Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TapioAKangasaho
profiilit
TapioAKangasaho
TapioAKangasaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
216
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kristuksessa+tullaan+aikanaan+yhdistämään+yhdeksi+kaikki+mitä+on+taivaassa+ja+maan+päällä.+Mikäli+oikein+muistan.+
Pyhä+suku+tai+pyhä+perhe+patriarkka+Aabrahamin+on+eräs+mahdollinen+runko+sille.+
Aabraham
Saara+=+Kreikkalais+katolisuus
Ismael+=+Islam,+Siionin+tytär
Jacob+=+Yhdistyneet+kansakunnat+
Iisak
Jne
Aivan+vielä+ei+hahmotu+kaikki+ne+osaset+jotka+yhdistetään.+Vain+osa+on+selkeitä+mutta+suuri+osa+on+hajaannustilassa+ja+vailla+pyhää+asemaa.
15.10.2021 08:17
Ei+kaikkea+raamatussa+ole+tarkoitettu+totuudeksi+joka+käy+toteen.+Osa+on+toivoksi+tms.
1/7+rakkautta
1/7+toivoa
1/7+uskoa
1/7+oikeutta
1/7+laupeutta
1/7+totuutta
1/7+rauhaa
Jne.
Tulee+muistaa+että+kirkko+opettaa+salaisuuksia,+jotka+armahtavat+raamatun+ansoista,+ja+pyhä+Henki+tuo+lisää+opetusta.+Ei+mahdu+maailmaan+kirjat+jotka+pitäisi+kirjoittaa.
15.10.2021 02:41
Kirjapainotaito+osuu+yksiin+1400+luku+sekä+sanomalehdistö+1800+luku.++Ja+muutenkin+tuo+Yhyan+teoria,+joka+hänen+teoksensa+nosti+esiin,+osuu+hyvin+kohdalle.+
Joka+toinen+vuosisata+on+helppo+tunnistaa+kuuluisa+henkilö.
Esim.+Sirhindi,+Dehlavi+jne.
15.10.2021 02:33
Alussa+oli+Avesta,+joka+tarjoaa+7+kertaa+armon+rikkoneelle,+mutta+ei+enää+8.+Kertaa.
Kristityt,+Roomalaiset,+Ranskan+vallankumous+,+nykylait+myös+soveltavat+Avestaa.+Se+oli+Saaralle+tarkoitettu+ehkä.+Mutta+Aabrahamista+oli+tarkoitus+polveutua+pyhä+pappisvaltakunta+jossa+oli+lakina+se+on+kerrasta+poikki.+Tuo+Laki+1554+eKr+jäi+kuitenkin+vähäiseksi+verrattuna+aikaisempaan+Avestaan,+jota+sovelletaan+yhä+tänä+päivänä.+Avesta+oli+naisten+siemen+ja+soveltuu+käärmeen+pään+litistämiseen.+
Mutta+Mooseksen+Laki+oli+miehisempi+vaikka+melko+mahdoton.+Se+sai+vain+jonkin+verran+tilaa+sydämessä.
14.10.2021 19:39
Jo+1800+Ranskan+vallankumous+toi+Vapauden,+veljeyden+ja+tasa-arvon+IKUISINA+OIKEUDENMUKAISUUKSIA+valoon.+Kaikki+ovat+syntyessään+yhden+veroisia+ja+lain+edessä+tasa-arvoisessa+asemassa.+
Toki+papit+saavat+ansaita+elannon+muita+syntiseksi+syyttelemällä+,+mutta+ei+syntiä+ole,+vaan+sovitus+on+pyyhkinyt+sen+ylitse.
Jeesus+tahtoi+perustaa+kirkon.+Ja+tehdä+sille+keinot+ansaita+rahaa.+Kirkosta+leviää+sanaa,+pyhyyttä,+taitoja,+ja+kaikkea+hyvää.+Siinä+määrin+kuin+se+saa+rahaa.+Se+on+o.k.
14.10.2021 18:55
Tavallaan+on+hienoa+että+sydämessä+on+pakottava+tunne+evankelioida,+lohduttaa+ja+rauhaa+tehdä.+
Mutta+mihin+se+johtaa?+
Paha+voitti+jo+salatun+Kurusektran+taistelun+meidän+sukupolven+2011-2021.+
Nyt+se+on+lihonut+ja+kaipaa+uhria?+
Voi+tulla+tilanne+,+että+salattu+sota+kääntyy+avoimeksi+konfliktiksi.+Minä+neuvoisin+isäntää+sulkemaan+ovet+ja+omissa+kokoussaleissa+vain+saarnaamaan+omalle+porukalle.+
Miksi+julistaa+pahoja+uhmaavaa+sanaa+julkisesti?
