Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tosi kristittyhän ei sitten hevilläkään anna toisen virheitä anteeksi...itsensä ja lahkolaistensa suhteen voi olla sitäkin armeliaampi sitten.
Kaikkea hyvää Jarille. Hienoa, että saa noin esiintyä taas.
25.10.2025 13:26
Tässä kävi jännä sattumus taannoin Halpahallissa kun mennessäni portti hälytti , enkä edes tajunnut, mikä oli homma .
No sitten kassalta lähtiessäni taas hälytys!
Kassarouva (onneksi!) kysyi minulta :" Onko Tokmannin vaatteita päällä?"
Ja totesin siihen myöntävästi, ja siinä asia valkeni itsellekin samassa; en ollutkaan Forcen farkuista leikannut sitä hälytin-liparetta pois, vaikka se aina neuvotaan siellä kassalla.
Olivat ekaa kertaa päällä.
24.10.2025 13:13
Omat vai faggay-kaverin?
23.10.2025 15:37
Kiitos infoista. Tuossa muuten taitaa olla halvinta glysiiniä:
https://www.bulk.com/eu/products/glycine/bpb-lgly-0000?o=MTc5LTI1
23.10.2025 15:34
Älä muuta sano, ystävä hyvä.... ja kaiken maksavaa Suomi-artistia jallitetaan BIG TIME!
22.10.2025 14:53
Moniko muistaa kirjailija-akateemikko Paavo Haavikon sarkastisen lausahduksen tv:ssä 90-luvun laman kynnyksellä:
" Meillä menee hyvin - ja onneton se joka siitä pahaa puhuu."
19.10.2025 11:27
Enpä olisi tuota Allan Tuppuraisen kappaletta enää taas muistanut - kiitos vinkistä!
https://www.youtube.com/watch?v=EG7TMnTX_TE&list=RDEG7TMnTX_TE&start_radio=1
15.10.2025 20:55
ISO käsi Sinulle tuosta hienosta kirjoituksestasi täältä E-Pohjanmaalta päin.
Toivottavasti pysyykin tuollaisena.
04.10.2025 12:56
Nappiin! Ennemmin miljardi jusseille kuin näille NATO-kouhoille TUOTTAMATTOMAAN toimintaan!
03.10.2025 14:40
On sanonta :- Pitkällä tähtäyksellä asiat muuttuvat paremmiksi.
Joku tosin huomautti siihen:- Pitkällä tähtäyksellä olemme kaikki kuolleita.
30.09.2025 11:55
Paha on tuosta mitään kiistää...itse olen kuvannut tätä "hidastetuksi Titaniciksi": vielä on hienoja tarjoiluja sisäpuolella ja viulujen soitto kuuluu...mutta vajoamista ei voi vaan pysäyttää, Suomenkin laivassa liian monta osastoa vuotaa. :(
20.08.2025 08:17
En muistanut, että sen alkuperäinen nimi oli Holocaust. (1978).
https://www.imdb.com/title/tt0077025/?ref_=nv_sr_srsg_3_tt_7_nm_1_in_0_q_poltto
16.08.2025 16:41
Niinpä. EU:lla ja eunukilla on se yhteinen piirre: kumpikin tietää, kuinka "homma" hoidetaan - mutta kun ei pysty...
Mutta voihan sitä kokoustella...
16.08.2025 13:59
Richard Nixon lupasi 1968 vaalikamppailussa lopettavansa Vietnamin sodan - onko jotain tuttua? - mutta valituksi tultuaan laajensikin sitä edelleen ja ulotti pommitukset Kambodzan puolelle tuhotakseen sissien huoltoväyliä sieltä.
26.07.2025 06:58
Nyt on tosiaan kreatiinista avautunut uutta näkökulmaa, eikä ihme, kun ajattelee aivojen suurta energiankulutusta ja kreatiini nimenomaan tukee ATP:n tuotantoa , eikä yksin lihaksissa. Suurempia annoksia suositellaan.
https://www.youtube.com/watch?v=Ho7_wrS6Lb8
24.07.2025 11:09
Eikös Ronald Reagan vitsaillut lääkäreille 1981 murhayrityksen jälkeen leikkauspöydällä ennen nukutusta:
"Toivottavasti olette kaikki republikaaneja?".
24.07.2025 10:30
Maaherra, kansanedustaja ja puoluesihteeri ym. Kaarlo Pitsinki (SDP) viisasteli 80-luvulla :
- Asiat hienosti , kun kohta viimeinenkin pääsee sahalle töihin...:)
16.07.2025 13:17
Mahtava "commentary"! Aplodit!
06.07.2025 12:53
HEH...messevästipä toteat, kuinka surkuhupaista tuo vastakohtien yhtäaikainen julistus on...mutta uppoaahan se moneen, kun on tarpeeksi onkaa putkessa...
Venäjän kurjistettu rupuarmeija siis vyöryy kohta länsi-Eurooppaan kuin Wehrmacht aikoinaan itään päin...elä hyvä immeinen eppäile!
06.07.2025 12:49
Jossakin elokuvassa buddhalainen mies lausui:
" Olemme kuolleita heti syntymästämme lähtien!"
Tuokin on omalla tavallaan totta.
04.07.2025 13:38
3 / 22