Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
TapioAKangasaho
profiilit
TapioAKangasaho
TapioAKangasaho
Vapaa kuvaus
Aloituksia
22
Kommenttia
216
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
1998+Ihmisen+Poika+,+vain+äänen+kuulin+ja+olin+lamaannuksissa+kuukauden+syömättä.
Viesti+oli:+Ilmestys+12+käy+nyt+toteen+ja+saatanalle+annetaan+Jumalan+koko+Voima+taikuudella+saattaa+maailma+lankeemukseen.+3.5+vuotta+kestää+saatanan+valta.+Joh.+16:25+toteutuu.+Ylöstempaukseen+on+vielä+yksi+paikka+vapaana.+
2003+Kristus,+3.+Taivas+,+Aabraham+,+Neitsyt+Maria.+Ilmestyi+noin+3+metrinen+valkoinen+asu+päällään+keskiaikainen+asu.+Tulen+Mexicosta,+lepään+luonasi+hetken,+varsinainen+Ilmestys+Sebulonin+luona.+Minulle+annettiin+perintöosani+ja+se+riistettiin+minulta.+Se+myös+turmeltiin.+Sen+tähden+koko+maailma+on+nyt+uhrialttari+jossa+kaikki+kaunis+tuhotaan.
Jne.
08.10.2021 14:16
Jumalaa+ei+tunne+kuin+poika.
Poikaa+ei+tunne+kuin+Isä.
Kielillä+puhuminen+ja+tieto+on+vajaata+ja+katoaa+kun+täydellinen+saapuu.
Minä+pyyhin+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistään+.+Mikään+entinen+ei+muistu+mieleen.
Uudeksi+minä+teen+kaiken.
Siitä+me+puhumme+mitä+olemme+omin+silmin+katselleet,+omin+käsin+koskettaneet.+Elämän+sanasta.+
Joka+on+nähnyt+minut+on+nähnyt+Isän.
Jne.
Kirjain+kuollettaa+Henki+tekee+eläväksi.+Mitä+tahansa+kirjain+kertoo+Jumalasta+se+ei+paljoa+auta+tuntemaan+häntä.+
Itse+en+tunne+Jumalaa+,+vaikka+olen+25+vuoden+aikana+kokenut+5+ilmestystä.
Enkä+edes+tiedä+kuinka+voisin+oppia+tuntemaan+hänet.+Tyydyn+sen+vuoksi+kirjoitusten+väliaikaisiin+tietoihin.+
Tiedon+etsiminen+Jumalasta+merkitsee+ikuista+elämää+kertoi+Jehovan+todistajat.
08.10.2021 13:16
Niin+sovitus+on+monesta+syystä+vaikea+sisäistää.+Lapsena+vielä+sen+tajusin,+mutta+jossain+vaiheessa+aloin+Lutherin+tavoin+pitää+esillä+10+käskyn+lakia.+Vaikka+synnit+saa+anteeksi+paitsi+pyhän+Hengen+pilkkaa.+
Toinen+kysymys+on+että+Luther+vaati+kerran+vuodessa+kirkossa+käymisen+sekä+muutakin.+Jotta+olisi+kristitty.+Onko+siis+niin+että+pitää+uskoa+Kristukseen+jotta+sovitus+olisi+varma;+vai+ovatko+kaikki+kiinalaisetkin+ilman+muuta+sovitettu?
Profeetta+Sakarja+puhuu+vielä+armon+ja+sovun+liiton+kumoamisesta.+Niiden+sauvat+katkaistaan.+
Profeetta+Hesekiel+puhuu+puolestaan+kahden+sauvan+yhdistämisestä+yhdeksi.
Kirkko+on+ilman+muuta+maailmasta+valittuja+varten+,+mutta+kirkon+ulkopuolellakin+elävät+siis+ovat+kaikki+sovitettuja?+
Vaikea+ymmärtää+kun+on+niin+monta+opin+tuulta.+
....ettei+yksikään+joka+HÄNEEN+USKOO+HUKKUISI......
