Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. TapioAKangasaho
                                                1. Keskustelu24
                                                2. TapioAKangasaho

TapioAKangasaho

TapioAKangasaho profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Liittynyt 6 v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                23 aloitusta · 222 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • Dan. 11 mainitsee Lutherin vähäisenä apuna keskellä pitkään jatkunutta ahdingoa: Miekalla, tulella, vankeudella ja ryöstöllä. Lisäksi sanoo Häneen liitty monet petollisesti. Se mielestäni merkitsi, että petturit pakotti Lutherin polttamaan kanonisen lain.
                                                  Intiassa Luther voidaan käsittää VAJAAVALTAISEKSI Matsya inkarnaatioksi.
                                                  Se ehkä viittaa Judaksen tilalle arpomalla valituksi yhdeksi kahdestatoista apostolista.
                                                  Sana itse sisältää viitteitä siihen , että tulevaisuudessa tulee lisää valoa esim. Joh. 16:25

Luther oli pienenä APUNA miellettävä pyhän Hengen inkarnaatioksi, mutta joukossa oli pettureita, joiden tähden Luther jäi pieneksi ja vajaavaltaiseksi.
                                                  Lutherin jälkeen 12. Apostolin istuimelle istuutui muitakin inkarnaatioita.
                                                  Neljä Kurmaa (Saksa, Ranska, Italia, Britannia)
                                                  Varaha (Ranska)
                                                  Narasimha (Britannia)
                                                  Jne.
                                                  Anteeksi tämä intialainen näkökulma, mutta olen melko paljon saanut taivaalliselta ylipapilta, Kristukselta selitystä intialaisiin oppeihinkin.
                                                  09.10.2021 00:34
                                                • Oli syntymäpäivä mulla toukokuussa ja olin onneton kun ajattelin että Jumala on minut syystäkin hylännyt kokonaan. Itku kurkussa rukoilin jotain merkkiä välittämisestä.
                                                  Pyysin sateenkaarta toivon merkiksi. Kun kohotin katseeni ylös kohden keskustaa näin oudon lipun muotoisen eli suorakaiteen muotoisen sateenkaaren taivaalla kirkon takana.
                                                  Sen väriraidat oli aivan vaakasuorassa kuin esim. VENÄJÄN lipussa se ei ollut kaari ollenkaan.
                                                  Sellaista ei ole kukaan ehkä koskaan ennen nähnyt. Olen itse hetero, enkä tiedä merkin tarkoitusta. Mutta luulen että kirkko on oikealla tiellä kuten aina . Jumala itse teki taivaalle kirkon taakse sateenkaarilipun.
                                                  Mutta tää oli henkilökohtainen merkki, ja kukin saa olla omassa kannassaan. Niin on varmasti parempi.
                                                  Luin myös eilen Jubilees teosta ja sen Eräs kohta sanoi tulkittuna ehkä vähän kierosti: Kaanaa olkoon seemin palvelija, ja hänen palvelija.....
                                                  Luultavasti tuo hän sana viittasi seemiin Mutta sen saattoi tulkita viittaavan myös Jumalaan.
                                                  Tuo Kaanaa oli tarkoitettu siis myös Jumalan palvelijaksi ja sen tähden Jumalan perintöosaa, Israelia Jumala sanassa kutsuu Kaanaan maaksi???? Sori, jos vähän kaukaa haettua .....
                                                  08.10.2021 17:13
                                                • Ilmestys tosiaan kertoo yhden kolmesta enkelistä saarnauttavan Jehovan kunniaa luojana materia maailman. Eniten rakastan , että hän on luonut myös vesien lähteet eli nekin vedet jotka virtaa Paratiisissa sekä myös Jeesuksen Samarian kaivolla mainitseman : Elävien vesien virran, jota on jo kauan edustanut islamin 100 vuoden välein tuleva Mujaddid uudistajat.
                                                  Kaikkivaltias on islamin lisäksi myös seuraavissa mukana:
                                                  - Ranskan vallankumouksen ikuinen oikeudenmukaisuus
                                                  - Saaralle ehkä tarkoitettu Avesta teos oppaaksi.
                                                  - Intian ensimmäinen elävä olento Brahma luominen
                                                  - jne.

