jossa inhimilliset demokraattiset voimat ovat raivaamassa tietä yhteiskunnan hyvinvoinnille ja järjestykselle.
Taistelu vaatii tietenkin runsaasti ihmishenkiä ja yksityisen sekä kansallisen omaisuuden massiivista tuhoamista. Mikään uhraus ei kuitenkaan voi olla liian suuri kansan kahtia repimisen toteuttamiseksi:
https://www.youtube.com/watch?v=whFL_5i_Yg8
Portlandissa on käynnissä suuri vapaustaistelu
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ai widdu ku mä tykkään paremmasta väkivallasta!!! Kun on vihervasemmistolainen niin voi tehdä mitä vaan paremman tulevaisuuden puolesta. Taidan kääntyä vihervasemmistolaiseksi. Saa kaupan päälle kiiman ja kestoseisokin.
Heh heh, näin se hommeli etenee.
En olisi ikinä uskonut että voisin inhota sanaa demokratia ja sen kannattajia niin paljon kuin nyt teen.
Olen entistä vakuuttuneempi omasta kansallissosialistisesta aatteestani.- Anonyymi
nasuvaan kirjoitti:
Heh heh, näin se hommeli etenee.
En olisi ikinä uskonut että voisin inhota sanaa demokratia ja sen kannattajia niin paljon kuin nyt teen.
Olen entistä vakuuttuneempi omasta kansallissosialistisesta aatteestani.Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin. Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Olen monasti todennut Perussuomalaisten olevan omaan makuuni soveltumattomia nössöjä ja kommunistien alkuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Sä oot naseva klaugeri-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko yksinäiseltä?
Mene sitten persujen joukkoon. Siellä on saman aatteen miehiä,kenties naisiakin.Sä olet napakka klaugeri.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437798
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684363
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363163Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2433068Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452706Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262665- 372433
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731807