Omassa+piirissä+parempi?
Ei+kuulla+hänen+ääntää+kaduilla+tai+toreilla,+vaiti+hän......
14.10.2021 18:35
1.+Joka+sukupolvessa+käydään+Kurusektran+taistelu,+jonka+paha+voittaa+aina+poikkeuksetta.+-+Intia
2.+Vanhurskas+kaatuu+seitsemän+kertaa+noissa+taisteluissa,+mutta+kahdeksannessa+taistelussa+nousee+jaloilleen.+
Ja+saavuttaa+ihmisyyden?+-+Juutalaisuus+Kulta+ja+Avesta+Rauta.
3.+Antakaa+anteeksi+aina,+älkää+tehkö+pahalle+vastarintaa,+älkää+kirotko,+mutta+myös+Tehkää+parannus,+tehkää+kääntymys.+Vaikka+lankeisit+77+kertaa+niin+yritä+kääntyä.+Kristinusko.
Jne.+Mä+ainakin+teen+kääntymystä+kun+luotan+noihin+kultaan,+pronssiin+ja+rautaan.+
Mutta+Intian+käsitys+on+korkeempi.+Ja+realistinen.
Juutalaiset+ovat+harhaoppi+siinä+kun+syyttävät+aina+itseään+synnistä+kun+kokevat+kohtalon,+sattuman+tai+järkätyn+oikun.+Vaikka+eivät+olisi+mitään+syntiä+tehneet.
14.10.2021 18:07
1.+Platina+Antiikin+filosofinen+rakkaus+viisauteen+,+ei+Laki+vaan+onnellisuus+on+suurta.
2.+Timantti+Intian+tiedeuskonto,+ei+Laki+vaan+paha+voittaa+aina,+vain+paha+saa+palkkansa.+
3.+Kulta+juutalaisuus,+Laki+on+hyvä,+synnin+takia+kaikki+epäonni+kohtalo+usko.
4.+Hopea+Islam.+?????+En+tiedä+suhdetta+lakiin.
5.+Pronssi+Kristinusko+,+ei+Laki,+vaan+syntiä+ei+enää+ole+sovituksen+takia.+
6.+Rauta+Avesta+usko.+Syntiä+saa+tehdä+7+kertaa,+mutta+8.+Kerta+merkitsee+lopullista+tuomiota.
Laki+on+kultaa+ja+rautaa.+Muut+uskonnot+ovat+pahan+voiton+puolella.+Ja+Intian+käsitys+pahan+voitosta+vähintään+7+kertaa+on+osoittautunut+oikeaksi.+Sitä+en+tiedä+voiko+8.+Kerta+olla+vanhurskaan+voitoksi????
14.10.2021 17:42
Juutalaiset+itse+korvasivat+raamatun+Jehova+sanan+sanalla+ADONAJ+=+Herra.
Ad-0-na-J+tarkoittaa+suomeksi+
LISÄÄ
NOLLA
PÄÄLLE+
JEHOVAN
eli+hän+joka+synnittömänä+Karitsana+kuolee+nollana+on+yli+Jehovan.+Hän+ei+ole+saanut+osakseen+Jehovan+lupauksesta+huolimatta+ELÄMÄÄ.
Jehova+menettää+silloin+oman+päänsä.+
Pelastus+on+lähtöisin+juutalaisista.+Ja+joka+tapauksessa+kun+he+siirtyivät+Jehovasta+Herraan+Adonaj+nimellä+pitää+meidän+hyväksyä+sekin+vielä+rauhamme+takeeksi.
14.10.2021 12:29
Niin+jos+sulle+on+helppoa+se+lausua+olet+pyhästä+Hengestä+osallinen.+Mutta+jos+et+kykene+lausumaan+olet+pilkannut+pyhää+Henkeä.
Ranskan+vallankumous+oli+myös+elämän+puolella+ja+uskon+vapauden+puolella.+Jos+voit+lausua+Jeesus+on+Herra+olet+elämän+puolella+kaikille+myös+syntisille+etkä+kiellä+sovitusta.+Mutta+jos+et+voi+niin+se+voi+olla+merkki+että+et+ole+kiinnostunut+muiden+pelastuksesta+ja+elämän+säilymisestä.+
Nää+on+vain+raamatun+innoittamia+mielipiteitäni.+Mutta+sain+taivaasta+tuon,+että+voit+kuitata+epäilyn+pyhän+Hengen+pilkasta+lausumalla+JEESUS+ON+HERRA.