08.10.2021 10:24
Makkabealaisaikana+juutalaiset+joutuivat+jälleen+saatanan+valtaan.+Ja+tarvisivat+lunastajaa.+
Niin+voi+raamatun+mukaan+tapahtua+yhä+vieläkin+sillä+Ilmestys+puhuu+saatanan+synagogasta.+Kuinka+niitä+jotka+väittävät+itseään+juutalaisiksi,+mutta+eivät+ole+,+vaan+ovat+saatanan+synagogaa+Kristus+pakottaa+polvillaan+menemään+Filadelphian+seurakuntaan.+Vaikka+Kristus+lunasti+kertakaikkisella+uhrilla+niin+hän+silti+saatanan+synagogasta+puhuu+ja+ohjaa+sen+jäseniä+kuudennen+seurakunnan+luokse.+
Ei+kai+tuo+kuudes+silti+ole+mikään+sijaislunastaja+vaan+paikka+jossa+kumartaen+Kristuksen+edessä+tunnustetaan:+Jeesus+on+Herra.+
Onko+tämä+käytäntö+aina+vai+satunnaisesti+jos+joku+lankeaa+saatanan+vallan+alaisuuteen?+Sillä+langeta+vielä+joku+saattaa+huolimatta+hyvyydestä+jolla+Jumala+paimentaa+kaikkia.+Sosialistit+esim.+Tarttuivat+miekkaan+ja+julistivat+hajottavansa+jokaisen+avioliiton+sekä+tappavansa+papit+manifestissaan.++Kyllä+voi+vielä+langeta+pahoin.+Kaikesta+huolimatta.
08.10.2021 10:01
Eräs+gnostilainen+kirja+innoitti+minut+tuohon+jaotteluun.+Mä+oon+vain+vähän+selaillut+Avestaa,+mutta+siinä+esiintyvän+Saara+sanan+takia+pidän+teosta+jonkinlaisena+täyttymyksenä+enkelin+Saaralle+antamaan+lupaukseen+tulla+monien+kansojen+äidiksi.+
Kirjan+sisältö+lähestyi+armeliaan+näkökannan+perusteella+evankeliumia.+
Miksi+pidän+juutalaisuutta+arvokkaampana+kuin+kristinuskoa?+Ehkä+siksi+että+kristinusko+muuntui+eroon+raamatun+opetuksista+ja+siinä+vesittyi.+Alkuperäinen+kristinusko+valloitettiin+lähes+välittömästi+jumalattomien+toimesta+niin+kuin+Jeesus+ennalta+kertoi.+Hyvin+harva+enää+evankeliumia+noudattaa.+
Puhtaana+ja+alkuperäisenä+en+ole+kristinuskoa+milloinkaan+nähnyt+vielä.+Toki+se+muuntuneenakin+on+yhä+pyhän+Hengen+lähde+ja+sanan+ja+sakramenttien.+Hyvin+arvokas+asia,+mutta+esim+mitään+liturgista+synnintunnustusta+,+jossa+seurakuntalaisten+synnit+luetellaan+ääneen+julki+ei+enää+esiinny.++Yms.
