- Mä kävin 1996 Israelissa rukousmatkalla. Sitten Ihmisen Poika ilmestyi 1998 ja sanoi : Et voi pelastua ellet luovu kaikesta omaisuudesta.
Mä luovuin sitten 3-4 vuoden aikana noin 50000-100000 markan omaisuudesta ja lähdin seuraamaan Jeesusta.
Kyllä mä pidän tuota pientä pyhiinvaellusta Israeliin tärkeimpänä asiana elämässäni.
Nää on tänä päivänä vähän eri asia kun Mahdi on tulossa ja aikoo murtaa ristin. Jos olisin yhä rikas niin laittaisin Mahdiin toivoni ja antaisin itseni häntä palvelemaan omaisuudellani.
Vaikeaa on tuntea Jumalan tahto ellei tee pyhiinvaellusta ja koe ilmestystä. Mulla on Jeesuksen ansiosta ollut hyvä johdatus. Mm. Kävin 2009 Pirkko Jalovaaran kokouksessa ja rukoilin : Pitääkö tehdä ympärileikkaus. Sen jälkeen sairastusin heti elimen jonkinlaiseen tulehdukseen. Meni aivan umpeen ja lääkäri määräsi ympärileikkauksen. Paljon muutakin johdatusta on ollut. Nää on vähän ekstriimisen tuntuisia asioita. Joku on sovelias seuraamaan ja asumaan taivasalla joku toinen ei. Siunausta sulle ja johdatusta! - Uutta+viiniä+ei+parane+laskea+vanhoihin+leileihin.+Se+on+aina+totta.+
Teille+on+Jeesus,+jota+saarnaatte,+ja+johon+uskotte+tehnyt+monia+parannusihmeitä+ja+vuodattanut+pyhää+henkeä?+Ei+kannata+kuulla+minua,+joka+olen+saanut+rukousvastauksia+eniten+Allahilta+ja+tietoa+Krishnalta.+
Toki+Jeshua+on+minut+usein+parantanut,+mutta+on+ollut+viime+vuosina+äreä+minua+kohtaan.+Älkää+hukatko+sitä+hedelmää+jonka+ootte+koonneet.+
Mulla+ei+ole+elämässä+mitään+menetettävää+ja+siksi+rohkeasti+lähestyn+teille+vieraita+jumalia+ja+rukoilen+niitä.+On+uusi+viinini+turmeleva+jokaisen+vanhan+leilin.++Se+on+nähty.+Ehkä+1%+kaikkein+köyhimpiä+saa+viinistä+tästä+jonkin+avun.+Ei+useampi.+Salaam!+Jeesus+myötä! - Oon kaksi kertaa kuullut pyhän Hengen äänen.
1. Vastedes kaiken idänavun ja almujen sinne tulee mennä YHDEN AINOAN avustusjärjestön kautta. Ehkä yhden ainoan alueen läpi myös.
Täysin keskitetty idän apu.
2. Intiassa minut tunnetaan nimellä Shiva.
Hän luo uutta, ylläpitää ja tuhoaa.
Mä oon tyytyväinen sovituksen sanomaan. Vaikka se ehkä on rahastusta kun ensin luodaan synnin tunto ja sit laitetaan aneet peliin.
ESIVALTA JA ENKELIT ESTÄÄ KYLLÄ SOVITETTUJA TEKEMÄSTÄ VERITÖITÄ.
Niin on tosin kirjoitettu että se kaupunki jossa ei minua oteta vastaan on tuomiopäivänä tuhottava Sodomaa ja Gomorraa pahemmin.
Uskonto saa aikaan jopa kaupunkien ja kansojen tuhoa. Vuonna 2008 Jeesus ja Isä anto Suomelle aikaa elokuun loppuun asti synnit tunnustaa. Jos ei tapahdu tunnustus niin 2009 alusta saatanan omaksi, joka kävi toteen 2011 juhannuksesta alkaneessa kansan tuhossa.
Koko tämä vuosituhat joka on menossa on harmageddonia, jossa porttoa tuhotaan. Sillä koko vuosituhat on luettu Babylonin portoksi.
