Sen+saman+minäkin+juuri+sanoin,+vaikka+eri+sanoilla.+Haluan+myös+kunnioitta+Jumalamme+niin,+että+kirjoitan+Jumala+isolla+alkukirjaimella.
Viimeksi+kävin+aivan+turhaan+keuhkolääkärin+vastaanotolla,+nuori+naislääkäri+osasi+vain+sanoa,+että+keukossa+on+vikaa.+Taisi+olla+niitä+opiskelijoita+joita+sairaala+käyttää+lääkäreinä+pienempien+palkkakustannusten+takia.+Edellisessä+viestissäni+puhuin+hoitovirheistä,+kahdessa+tapauksessa+minulle+on+jäänyt+pysyvä+haitta.+Yhdessä+tapauksessa+ei+pitkäaikaista+haittaa+jäänyt,+mutta+oli+muuten+varsin+epämiellyttävä.+Hakeuduin+päivystykseen+eräiden+lääkkeiden+aiheuttamasta+ummetuksesta,+virtsakaan+ei+kulkenut.+Minut+otettiin+osastolle,+jossa+maha+saatiin+toimimaan,+mutta+lääkäri+halusi+kuitenkin+leikata+vatsani+auki.+Vastustin,+mutta+piti+lääkärin+painostuksesta+myöntyä,+muuten+minulle+ei+annettaisi+ruokaa,+eikä+edes+vettä.Kokematon+kirurgi+hoki+ääneen+itsekseen+'minä+teen+sen+minä+osaan,+jos+en+osaisi+en+tekisi.'+Leikkaus+kuitenkin+taisi+epäonnistua,+koska+hän+halusi+tehdä+sen+uudestaan.+Kun+en+siihen+suostunut+minut+vietiin+Tampereella,+eikä+siellä+leikkausta+uusittu.Siihen+sairaalaan+en+enää+mene.+Lain+mukaan+jokaisella+on+oikeus+itse+valita+hoitopaikkansa,+jos+tarvitsen+lääkäri-+tai+sairaala-apu+menen+yksityiselle+ja+pyydän+lähetteen+Meilahteen,+jossa+kävin+Keski-Uudellamaalla+asuessani.+Siellä+on+kokeneita+ja+osaavia+lääkäreitä.