Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei+todista.+Ensin+sinun+pitäisi+todistaa+että+luonto+olisi+jotenkin+luotu.+Sitten+sinun+pitäisi+todistaa+että+se+on+juuri+sinun+jumalasi+joka+on+luonut.+Kummastakaan+ei+ole+vielä+kukaan+onnistunut+tuomaan+yhtään+todistetta.
Mites+muuten+tuo+leipominen;+Kait+tiedät+leipominen+tapahtuu+nykyään+suurimmaksi+osaksi+automaattisesti?+Joten+pidätkö+yhtenä+mahdollisuutena+että+kone+olisi+luonut+tänne+kaiken?+Tai+että+jumalasi+olisikin+kone?
07.08.2018 00:25
Olen+tehnyt+vaikka+kuinka+monessa+ketjussa+sinulle+kysymyksiä,+mutta+ethän+sinä+niitä+huomaa+tai+et+halua+huomata.+
Mutta+itse+kyllä+jaksat+kysellä+vaikka+mitä+typeriä+asioita.+Mutta+olethan+tälläkin+palstalla+tunnustanut+että+et+ota+asioista+selvää,+vaan+menet+pelkällä+mutu+tuntumalla,+ja+sen+huomaa+:D
Ei+minun+tarvitse+sinua+mitenkään+solvata+tai+halventaa.+Edelleen+teet+sen+ihan+omalla+käytökselläsi.+Itse+luulet+olevasi+jotenkin+muita+parempi+ja+yrität+aina+sanoa+viimeisen+sanan,+vaikka+se+olisi+kuinka+typerä+tahansa.
Mutta+hupaahan+tämä+sinun+trollailusi+on.+Sillä+saa+hyvin+sinun+todellisen+luonteesi+esille,+joten+jokainen+joka+lukee+noita+sinun+tekstejä+voi+tehdä+oman+johtopäätöksensä.
06.08.2018 22:14
Annappa+esimerkki+työstä+joka+ei+vaadi+ihmeemmin+koulutusta.
06.08.2018 22:10
Ja+missä+olen+näin+sanonut?+Lopeta+tuo+typeriän+olettamuksien+tekeminen+ja+valehtelu.+Sinua+tästä+jo+vuosia+huomauteltu,+mutta+haluat+ilmeisesti+heittäytyä+jonkinlaiseen+uhriin+asemaan+ja+sitten+itket+kun+sinua+ei+oteta+tosissaan.
06.08.2018 20:33
Niin+kirjoitteletkin+ihan+omiasi.+Olisi+kiva+kun+joskus+osallistuisit+keskusteluunkin.+Nytkin+väistelet+taas+kysymyksiä+mitä+sinulle+on+esitetty,+ja+suoraan+valehtelet.+Kyse+ei+ole+sinun+arvoistasi,+vaan+sinun+typerästä+käyttäytymistestäsi.+Joten+taas+teit+olettamuksen,+joka+on+valetta.+Anteeksi+vain,+mutta+halveksin+tuollaisia+valehtelijoita.+
Ja+ei+sinun+tarvitse+minun+viestejä+noteereta+mitenkään,+mutta+jostain+syytä+olet+niihin+kärkkäästi+vastaamassa.
06.08.2018 20:28
Niinpä.+Pitäisi+olla+tuollaisille+trolleilekkin+joku+taso+kirjoittaa+tänne.+Mutta+ei+voi+kauhalla+vaatia+jos+lusikalla+on+annettu+;)
06.08.2018 20:24
Kaikken+parhaiten+tämän+hemmon+saa+kuriin+kun+jättää+hänet+täysin+huomioimatta.+Tosin+olen+myös+käyttänyt+toistakin+taktiikka;.+Trollailen+sitä+jossain+toisessa+ketjussa,+ja+koska+hänen+on+aina+pakko+vastata,+joten+muut+ihmiset+voivat+sitten+keskustella+rauhassa+muissa+ketjuissa.+;)
06.08.2018 20:00
Ja+taas+valehtelit.+No+ei+mitään+uutta+sinulta+;)
06.08.2018 19:58
No+ei+olisi+haitaksi.+Muuten+täytät+tuolla+turhalla+roskapostauksellasi+tätä+palstaa.+Se+on+muistaakseni+myös+säännöissä+kielletty,+mutta+koskas+sinä+olet+mistään+säännöistä+välittänyt.
Jokos+muuten+olet+ottanut+selvää+miten+tuo+aktiivimalli+toimii?
06.08.2018 19:58
Miksi+väittelet+tämän+hemmon+kanssa?+Eihän+hänellä+ole+tarvittaa+yleissivistystä+keskustella+järkevästi+näistä+asioista.+Heittelee+vain+näitä+onlinereita+ja+yrittää+olla+muka+kovinkin+"viisas".
Hän+ei+edes+ymmärtänyt+miten+aktiivimalli+toimii.+Ja+tuskin+hän+edes+ymmärtää+miksi+yhteiskunnassa+täystyöllisyys+olisi+iso+ongelma.
06.08.2018 19:51
"Katso+Jumalan+luomistekoja!"
Vaikea+katsoa+kun+yhtään+ei+ole+vieläkään+näkynyt.+Kovasti+väitetään+että+luonto+olisi+todiste+luomisesta+ja+jumalasta,+mutta+ei+osata+sanoa+että+miten+tämä+todistaisi+nämä.
06.08.2018 19:47
Kuka+oikeasti+välittää+mitä+tämä+hörhö+vanhoilla+päivillään+höpisee?+Ei+sillä+ole+vaikutusta+yhtään+mihinkään.
06.08.2018 19:42
Jos+jonkin+tekstin+tekee+tieteelliseksi+se+että+siinä+on+lähdeviitteitä,+niin+Taru+sormusten+herrasta+kirjakin+on+sinun+mukaasi+tieteellinen+kirja+;)
06.08.2018 12:47
Meillä+tosin+on+se+ero,+että+ketään+ei+kiinnosta+se+mitä+sinä+ajattelet+muista.+Ja+minä+osaan+puhua+ja+kirjoittaa+suomen+kieltä.
Mutta+itsehän+olet+itsestäsi+tehnyt+kaikkien+silmissä,+jopa+toisten+uskovaisten,+silmissä+pellen.+Ja+tästä+sinun+sekoilua+ja+pelleilyä+on+huvittavaa+katsoa.+Ethän+ole+tähänkään+ketjuun+saanut+yhtään+järkevää+ajatusta.+Ja+vielä+pidät+itseäsi+sivistyneenä.
06.08.2018 00:14
No+kyllähän+tuollaisellakin+vähän+vajaalla+kielitaidolla+pärjää,+mutta+ei+se+kyllä+kovin+sivistyneeltä+vaikuta.
Ei+minua+ärsytä+sinun+viestisi.+Lähinnä+huvittavat.+Sinä+olet+tämän+palstan+pelle,+josta+saa+aina+hupaa.
06.08.2018 00:01
Mikä+vaino?+Jos+hemmo+kirjoittaa+pehmoisia,+niin+kyllä+sen+saa+kyseenalaistaa.+Ja+mitä+hemmettiä+olet+sekottamassa+uskontoja+tähän?
05.08.2018 23:48
Kiva+että+tunnustit+että+valehtelet.+Muuthan+sen+ovat+jo+nähneet+ajat+sitten,+mutta+on+hyvää+edistystä+että+itsekin+tajuat+sen.
Tuossa+muuten+linkki+jos+haluat+parantaa+tuota+suomenkielentaitoasi
http://www.finnishcourses.fi/fi
05.08.2018 23:42
Millä+eri+nimimerkeillä?+Kirjoitan+aina+tällä+nimimerkillä.+En+vain+yleensä+kirjaudu+sisään.+
Koska+et+voi+tietää+mitään+toisista+kirjoittajista,+taidat+peilata+omaa+käyttäytymistäsi+muihin.+Esimerkiksi+tämä+että+syytät+muista+multinikkeilystä+ilman+todistettakaan.+Eikös+muuten+Jumalasi+heitä+sinunlaisesi+helvettiin+tälläisestä+käytöksestä?+Vai+valehteletko+olevasi+uskovainen?
Opettelisit+nyt+edes+ymmärtämään+ja+kirjoittamaan+suomea,+niin+antaisit+itsestäsi+vähän+paremman+kuvan.
05.08.2018 23:36
Mites+ne+todisteet+luomisesta?+Sehän+on+tämän+palstan+aihe.
08.05.2018 22:46
Mitä+sitten?+Pelkäät+muslimeja+ja+miksi?
08.04.2018 21:47
20 / 83