Meidän on turha asiaa kauhistella. Jokainen päivä elossa on voitto. Mutta Ilmestys 13 toteen laitetaan parhaillaan. Siinä pedon merkin hylkäävä tapetaan ilman sääliä. Eihän nyt eletä missään Herran kukkarossa enää. - Raamattu = sielu
KIRKKO = Ruumis
Pyhä Henki = Henki
Profeetta Isa = HENKÄYS
Mitä edemmäs etäännytään tuossa ketjussa sitä korkeampi vaatimus totuudesta.
Raamatulliset voivat jopa olla vähän valheellisia.
Kirkolliset pyrkii materian totuudelliseen kuvaamiseen.
Pyhää Henkeä opettavat voivat kumota, ylläpitää tai luoda uutta totuutta.
HENKÄYS ei salli yhtäkään valheen ilmausta?
Tällä foorumilla uskosta paasaavat ovat vielä vain raamatun tasolla, joka ei edusta täyttä totuutta, vaan on vajaavaltainen. Sielullinen. Kuolevainen.
Tieteen taso on jo Raamattua korkeampaa totuutta. - Itse olen sitä mieltä että kristinuskossa on KOLME eri totuutta.
1. Raamatun ilmoittama Totuus
2. Kirkon ilmoittama Totuus
3. Pyhän Hengen ilmoittama Totuus
Raamattu puhuu : Jeesus on Jumalan Poika
Kirkko puhuu: Jeesus on itse Luoja
Pyhä Henki puhuu: Jeesus on profeetta ja muitakin asioita.
Jeesus on osa kolmea ja omaa kaksi luontoa?
Ainoastaan voimme sanoa myös kirkko on kolmessa osassa ja jokainen osa on kaksiluontoinen. Yhteensä siis kuusi luontoa.
Kirkolla on kolme näkökulmaa ja kuusi tosiasiaa.
Tieto on aina vajaata. Samoin kielillä puhuminen.
Raamatun valheellisuus on oikeutettu. Se on sielu. Kirkon valheellisuus ei ole oikein se on ruumis. Pyhän Hengen valheellisuus ei ole oikein se on Henki.
On valhe oma merkittävyys ja tärkeys sillä. Alussa oli tiedon puu, joka oli sekä hyvän Jumalan että pahan saatanan omistama.
Totuus on hyve joka kuuluu ruumiiseen kirkkoon ja henkeen eli pyhyyteen. Mutta sielu saa esittää hyväkseen valheen raamatullisen. Raamattu totisesti on sielun puhtaan lohdutus. Vaikka osin valheellinen. Raamatullisen valheen saa esittää se lohduttaa puhdasta sielua, vaikka ei kaikkia.
On elävä sielu ja on henkinen sielu. Elävää sielua Raamattu lohduttaa koska on elämä ja henkistä sielua joka on totuudessa ei yhtä paljoa. - Jeesus esitti olevansa, Islam ei myönnä.
Hindulaisuuden perusteella päättelen VAMANA inkarnaatioksi.
Mikä on Totuus?
Kaikki muut uskonnot katsovat että Jumalalla voi olla poika paitsi Islam.
Onko Islam sitä mieltä että muut uskonnot pitävät enkeleitä Jumalana eivätkä tunne oikeaa Jumalaa. Vain Islam hyväksytään Jumalan edessä. Vain Islam tuntee oikean Jumalan. - Kristuksessa tullaan aikanaan yhdistämään yhdeksi kaikki mitä on taivaassa ja maan päällä. Mikäli oikein muistan.
Pyhä suku tai pyhä perhe patriarkka Aabrahamin on eräs mahdollinen runko sille.
Aabraham
Saara = Kreikkalais katolisuus
Ismael = Islam, Siionin tytär
Jacob = Yhdistyneet kansakunnat
Iisak
Jne
Aivan vielä ei hahmotu kaikki ne osaset jotka yhdistetään. Vain osa on selkeitä mutta suuri osa on hajaannustilassa ja vailla pyhää asemaa. - Ei kaikkea raamatussa ole tarkoitettu totuudeksi joka käy toteen. Osa on toivoksi tms.
1/7 rakkautta
1/7 toivoa
1/7 uskoa
1/7 oikeutta
1/7 laupeutta
1/7 totuutta
1/7 rauhaa
Jne.
Tulee muistaa että kirkko opettaa salaisuuksia, jotka armahtavat raamatun ansoista, ja pyhä Henki tuo lisää opetusta. Ei mahdu maailmaan kirjat jotka pitäisi kirjoittaa. - Kirjapainotaito osuu yksiin 1400 luku sekä sanomalehdistö 1800 luku. Ja muutenkin tuo Yhyan teoria, joka hänen teoksensa nosti esiin, osuu hyvin kohdalle.
