nasuvaan

Aloituksia
258
Kommenttia
1141
Shave and play!
Aja nukelta parta ja kosketa sitä intiimialueilta niin jo vain kikattaa...: https://laitonlehti.net/2020/10/19/paivan-ku447Koraanin oppitunti nro 4 !
Muslimimies saa lyödä vaimoaan rajoituksitta. Ainoa sääntö on ettei vaimolle saa jäädä vammoja eikä näkyviä jälkiä.3247Portlandissa on käynnissä suuri vapaustaistelu
jossa inhimilliset demokraattiset voimat ovat raivaamassa tietä yhteiskunnan hyvinvoinnille ja järjestykselle. Taistelu646Madeira on yksi ihanimmista kohteista missä ole käynyt.
Sen selkeyttä ja mahtavuutta kuvailemaan eivät riitä edes mestarisananikkarini taidot. Olen käynyt siellä 3 x; pari x o046Pattayaoppaiden ammattitaito.
Tästä ei useinkaan puhuta vaikka se on monasti puutteellista. Sanoisin kuitenkin että se on paljon parempi kuin kotomaas3546Jäähylle Mogtar.Guptan nimen väärinkirjoituksista!
Nimimerkkini pistettiin jäähylle. Kysyin syytä. Vastaus oli: S24- palvelussa ei saa esittää asiatonta sisältöä muista k5046Kumilla vaiko aivan ilman?
Olen painanut 300- 400 opasta ilman kumeja Pattayalla. Siellä sitä on puhdasta ja raikasta tavaraa sano. Kumit olivat j17452016 piirretty ja 2017 julkaistu Asterix ja Coronavirus!
Olemme nähneet kaikkialla kuinka eliitti leikittelee kanssamme ja vihjailee jo kauan ennen meille mitä tulee tapahtumaan1745Lapset leikkivät kirkon rottaa välitunneilla ilman maskeja!
Tämä on järkyttävä epäkohta johon on saatava korjaus. Tässä viehättävä nuori nainen kertoo omia ajatuksiaan otsikon aihe045Facebook parittajan roolissa!
Olen saanut muutaman päivän sisään kaveripyyntöjä mm. seuraavilta tissitytöiltä: - Dea Utari, - Marwan Hidayat, - Christ345Miljoona euroa / tyyppi elinkaarensa aikana.
Mikä ihmeen luku tämä on? Se on yhden matun aiheuttama kustannus maallemme elinkaarensa aikana. Näitä yksilöitä on maass745Eliitin seurannan täydellinen blokkaus.
Se on hankalaa mutta ei lainkaan mahdotonta jos niin haluatte. Ostakaa ikivanha Nokia ja siihen prepaid- liittymä. Näid3044Päivässä 14 000 000 katselukertaa Naamakirjassa ja poistettu!
Mikä nyt noin suosittu voisi olla? Video poistettiin pikaisesti myös Twitteristä ja JuuTupesta lääkejättien ja globaalik444Uusi viehättävä ja järkevä nuori nainen on ilmestynyt parrasvaloihin!
Saanen ylpeänä esitellä hänet mahtavana "salaliittoteoreetikkona" ! Katsokaa, ihastukaa ja tilatkaa hänen kanavansa: htt1244Vaihteeksi pojat ilouutinen!
Veitsen terä katkesi jäi kiinni vaimon selkään. Siten hän välttyi päänsä irtisahaamiselta joka on yleistä eräässä kulttu1644Jouluaatto, 3 nuorta opasta ja hummereita.
Olin riemulomalla taasen jälleen kerran ihanalla Pattayalla, rahaa oli mukana kilon verran seteleinä ja olinkin päättäny1643Töllö ja taivaskanavat papalle.
Avasin tuossa keskusteluketjun aloitusrantapäivästä Pattayalla. Siihen vastasi eräs hra todenmakuisella ja riemastuttav2743En ole rasisti mutta......
Tämä aloituslause on tuttua jokaiselle. Itse olen lopettanut selittelyt ja tunnustaudun rasistiksi. Se hiljentää monien243Kuupallon etäisyys Maasta?
Nythän on vyörytetty meille taviksille tietoa että Kuupallo etääntyy tai lähestyy Maata 3,5 cm vuodessa; kummin päin se2443Olemme oppineet rykimään ja köhimään hihoihimme ja sitten
tervehtimään toisiamme samoilla hihoilla että pasiliskot sitten vaihtuvatten. Hip ja heijaa vaan, näillä mennään...!743