Kissa avaruudessa!

Koiriahan on sinne ammuskeltu pilvin pimein. Kissa on jääräpäisempi, kynsii ja tappelee saatanasti jos sitä yritetään tunkea johonkin minne se ei halua mennä.

Tässä kisu on kuitenkin avaruusalukseen saatu. Sieltä näkyy myös kuinka Maa onkin litteä. Se näkyy selvästi videon lopussa kohdasta 7:07:
https://www.youtube.com/watch?v=4DhgUp3V22U

8

139

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Keskity nasu vaan laskemaan niitä natsojasi. Joku päivä selvität monta niitä on yhteensä. Voit vaikka leikkiä olevasi joku kenraali ja pyytää hoitajilta jonkun napoleonin hatun.

• Kiitos toki kommentistasi.
        Olen vääpeli mutta on mahdollista että minut vielä ylennetään ylivääpeliksi tekemäni rauhanajan maanpuolustuksen hyväksi.
        Olen ohjannut erilaisia itsepuolustuskursseja joissa opetellaan tappamaan vastustaja.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Kiitos toki kommentistasi.
        Olen vääpeli mutta on mahdollista että minut vielä ylennetään ylivääpeliksi tekemäni rauhanajan maanpuolustuksen hyväksi.
        Olen ohjannut erilaisia itsepuolustuskursseja joissa opetellaan tappamaan vastustaja.

" Olen ohjannut erilaisia itsepuolustuskursseja joissa opetellaan tappamaan vastustaja. "

Nauruun?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

" Olen ohjannut erilaisia itsepuolustuskursseja joissa opetellaan tappamaan vastustaja. "

Nauruun?

Minä veikkaan että niille syötetään vääpelin natsoja suu täyteen niin että ne eivät pääse nauramaan nasun jutuille.

• Anonyymi
        nasuvaan kirjoitti:

Kiitos toki kommentistasi.

Olet myöntänyt olevasi trolli mikään sanomasi ei siis ole totta

• Anonyymi

Avaruuten tarttis lähettää ihmisiä. Ihmiset eivät pullikoi vastaan vaan lähtevät kantapäitään kopsuttaen Kuuhun tai vaikkapa Marsiin kun kerran Musk maksaa vaarallisen työn lisän sekä eläkkeen leskelle.

• Anonyymi

Juri Gagarin se vasta tyhmä oli kun lähti avaruuslennolle. Eikö tuolla pöljällä ollut järjenhiventäkään pääkopassa. Kissat eivät suostu avaruuslennolle. Apinat lähetetään avaruuslennolle kun kopautetaan nuijalla ensin taju kankaalle. Koirat lähtevät avaruuslennolle kun on heitetty avaruuskapseliin ensin rusinapulla maksapaisteijan sisälle piilotettuna.

Vaan miten toimi venäläinen ? Gagarin lähti känniajelulle avaruuteen vaikkei avaruuteen voi lentää. Tietäähän tuo nyt pöljenpikin. Kyllä venäläiset on sitten tyhmiä. Gagarin viinanhimossaa houkuteltiin sputnikkiin kun sinne oli ensin sijoitettu strategisiin paikkoin vaikeasti avattavia vodkapulloja.

Maa on lätty eikä Maasta voi täten lentää avaruuteen sillä jos voisi niin Gagarin olisi lentänyt samantein Lunaan asti. Ihmetelkääs sitä asiaa. Loppuiko Gagarinilta kenties vodka ennen kuin pääsi Lunaan asti vai eikö Lunaan voi immeinen kenties matkustaakkaan. Voi taivaan ihmetystä näitä höpötyksiä "avaruuslennoista".

• Kiitoksia tosi hauskasta kirjoituksesta!

Harvoin tällä palstalla saa lukea noin maanläheisiä ajatelmia.
        Pilvissä ja pilvien läpi minäkin olen toki hyppinyt laskuvarjo selässäni mutta tämän palstan pojat hyppelevät mielikuvituksissaan kaikenlaisissa avaruuksissa.
        Niissä ei ole kyllä päätä eikä häntää.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9666
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6652
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6204
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4657
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4460
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      34
      3439
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      57
      3124
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3008
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3003
    Aihe