Joka toinen vuosisata on helppo tunnistaa kuuluisa henkilö.
Esim. Sirhindi, Dehlavi jne. - Alussa oli Avesta, joka tarjoaa 7 kertaa armon rikkoneelle, mutta ei enää 8. Kertaa.
Kristityt, Roomalaiset, Ranskan vallankumous , nykylait myös soveltavat Avestaa. Se oli Saaralle tarkoitettu ehkä. Mutta Aabrahamista oli tarkoitus polveutua pyhä pappisvaltakunta jossa oli lakina se on kerrasta poikki. Tuo Laki 1554 eKr jäi kuitenkin vähäiseksi verrattuna aikaisempaan Avestaan, jota sovelletaan yhä tänä päivänä. Avesta oli naisten siemen ja soveltuu käärmeen pään litistämiseen.
Mutta Mooseksen Laki oli miehisempi vaikka melko mahdoton. Se sai vain jonkin verran tilaa sydämessä. - Jo 1800 Ranskan vallankumous toi Vapauden, veljeyden ja tasa-arvon IKUISINA OIKEUDENMUKAISUUKSIA valoon. Kaikki ovat syntyessään yhden veroisia ja lain edessä tasa-arvoisessa asemassa.
Toki papit saavat ansaita elannon muita syntiseksi syyttelemällä , mutta ei syntiä ole, vaan sovitus on pyyhkinyt sen ylitse.
Jeesus tahtoi perustaa kirkon. Ja tehdä sille keinot ansaita rahaa. Kirkosta leviää sanaa, pyhyyttä, taitoja, ja kaikkea hyvää. Siinä määrin kuin se saa rahaa. Se on o.k. - Tavallaan on hienoa että sydämessä on pakottava tunne evankelioida, lohduttaa ja rauhaa tehdä.
Mutta mihin se johtaa?
Paha voitti jo salatun Kurusektran taistelun meidän sukupolven 2011-2021.
Nyt se on lihonut ja kaipaa uhria?
Voi tulla tilanne , että salattu sota kääntyy avoimeksi konfliktiksi. Minä neuvoisin isäntää sulkemaan ovet ja omissa kokoussaleissa vain saarnaamaan omalle porukalle.
Miksi julistaa pahoja uhmaavaa sanaa julkisesti?
Omassa piirissä parempi?
Ei kuulla hänen ääntää kaduilla tai toreilla, vaiti hän...... - 1. Joka sukupolvessa käydään Kurusektran taistelu, jonka paha voittaa aina poikkeuksetta. - Intia
2. Vanhurskas kaatuu seitsemän kertaa noissa taisteluissa, mutta kahdeksannessa taistelussa nousee jaloilleen.
Ja saavuttaa ihmisyyden? - Juutalaisuus Kulta ja Avesta Rauta.
3. Antakaa anteeksi aina, älkää tehkö pahalle vastarintaa, älkää kirotko, mutta myös Tehkää parannus, tehkää kääntymys. Vaikka lankeisit 77 kertaa niin yritä kääntyä. Kristinusko.
Jne. Mä ainakin teen kääntymystä kun luotan noihin kultaan, pronssiin ja rautaan.
Mutta Intian käsitys on korkeempi. Ja realistinen.
Juutalaiset ovat harhaoppi siinä kun syyttävät aina itseään synnistä kun kokevat kohtalon, sattuman tai järkätyn oikun. Vaikka eivät olisi mitään syntiä tehneet. - 1. Platina Antiikin filosofinen rakkaus viisauteen , ei Laki vaan onnellisuus on suurta.
2. Timantti Intian tiedeuskonto, ei Laki vaan paha voittaa aina, vain paha saa palkkansa.
3. Kulta juutalaisuus, Laki on hyvä, synnin takia kaikki epäonni kohtalo usko.
4. Hopea Islam. ????? En tiedä suhdetta lakiin.
5. Pronssi Kristinusko , ei Laki, vaan syntiä ei enää ole sovituksen takia.
6. Rauta Avesta usko. Syntiä saa tehdä 7 kertaa, mutta 8. Kerta merkitsee lopullista tuomiota.
Laki on kultaa ja rautaa. Muut uskonnot ovat pahan voiton puolella. Ja Intian käsitys pahan voitosta vähintään 7 kertaa on osoittautunut oikeaksi. Sitä en tiedä voiko 8. Kerta olla vanhurskaan voitoksi???? - Juutalaiset itse korvasivat raamatun Jehova sanan sanalla ADONAJ = Herra.