Hän juuri on yksi Herra, Minä olen , joka vaikuttaa uskontojen erilaisten valona.
                                                  Tai temppelinä. Mutta nää mun ajatukset on vain mielipiteitä sillä en tunne kirjoituksia tai Jumalaa juuri lainkaan. Ei kannata luottaa mielipiteisiin.
                                                  08.10.2021 16:46
                                                • No nyt alkaa aueta sovitus ihanana asiana. Olisikin ihme jos Luoja, jolle mikään ei ole mahdotonta ei kykenisi ketjussa kuvailtuun sovitukseen. Hän on kaikkivoipa.
                                                  Paavalia olenkin ollut aina mahdoton ymmärtämään ilman opetusta. Paavali oli kansojen opettaja. Onneksi hän on teille helppo ymmärtää. Oon lukenut tosi vähän hänen tekstejään. Enkä ole saanut niissä oppia, joka on kai välttämätöntä, jotta kykenee käsittään häntä. Anteeksi tietämättömyyteni ja tyhmyyteni!
                                                  08.10.2021 16:24
                                                • Maria = ai-arm takaperin soveltaen luettuna. Eli suomeksi : minä armas, minä armo, minä käsivarsi, minä armelias jne.

Martta = at-rtam takaperin eli åter raataja, ikiraataja, raatamassa alati,

Tämän tavukeinokielen eli raamatussa mainitun : Ihmisten piirtokirjoituksen opetti Jehova-Nissi vuonna 2000 lahjana koko Suomen kansalle.
                                                  Siinä luetaan viimeinen tavu oik-vas, keskitavu vas-oik, eka tavu oik-vas eli vähän kuin nuolenpäätekniikkaa?
                                                  08.10.2021 15:35
                                                • 2008 Kristus ja Isä. Pelkkänä äänenä. Ellei Pohjanmaan Ruuben tunnusta aiempia tekojaan elokuun loppuun mennessä niin Suomen kansa ja kotieläimet annetaan saatanan haltuun 2009 alusta alkaen. Ei tunnustanut, joten saatana otti vallan.
                                                  2012 varsinainen pääilmestys sebulonin luona tapahtui kaiketi. Esim. Slovakiassa Eräs Eva. Suomessa tempauksia taivaaseen, tulevaisuuteen yms. Varoitus: Juuda tulee häiritsemään rauhaa.
                                                  2013 Iankaikkinen Isä, Gabriel alkaa ilmaisemaan poliittisia asioita esim. Kansalaispalkkaa kehottaa ajamaan.
                                                  2017 Jehova ilmestyy maaliskuussa ja syyskuussa ja politikointi jatkuu. Alan suunnitella ahkerasti merestä Ilmestys 13 mukaisesti nousevaa petoa. Ja muutakin politiikkaa.
                                                  08.10.2021 14:26
                                                • 1998 Ihmisen Poika , vain äänen kuulin ja olin lamaannuksissa kuukauden syömättä.
                                                  Viesti oli: Ilmestys 12 käy nyt toteen ja saatanalle annetaan Jumalan koko Voima taikuudella saattaa maailma lankeemukseen. 3.5 vuotta kestää saatanan valta. Joh. 16:25 toteutuu. Ylöstempaukseen on vielä yksi paikka vapaana.
                                                  2003 Kristus, 3. Taivas , Aabraham , Neitsyt Maria. Ilmestyi noin 3 metrinen valkoinen asu päällään keskiaikainen asu. Tulen Mexicosta, lepään luonasi hetken, varsinainen Ilmestys Sebulonin luona. Minulle annettiin perintöosani ja se riistettiin minulta. Se myös turmeltiin. Sen tähden koko maailma on nyt uhrialttari jossa kaikki kaunis tuhotaan.
                                                  Jne.
                                                  08.10.2021 14:16
                                                • Jumalaa ei tunne kuin poika.
                                                  Poikaa ei tunne kuin Isä.
                                                  Kielillä puhuminen ja tieto on vajaata ja katoaa kun täydellinen saapuu.
                                                  Minä pyyhin kaikki kyyneleet heidän silmistään . Mikään entinen ei muistu mieleen.
                                                  Uudeksi minä teen kaiken.
                                                  Siitä me puhumme mitä olemme omin silmin katselleet, omin käsin koskettaneet. Elämän sanasta.
                                                  Joka on nähnyt minut on nähnyt Isän.
                                                  Jne.

