Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hahahaa+vai+olet+taas+tehnyt+"tutkimusta".+Ei+kukaan+usko+näitä+sinun+valheitasi.+Ja+ethän+edes+tiedä+mitä+ateismi+on,+niin+miten+voit+edes+tutkia+mitään+siitä?+:D
26.04.2019 10:04
Sinun+kannattaisi+vihdoinkin+ottaa+selvää+mitä+ateismi+tarkoittaa,+niin+et+tekisi+itsestäsi+koko+ajan+typerystä.
26.04.2019 09:48
Niinpä.+Tässäkin+tapauksessa+ihminen+oli+parempi+luomaan+kuin+mikään+jumala+:)
25.04.2019 14:12
Ja+siellä+naurettiin+tälle+hemmolle,+kun+eihän+raukka+parka+edes+tiedä+mikä+uskonto+on+;)
25.04.2019 13:58
Sinun+kanssa+on+vähän+vaikea+keskustella+kun+jatkuvasti+vaihdat+aihetta+etkä+vastaa+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin.
"En+vaadi+kuoleman+rangaistusta+enkä+vastusta+kuoleman+rangaistusta.+Kantani+on+neutraali.+"
Mitä+sitten,+sinulle+on+silti+ok+että+ihmisiä+tapetaan,+joka+on+kaukana+siitä+mitä+sanotaan+inhimillisyydeksi.
Mutta+oletkin+tyypillinen+uskovainen+joka+vain+saarnaa,+mutta+ei+osaa+kuunnella+ja+keskustella.
"Enää+en+kiinnitä+vähäjärkiseen+trollaamiseesi+huomiota."
Hih,+tyypillistä+hihhuli+käyttäytymistä,+kun+ei+toisen+kirjoitukset+miellytä,+niin+haukutaan+hänet+ja+karataan+keskustelusta.+Menikö+noin+pahasti+hermot,+kun+paljastui+että+olet+ajatusmaailmaltasi+lähellä+uskovia+terroristeja?
25.04.2019 13:09
"Sinulla+ei+ole+aavistustakaan."
Kyllä+on,+siksi+sitä+kutsutaan+uskoksi,+ei+tiedoksi.+Jos+et+tätä+vielä+tiennyt.+Ja+jos+väität+muuta,+olet+valehtelija+;)
"Minulle+on+ok+että+väärintekijät+saavat+opetuksen.+Oli+se+sitten+varoitus,+kipu+tai+kuolema.+Jos+tämä+tekee+minusta+sinun+silmissä+pahan,+niin+olkoon+niin.+"
Mitä+tarkoitat+väärintekijällä?+Pitääkö+rangaista+jos+ompelee+napin+väärin?+Tai+jos+oppilas+vastaa+väärin+kokeessa,+pitää+häntäkin+rangaista?+Ja+miksi+et+kunnioita+ihmiselämää+niin+paljoa+että+haluat+joillekin+kuolemaa?
"Vääristelemällä+neutraalia+kantaani+tappoaikomuksiksi+saat+aikaiseksi+mustamaalatuksi+tulemisen+tunteita+:+)+("No,+juurihan+olit+heitä+tappamassa.")+Seuraus+voi+olla+mikä+tahansa+ikävä+tilanne."
Vai+vielä+neutraali+kanta.+Luehan+mitä+itse+olet+kirjoittanut.+Ja+kai+tiesit+että+tuollaiset+valehtelijat+saavat+rangaistuksen+jumalaltasi?+Tosin+yrität+kovasti+vältellä+tästä+puhumista+;)
"Itse+en+halua+kärsimystä+toisille+aiheuttaa.+Jos+olen+tehnyt+sinulle+niin,+niin+toivon+että+voisit+antaa+anteeksi."
Miksi+minä+kärsisin+sinun+epäinhimillisistä+elämän+asenteestasi?+Kunhan+et+vain+ala+toteuttamaan+näitä+sinun+tappo+haaveitasi,+kun+huomaatkin+ettei+olematon+jumalasi+teekkään+mitään.
"Minulle+on+ok+että+väärintekijät+saavat+opetuksen.+Oli+se+sitten+varoitus,+kipu+tai+kuolema."
