Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Ei.luotu
profiilit
Ei.luotu
Ei.luotu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1658
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tämä+on+vähän+säälittävää+kun+toinen+vähemmistön+edustaja+haluaa+rajoittaa+toisen+vähemmistön+oikeuksia+joita+enemmistö+haluaa+molemmille...
15.02.2017 15:56
Mutta+eihän+antivapari+välitä+näiden+nuorten+kohtalosta+mitään!+Muutenhan+hän+olisi+vienyt+tämän+asian+viranomaisten+tietoon.+Joten+joko+hän+on+ihmishirviö+tai+valehtelija...
15.02.2017 13:43
Itse+asiassa+ei+kiinnosta+tuollainen+vihajärjestön+toiminta.+Mutta+kiinnostaisi+saada+niitä+todisteita+joita+sinultakin+pyysin+tuosta+vapareiden+vainosta+PAT+:a+kohtaan.+Oliko+sinulla+niitä,+vai+onko+tämäkin+sinulle+liian+kiusallinen+kysymys+vastattavaksi?
15.02.2017 13:41
Eli+PAT+saa+mainostaa+itseään+täällä,+mutta+mitään+heiltä+ei+saa+tällä+palstalla+kysyä?+Miksi+tällainen+salaperäisyys?
Ja+minä+pyysin+todisteita+tuosta+vapareiden+vainosta+PAT+:a+kohtaan.+Onko+sinulla+niitä+todisteita,+kun+edellisellä+vastaajalla+ei+niitä+ollut.+Ja+kun+jäi+valehtelusta+kiinni+juoksi+karkuun.
15.02.2017 09:15
Ei+ole+ollut+missään+kyseenalaisessa+maineessa,+älä+taas+valehtele.+Jonkun+äiti+ihmetteli+tuota+sauna+käytäntöä,+mutta+mitään+kohua+siitä+ei+tullut.+Paitsi+sinun+mielikuvituksessa.
Ajattelit+vain+tuoda+niitä+julki,+mutta+et+viitsi+tehdä+asialle+mitään...+Eli+et+ajattele+näitä+nuoria.+
Huvittavinta+tässä+on+se,+että+joskus+väitit+että+tiedät+lääkärin,+jolla+oli+tietoa+monesta+hyväksikäyttötapauksesta+näillä+leireillä,+mutta+et+halunnut+että+niitä+tuodaan+julkisuuteen.
En+edelleenkään+ole+missään+puolustanut+vapareita,+vaan+ampunut+alas+näitä+sinun+valheita.+Sinun+väitteesi+ovat+valetta+niin+kauan+kun+et+niitä+pysty+todistamaan.+Ilman+niitä+et+voi+kumota+väitettä+valehtelustasi.+Johan+sen+näkee+siitäkin+että+et+halua+vastata+noihin+sinulle+kiusallisiin+kysymyksiin,+vaan+lähdet+tuolle+lapselliselle+toisen+syyttämislinjalle.
15.02.2017 09:10
Mitä+kehittämiskohteita+PAT+on+osoittanut?
14.02.2017 16:15
Mitä+väliä+kuka+tämän+aloitti?+Ja+tulevalla+lailla+on+kansan+enemmistön+tuki+takana,+joten+jos+tämä+uusi+laki+nyt+jostain+syystä+kumottaisiin,+niin+ei+olisi+kuin+vajaa+päivä+ja+nimet+olisivat+kerätty+uuteen+kansalaisaloitteeseen.+Tämän+tietävät+myös+päättäjätkin,+joten+he+eivät+lähde+perumaan+tätä+tulee+lakia.
14.02.2017 16:14
No+johan+sanoin+että+itse+en+ole+nähnyt+mitään+vastustamista,+ja+pyysin+siitä+todisteita.+Missä+olet+muka+laittanut+linkkejä+siitä+että+vaparit+vastustavat+PAT+:a?+Niin+et+missään,+vaan+valehtelit+tästäkin.+
Vertauksesi+on+muuten+huono;+kaikki+näkevät+kyllä+näkevät+yön,+mutta+jos+et+näe+(olet+sokea+tai+pimeässä+kopissa+esim.)+niin+mistä+tiedät+että+on+yö?+Sinun+pitää+kysyä+joltain.+Joten+koska+itse+en+ole+nähnyt+mitään+vastustamista,+kysynkin+sinulta.+Ja+sinä+aloit+vain+vittuilemaan.+Miksi+et+voi+vastata+asiallisesti,+vaan+teit+itsestäsi+kaikkien+silmissä+idiootin?+
En+minä+ainakaan+vihaa+PAT:a.+Olen+yrittänyt+heiltä+kysyä+tavoitteista+yms.+mutta+saan+vastakaikuna+vain+tuollaista+vittuilua.+Tästä+olen+tehnyt+sen+päätelmän+että+PAT+on+vihajärjestö.
14.02.2017 12:41
Missä+kohtaa+olen+puolustanut+vapareita?+Olen+ampunut+vain+alas+sinun+valheita.+Kovasti+teet+tyhjiä+syytöksiä,+mutta+et+pysty+niitä+mitenkään+todistamaan.+Sitä+kutsutaan+valehteluksi,+jos+et+tiennyt.
Minä+haluaisin+juurikin+puhua+tästä+PAT+:sta,+mutta+kovasti+yrität+kääntää+keskustelun+vapareihin.+Miksi?+Häpeätkö+puhua+tästä+järjestöstä?