Kirjain kuollettaa Henki tekee eläväksi. Mitä tahansa kirjain kertoo Jumalasta se ei paljoa auta tuntemaan häntä.

Itse en tunne Jumalaa , vaikka olen 25 vuoden aikana kokenut 5 ilmestystä.
                                                  Enkä edes tiedä kuinka voisin oppia tuntemaan hänet. Tyydyn sen vuoksi kirjoitusten väliaikaisiin tietoihin.

Tiedon etsiminen Jumalasta merkitsee ikuista elämää kertoi Jehovan todistajat.
                                                  08.10.2021 13:16
                                                • Niin sovitus on monesta syystä vaikea sisäistää. Lapsena vielä sen tajusin, mutta jossain vaiheessa aloin Lutherin tavoin pitää esillä 10 käskyn lakia. Vaikka synnit saa anteeksi paitsi pyhän Hengen pilkkaa.
                                                  Toinen kysymys on että Luther vaati kerran vuodessa kirkossa käymisen sekä muutakin. Jotta olisi kristitty. Onko siis niin että pitää uskoa Kristukseen jotta sovitus olisi varma; vai ovatko kaikki kiinalaisetkin ilman muuta sovitettu?
                                                  Profeetta Sakarja puhuu vielä armon ja sovun liiton kumoamisesta. Niiden sauvat katkaistaan.
                                                  Profeetta Hesekiel puhuu puolestaan kahden sauvan yhdistämisestä yhdeksi.

Kirkko on ilman muuta maailmasta valittuja varten , mutta kirkon ulkopuolellakin elävät siis ovat kaikki sovitettuja?
                                                  Vaikea ymmärtää kun on niin monta opin tuulta.