Ad-0-na-J tarkoittaa suomeksi
LISÄÄ
NOLLA
PÄÄLLE
JEHOVAN
eli hän joka synnittömänä Karitsana kuolee nollana on yli Jehovan. Hän ei ole saanut osakseen Jehovan lupauksesta huolimatta ELÄMÄÄ.
Jehova menettää silloin oman päänsä.
Pelastus on lähtöisin juutalaisista. Ja joka tapauksessa kun he siirtyivät Jehovasta Herraan Adonaj nimellä pitää meidän hyväksyä sekin vielä rauhamme takeeksi. - Niin jos sulle on helppoa se lausua olet pyhästä Hengestä osallinen. Mutta jos et kykene lausumaan olet pilkannut pyhää Henkeä.
Ranskan vallankumous oli myös elämän puolella ja uskon vapauden puolella. Jos voit lausua Jeesus on Herra olet elämän puolella kaikille myös syntisille etkä kiellä sovitusta. Mutta jos et voi niin se voi olla merkki että et ole kiinnostunut muiden pelastuksesta ja elämän säilymisestä.
Nää on vain raamatun innoittamia mielipiteitäni. Mutta sain taivaasta tuon, että voit kuitata epäilyn pyhän Hengen pilkasta lausumalla JEESUS ON HERRA. - Alkukirkon aikana joutui kidutukseen ja kuolemaan petojen edessä jos tunnusti Jeesuksen Herrakseen. Nykyisin on helppoa se tehdä paitsi Pohjois-Koreassa ja arabimaissa.
Mä oon saanut sen että kyse on pyhän Hengen pilkasta. Ei kukaan voi sanoa JEESUS ON HERRA muuta kuin pyhässä Hengestä.
Mutta kun koetus tulee kaikkien usko Ei kestä.
Toinen pakopaikka on islamin uskontunnustus. Sen voi lausua myös rauhan teon nimeen sillä kunnes kaikki lausuu sen vallitsee sota. - Mulle Jumalan kiivaus autiomaassa merkitsee ylpeyttä. Hän tahtoi olla tuomarina ylitse pakanoiden. Ei jäädä jälkeen pakanoiden oikeudenmukaisuudesta vähääkään.
Myöhemmin osoittautui että jumalaton Amalek oli tasaväkinen Israelia vastaan kamppailussa. - Tää on vähän vaikee ymmärtää:
Valehtele, että raamattu on totta. Sä et kyllä tiedä itse valehtelevasi vaan olet totinen valehtelija, joka aina kuvittelee puheensa todeksi. Saat armon, joka kuuluu asiaan. Olet uskon sokaisema.
Puhu totta, että raamattu on valhetta. Saat ehdottomasti armon koska olet totuuden puhuja ja tuntija.
Ei tää vieläkään ole helppo käsittää kuinka nerokas Jumala on pelastaessaan Jeesuksen avulla koko maailmaa. Kummin päin tahansa puhut olet aina oikeassa.
Et voi hukkua. Mutta kun on tiedostanut raamatun valheeksi on lupa silti väittää sitä totuudeksi. Pyhä kirjoitus voidaan julistaa aina totuudeksi, tekemättä vääryyttä.
Se on KAKSILUONTOINEN, henkeä ja lihaa, totta ja VALETTA- samanaikaisesti. - Jumala tiesi ennalta että tulee Islam. Jossa synti on SINETILLÄ lukittu. Jossa syntinen on otollisempi kuin puhdas. Sen tähden Jumala saattoi jokaisen syntisen asemaan. Tekemällä raamattuun säkeitä jotka eivät ole täyttä totta ilman että Jumala voimallaan tekee ne symbolisesti tosiksi.
Kun hoemme raamatun säettä valehtelemme. Olemme kaikki joka tapauksessa valehtelijoita ellei Jumala puhdista. Niin ollen kaikki tarvitsevat ja saavat armoa. Jopa sokeasti valheellisia raamatun kohtia hokeva.