Etkö+enään+muista+mitä+olet+kirjoittanut+tämän+viestin+alussa?+Näin+se+takki+kääntyi+taas.
25.04.2019 09:39
"Minä+tiedän+että+asia+ei+ole+niin.+"
Miksi+sorrut+taas+valehteluun;+et+voi+tätä+mitenkään+tietää,+uskot+ainoastaan.+
Ja+tässä+se+ongelma+tuleekin.+Sinä+uskot+näin,+mutta+se+ei+vastaa+todellisuutta.+Kuolema+on+pysyvä+loppu,+eikä+ole+näyttöä+mistään+muusta.+On+vain+sinunlaisia+ihmisiä+jotka+toivovat+että+näin+ei+olisi,+mutta+todellisuus+on+karumpi.+Ja+tämän+uskomuksen+perusteella+sitten+hyväksyt+tämän+ihmisten+tappamisen.
Ja+edelleenkään+en+ole+sanonut+sinun+haluavan+murhaavan+ketään,+vaan+olen+sanonut+että+hyväksyt+sen+että+sellaiset+ihmiset+joista+et+pidä,+tapetaan.+Olkoon+se+tappaja+vaikka+tämä+sinun+mielikuvituskaverisi+jota+jumalaksi+kutsut,+ei+se+muuta+sitä+tosiasiaa+että+tappaminen+on+sinusta+ok.
Ja+miksi+palvot+tälläistä+sairasta+kaveria+joka+tapaa+ihmisiä+vain+sen+takia+koska+ne+eivät+häntä+miellytä?
"mustamaalaaminen+voi+tuoda+seurauksia+joita+et+toivo."
Ja+mitäköhän+seuraamuksia+siitä+on+että+olen+vain+todennut+että+sinulle+tappaminen+on+ihan+ok+tapa+hoitaa+ikävät+asiat?+Tai+että+valehtelet+koko+ajan?+
Näytät+ottaneen+jumalasi+paikan+ja+alat+jakamaan+tuomioita.+Eikös+tuollaisestakin+käytöksestä+jumalasi+heitä+sinut+helvettiin?+Tosin+sinun+onneksi+sellaista+paikkaa+ei+ole+olemassa.+;)
24.04.2019 17:43
No+näytäppäs+yksi+todiste+luonnosta+joka+todistaa+että+maailman+luonut+juuri+sinun+jumalasi.
24.04.2019 16:55
Mutta+kai+tajuat+että+kaikki+tajuavat+sinun+valehtelevan+näissä+aloituksissa?+Joten+ammut+vain+itseäsi+nilkkaan+tälläisilla+aloituksilla.
Ja+miksi+vapareiden+pitäisi+vastata+jonkun+trollin+vihapuheisiin?
24.04.2019 16:51
Ja+kaikki+näkee+taas+kuinka+valehtelet.
Esität+epämääräisen+kysymyksen+jota+kukaan+ei+tajua.+Ja+sitten+kun+Jori+kyselee+että+mitä+tarkoitat+tällä+kysymyksellä,+niin+alat+vain+vittuilemaan.+
Pidätkö+tuota+aikuismaisena+ja+järkevänä+käytöksenä?
24.04.2019 16:50
Kyllä+minä+ymmärsin+jo+ajat+sitten+että+sinulle+tappaminen+on+ihan+ok.+Sanothan+sen+tässä+itsekin:
"Tehköön+Jumala+kuten+parhaaksi+näkee+ja+minä+en+vastusta+sitä.+"
Nyt+kun+huomaatkin+kuinka+epäinhimillisenä+tälläistä+ajattelua+pidetään,+yrität+väistellä+tätä+tosi+asiaa.
24.04.2019 15:30
Eli+kuten+olen+jo+sanonut;+sinulle+on+ok+tappaa+ne+ihmiset+mistä+et+pidä.+Ja+se+että+haluat+siirtää+tämän+likaisen+työn+vielä+jollekin+toiselle+(tässä+tapauksessa+olemattomalle+entiteetille)+ei+muuta+sitä+tosiasiaa+että+sinä+et+kunnioita+ihmisyyttä+millään+tavalla.+
Miksi+tämä+tappaminen+on+sinulle+ainut+ratkaisu?+Ja+miksi+et+vastaa+sinulle+esitettyihin+kysymyksiin?+Jos+ovat+sinulle+liian+vaikeita+tajuta+voin+yrittää+vääntää+ne+sinulle+ratakiskosta.