En+tarvitse+vapareita+mihinkään,+teen+tätä+ihan+omaksi+huvikseni.+Sinua+on+niin+helppo+viedä+kuin+pässiä+narusta.+Saan+tyydytystä+siitä+kun+sinun+kaltaiset+valehtelijat+puhuvat+itsensä+niin+syvälle+valheiden+suohon,+että+kukaan+ei+enään+ota+juttujanne+todesta.+Vihaan+nimittäin+kaltaisiasi+valehtelijoita+:)
14.02.2017 12:28
No+jos+ei+ole,+niin+voitko+vihdoinkin+kertoa+että+missä+vaparit+ovat+vastustaneet+PAT+:a?+Pyysin+sinulta+näyttöä+tästä+ja+_sinä_+aloit+vittuilemaan.+Joten+koska+et+ole+tätä+pystynyt+mitenkään+osoittamaan,+niin+sinä+valehtelet.
Olet+ihme+sälli+kyllä;+keksit+toisista+ihmisistä+vaikka+mitä+väitteitä,+ilman+että+niillä+olisi+mitään+totuuden+pohjaa.+Ja+sitten+alat+tätä+julistamaan+totuutena.+Siksi+annat+itsestäsi+niin+huonon+kuvan.
14.02.2017 12:20
Ja+taas+valehtelet.+Asiantuntijat+sanoivat+että+saattaa+olla+vahingollista,+mutta+mitään+merkkejä+tälläisestä+ei+ole+näkynyt.+Koska+tuon+vuoden+2013+lausunnon+jälkeen+ei+asiaan+asiantuntijoiden+tarvinnut+mainita+mitään+tästä+asiasta+tai+puuttua+asiaan.+Jos+sinulla+on+parempaa+tietoa+ja+todisteita+että+asiat+ovat+toisin,+niin+voisitko+jo+vihdoinkin+ottaa+näihin+asiantuntioihin+yhteyttä,+että+saadaan+tämä+asia+korjattua.
Minä+välitän+enemmän+kuin+sinä.+Sen+takia+olen+patistan+sinua+menemään+viranomaisten+puheille+jos+sinulla+on+jotain+todisteita+noiden+väitteidesi+tueksi.+Mutta+kovasti+vältät+tekemästä+tätä;+joten+tästä+voidaan+vetää+johtopäätös+että+et+välitä+näistä+nuorista+pätkääkään+tai+sitten+valehtelet.+
Miten+muuten+selität+sen+että+näille+leireille+vuosi+vuoden+jälkeen+menee+enemmän+nuoria?+Tai+ne+nuoret+jotka+ovat+tämän+leirin+käyneet+suosittelevat+sitä+muille?+Jos+jotain+tuollaista+mitä+sinä+väität+tapahtuneen,+oikeasti+olisi+tapahtunut,+luuletko+että+nuoret+eivät+siitä+olisi+tietoisia?+Jopa+paremmin+kuin+sinä?
Mutta+kaikkihan+näkevät+sinun+agendasi;+haluat+vain+vastustaa+vapareita+mitään+keinoja+kaihtamatta.+Ja+tämä+protuleireistä+valehteleminen+ja+viattomien+nuorien+hyväksi+käyttäminen+tähän+on+kyllä+sinulta+riman+alitus.
14.02.2017 12:15
MIssä+olen+ketään+pilkannut+tai+nöyryttänyt+jos+kerron+millaisen+kuvan+tuo+järjestö+on+minulle+antanut+toiminnallaan+ja+sen+puutteella.+Nyt+annat+sellaisen+kuvan+että+PAT+vastustaa+mielipiteenvapautta.
Ja+minulla+ei+ole+edelleenkään+mitään+tekemistä+vapareiden+kanssa.+Olen+sen+sinulle+jo+monta+kertaa+sanonut+että+olen+upottamassa+valheita,+koska+vihaan+valehtelijoita.
14.02.2017 10:22
Ja+nyt+alat+jo+keksimään+salaliittoteorioita.+Mutta+etpä+pystynyt+mitenkään+taaskaan+todistamaan+väitteitäsi,+vaan+jouduit+taas+turvautumaan+toisen+haukkumiseen.+Kai+tajuat+millaisen+kuvan+annat+itsestäsi+ulkopuoliselle.+Ja+jos+et+tajua,+niin+voin+sanoa+että+aika+huonon.
14.02.2017 10:17
"Vain+teoria"....+selvitäppä+ensin+itsellesi+mitä+teorialla+tarkoitetaan+tieteessä.
13.02.2017 15:40
En+edelleenkään+edusta+vapareita+millään+tavalla,+joten+lopeta+se+valehtelu.
13.02.2017 14:20
Jyrihän+se+:)
13.02.2017 13:30
En+ole+vapari+edelleenkään.+Enhän+minä+mitään+muuta+levitä,+kuin+omaa+mielipidettäni+tuosta+järjestöstä.+
Mitä+on+muuten+vapareiden+vihaprogande?+Se+että+sanoo+oman+mielipiteen+jostain+asiasta+joka+ei+sinua+miellytä?+Kasva+aikuiseksi+ja+tule+sitten+keskustelemaan+jos+noin+paljon+ottaa+PATtiin.
13.02.2017 13:07
Itse+en+ole+nähnyt+vapereiden+mitenkään+vastustavan+PAT+:a.+Ja+ei+tosiaankaan+tarkoita.
13.02.2017 13:05
Sinun+ajatusmaailma+on+kyllä+aika+kummallinen.+Miksi+teet+näitä+ihmeellisiä+johtopäätöksiä+ja+kuvitelmia+joilla+ei+ole+mitään+tekemistä+todellisen+maailman+kanssa?
Opettelepa+ensin+mitä+tuo+sana+ateismi+tarkoittaa.+Ja+mistä+minä+tiedän+mitä+vaparit+ateisteista+ajattelevat.
13.02.2017 09:18
PAT+on+vihajärjestö+ja+kukaan+vähänkään+järkevä+ateisti+pysyy+kaukana+sellaisista.
13.02.2017 09:00
65 / 83