....ettei yksikään joka HÄNEEN USKOO HUKKUISI......
                                                  08.10.2021 10:24
                                                • Makkabealaisaikana juutalaiset joutuivat jälleen saatanan valtaan. Ja tarvisivat lunastajaa.
                                                  Niin voi raamatun mukaan tapahtua yhä vieläkin sillä Ilmestys puhuu saatanan synagogasta. Kuinka niitä jotka väittävät itseään juutalaisiksi, mutta eivät ole , vaan ovat saatanan synagogaa Kristus pakottaa polvillaan menemään Filadelphian seurakuntaan. Vaikka Kristus lunasti kertakaikkisella uhrilla niin hän silti saatanan synagogasta puhuu ja ohjaa sen jäseniä kuudennen seurakunnan luokse.
                                                  Ei kai tuo kuudes silti ole mikään sijaislunastaja vaan paikka jossa kumartaen Kristuksen edessä tunnustetaan: Jeesus on Herra.
                                                  Onko tämä käytäntö aina vai satunnaisesti jos joku lankeaa saatanan vallan alaisuuteen? Sillä langeta vielä joku saattaa huolimatta hyvyydestä jolla Jumala paimentaa kaikkia. Sosialistit esim. Tarttuivat miekkaan ja julistivat hajottavansa jokaisen avioliiton sekä tappavansa papit manifestissaan. Kyllä voi vielä langeta pahoin. Kaikesta huolimatta.
                                                  08.10.2021 10:01
                                                • Eräs gnostilainen kirja innoitti minut tuohon jaotteluun. Mä oon vain vähän selaillut Avestaa, mutta siinä esiintyvän Saara sanan takia pidän teosta jonkinlaisena täyttymyksenä enkelin Saaralle antamaan lupaukseen tulla monien kansojen äidiksi.
                                                  Kirjan sisältö lähestyi armeliaan näkökannan perusteella evankeliumia.
                                                  Miksi pidän juutalaisuutta arvokkaampana kuin kristinuskoa? Ehkä siksi että kristinusko muuntui eroon raamatun opetuksista ja siinä vesittyi. Alkuperäinen kristinusko valloitettiin lähes välittömästi jumalattomien toimesta niin kuin Jeesus ennalta kertoi. Hyvin harva enää evankeliumia noudattaa.
                                                  Puhtaana ja alkuperäisenä en ole kristinuskoa milloinkaan nähnyt vielä. Toki se muuntuneenakin on yhä pyhän Hengen lähde ja sanan ja sakramenttien. Hyvin arvokas asia, mutta esim mitään liturgista synnintunnustusta , jossa seurakuntalaisten synnit luetellaan ääneen julki ei enää esiinny. Yms.
                                                  08.10.2021 09:11
                                                • 13. Taivasten valtakunnan vertauskuva kertoo KUNINKAANPOJAN HÄISTÄ, joihin arvollisia kutsutaan ehkä oikein kutsukirjein. Mutta kutsutut eivät pitäneet arvollisina itseään. Sen tähden kutsu esitetään toreilla, kaduilla yms.
                                                  Tavalliselle kansalle. Mutta oli vieras, jolla ei ollut hääpukua. Hänet heitetään ulos.
                                                  Mä luulen että tulee vain hääjuhla, eikä lunastajaa Kristuksen lisäksi tarvita toista. Kuitenkin muistan jonkun puhuneen Mahdista lunastajana. Se merkitsee että maan asukkaat olisi jälleen ajautuneet saatanan valtaan. Ja että tarvitaan lunastaja.
                                                  Mutta koska on yhä helppo sanoa Jeesus on Herra ja tunnustautua hänen omakseen ihmisten edessä niin vaikuttaa siltä että TOISEN LUNASTAJAN ODOTUS OLISI KATTEETONTA.
                                                  Jeesus kelpaa yhä lunastajaksi?

Kuninkaan poikana Mahdia voidaan pitää sen tähden että hänen on määrä istua Kuningas Salomon valtaistuimelle. Onko edessä suuri hääjuhla? Onko edessä jopa pienimuotoinen lunastus joidenkin kohdalla?
                                                  Tämä meidän sukupolvi on velvoitettu kuulemaan Kuningas Salomoa suurempaa viisautta, jota Mahdi tullee edustamaan. Muuten Sodoma, Gomorra ja Etelän kuningatar nousee tuomiolle tätä sukupolvea vastaan?
                                                  Merkit siitä tosin näkyy että Sodoma ja Gomorra olisi jo ennalta saaneet Suomessa vallan. Eli saatana ei päästä väkeä Suomesta tähän lunastukseen.
                                                  08.10.2021 08:41
                                                • Joka Minun tähteni luopuu talosta, pellosta, lapsista, vaimosta, rahasta tms. Jopa omasta elämästään saa takaisin satakertaisesti sekä ikuisen elämän. Mutta Jeesus itse oli tuolloin SULHANEN , jota hääväki juhli. Ja hänessä oli lunastus. Mutta tänä päivänä ei ole meillä Lunastajaa, vaan olemme orjuuteen myydyt tosin hyvin Ranskan vallankumouksen ehdoin?
                                                  TULEEKO IMAAMI MAHDI JOLLAKIN TAVALLA LUNASTAMAAN MEIDÄT ORJUUDESTAMME?
                                                  Tuleeko hän olemaan Lunastaja? Onko hän sulhanen? Onko edessä kuninkaan Pojan hääjuhla ainakin? Kyllä niin voi olettaa olevan asian. Olkaa valveilla ja tietäkää että vapautus voi olla jo lähellä.
                                                  08.10.2021 08:01
                                                • Jo noin vuodesta 3000 eKr jolloin oli Kurusektran taistelu ja paha sai vallan on hyvillä ollut tarve lunastaa omansa vapaaksi saatanan vallasta. Myös Israel ajautui pahan ja saatanan valtaan. Ja Jumalan piti määrätä lunastuskäytäntö saadakseen Israelin saatanan vallasta omaksi pyhäksi pappisvaltakunnakseen.
                                                  Tuohon käytäntöön kuului mm. Lunastusraha esikoisista ja erilaiset eläinuhrit.

