifa-+kavereineen+olivat+rauhallisen+ja+odottavaisen+tyytyväisiä+saastaisen+demokraattiehdokkaansa+voitosta+ja+pitivät+sitä+varmana.
Vaan+kuinkas+kävikään?+Toiveensa+olivat+poispyyhkäistyjä.+Jotkut+kommunistihöhlät+olivat+vielä+törsänneet+rahansa+vedonlyönteihin+jotka+nyt+hävisivät.
Voi+sitä+itkua,+parkua+ja+persekipuilua+jota+jatkui+kuukausia.
Haluan+nähdä+saman+toistuvan.
03.10.2020 00:13
No+mitäs+se+Pattayan+täti+täällä+tutisee+asioista+joista+ei+ymmärrä+höykäsen+pöläystä?+Lauseen+mittaisia+räpellyksiä+heittelee+höhlä+sinne+tänne.+Jos+kaksi+lausetta+kirjoittaisi+niin+paljastaisi+sivistymättömyytensä.
Aloittaja+on+sentään+pohtinut+asioita+ja+niistä+rohkenee+meille+kertoa+joten+niistä+toki+kiitokset.
Aloituksen+allekirjoitan+siltä+osin+että+uskon+myös+että+sinne+Bermudan+kolmioon+ne+tippuvat+aivan+kaikki+NASAn+rakettiräpellykset.+Kustannuksilla+ei+ole+mitään+väliä+koska+NASAn+budjetti+on+nyt+n.+60+000+000+taalaa/pv.
Väitän+ettei+satelliitteja+ole+olemassakaan+ja+meitä+kusetetaan+siltä+osin.
Ovat+huomanneet+että+tällä+tavoin+pystyvät+ryöstämään+kansan+varoja+eliittikavereidenkin+taskuihin.
Ymmärrän+että+tämä+aiheuttaa+lievää+suurempaa+kuumenemista+avaruushöhlien+pääknupeissa+joten+tässä+viilentävää+kantria+satelliiteista:
https://www.youtube.com/watch?v=Z6iXxaRjfEY
03.10.2020 00:05
Persekärpäseni+kärsää+jo+puuduttaa+ja+värisyttää+koska+on+pyrkinyt+lentelemään+kenenkään+tavoittamattomissa.
Pääkaupunkiseudun+lähivuosikymmenien+ennusteeseen+ei+tarvita+ennustusta+vaan+siihen+riittävät+tilastolliset+faktat:+
https://ulkomaalaistaustaisethelsingissa.fi/fi/alueellinensijoittuminen
Katsokaapas+pojat+jyrkkiä+nousevia+käyriä;+kohta+ei+meille+kantiksille+hyvät+tutise......
02.10.2020 23:50
Kiitoksia+hra+T+2010:lle+jälleen+kerran+hauskasta+kirjoituksestaan+jolla+tukki+palstamme+häirikön+suun+ainakin+minuutiksi+pohtimaan+syntyjä+syviä.
Kaikilla+meillä+pojilla+oli+teiniaikamme+jolloin+ujoina+opettelimme+naisen+saloihin+ja+heistä+öisin+märkiä+unia+näimme.
Pienistä+pusutuokioista+se+alkoi+ja+vapisevat+kädet+useinkin+pieniä+tissejä+haparoivat.+Jos+sinne+pääsi+niin+jo+vain+siitä+kavereille+kerrottiin+että+tuo+päästi+tisseille.
Janne+oli+luokaltamme+rohkein.+Komein+kaveri+ja+joskus+välitunnilla+työnsi+sormiaan+nokkaamme+ja+sanoi+että+haistelkaas+tästä+pojat+jos+oli+nurkan+takana+käynyt.
Me+ylöspäin+Jannea+katsoimme.
Ystävystyin+Jannen+kaa+ja+kohta+jo+hänen+seurassaan+pääsin+poikuudestani.
Olihan+tuo+nyt+aika+räpellystä+silloin+ja+naururypyt+pamahtavat+niitä+muistellessani+mutta+onneahan+se+oli+silloin.+Kun+oli+ekaa+kertaa+paneskellut+niin+oli+kuin+taivaassa+ja+uutta+sitä+vain+halusi.
Ne+muistot+eivät+koskaan+haalistu.+Vanha+kansa+sanookin+että+kaikkea+muuta+sitä+ihminen+katuu+vaan+ei+nuorena+naimista+ja+se+on+s++tanan+totta.
02.10.2020 22:01
Kärpäliinot+imukärsiensä+kanssa+paskoja+haistelevatten.....+hähähäähääääää
02.10.2020 20:10
Helsingin,+Espoon+ja+Vantaan+kaikki+uudet+vuokra-+asunnot+menevät+matuille+ja+niitä+rakennetaan+kiivaaseen+tahtiin.
Kantasuomalainen+asunnoton+ei+niitä+takuuvarmasti+saa.
Nyt+kunnat+ovat+ostaneet+ja+ostavat+pieniä+omistusasuntoja+joita+vuokrataan+matuille.
Nämä+ovat+asunnon+omistajille+tervetulleita+vuokralalaisia+koska+kunnat+takaavat+vuokrat+ja+asuntojen+vahingot+kokonaisuudessaan.
02.10.2020 19:48
Kiitän+lämpimästi+arvostamaani+herra+Centtiä+osoittamastaan+huomiosta.
Korostan+kuitenkin+etten+ole+tähtitieteen+asiantuntija+kuten+melkein+kaikki+täällä+vierailevat+tähtitieteilijät.
He+ovat+lukeneet+varmasti+enemmän+tähtikirjoja+sekä+voivatpa+olla+vielä+jopa+Tieteen+Kuvalehden+vuositilaajia.+Näissä+selvitetään+perin+pohjin+kauniiden+maalauksien+ryydittäminä+avaruuksien+ihmeellisyyksiä.
Itse+aloitin+avaruuksien+etäisyyksien+pohtimisen+sillä+että+kuinka+Kuupallon+etäisyys+meistä+on+pystytty+mittaamaan+sentin+tarkkuudella.+Meille+on+tarjottu+kolmiomittausta+mutta+suhtaudun+siihen+hyvin+epäillen.+Jokainen+voinee+tätä+itse+pohtia.
Sillä+on+kuitenkin+1700-+luvulla+todettu+että+Maapallo+olisi+navoiltaan+litistynyt.+Pidän+väitettä+valheena.
Tähtien+valovuosien+välisiä+etäisyyksiä+meille+ilmoitetaan+mutta+niihin+eivät+usko+kuin+umpihullut+tähtihöhlät.
02.10.2020 19:23
Lisään+vielä+pikku+ajatukseni+sadusta+Jaakko+ja+pavunvarsi+jossa+poika+kipusi+taivaaseen+tai+aika+ylös.+Korkeutta+kirjoittaja+ei+kertonut.
Katson+että+tähtitiede+on+myös+kivaa+satua+joten+tuokin+sopii+tänne+oikein+hyvin.
Voimme+siis+ajatella+että+Jaakon+kiipeämä+pavunvarsi+olisi+niin+pitkä+että+se+olisi+ulottunut+Maan+vetovoimapiirin+ulkopuolelle.
Olen+varma+että+paavo+olisi+kivunnut+avaruuteen+aika+pienelläkin+nousunopeudella.
02.10.2020 19:03
20 / 58