14.10.2021 12:01
Alkukirkon+aikana+joutui+kidutukseen+ja+kuolemaan+petojen+edessä+jos+tunnusti+Jeesuksen+Herrakseen.+Nykyisin+on+helppoa+se+tehdä+paitsi+Pohjois-Koreassa+ja+arabimaissa.+
Mä+oon+saanut+sen+että+kyse+on+pyhän+Hengen+pilkasta.+Ei+kukaan+voi+sanoa+JEESUS+ON+HERRA+muuta+kuin+pyhässä+Hengestä.+
Mutta+kun+koetus+tulee+kaikkien+usko+Ei+kestä.+
Toinen+pakopaikka+on+islamin+uskontunnustus.+Sen+voi+lausua+myös+rauhan+teon+nimeen+sillä+kunnes+kaikki+lausuu+sen+vallitsee+sota.
14.10.2021 11:38
Mulle+Jumalan+kiivaus+autiomaassa+merkitsee+ylpeyttä.+Hän+tahtoi+olla+tuomarina+ylitse+pakanoiden.+Ei+jäädä+jälkeen+pakanoiden+oikeudenmukaisuudesta+vähääkään.+
Myöhemmin+osoittautui+että+jumalaton+Amalek+oli+tasaväkinen+Israelia+vastaan+kamppailussa.
14.10.2021 11:11
Tää+on+vähän+vaikee+ymmärtää:
Valehtele,+että+raamattu+on+totta.+Sä+et+kyllä+tiedä+itse+valehtelevasi+vaan+olet+totinen+valehtelija,+joka+aina+kuvittelee+puheensa+todeksi.+Saat+armon,+joka+kuuluu+asiaan.+Olet+uskon+sokaisema.
Puhu+totta,+että+raamattu+on+valhetta.+Saat+ehdottomasti+armon+koska+olet+totuuden+puhuja+ja+tuntija.+
Ei+tää+vieläkään+ole+helppo+käsittää+kuinka+nerokas+Jumala+on+pelastaessaan+Jeesuksen+avulla+koko+maailmaa.+Kummin+päin+tahansa+puhut+olet+aina+oikeassa.+
Et+voi+hukkua.+Mutta+kun+on+tiedostanut+raamatun+valheeksi+on+lupa+silti+väittää+sitä+totuudeksi.+Pyhä+kirjoitus+voidaan+julistaa+aina+totuudeksi,+tekemättä+vääryyttä.+
Se+on+KAKSILUONTOINEN,+henkeä+ja+lihaa,+totta+ja+VALETTA-+samanaikaisesti.
14.10.2021 10:54
Jumala+tiesi+ennalta+että+tulee+Islam.+Jossa+synti+on+SINETILLÄ+lukittu.+Jossa+syntinen+on+otollisempi+kuin+puhdas.+Sen+tähden+Jumala+saattoi+jokaisen+syntisen+asemaan.+Tekemällä+raamattuun+säkeitä+jotka+eivät+ole+täyttä+totta+ilman+että+Jumala+voimallaan+tekee+ne+symbolisesti+tosiksi.+
Kun+hoemme+raamatun+säettä+valehtelemme.+Olemme+kaikki+joka+tapauksessa+valehtelijoita+ellei+Jumala+puhdista.+Niin+ollen+kaikki+tarvitsevat+ja+saavat+armoa.+Jopa+sokeasti+valheellisia+raamatun+kohtia+hokeva.
14.10.2021 10:39
Gospel+of+John+Bible+movie+ilmaisee+minulle+näkökulman.+
Alussa+ennen+mitään+muuta+oli+a+Word+(Jeesus)
Sitten+the+Word+(Jehova)+loi+a+Wordin+avulla+luomakunnan.+
Isä+ja+minä+olemme+yhtä.+Niin+siis+molemmista+käytetään+sanaa+WORD.
a+Word+
The+Word
Alussa+oli+a+Word.+A+Word+oli+the+wordin+luona+ja+the+Word+oli+Jumala.+Jo+Alussa+a+Word+oli+the+wordin+luona.+Jne.++
Jos+on+vielä+kolmaskin+sana+niin+sitä+en+tiedä.+
Enkä+ole+kuullut+tai+käsittänyt.
14.10.2021 10:02
Testosteroni+hormoni+ei+ole+kovin+moneen+kykenevä.+Suorituspaineita+vain+nostaa.+Mutta+estrogeeni+on+moneen+kykenevä.+
Sen+huomaa+mieskin+kun+vaihdevuodet+tulee+noin+50++vuoden+iässä+ja+estrogeeni+valtaa+alaa+testosteronilla.+
Onko+muuten+varmaa+että+KALI+on+vain+nainen.+Entä+jos+50++vuotiaat+vaihdevuodet+kokeneet+miehet+ovat+KALIN+puolella+ja+nuoria+vastaan.+Asia+on+ehkä+monin+tavoin+vaikeampi+kuin+tiedämme?