Makkabealaiskirjat kertoo puolestaan Israelin taistelusta olla lankeematta takaisin saatanan valtaan. Tuo taistelu hävittiin ja niin lähetettiin Kristus lopulliseksi lunastukseksi.
                                                  Joka tunnustautuu Kristuksen omaksi ihmisten edessä sen Kristus tunnustaa omakseen Isän enkelien edessä. Jne.

Aina se ei ole helppoa sillä voi seurata kamppailu elämän matkalla siitä kuka viulut maksaa.
                                                  Esim. Itse olen sosialistien jotka tarttu miekkaan rahoittama ja jos tunnustan Kristusta menetän kaiken ja niin onkin jo kolme kertaa käynyt.
                                                  Ei mulla ole mitään. Paitsi sosialistien armon pullana. En siis koe olevani täysin lunastettu ennen kuin vielä kerran luovun kaikesta. Saa nähdä?
                                                  08.10.2021 07:36
                                                • Usko voi toki piillä sydämessä, mutta vain saatanan vallasta lunastetut uskaltaa avoimesti tunnustaa Jeesus on Herra tai Ei ole muuta Jumalaa kuin Jumala ja Muhammed on hänen lähettiläänsä.
                                                  Ainakin Islam kertoo ennalta että tulee hetki jolloin Allahista puhuminen tehdään vaikeaksi.
                                                  Kristus lunasti kalliilla verellään vapaaksi saatanasta monia. Ja vain Pyhässä Hengessä saattoi alkuseurakunta ankarissa koetuksissa sanoa JEESUS ON HERRA. Sillä tuolloin yritettiin kristityt tappaa sukupuuttoon ja joka tunnusti Jeesuksen joutui petojen eteen areenalle tms.
                                                  Jos sä tunnustat Kristusta avoimesti sanoin ja teoin et pääse saatanan valtakuntien loistoon , vaan joudut vaikeaan elämän tilanteeseen.
                                                  Koraani kertoo että pyhiinvaelluksella käyvä saattaa menettää kodin ja joutuu sotimaan sen takaisin vaelluksensa jälkeen. Lunastetut uskaltaa avoimesti tunnustaa uskonsa?
                                                  Muut eivät ole yhtä hanakoita.
                                                  08.10.2021 07:02
                                                • Ja oikeasti on turha kaivata ja odottaa edes Herran päivää sillä siitä tulee pimeyden ja synkeyden päivä.

Pitää tyytyä kulloinkin vallitseviin olosuhteisiin. Sillä kuten mainitsin jopa Imaami Mahdin odotus johtaa varmaan kuolemaan. Sellainen uskon kappale siitä on tehty.

Ahdingossa toki saa huutaa avuksi Herran nimeä. Koraanin mukaan jokainen pahakin tekee niin vanhuudessaan kuoleman lähestyessä.

Mielipiteitä on monia. Mun on helppo puhua tyytymisestä vallitseviin oloihin. Jostakin toisesta ei. Islam kehottaa tyytymään ennen kuin Mahdia odottamaan. Samoin Intian Karman Laki. Sekä juutalaisuus, mutta kristityille odotus takaa autuuden. Heillä on lupa odottaa.
                                                  08.10.2021 05:13
                                                • On toki huomioon otettava myös Intian oppi Kurusektran taistelusta ja pahojen voitosta. Alkoi 400000 vuotta kestävä Kali yoga. Pahojen hallitus. Noin 3000 eKr.

