Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Joppa2
profiilit
Joppa2
Joppa2
Vapaa kuvaus
Aloituksia
12
Kommenttia
349
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Ei muuta kuin Venäjän Putin vastuuseen. On jo sotarikollinen joka pitää saada Haagiin sotarikoksistaan tuomiolle. Putin ei ole laillinen Venäjän hallitsija. Hän vale hallitsija kun valheella äänestys tuloksia muutiin."
Kristuksessa ei ole venäläisiä eikä ukrainalaisia, eikä mitään Ukrainan sotaa, vaan kaikki venäläiset ovat ukrainalaisia ja kaikki ukrainalaiset ovat venäläisiä. Kaikki ovat yhtä Kristuksessa.
Jokainen ihminen, joka suuntaa aseensa toista ihmistä kohti, on sotarikollinen ja joutuu kerran vastuuseen Jumalan tuomioistuimen edessä.
26.05.2025 13:13
"Kuka tahansa meistä voi, saa ja tarvittaessa pitääkin syyttää ketä tahansa ihmistä, maata tai kansaa aivan mistä huvittaa. Oikeuslaitos on sitten se kun antaa tuomiot."
Jeesus sanoi juutalaisille, jotka halusivat kivittää aviorikoksesta syytetyn naisen: "Se, joka teistä on syytön, heittäköön ensimmäisen kiven." Yhtään kivenheittäjää ei ilmaantunut.
Ainoa laillinen oikeuslaitos on Taivaassa. Sen eteen joutuu kerran jokainen ihminen. Siellä hän joutuu vastaamaan jokaisesta pahasta sanastakin, jonka hän on eläessään lausunut kenestä tahansa ihmisestä.
26.05.2025 13:07
"Venäjä toteutti kansanmurhan Ukrainassa"
Uskovana kristittynä näen asiat aivan toisella tavalla. Jumalan silmissä ei ole olemassakaan mitään kansallisia rajoja tai kansoja. Ei ole olemassa Venäjää, Ukrainaa, Amerikkaa, Natoa, Suomea tai EU:ta Jumalanäkee kaikki ihmiset joko uskovina tai ei-uskovina. Kaikki ihmiset ovat tehneet syntiä ja siinä mielessä Jumalan kirkkautta vaille. Kaikki tarvitsevat syntien sovitusta, jonka Jeesus Kristus toteutti koko maailman puolesta Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten. Olemme siten kaikki täysin samalla viivalla Jumalan edessä. Kukaan meistä ei voi syyttää ketään toista ihmistä, maata tai kansaa mistään synnistä tai rikoksesta. Jokainen ihminen joutuu kerran tekemään tiliä jokaisesta sanastakin Jumalan tuomioistuimen edessä. Kannattaa siis varoa, mitä sanoo jostain maasta tai sen johtajista. Jumalan siunausta kaikkien sodan osapuolten maiden johtajille ja kansoille Jeesuksen nimessä! Rukoillaan, että he kaikki tulisivat uskoon, sillä vain sitä kautta voi tulla todella oikea rauha ja ystävyys maiden ja kansojen välille.
24.05.2025 15:03
"Minkä vitun takia sinä jauhat tällaista sontaa yhteiskuntaosiossa? Jeesus ja Jumala on mielikuvitusta"
Apostoli Paavali Roomalaiskirjeessä: "Sana rististä on hullutus niille, jotka kadotukseen joutuvat, mutta meille, jotka uskomme, se on Jumalan voima." Halleluja!
24.05.2025 14:41
"Valkeudessa vaeltavat tarkoittavat jo taivaaan kirkkauteen päässeitä pyhiä"
Jokainen uskova kristitty on siirretty pimeydestä valkeuteen silloin kun hän uudestisyntyi.
He eivät ole enää syntisiä, vaan vanhurskaita ja pyhiä taivaan kansalaisia.
24.05.2025 14:25
"Hmmm....ehkä sinun kannattaisi varmuuden vuoksi liittyä kaikkien mahdollisten uskonlahkojen ja kirkkojen orjaksi"
Mieluummin minä olen Jumalan orja kuin ilman Jumalaa "vapaa"
24.05.2025 13:57
On hienoa, että meillä on todellinen Jumala, joka näyttäytyy tavalla tai toisella koko ajan omilleen. Viimeeksi tänä aamuna hän puhui minulle. Lähes joka päivä minulla on yhteys Taivaaseen, kuten lukuisilla muillakin uskovilla. Ne, jotka eivät ole uskossa elävät saatanan valtakunnassa ja siksi heiltä puuttuu yhteys Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.