24.04.2019 14:39
Luuleeko+aloittaja+saavansa+jotain+uskottavuutta+kun+valehtelee+koko+ajan?+Ja+luuleeko+aloittaja+että+joku+ottaisi+näitä+hänen+höpinöitään+tosissaan?+Ja+luuleeko+aloittaja+että+näillä+on+mitään+vaikutusta+yhtään+mihinkään?
24.04.2019 13:13
Ja+missä+olen+väittänyt+että+haluat+murhata+jonkun?
Mutta+kovasti+haluat+että+heidät+tapetaan,+koska+ovat+sinun+mielestä+vääränlaisia+ihmisiä.+Edelleenkään+ei+mitään+eroa+siihen+miten+terroristit+ajattelevat.
"Jos+Jumala+päättää+tuhota.."+Ja+jos+olematon+jumalasi+ei+teekään+mitään,+niin+tartutko+itse+tuumasta+toimeen?
24.04.2019 12:59
No,+juurihan+olit+heitä+tappamassa.+Näytät+olevan+aikamoinen+takinkääntäjä.+Jumalasi+varmaan+pitää+kovasti+tuollaisesta+käytöksestä...+not+:)
23.04.2019 17:26
Ja+tämähän+ei+ollut+syy+miksi+valtio+leikkasi+monien+järjestöjen+avustuksia,+kuten+kaikki+muut+paitsi+sinä+näyttää+tietävän.+Mutta+kivahan+se+on+trollailla+ja+valehdella+netissä+päivät+pitkät.
Ja+mitä+perversiä+vaparit+ovat+nyt+sinusta+tehneet?+Emme+ole+vielä+edes+saaneet+vastausta+siihen+miksi+sinä+pidät+sarjakuvapyllyjä+pervoina,+kun+kukaan+muu+ei+niitä+pidä.+Yleensä+jätät+tähän+kysymykseen+vastaamatta+ja+juokset+karkuun.+Riittääkö+uskallus+tällä+kertaa?+:)
23.04.2019 17:24
Ja+missä+olen+sanonut+että+ajattelen+näin?+Sanoin+vain+että+tappaminen+ei+ole+aina+vaihtoehto,+mutta+sinulle+se+tuntuu+olevan+ainut+keino+ratkaista+asiat.+
Sinun+ajatuksen+kulku+on+vähän+kuin+terroristeilla;+ei+pätkääkään+välitetä+väärin+tekijöiden+/+ajattelijoiden+hengestä,+koska+ovat+mielestäsi+väärässä,+joten+heidän+kuolemansa+ei+sinua+hetkauta+pätkääkään.+Siksi+suurin+osa+ihmisistä+ei+halua+olla+tekemisissä+sinun+kaltaisten+ihmisten+kanssa.
23.04.2019 12:51
Mitäs+vihapuheita+vaparit+ovat+kertoneet?+Varmaan+tällä+kertaa+sinun+höpötyksille+löytyy+todisteita,+vai+ovatko+nämä+taas+näitä+sinun+harhojasi?
23.04.2019 12:47
Tosin+jälleen+kerran+kylläkin+huomattiin+että+se+oli+taas+uskovat+jotka+eivät+tunne+edes+omaa+pyhää+kirjaansa.+Ja+jos+muistan+oikein,+oli+vuosia+sitten+tutkimus+siitä+että+jopa+ateistit+tuntevat+raamtun+paremmin+kuin+uskovat,+jotka+vain+toistavat+heille+opetettuja+asioita+raamtusta,+mutta+eivät+itse+sitä+tutki.+
Sitten+käy+niin+kuin+sinulle+kävi.+Nolottaako+kun+ateistit+tietävätkin+raamatusta+enemmän+kuin+sinä?+:)
23.04.2019 11:46
Ei+hänen+olisi+tarvinnut+kuolla+että+nämä+hirmuteot+olisi+estyneet.+Miksi+sinulle+tappaminen+on+ainut+vaihtoehto+ratkaista+asiat?+Ja+miksi+sinusta+on+joku+oikeus+tappaa+joku?
23.04.2019 11:40
16 / 83