Luoja tunnusti ristille kirottuna menemällä pahan voiman. Hän menetti oman päänsä koska oli sen kautta vannonut juutalaisille valan, jota ei kyennyt pitämään.
                                                  Hän teki sovinnon Kristuksen kautta pahojen ja syntisten kanssa ja niin koko maailma on todellisuudessakin pahojen vallassa.

Paha hallitus, Kali yoga kestää hyvin kauan.
                                                  Jumala jätti hyville maailmassa hyvin vähän tehdessään sovinnon pahojen kanssa ja antauduttuaan heille.

Kuitenkin saamme olla tyytyväisiä aina kun on rauhan hetki. Mutta kovin usein maailmassa hyviä vainotaan, jos he vaativat liikaa.

Luoja kuoli ristillä jättäen kirkon symboliseksi ruumiikseen ja sielunsa pyhään ehtooliseen.
                                                  Mutta ennen sitä hän sanoi: MITÄ TAHANSA TE PYYDÄTTE SEN TE SAATTE.
                                                  Hän mahdollisti sen että maailmaan tulee pyydettyjä, tehtyjä jumalia. Niin onkin jumaltarustot suuria monilla uskonnoilla.

Paha on vallassa siis vielä kauan.
                                                  08.10.2021 04:47
                                                • Alussa ei ollut lakia, vaan Aabrahamille, Saaralle ja muille annetut lupaukset. Sittemmin Jumala antoi naisille Avestan ja Kristuksen evankeliumin. Joissa armolla ja naisen siemenellä on pääpaino.
                                                  Mutta kyllä Jumala todellisuudessa yritti Mooseksen avulla rakentaa itselleen PYHÄN PAPPISVALTAKUNNAN. Miehekkään , mutta viisaan , ymmärtäväisen ja Pyhällä Hengellä avustetun.
                                                  Juutalaisuus on kultaa, Islam on hopeaa, kristinusko on pronssia ja Avesta on rautaa.
                                                  Tarkoitan vain vanhurskaus, johon Kristus johtaa on eri asia kuin pyhyys. Naisen siemen annettiin rikkomaan käärmeen pää.
                                                  Ympärileikkaus annettiin orjuuden merkiksi . Jumalan orjia? Mutta vapaat eivät noudata pyhyyttä, vaan ainoastaan Jumalan orjat?
                                                  Nää on vain mun mielipiteitä. En yritä opettaa, vaan herättää keskustelua.
                                                  08.10.2021 04:12
                                                • Tietämättömiä on vähintään 1/3 osa ihmisistä. Ja tietämättömän on vaikea rakastaa. Menee tunteet ennemmin kateuden puolelle niin kuin Cainilla. Itse olin tietämätön täysin nuorena ja vihasin jopa autoja ja muiden rikkautta sekä kadehdin. Nythän muslimit jopa polttaa kateudessaan autoja Ruotsissa.
                                                  Mutta sain vihdoin pyhän Hengen 1991 ja kävin Israelissa 1996 ja sen jälkeen alkoi Kristus ilmestyä noin viiden vuoden välein. Hälventäen tietämättömyyden. Ja kateuden.
                                                  Sori, että tää viesti on vähän pöyhkeä ja ylimielinen. Tarkoitan : Raamatun Cainin tarina on totta tänäänkin.
                                                  08.10.2021 03:37
                                                • Ei+saatanalla+olisi+voimaa+mutta+1998+Ihmisen+Pojan+ilmestyksessä+sanottiin.+Saatanalle+on+nyt+3.5+vuodeksi+annettu+käyttöön+Jumalan+koko+Voima.+Vielä+Isä+sanoi+:+Katso+että+jokainen+maan+asukas+eksyy+taikuuteen.+Älä+kaihda+yhtäkään+keinoa+niin+tehdessäsi.Mutta+Eräs+Jumalan+nimi+on+Govinda+Intiassa+ja+sanotaan+Kristus+kukistaa+antikristuksen+SUUNSA+HENKÄYKSELLÄ+JA+TULEMUKSENSA+KIRKKAUDELLA.+seuraavaksi+tulee+siis+Mahdi+ja+Isa.+Mutta+vasta+kun+100%+niin+toivoo+tai+ei+yksikään.+Ennen+tuloa+siis+jokainen+Mahdin+odottaja+tuhoutuu.Miksi+odottaa+kun+asiat+ovat+hyvin.+Kiemuraisia+ovat+tulemukseen+liittyvät+säännöt.+Mun+sydämeni+on+täynnä+iloa+Mahdin+odotuksesta,+vaikka+kuolen+ennen+tulemusta.+On+niin+paljon+häneen+liittyvää+hyvää+jo+olemassa.+Saatanan+Jumalalta+saama+Voima+sen+sijaan+ei+kiinnosta+yhtään.+Joka+päivä+saa+kiittää+niin+monesta+asiasta.+Profeetta+Danielin+ennakoimaa+ymmärryksen+lisääntymistä+koko+ajan+lisääntyy.+Tiedämme+nyt+esim.+Intian+opit+1000+vuotta+eteenpäin.+Mutta+pitää+malttaa+elää+ja+odottaa+rauhassa+1000+vuotta.+Jotta+näkee+niiden+toteutumisen.+Salaam!08.10.2021 03:19
                                                Edellinen
                                                Sivu 9 / 12

