Uutta+viiniä+ei+parane+laskea+vanhoihin+leileihin.+Se+on+aina+totta.+Teille+on+Jeesus,+jota+saarnaatte,+ja+johon+uskotte+tehnyt+monia+parannusihmeitä+ja+vuodattanut+pyhää+henkeä?+Ei+kannata+kuulla+minua,+joka+olen+saanut+rukousvastauksia+eniten+Allahilta+ja+tietoa+Krishnalta.+Toki+Jeshua+on+minut+usein+parantanut,+mutta+on+ollut+viime+vuosina+äreä+minua+kohtaan.+Älkää+hukatko+sitä+hedelmää+jonka+ootte+koonneet.+Mulla+ei+ole+elämässä+mitään+menetettävää+ja+siksi+rohkeasti+lähestyn+teille+vieraita+jumalia+ja+rukoilen+niitä.+On+uusi+viinini+turmeleva+jokaisen+vanhan+leilin.++Se+on+nähty.+Ehkä+1%+kaikkein+köyhimpiä+saa+viinistä+tästä+jonkin+avun.+Ei+useampi.+Salaam!+Jeesus+myötä!
Tää+on+vähän+vaikee+ymmärtää:Valehtele,+että+raamattu+on+totta.+Sä+et+kyllä+tiedä+itse+valehtelevasi+vaan+olet+totinen+valehtelija,+joka+aina+kuvittelee+puheensa+todeksi.+Saat+armon,+joka+kuuluu+asiaan.+Olet+uskon+sokaisema.Puhu+totta,+että+raamattu+on+valhetta.+Saat+ehdottomasti+armon+koska+olet+totuuden+puhuja+ja+tuntija.+Ei+tää+vieläkään+ole+helppo+käsittää+kuinka+nerokas+Jumala+on+pelastaessaan+Jeesuksen+avulla+koko+maailmaa.+Kummin+päin+tahansa+puhut+olet+aina+oikeassa.+Et+voi+hukkua.+Mutta+kun+on+tiedostanut+raamatun+valheeksi+on+lupa+silti+väittää+sitä+totuudeksi.+Pyhä+kirjoitus+voidaan+julistaa+aina+totuudeksi,+tekemättä+vääryyttä.+Se+on+KAKSILUONTOINEN,+henkeä+ja+lihaa,+totta+ja+VALETTA-+samanaikaisesti.