Tomi Aalto milloin voimme odottaa

Hämäkäkki-mies

sinun saavan nobelin noista uskomattomista löydöksistäsi?

9

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tomilla olisi saattanut olla mahdollisuuksia Pigasus-palkintoon kategoriassa "most persistent refusal to face reality", jos noita vielä jaettaisiin, ja jos Tomi olisi tunnetumpi:

https://en.wikipedia.org/wiki/Pigasus_Award

• LiisaMoskova

Älä vittu saatana pilkkaa Tomia, hän on hyvin tykätty ja älykäsmies. Hän on teitä vain älyllisesti niin paljon korkeammalla että ette tajua häntä!!

• Jyrityttöilee
        LiisaMoskova kirjoitti:

Älä vittu saatana pilkkaa Tomia, hän on hyvin tykätty ja älykäsmies. Hän on teitä vain älyllisesti niin paljon korkeammalla että ette tajua häntä!!

Jyrikö se taas tyttöilee Moskovan Liisana? Etkös sinä Jyri nähnytkin joku aika sitten unen jossa olit Putinin huora?

• LiisaMoskova
        Jyrityttöilee kirjoitti:

Jyrikö se taas tyttöilee Moskovan Liisana? Etkös sinä Jyri nähnytkin joku aika sitten unen jossa olit Putinin huora?

En ymmärrä mitä tarkoitat, sillä käytän tätä nikkiä aivan esnimmäistä kertaa tyhmä.

• LiisaMoskova kirjoitti:

En ymmärrä mitä tarkoitat, sillä käytän tätä nikkiä aivan esnimmäistä kertaa tyhmä.

Jyrihän se :)

• fhgyjjhj

Miksi Aalto ei itse kommentoi?;) Vittu mikä hörhö..

• TAaltone

Eihän nobelin palkinnon saanti ole koskaan itsestä kiinni!

• Löydokset sinänsä ei liene hra Aallon omia, vain höperöt tulkinnat niistä.

• hakusanat

Ja ne höperät tulkintasakin hellarimme on plagioinut James Kohlilta

hakusanat: Tomi Aalto James Kohl plagiarist

"Tomi Aalto’s blog is a continuation of his plagiarism. His posts can be compared to more than 800 of mine on my domain."

- James Kohl

On se hassun hauskaa kun kreationisti pseudotieteilee ja valehtelee plagioiduilla argumenteilla ...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      166
      2189
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      15
      2186
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      1678
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      132
      1603
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      474
      1340
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1185
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      54
      971
    8. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      911
    9. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      234
      844
    10. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      362
      840
    Aihe