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Vappu Pimiä lataa suorat sanat MasterChef-kritiikistä: "Tee niin tai näin, niin se on aina..."11

Vappu Pimiä liittyi viime MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoon. Pimiän rinnalla tuomaroivat Helena Puolakka ja Henri Alén. Pimiä toi tuomarikolmikkoon näkemystä ja kulmaa huippuravintoloiden keittiöide…

• Tiedätkö yhtäkään näistä "julkkiksista"? Elämäni biisi vieraslista la 10.10. hämmästyttää19

Elämäni Biisissä on totuttu näkemään suomalaisia julkisuuden henkilöitä, jotka ovat koko kansalle tuttuja. Vieraita on ollut mm. viihteen, taiteen, tieteen, urheilun, politiikan ja kulttuurin saralta. Jos on ollut koko …

• Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!224

Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…

• Omenamuffinsit - Tämä vinkki saa leivonnaiset sulamaan suussa1

Omenamuffinsit on maistuva tapa saada omenasato talteen. Herkku onnistuu mainiosti myös kaupan omenoista. Mehevät omenamuffinsit syntyvät helposti muokkaamalla tavallista muffinssitaikinaa, et tarvitse herkulliseen lopp…

• Suomi24:n uudistuksia 202680

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

Suomi24 Viihde

• Andy McCoy sai taiteilijaeläkkeen jo 61-vuotiaana - Eläkettä napsahtaa tämän verran kuussaTaiteen edistämiskeskus jakaa taiteilijaeläkkeitä. Taiteilijaeläkkeiden saajista uutisoi Keskisuomalainen.
                                                • Danny, 84, teki hätkähdyttävän ratkaisun – Missä on 25-vuotias Helmi Loukasmäki?Ilkka ”Danny” Lipsanen on musiikkineuvos ja musiikkilegenda.
                                                • Sutinaa TTK-kulisseissa! Nämä kaksi ovat rakastavaiset – Eikä kyseessä ole Erkku ja VeronicaTanssii Tähtien Kanssa on täynnä yllätyksiä.

Stara

• Rajuilma iskee Kreikkaan – luvassa jopa raekuurojaÄskettäin maailman parhaaksi lomamaaksi valitussa Kreikassa vieraileminen tuo ensimmäisenä mieleen
                                                • Andrew ei suostu luopumaan arvonimestään – haastaa ehkä kuninkaan oikeuteenBritannian kuningas Charles III veli Andrew Mountbatten-Windsor saattaa ryhtyä oikeustoimiin
                                                • Moni lapsi on syyslomalla kotona yksin – turvallisuusasiat tulee käydä läpiMoni lapsi ja nuori viettää koulujen syyslomien aikaan tavallista pidempiä

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia