Vapaa kuvaus

Aloituksia

19

Kommenttia

238

  1. "Me+olemme+tehneet+liiton+kuoleman+kanssa+ja+tuonelan+kanssa+sopimuksen;tulkoon+vitsaus+kuin+tulva,+ei+se+meitä+saavuta,+sillä+me+olemme+tehneetvalheen+turvaksemme+ja+piiloutuneet+petokseen..."=+Jesaja+28:15
  2. Kansankirkko+on+muuttumassa+porttokirkoksi.+Eikö+vapaa-ajattelijoitakin+jo+kauhistuta+kirkon+meininki.Piispat+ja+papit+suosivat+homojen+vihkimistä.Porvoon+piispa+Bo-Göran+Åstrand+tukee+pride-jumalanpalveluksiakirkoissa!Naispiispa+emerita+Irja+Askola+palkitsi+alaikäisen+vuoden+homona+-Tuukka+Boelius!++Uskovaisten+pitäisi+alkaa+valmistautua+irtiottoon+luterilaisesta+kirkosta:Ilmestyskirja:18:4+Ja+minä+kuulin+toisen+äänen+taivaasta+sanovan:+"Lähtekää+siitä+ulos,+te+minun+kansani,+ettette+tulisi+hänen+synteihinsä+osallisiksi+ja+saisi+tekin+kärsiä+hänen+vitsauksistansa.KIRJELMÄ:+[email protected]Turun+uusi+piispa+Mari+Leppänen+asetettiin+virkaan+su+7.2.2021+Turuntuomitussa+kirkossa.Klikkaa,+lue+ja+kommentoi:https://www.facebook.com/juhani.starczewski/posts/10158120659963262-Turun+uusi+piispa+Mari+Leppänen:+Itse+henkilökohtaisesti+toivoisin,+ettäkirkossa+voitaisiin+vihkiä+kaikki+parit,+jotka+sitä+haluavat.+Ymmärrysihmisten+seksuaalisuudesta+on+muuttunut,+homous+ei+ole+sairaus+eikäsyntiä.-"Me+olemme+tehneet+liiton+kuoleman+kanssa+ja+tuonelan+kanssa+sopimuksen;tulkoon+vitsaus+kuin+tulva,+ei+se+meitä+saavuta,+sillä+me+olemme+tehneetvalheen+turvaksemme+ja+piiloutuneet+petokseen..."-Arkkipiispa+Tapio+Luoma:+Samaa+sukupuolta+olevien+vihkiminen+kirkossavain+ajan+kysymys!-Arkkipiispa+Kari+Mäkinen:+Homoseksuaalisuus+ei+ole+minkäänlainen+synti!-Espoon+hiippakunnan+piispa+Kaisamari+Hintikka+Samaa+sukupuolta+olevienkirkollisen+avioliittoon+vihkimiseen+Hintikka+suhtautuu+myönteisesti.Hän+toivoo+kirkolta+nopeaa+päätöstä+asiaan.-Piispa+Teemu+Laajasalo:+”Homoseksuaalisuus+ei+ole+synti,+sairaus+taihäpeä,+homojen+syrjiminen+on”+–+Sateenkaarivihkimisiä+toimittaneitapappeja+ei+tällä+hetkellä+rangaista+Helsingissä.Kirkko+ei+hyväksy+homoparien+avioliittoja,+mutta+esimerkiksi+Helsingissähomoliittoja+vihitään+siitä+huolimatta+–+”Homoseksuaalisuus+on+osaJumalan+lahjaa”-Porvoon+piispa+Bo-Göran+Åstrand+tukee+pride-jumalanpalveluksiakirkoissa!-Naispiispa+emerita+Irja+Askola+palkitsi+alaikäisen+vuoden+homona+-Tuukka+Boelius!-
  3. Rovasti+Jouko+Koistinen+kirjoittaa+nettisivullaan+Ilmestyskirjan+tapahtumista,+siitä,+kuinka+saatana+"yrittää+kaikessa+matkia+Jumalan+tekoja,+niin+myös+hänen+pyhää+kolminaisuuttaan."Koistinen+mainitsee+tekstin+lopussa,+että:"Eräänä+päivänä+he+(ateistit)+huomaavat+olevansa+kontallaan+pedon+kuvan+edessä+ja+palvovan+itse+saatanaa,+jota+he+luulevat+jumalaksi!"PAHAN+KOLMINAISUUSIlmestyskirjasta+voimme+löytää+eräänlaisen+pahan+kolminaisuuden:+lohikäärme,+peto+ja+väärä+profeetta+(+Ilm.+16:13;+20:10+).+Saatanahan+yrittää+kaikessa+matkia+Jumalan+tekoja,+niin+myös+hänen+pyhää+kolminaisuuttaan.+Lohikäärme+on+siis+saatana,+peto+on+lähinnä+se+liittovaltio,+joka+on+nouseva+ja+väärä+profeetta+on+Antikristus.Kuten+olen+edellisillä+sivuilla+jo+maininnut,+en+yhtään+ihmettelisi,+vaikka+saatana+menisi+Jumalan+tekoja+matkiessaan+niin+pitkälle,+että+Antikristus+olisi+puoliksi+ihmissiemenestä+ja+puoliksi+saatanasta.+Syntiinlankeemuskertomuksessahan+sanotaan+saatanalle+(käärmeelle):+”Minä+panen+vainon+sinun+siemenesi+ja+hänen+siemenensä+välille”+(1.Moos.+3:15,+huom.+vuoden+1933+käännös).+Eli+viittaako+”sinun+siemenesi”+siihen,+että+saatanan+lähettiläs+Antikristus+todella+on+puoliksi+lähtöisin+saatanasta+ja+puoliksi+ihmisestä.+Näinhän+Jeesus+Kristuskin+oli+lähtöisin+Jumalasta+ja+ihmisestä.Tähän+pahan+kolminaisuuteen+liittyy+selvästi+myös+palvontamenot.+Vaikuttaa+siltä,+että+saatanan+taktiikka+lopunaikana+ei+suinkaan+ole+uskotella+ihmiskunnalle,+ettei+ole+mitään+jumalaa.+Päinvastoin+saatana+haluaa+jopa+säilyttää+kaikki+palvontamenotkin,+mutta+palvontakohde+ei+ole+enää+Jumala,+vaan+saatana+itse!+Näin+se+saa+koko+ihmiskunnan+kumartamaan+ja+palvomaan+itseään+(Ilm.+13:4,+8,+14).+Kyseessä+on+siis+selvä+uskonnollinen+meno.+Lopulta+Antikristus+jopa+asettuu+Jumalan+temppeliin+ja+julistaa+olevansa+jumala+(2.Tess.+2:4).Olen+joskus+jopa+hieman+ironisesti+ajatellut+tämän+päivän+itseään+sivistyneinä+pitäviä+ateisteja,+jotka+jopa+ylemmyyttä+tuntien+julistavat,+etteivät+he+usko+Jumalaan,+eivätkä+tarvitse+mitään+uskontoa.+Eräänä+päivänä+he+huomaavat+olevansa+kontallaan+pedon+kuvan+edessä+ja+palvovan+itse+saatanaa,+jota+he+luulevat+jumalaksi!
  4. #On+selvää,+että+ateismi+lisääntyy+korkeasti+koulutettujen+ja+erityisesti+luonnontieteitä+opiskelleiden+joukossa,+mutta+onko+se+riittävää,+jotta+kaikki+maailman+ihmiset+saataisiin+luopumaan+teismistä+ateismiin?#-Ei+ole#Suurin+osa+maailman+ja+jopa+Suomen+ihmisistä+ei+ole+ylemmän+korkeakoulututkinnon+suorittaneita+eikä+edes+yliopisto-opiskelijoita.+Miten+siis+nämä+suuret+massat+saataisiin+hylkäämään+usko+jumaliin+ja+tekemään+järkevä+tieteelliseen+tutkimukseen+perustuva+päätös,+niin+että+heistä+tulisi+ateisteja?#-Ei+mitenkään#Millä+tavalla+voisimme+edistää+Suomesta+käsin+tapahtuvaa+ateismin+levittämistä+kehitysmaihin?#-Lähettäkää+lähetystyöntekijöitä Aasiaan+ja+Afrikkaan+kertomaan+ateismin+ilosanomaa.#Onko+yleensä+järkevää+yrittää+käännyttää+huonosti+koulussa+ja+opinnoissa+menestyneitä+vähäisen+älykkyyden+omaavia+ihmisiä+ateismiin,+koska+ateismin+todellinen+sisäistäminen+vaatii+korkeaa+älykkyyttä+ja+sivistystä+(koulutusta)?#-Ei+ole#Olisiko+sittenkin+parasta+jättää+Suomen+ja+kehitysmaiden+teistit+tekemään+vähäisen+älykkyyden+vaativia+hanttihommia+ja+tuotannollisia+töitä+(tehtaat,+kaivokset,+erilaiset+tuotantolaitokset)+sen+sijaan,+että+yritettäisiin+kouluttaa+heitä+väkisin+ja+saada+siten+tieteellisen+tiedon+kautta+omaksumaan+totuus+uskonnoista+ja+jumalien+olemattomuudesta?#-Jotkut+tekevät+niitä+hanttihommia+mielellään.+Minäkin+aion+tänään+hakata+halkoja.Se+minusta+mukavaa+hommaa+keväisessä+ilmassa.+Samalla+voi+kuunnella+radiota+tai+linnunlaulua.+Ja+pakkasilla+sitten+saa+nauttia+puulämmön+leppeästä+tuoksusta.#Onko+teistien+kouluttamisessa+ateisteiksi+se+vaara,+että+heistä+tulee+niin+älykkäitä,+että+enää+ei+riitä+työntekijöitä+ja+toimittajia+vähemmän+älykkäisiin+tehtäviin+eri+puolilla+maailmaa?#-Ei+ole,+mutta+toisaalta+vähemmän+älykkyyttä+vaativat+tehtävät+ovat+tärkeitä.Esim.+siivoojan+tehtävä+näin+COVID-19-aikaan+sairaaloissa+ym.+on+huipputärkeää.  ------Mutta+onko+älykköateistien tarpeellista+tuhlata+kallista+aikaansa+ja+pähkäillä+tälläisten maailmanparannuskysymysten äärellä;+maailma+menee+menojaan.Ja+jos+haluaa+pysyä+älykköateistina kuolemaansa+asti+niin+sittenhän+sen+ateistikuoleman koittaessa älykköateisti+näkee+oliko+Raamattu+ja+sen+Ilmestyskirja+oikeassa,+vai+ei+eikö+ollut. Varsin+simppeliä. Eikö?