Evankeliumin ilosanoma on kuitenkin tarjolla heillekin, kunhan vain suostuvat vastaanottamaan ilmaisen pelastuksen lahjan, jonka Jeesus Kristus on heillekin lunastanut jo noin 2000 vuotta sitten Golgatan ristillä. Kunnia, kiitos ja ylistys Jumalalle!
24.05.2025 13:52
"Rakkaudessaan Israel tappaa kaikki orvot Gazan lapset"
Kristuksessa ei ole mitään Gazan lapsia eikä Israelia, sillä kaikki ovat yhtä Kristuksessa. Kaikkien synnit on sovitettu Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten, kun Jeesus kärsi omalla kuolemallaan rangaistuksen koko maailman syntien edestä. Ylistys Jumalalle!
24.05.2025 13:45
Jumala ei heitä eikä ole heittänyt ketään kuolemaan, vaan jokainen voi itse valita, minne hän on matkalla. Olen iloinen, että Raamattu on totuus ja Jumala on Rakkaus.
24.05.2025 13:36
Synnin palkka on kuolema. Sen perusteella Jumalalla olisi oikeus tappaa kaikki ihmiset maailmassa. Rakkaudessaan Jumala on kuitenkin antanut kaikille ihmisille mahdollisuuden saada syntinsä anteeksi ja iankaikkisen elämän Taivaassa, missä ei ole mitään pahaa - ei edes kuolemaa, kun he uskovat siihen, että Jeesus Kristus teloitettiin heidän kaikkien puolesta Golgatan ristillä noin 2000 vuotta sitten.
23.05.2025 14:00
"Koska tiedämme että synnin palkka on kuolema........"
Synnin palkka on todella kuolema, mutta se kuolema tapahtui jo 2000 vuotta sitten kun Jeesus sovitti koko maailman synnin kuolemalla ristillä meidän kaikkien edestä (Room.6:6)
Johannes Kastaja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin" (Joh.1:29)
Jeesus sanoi Lasaruksen sisarelle Martalle: " MInä olen ylösnousemus ja Elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut. Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?" (Joh.11:25-26)
Jeesus kukisti siis kuoleman jo 2000 vuotta sitten ja jokainen joka uskoo Häneen elää iankaikkisesti
21.05.2025 14:58
"Raamattu on sen verta virheellinen ja ristiriitainen opus"
Raamattu on ristiriitainen niille, jotka ovat itse ristiriidassa Raamatun kanssa, eivätkä halua uskoa Totuuteen.
20.05.2025 13:56
"Kuka siis loi Jumalan? Ei ole mikään vastaus, että Hän on ”aina” ollut. Jossain on joka tapauksessa alkupiste, joka edellyttää järkevää selitystä"
Ainoa järkevä selitys on Jumala!
20.05.2025 13:54
"Nyt voisitkin alkaa todistaa väitteitäsi."
Tiedämme Jumalan ja Jeesuksen olemassaolon, koska meillä on molemmat. Sen tähden heitä ei tarvitse todistaa.
20.05.2025 13:52
"No, onhan Jumalakin luonut kaiken tyhjästä!! Te siis "uskotte" mieluimmin Raamattua, kuin oikeaa Nykytiedettä?"
Kaikki älykkäät ihmiset uskovat mieluummin Raamattua kuin nykytiedettä!
20.05.2025 13:48
"Ja te herkkäuskoiset Uskovaiset uskotte kaikkeen tämän????!!"
Kun on kysymys Jumalan Sanasta, niin silloin on parempaa se, että on herkkäuskoinen, kuin epäilijä.
20.05.2025 13:46
"No, kuka nyt sen teurastetun ja kirotun uhrilampaan uhrilahjana saa? Vai onko teiltä hukassa koko uhrauksen logiikkakin?"
Jeesus antoi itsensä uhrina Jumalalle. Mitään ristiriitaa ei siten ole!
19.05.2025 14:39
Jumala puhuu omilleen 24 tuntia/vrk, mutta ne, jotka eivät ole Hänen omiaan eivät kuule Häntä. Tälläkin hetkellä Hän puhuu minulle. On tosi mahtavaa keskustella Hänen kanssaan.
19.05.2025 14:34
Jos ihmisten käsitykset Jumalasta muuttuvat, se ei tarkoita sitä, että Jumala olisi muuttunut. Hän ei ole muuttunut koskaan eikä tule koskaan muuttumaan. Hän on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti!
17.05.2025 14:28
Oleellista ei ole se, mitä joku piispa sanoo mistäkin asiasta, vaan se, mitä Jumala sanoo.
17.05.2025 14:23
3 / 18