Oli+syntymäpäivä+mulla+toukokuussa+ja+olin+onneton+kun+ajattelin+että+Jumala+on+minut+syystäkin+hylännyt+kokonaan.+Itku+kurkussa+rukoilin+jotain+merkkiä+välittämisestä.+Pyysin+sateenkaarta+toivon+merkiksi.+Kun+kohotin+katseeni+ylös+kohden+keskustaa+näin+oudon+lipun+muotoisen+eli+suorakaiteen+muotoisen+sateenkaaren+taivaalla+kirkon+takana.+Sen+väriraidat+oli+aivan+vaakasuorassa+kuin+esim.+VENÄJÄN+lipussa+se+ei+ollut+kaari+ollenkaan.+Sellaista+ei+ole+kukaan+ehkä+koskaan+ennen+nähnyt.+Olen+itse+hetero,+enkä+tiedä+merkin+tarkoitusta.+Mutta+luulen+että+kirkko+on+oikealla+tiellä+kuten+aina+.+Jumala+itse+teki+taivaalle+kirkon+taakse+sateenkaarilipun.+Mutta+tää+oli+henkilökohtainen+merkki,+ja+kukin+saa+olla+omassa+kannassaan.+Niin+on+varmasti+parempi.+Luin+myös+eilen+Jubilees+teosta+ja+sen+Eräs+kohta+sanoi+tulkittuna+ehkä+vähän+kierosti:+Kaanaa+olkoon+seemin+palvelija,+ja+hänen+palvelija.....Luultavasti+tuo+hän+sana+viittasi+seemiin+Mutta+sen+saattoi+tulkita+viittaavan+myös+Jumalaan.Tuo+Kaanaa+oli+tarkoitettu+siis+myös+Jumalan+palvelijaksi+ja+sen+tähden+Jumalan+perintöosaa,+Israelia+Jumala+sanassa+kutsuu+Kaanaan+maaksi????+Sori,+jos+vähän+kaukaa+haettua+.....
On+toki+huomioon+otettava+myös+Intian+oppi+Kurusektran+taistelusta+ja+pahojen+voitosta.+Alkoi+400000+vuotta+kestävä+Kali+yoga.+Pahojen+hallitus.++Noin+3000+eKr.Luoja+tunnusti+ristille+kirottuna+menemällä+pahan+voiman.+Hän+menetti+oman+päänsä+koska+oli+sen+kautta+vannonut+juutalaisille+valan,+jota+ei+kyennyt+pitämään.+Hän+teki+sovinnon+Kristuksen+kautta+pahojen+ja+syntisten+kanssa+ja+niin+koko+maailma+on+todellisuudessakin+pahojen+vallassa.+Paha+hallitus,+Kali+yoga+kestää+hyvin+kauan.+Jumala+jätti+hyville+maailmassa+hyvin+vähän+tehdessään+sovinnon+pahojen+kanssa+ja+antauduttuaan+heille.+Kuitenkin+saamme+olla+tyytyväisiä+aina+kun+on+rauhan+hetki.+Mutta+kovin+usein+maailmassa+hyviä+vainotaan,+jos+he+vaativat+liikaa.+Luoja+kuoli+ristillä+jättäen+kirkon+symboliseksi+ruumiikseen+ja+sielunsa+pyhään+ehtooliseen.+Mutta+ennen+sitä+hän+sanoi:+MITÄ+TAHANSA+TE+PYYDÄTTE+SEN+TE+SAATTE.+Hän+mahdollisti+sen+että+maailmaan+tulee+pyydettyjä,+tehtyjä+jumalia.+Niin+onkin+jumaltarustot+suuria+monilla+uskonnoilla.Paha+on+vallassa+siis+vielä+kauan.