13.10.2021 19:38
Kovin+oli+outo+tuo+ristin+tapahtuma.+Se+joka+pilkkasi+hädän+hetkellä+piti+Jeesusta+Luojana.+Mutta+se+,+joka+pääsi+paratiisiin+ei+tuntenut+lainkaan+Jeesusta,+vaan+piti+tätä+pelkästään+toisena+kärsivänä+ihmisenä.+Hän+oli+laupias+Jeesus+ihmisen+veli.+
Jeesuksen+pitäminen+Jumalana+johtaa+hädän+hetkellä+pilkkaan.+Ja+Jeesuksen+tietäminen+ja+tunteminen+on+huono+asia.+
Vain+ne+jotka+eivät+ole+kuulleet+saavat+yllättäen+nähdä+käsivarren+voiman.+Vain+niille+saapuu+ilmoitus+ja+ihmeet+avautuu+täydellisenä+jotka+eivät+tunne+Jumalaa.
13.10.2021 14:37
Allahin+lähettiläs+(rauha+hänelle)+sanoi:+"Kun+Allah+loi+luomukset,+Hän+kirjoitti+valtaistuimessaan:+'Minun+armoni+ylittää+minun+vihani'".
(Bukhari,+vol+9,+kirja+93,+Hadith+545)
Molemmat+ovat+jumalisia+ominaisuuksia.+Myös+viha.+Luodessa+on+annettu+luoduille+vakuutus.+Jumalan+ominaisuuksista+vihaa+suurempi+tulee+iäti+olemaan+armahtavaisuus.+Se+on+hieno+asia.+
Itse+olen+syntiä+vihaavaa+tyyppiä,+mutta+mulla+on+kaksi+kaveria+joista+Jeesus+sanoi+He+ovat+minua+suurempia.+Ja+heillä+on+rakastavan+armollinen+näkökulma+ja+sydän+kaikkia+kohtaan.+
Mitä+hyvää+saa+aikaan+jumalinen+vihastus+verrattuna+jumaliseen+armoon?
Vihaaja+hylkää+kaikki+muut+pienestäkin+syystä,+mutta+armollinen+pysyy+rinnalla+ja+on+tukena,+vaikka+lankeisitkin.
13.10.2021 11:37
Katselin+youtubessa+bible+movies+gospel+of+John.
Nyt+sain+mielikuvan+että+on+kaksi+eri+sanaa+vähintään.+
A+Word
The+Word
Alussa+oli+SANA1,+sana2+loi+taivaat+ja+maan.+
Sana1+oli+sanan2+luona+ja+sana2+oli+Jumala.+
In+the+beginning+was+a+Word.+The+Word+created+heavens+and+earth.+Already+in+the+beginning+a+Word+was+with+the+Word+and+the+Word+was+God.
Eli+ei+ole+yksi+ainoa+sana+vaan+vähintään+kaksi+sanaa,+joko+erillisinä+persoonina+tai+sitten+kahtena+eri+luontona.+
Saksan+kielessä+on+jopa+kolme+eri+juttua:+der,+die,+das.
Siitä+saisi+taas+uuden+sopan+aikaan.
13.10.2021 04:47
Tämä+valtakunnan+evankeliumi+(Matteus)+saarnataan+kaikkialla+maailmassa+sitten+tulee+loppu.+Niin+kuin+Mooseksen+Laki+kadotti+arvovallan+käy+samoin+osalle+muitakin+kirjoituksia.++Mutta+ei+kaikille+osille.+Raamatussa+on+yhä+arvovaltaisia+osia+sangen+paljon.+Myös+on+mahdollista+palauttaa+arvovaltaa.
Eri+käännökset+ovat+eri+tasoisia,+eri+maailman+kolkissa+arvovalta+on+eri.+
Ei+Raamattua+voi+tyhjiin+ammentaa.+
Danielin+kirjan+vuosiviikoista+on+menossa+seuraavat+500+vuotta:
Näky+ja+profetia+SINETILLÄ+SULJETAAN.
Eräät+käännökset+sanovat:+VAHVISTETAAN.
Hyvät+ihmiset,+jotka+noudatti+Raamattua,+mutta+hävisivät+elämän+kamppailun+tahtoo+raamatun+sanan+kieltoon,+pahat+jotka+kumosivat+raamatun+mutta+voittivat+elämän+kamppailun+tahtovat+säilyttää+raamatun,+jonka+avulla+saivat+lihavan+pyhitetyn+uhrin.+
Tämä+kamppailu+on+ikuista.+Raamatun+pyhittämät+uhrit+vastaan+elämän+konkarit+petomaisine+eleineen.++Elämän+konkarit+eivät+raamatusta+luovu.
12.10.2021 11:44
6 / 11