Vapaa kuvaus

Aloituksia

22

Kommenttia

216

  1. 1998+Ihmisen+Poika+,+vain+äänen+kuulin+ja+olin+lamaannuksissa+kuukauden+syömättä.Viesti+oli:+Ilmestys+12+käy+nyt+toteen+ja+saatanalle+annetaan+Jumalan+koko+Voima+taikuudella+saattaa+maailma+lankeemukseen.+3.5+vuotta+kestää+saatanan+valta.+Joh.+16:25+toteutuu.+Ylöstempaukseen+on+vielä+yksi+paikka+vapaana.+2003+Kristus,+3.+Taivas+,+Aabraham+,+Neitsyt+Maria.+Ilmestyi+noin+3+metrinen+valkoinen+asu+päällään+keskiaikainen+asu.+Tulen+Mexicosta,+lepään+luonasi+hetken,+varsinainen+Ilmestys+Sebulonin+luona.+Minulle+annettiin+perintöosani+ja+se+riistettiin+minulta.+Se+myös+turmeltiin.+Sen+tähden+koko+maailma+on+nyt+uhrialttari+jossa+kaikki+kaunis+tuhotaan.Jne.
  2. Tietämättömiä+on+vähintään+1/3+osa+ihmisistä.+Ja+tietämättömän+on+vaikea+rakastaa.+Menee+tunteet+ennemmin+kateuden+puolelle+niin+kuin+Cainilla.+Itse+olin+tietämätön+täysin+nuorena+ja+vihasin+jopa+autoja+ja+muiden+rikkautta+sekä+kadehdin.+Nythän+muslimit+jopa+polttaa+kateudessaan+autoja+Ruotsissa.+Mutta+sain+vihdoin+pyhän+Hengen+1991+ja+kävin+Israelissa+1996+ja+sen+jälkeen+alkoi+Kristus+ilmestyä+noin+viiden+vuoden+välein.+Hälventäen+tietämättömyyden.++Ja+kateuden.+Sori,+että+tää+viesti+on+vähän+pöyhkeä+ja+ylimielinen.+Tarkoitan+:+Raamatun+Cainin+tarina+on+totta+tänäänkin.