08.10.2021 09:11
13.+Taivasten+valtakunnan+vertauskuva+kertoo+KUNINKAANPOJAN+HÄISTÄ,+joihin+arvollisia+kutsutaan+ehkä+oikein+kutsukirjein.++Mutta+kutsutut+eivät+pitäneet+arvollisina+itseään.+Sen+tähden+kutsu+esitetään+toreilla,+kaduilla+yms.+
Tavalliselle+kansalle.+Mutta+oli+vieras,+jolla+ei+ollut+hääpukua.+Hänet+heitetään+ulos.+
Mä+luulen+että+tulee+vain+hääjuhla,+eikä+lunastajaa+Kristuksen+lisäksi+tarvita+toista.+Kuitenkin+muistan+jonkun+puhuneen+Mahdista+lunastajana.+Se+merkitsee+että+maan+asukkaat+olisi+jälleen+ajautuneet+saatanan+valtaan.+Ja+että+tarvitaan+lunastaja.+
Mutta+koska+on+yhä+helppo+sanoa+Jeesus+on+Herra+ja+tunnustautua+hänen+omakseen+ihmisten+edessä+niin+vaikuttaa+siltä+että+TOISEN+LUNASTAJAN+ODOTUS+OLISI+KATTEETONTA.+
Jeesus+kelpaa+yhä+lunastajaksi?+
Kuninkaan+poikana+Mahdia+voidaan+pitää+sen+tähden+että+hänen+on+määrä+istua+Kuningas+Salomon+valtaistuimelle.+Onko+edessä+suuri+hääjuhla?+Onko+edessä+jopa+pienimuotoinen+lunastus+joidenkin+kohdalla?+
Tämä+meidän+sukupolvi+on+velvoitettu+kuulemaan+Kuningas+Salomoa+suurempaa+viisautta,+jota+Mahdi+tullee+edustamaan.+Muuten+Sodoma,+Gomorra+ja+Etelän+kuningatar+nousee+tuomiolle+tätä+sukupolvea+vastaan?+
Merkit+siitä+tosin+näkyy+että+Sodoma+ja+Gomorra+olisi+jo+ennalta+saaneet+Suomessa+vallan.+Eli+saatana+ei+päästä+väkeä+Suomesta+tähän+lunastukseen.
08.10.2021 08:41
Joka+Minun+tähteni+luopuu+talosta,+pellosta,+lapsista,+vaimosta,+rahasta+tms.+Jopa+omasta+elämästään+saa+takaisin+satakertaisesti+sekä+ikuisen+elämän.+Mutta+Jeesus+itse+oli+tuolloin+SULHANEN+,+jota+hääväki+juhli.+Ja+hänessä+oli+lunastus.+Mutta+tänä+päivänä+ei+ole+meillä+Lunastajaa,+vaan+olemme+orjuuteen+myydyt+tosin+hyvin+Ranskan+vallankumouksen+ehdoin?
TULEEKO+IMAAMI+MAHDI+JOLLAKIN+TAVALLA+LUNASTAMAAN+MEIDÄT+ORJUUDESTAMME?
Tuleeko+hän+olemaan+Lunastaja?+Onko+hän+sulhanen?+Onko+edessä+kuninkaan+Pojan+hääjuhla+ainakin?+Kyllä+niin+voi+olettaa+olevan+asian.+Olkaa+valveilla+ja+tietäkää+että+vapautus+voi+olla+jo+lähellä.
08.10.2021 08:01
Jo+noin+vuodesta+3000+eKr+jolloin+oli+Kurusektran+taistelu+ja+paha+sai+vallan+on+hyvillä+ollut+tarve+lunastaa+omansa+vapaaksi+saatanan+vallasta.+Myös+Israel+ajautui+pahan+ja+saatanan+valtaan.+Ja+Jumalan+piti+määrätä+lunastuskäytäntö+saadakseen+Israelin+saatanan+vallasta+omaksi+pyhäksi+pappisvaltakunnakseen.+
Tuohon+käytäntöön+kuului+mm.+Lunastusraha+esikoisista+ja+erilaiset+eläinuhrit.
Makkabealaiskirjat+kertoo+puolestaan+Israelin+taistelusta+olla+lankeematta+takaisin+saatanan+valtaan.+Tuo+taistelu+hävittiin+ja+niin+lähetettiin+Kristus+lopulliseksi+lunastukseksi.+
Joka+tunnustautuu+Kristuksen+omaksi+ihmisten+edessä+sen+Kristus+tunnustaa+omakseen+Isän+enkelien+edessä.+Jne.
Aina+se+ei+ole+helppoa+sillä+voi+seurata+kamppailu+elämän+matkalla+siitä+kuka+viulut+maksaa.+
Esim.+Itse+olen+sosialistien+jotka+tarttu+miekkaan+rahoittama+ja+jos+tunnustan+Kristusta+menetän+kaiken+ja+niin+onkin+jo+kolme+kertaa+käynyt.+
Ei+mulla+ole+mitään.+Paitsi+sosialistien+armon+pullana.+En+siis+koe+olevani+täysin+lunastettu+ennen+kuin+vielä+kerran+luovun+kaikesta.++Saa+nähdä?
08.10.2021 07:36
Usko+voi+toki+piillä+sydämessä,+mutta+vain+saatanan+vallasta+lunastetut+uskaltaa+avoimesti+tunnustaa+Jeesus+on+Herra+tai+Ei+ole+muuta+Jumalaa+kuin+Jumala+ja+Muhammed+on+hänen+lähettiläänsä.+
Ainakin+Islam+kertoo+ennalta+että+tulee+hetki+jolloin+Allahista+puhuminen+tehdään+vaikeaksi.+
Kristus+lunasti+kalliilla+verellään+vapaaksi+saatanasta+monia.+Ja+vain+Pyhässä+Hengessä+saattoi+alkuseurakunta+ankarissa+koetuksissa+sanoa+JEESUS+ON+HERRA.+Sillä+tuolloin+yritettiin+kristityt+tappaa+sukupuuttoon+ja+joka+tunnusti+Jeesuksen+joutui+petojen+eteen+areenalle+tms.
Jos+sä+tunnustat+Kristusta+avoimesti+sanoin+ja+teoin+et+pääse+saatanan+valtakuntien+loistoon+,+vaan+joudut+vaikeaan+elämän+tilanteeseen.
Koraani+kertoo+että+pyhiinvaelluksella+käyvä+saattaa+menettää+kodin+ja+joutuu+sotimaan+sen+takaisin+vaelluksensa+jälkeen.+Lunastetut+uskaltaa+avoimesti+tunnustaa+uskonsa?+
Muut+eivät+ole+yhtä+hanakoita.
08.10.2021 07:02
Ja+oikeasti+on+turha+kaivata+ja+odottaa+edes+Herran+päivää+sillä+siitä+tulee+pimeyden+ja+synkeyden+päivä.+
Pitää+tyytyä+kulloinkin+vallitseviin+olosuhteisiin.+Sillä+kuten+mainitsin+jopa+Imaami+Mahdin+odotus+johtaa+varmaan+kuolemaan.+Sellainen+uskon+kappale+siitä+on+tehty.
Ahdingossa+toki+saa+huutaa+avuksi+Herran+nimeä.+Koraanin+mukaan+jokainen+pahakin+tekee+niin+vanhuudessaan+kuoleman+lähestyessä.+
Mielipiteitä+on+monia.+Mun+on+helppo+puhua+tyytymisestä+vallitseviin+oloihin.+Jostakin+toisesta+ei.+Islam+kehottaa+tyytymään+ennen+kuin+Mahdia+odottamaan.+Samoin+Intian+Karman+Laki.+Sekä+juutalaisuus,+mutta+kristityille+odotus+takaa+autuuden.+Heillä+on+lupa+odottaa.
08.10.2021 05:13
On+toki+huomioon+otettava+myös+Intian+oppi+Kurusektran+taistelusta+ja+pahojen+voitosta.+Alkoi+400000+vuotta+kestävä+Kali+yoga.+Pahojen+hallitus.++Noin+3000+eKr.
Luoja+tunnusti+ristille+kirottuna+menemällä+pahan+voiman.+Hän+menetti+oman+päänsä+koska+oli+sen+kautta+vannonut+juutalaisille+valan,+jota+ei+kyennyt+pitämään.+
Hän+teki+sovinnon+Kristuksen+kautta+pahojen+ja+syntisten+kanssa+ja+niin+koko+maailma+on+todellisuudessakin+pahojen+vallassa.+
Paha+hallitus,+Kali+yoga+kestää+hyvin+kauan.+
Jumala+jätti+hyville+maailmassa+hyvin+vähän+tehdessään+sovinnon+pahojen+kanssa+ja+antauduttuaan+heille.+
Kuitenkin+saamme+olla+tyytyväisiä+aina+kun+on+rauhan+hetki.+Mutta+kovin+usein+maailmassa+hyviä+vainotaan,+jos+he+vaativat+liikaa.+
Luoja+kuoli+ristillä+jättäen+kirkon+symboliseksi+ruumiikseen+ja+sielunsa+pyhään+ehtooliseen.+
Mutta+ennen+sitä+hän+sanoi:+MITÄ+TAHANSA+TE+PYYDÄTTE+SEN+TE+SAATTE.+
Hän+mahdollisti+sen+että+maailmaan+tulee+pyydettyjä,+tehtyjä+jumalia.+Niin+onkin+jumaltarustot+suuria+monilla+uskonnoilla.
Paha+on+vallassa+siis+vielä+kauan.
08.10.2021 04:47
Alussa+ei+ollut+lakia,+vaan+Aabrahamille,+Saaralle+ja+muille+annetut+lupaukset.+Sittemmin+Jumala+antoi+naisille+Avestan+ja+Kristuksen+evankeliumin.+Joissa+armolla+ja+naisen+siemenellä+on+pääpaino.+
Mutta+kyllä+Jumala+todellisuudessa+yritti+Mooseksen+avulla+rakentaa+itselleen+PYHÄN+PAPPISVALTAKUNNAN.+Miehekkään+,+mutta+viisaan+,+ymmärtäväisen+ja+Pyhällä+Hengellä+avustetun.+
Juutalaisuus+on+kultaa,+Islam+on+hopeaa,+kristinusko+on+pronssia+ja+Avesta+on+rautaa.+
Tarkoitan+vain+vanhurskaus,+johon+Kristus+johtaa+on+eri+asia+kuin+pyhyys.+Naisen+siemen+annettiin+rikkomaan+käärmeen+pää.+
Ympärileikkaus+annettiin+orjuuden+merkiksi+.+Jumalan+orjia?+Mutta+vapaat+eivät+noudata+pyhyyttä,+vaan+ainoastaan+Jumalan+orjat?
Nää+on+vain+mun+mielipiteitä.+En+yritä+opettaa,+vaan+herättää+keskustelua.
08.10.2021 04:12
Tietämättömiä+on+vähintään+1/3+osa+ihmisistä.+Ja+tietämättömän+on+vaikea+rakastaa.+Menee+tunteet+ennemmin+kateuden+puolelle+niin+kuin+Cainilla.+Itse+olin+tietämätön+täysin+nuorena+ja+vihasin+jopa+autoja+ja+muiden+rikkautta+sekä+kadehdin.+Nythän+muslimit+jopa+polttaa+kateudessaan+autoja+Ruotsissa.+
Mutta+sain+vihdoin+pyhän+Hengen+1991+ja+kävin+Israelissa+1996+ja+sen+jälkeen+alkoi+Kristus+ilmestyä+noin+viiden+vuoden+välein.+Hälventäen+tietämättömyyden.++Ja+kateuden.+
Sori,+että+tää+viesti+on+vähän+pöyhkeä+ja+ylimielinen.+Tarkoitan+:+Raamatun+Cainin+tarina+on+totta+tänäänkin.
08.10.2021 03:37
Ei+saatanalla+olisi+voimaa+mutta+1998+Ihmisen+Pojan+ilmestyksessä+sanottiin.+Saatanalle+on+nyt+3.5+vuodeksi+annettu+käyttöön+Jumalan+koko+Voima.+Vielä+Isä+sanoi+:+Katso+että+jokainen+maan+asukas+eksyy+taikuuteen.+Älä+kaihda+yhtäkään+keinoa+niin+tehdessäsi.
Mutta+Eräs+Jumalan+nimi+on+Govinda+Intiassa+ja+sanotaan+Kristus+kukistaa+antikristuksen+SUUNSA+HENKÄYKSELLÄ+JA+TULEMUKSENSA+KIRKKAUDELLA.+
seuraavaksi+tulee+siis+Mahdi+ja+Isa.+Mutta+vasta+kun+100%+niin+toivoo+tai+ei+yksikään.+Ennen+tuloa+siis+jokainen+Mahdin+odottaja+tuhoutuu.
Miksi+odottaa+kun+asiat+ovat+hyvin.+Kiemuraisia+ovat+tulemukseen+liittyvät+säännöt.+
Mun+sydämeni+on+täynnä+iloa+Mahdin+odotuksesta,+vaikka+kuolen+ennen+tulemusta.+On+niin+paljon+häneen+liittyvää+hyvää+jo+olemassa.+
Saatanan+Jumalalta+saama+Voima+sen+sijaan+ei+kiinnosta+yhtään.+
Joka+päivä+saa+kiittää+niin+monesta+asiasta.+
Profeetta+Danielin+ennakoimaa+ymmärryksen+lisääntymistä+koko+ajan+lisääntyy.+Tiedämme+nyt+esim.+Intian+opit+1000+vuotta+eteenpäin.+Mutta+pitää+malttaa+elää+ja+odottaa+rauhassa+1000+vuotta.+Jotta+näkee+niiden+toteutumisen.+
Salaam!
08.10.2021 03:19
Eiköhän+siitä+ole+yksimielisyys+melko+suuri+että:+Yksi+on+Herra+ja+yksi+on+Jumala+kaikkien+Isä.+Vatikaanin+toinen+konsiili+avasi+hieman+tutkimaan+muitakin+uskontoja,+vaikka+esim.+Billy+Graham+sitä+lipesi+moitiskelemaan.+
Kävin+Israelissa+1996+ja+sain+hengessäni+sanaa:+on+vain+yksi+Jumala,+joka+on+luonut+kaiken.+Voit+mennä+mihin+seurakuntaan+ja+uskontoon+tahansa,+mutta+Jumala+on+yksi.+
Olen+tutkinut+Islamia+ja+Hare+Krishnaa+itsekseni+enkä+ole+toiseen+tulokseen+tullut.+
Mielestäni+Jumala+lupasi+Aabrahamin+lisäksi+Ismaelille,+Saaralle,+Iisakille+ja+Jaakobille+kullekin+oman+VALTAKUNNAN+JA+KUNINKUUDEN.+Eri+enkeleitä+on+mutta+Jumala+on+yksi.+Voihan+olla+että+olen+väärässä.+
Raamatussa+on+nimi+:+Minä+olen+eli+ehjee+asera+ehjee.
07.10.2021 20:21
...."avunannon+ajat+muille+ovat+ohi".....
Oikea+oppi+johonkin+aikaan,+mutta+ei+kristillinen+,+vaan+perustuu+Koraaniin.+Olen+lukenut+koraanin+viisi+kertaa+lävitse+ja+sieltähän+tuo+oppi+on+peräisin.+En+nyt+muista+asian+täyttä+selitystä+,+vaikka+sen+sain+lukiessani+Koraania.
Mitä+raamattu+opettaa:+huolehtikaa+kaikista.+Tämä+näkyi+myös+holokaustin+aikana+juutalaisten+keskinäisissä+suhteissa.+He+auttoivat+vaikeassa+tilanteessa+olevia.+
Mikä+oikein+saa+islamin+toimimaan+toisin?+Jumalako+vai+vastustaja?
07.10.2021 20:04
Vai+kiusaa+saatana+ihmisiä+lankeemaan+syntiin?+Voi+olla+muitakin+näkökulmia.+Koko+maailma+on+Pahan+vallassa.+Kaikki+ovat+syntiä+tehneet+ja+ovat+Jumalan+kirkkautta+vailla.+
Meidän+tehtävä+on+pyrkiä+eroon+pahasta+Jumalan+puolelle.+Jeesus+kehotti+rukoilemaan:+PÄÄSTÄ+MEIDÄT+PAHASTA!+Kuinka+voimme+osoittaa+valinneemme+Jumalan+ja+hylänneen+pahan?+Alkuseurakunta+joutui+kokonaan+marttyyreiksi+kun+keisari+ei+päästänyt+Jumalan+puolelle+siirtymään.+Seuraava+tulija+on+Imaami+Mahdi+.+Käykö+samoin.+Joka+yrittää+vaihtaa+Jumalan+puolelle+tulee+marttyyreiksi.+
Omaisuudesta+luopuminen+on+vain+alkuaskel.+Jeesus+sanoi:+niin+koko+elämä+menee.+
On+vaikea+silloin+jopa+sanoa:+Jeesus+on+Herra+menettämättä+kaikkea?
Useimmat+jäävät+pahan+valtaan+suosiolla.
07.10.2021 19:33
Joitakin+mielenkiintoisia+muita+kirjoja+mainitaan+raamatussa:+Heenokin+kirja,+Jasherin+kirja.+Ne+ovat+hienoja,+mutta+ehkä+ihmislähtöisiä+ajatuksiltaan.+Eli+vetovat+Tiedon+puun+hedelmän+tärkeyteen.+
Olette+oikeassa+jos+tarkoin+asiaa+miettii.+
Tieto+ja+kielillä+puhuminen+katoaa+kun+täydellinen+saapuu???+Sana+pysyy+vaikka+taivas+ja+maa+katoavat.+Kaikki+muut+teokset+ovat+ihmisiä+mielisteleviä+jossain+määrin.+Paitsi+raamattu+ja+Koraani.++Jotka+selkeästi+tuomitsevat+ihmisen.+Kuitenkin+Totuus+on+raamatussa+vasta+kuudennella+sijalla+tärkeydessä.+Sitä+tärkeämpiä+teemoja+raamatussa+on.+Raamattu+ei+ole+totuuden+suhteen+kuin+osoitus+Jumalan+diktatuurista+totuuden+suhteen:+Minun+sanani+on+Laki+ja+Totuus+tuntuu+ihmisestä+sitten+miltä+vain.+
Jumalan+Totuus+on+voittanut+ihmisen+totuuden+ja+on+Jumalan+näkökulmat+miljardeja+kertoja+laajemmat+kuin+ihmisen.
07.10.2021 09:04
Asiaa+valottaa+raamatun+ulkopuolelle+jäänyt+Paavalin+kirje+Teklalle.+Siinä+puhutaan+että+nainen+ei+saa+näyttäytyä+kodin+ulkopuolella.+Pitää+olla+pyhä+asu+joka+peittää+jopa+kasvot.+
Ja+odotteena+voi+olla+jopa+pääsy+enkeliksi+taivaaseen.+Tuon+kirjeen+ovat+muslimit+ottaneet+vakavasti,+mutta+lännessä+sitä+ei+ole+sovellettu.+
Paavalilla+oli+selkeät+ohjeet+asian+suhteen+Jumalalta.+
Pietari+sanoi+minulle,+ellei+löydy+yhtäkään+miestä+joka+pitää+kolme+pyhän+Hengen+määräystä:+ei+haureutta,+ei+verta,+ei+epäjumalia+niin+on+mahdollista,+jotta+lapset+saisivat+kristillisen+kasvatuksen+sallia+naisen+opettavan.+Mutta+tämä+siis+edellyttää+ettei+ole+yhtäkään+miestä+pyhää+henkeä+tottelemaan+kykenevää.
07.10.2021 08:16
Niin+suvaitsevainen+sanaa+käytän+ehkä+väärin+kun+sitä+ei+ymmärretä.+
Pääpainona+kommentissani+oli+että+vaikka+ihminen+ulospäin+ruumiillisesti+tekisi+syntiä+voi+hän+sydämessään+vihata+syntiä.+
Yksin+Jumala+tuntee+sydämen.+
Sydämen+puhtaus+voi+jäädä+jäljelle+yhä,+vaikka+ruumiin+tai+silmien+puhtaus+ei+enää+voisikaan+sen+jälkeen+kun+kuvat+sai+vallan+maailmassa.+Jotenkin+näin+asiaa+esitti+jo+1900-luvun+alussa+Mirza+Ghulam+Ahmad.+Riittääkö+Jumalalle+sydämen+puhtaus?+En+tiedä,+mutta+AUTUAITA+OVAT+PUHDASSYDÄMISET+HE+SAAVAT+NÄHDÄ+JUMALAN.
07.10.2021 07:23
9 / 11