Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En+edelleenkään+ole+mikään+näistä+sinun+mielikuvituskavereistasi.+Mutta+kiva+että+tulit+ihan+itse+näyttämään+miten+näet+halluja+joka+paikassa+ja+näin+ollen+olet+aika+pihalla+todellisuudesta.
Joten+miksi+kukaan+ottaisi+sinun+sekoiluja+tosissaan?
05.04.2022 14:00
Mutta+hyväksyykö+hän+sinun+jatkuvan+valehtelun?
30.03.2022 16:04
Missä+minä+muka+olen+jotain+huutanut?+joko+kuulet+ääniä+pääsi+sisällä?+En+tosin+yhtään+ihmettele+sinusta+kun+luulet+olevasi+muka+joku+sotilas?
Miksi+muuten+et+halua+puhua+tästä+sinun+sotilas"urastasi"?+johtuuko+siitä+että+ole+ole+mitään+muuta+kuin+toimistosotilas?+;)
30.03.2022 15:58
Kaveri+taitaa+olla+tuolta+itä+rajan+takaa+missä+tämä+on+tavallista.+Eihän+muuten+puhuisi+Puuttinista+koko+ajan.+;)
30.03.2022 15:09
En+minä+sinua+vastusta.+Ja+mistä+minä+sinua+vastustaisin?+Pidän+vain+hauskaa+sinunlaisten+turhien+valehtelevien+idioottien+kanssa.+;)
Eihän+sinusta+ole+mihinkään+muuhun+kuin+olemaan+huvitusta+meille+muille+näillä+sinun+sekoiluilla,+;)
30.03.2022 15:00
Sanoo+kaveri+joka+on+valehteleva+pelkuri+jota+kukaan+ei+ota+tosissaan.+Et+ole+mitään+muuta.+Et+edes+mikään+sotilas.
30.03.2022 14:59
Edelleenkin+minun+nimeni+on+Jere.+Ja+sinä+olet+edelleenkin+vain+valehteleva+pelkuri,+et+mitään+muuta.+Ja+todistat+tämän+ihan+itse+koko+ajan.
Miksi+sinä+muuten+koko+ajan+puhut+näistä+sinun+mielikuvituskavereista+jotka+taitavat+puhua+sinun+pääsi+sisällä+koko+ajan?+Oletko+hakenut+apua+tähän,+vai+pelkäätkö+tätäkin?
30.03.2022 14:58
Jos+sinulla+on+noin+hyvä+palkka+asut+noin+huonossa+paikassa?
30.03.2022 14:04
Mitä+puheita?+Eiköhän+se+ole+olleet+uskovat+jotka+ovat+sitä+sontaa+viskoneet+koko+ajan.
30.03.2022 13:50
Nyt+kaikkia+uskovia+harmittaa+kun+näin+kävi.+Pitiväthän+he+varmana+että+tämä+on+ajojahti+uskovia+vastaan+ja+Räsänen+joutuu+vankilaan.+:D
30.03.2022 13:31
Ette+jos+se+rikkoo+Suomen+lakia.
30.03.2022 12:56
Minun+nimeni+on+edelleenkin+Jere,+joten+voisitko+lopettaa+tuon+sinun+jatkvuan+valehtelun,+pelkuri.
Ja+sinä+et+todellakaan+elä+tässä+ajassa+kun+haaveilet+jostain+Kekkosesta+ja+olet+Väyrysen+kanssa+juuttuneet+jonnekin+historiaan.
Ja+kuka+edes+sinunlaista+valehtelija+ja+pelkuria+edes+uskoo?+Ja+vielä+se+että+luulet+olevasi+joku+sotilas+syö+sinun+uskottavuutta+vielä+enemmän.+Miksi+et+osaa+käyttäytyä+kuin+sotilas,+vaan+olet+kuin+kiukutteleva+pikku+lapsi?
30.03.2022 11:25
Kukas+sinä+olet+ketään+määräämään?+Ethän+ole+mitään+muuta+kuin+huonosti+käyttäytyvä+trolli,+et+mitään+muuta+erikoista+tai+ihmeellistä.
Ja+miten+sinä+muka+voit+olla+sotilas+kun+puhuttelet+sinua+korkea-arvoisempia+tuolla+tavalla?+;)
29.03.2022 16:26
No+sinä+näytät+kyllä+olevan+aika+pölvästi,+kun+tuon+sinun+jatkuvan+valehtelun+lisäksi+et+osaa+edes+käyttäytyä.+Mutta+itseppä+ammut+itseäsi+jalkaan.+:D
Miksi+muuten+et+halua+puhua+sinun+sotilas+"urasta"?+Monellako+rundilla+olet+ollut+ja+minkä+armeijan+mukana?+Vai+oletko+vain+näitä+toimistosotilaita+joilla+ei+ole+oikeasti+mitään+kokemusta?
29.03.2022 16:22
Onko+sinusta+tuollainen+valehtelu+lähimmäisistä+kovinkin+viisasta?
29.03.2022 15:45
Miksi+jatkat+tuota+valehtelua?+Se+saa+sinut+näyttämään+entistä+typerämältä.
Olen+edelleenkin+Jere+ja+sinä+olet+pelkuri.+Etkä+sinä+ole+mitään+muuta+kuin+toimistosotilas,+et+yhtään+mitään+muuta.+Joten+miksi+kehuskelet+että+olisit+muka+joku+sotilas+kun+selvästikään+ole.
29.03.2022 15:36
Edelleenkään+en+ole+mikään+sinun+mielikuvituskavereistasi,+vaan+nimeni+on+Jere.
Etkä+sinä+ole+mikään+sotilas+koska+et+osaa+käyttäytyä+kuin+sotilaan+kuuluu.+Sinä+et+ole+mitään+muuta+kuin+herjaava+pelkuri.
"Sinä+et+ole+koskaan+oikea+ollut!"
Sinä+kusisisit+sukkaasi+jos+olisit+ollut+samoissa+paikoissa+missä+minä+olen+ollut.+Joten+sinuna+en+puhuisi+mitään+sotimisesta+tai+sotilaana+olemisesta.+Vai+moneltako+rundilta+sinulla+on+kokemusta,+vai+oletko+vain+näitä+toimistosotilaista?
29.03.2022 14:44
Ai+niin,+olet+myös+valehtelija+koska+en+ole+mikään+kapi.+Joten+miksi+kukaan+ottaisi+sinua+pelkuri+valehtelijaa+tosissaan.+;)
29.03.2022 14:05
Et+sinä+ole+mikään+sotilas+kun+et+osaa+käyttäytyä+kuin+sotilaan+kuuluu.+Olet+vain+pelkuri+ja+typerä+muiden+herjaaja.+Eli+et+mitään+muuta+tai+erikoista.
29.03.2022 14:04
Sinähän+se+olet+joka+täällä+huutelee+ja+käyttäytyy+kuin+idiootti.+Ja+vielä+kehtaa+pitää+itseäsi+sotilaana.+Etkö+osaa+yhtään+hävetä?
29.03.2022 13:58
3 / 83