Vapaa kuvaus

Aloituksia

30

Kommenttia

426

  1. Tässä kävi jännä sattumus taannoin Halpahallissa kun mennessäni portti hälytti , enkä edes tajunnut, mikä oli homma .
    No sitten kassalta lähtiessäni taas hälytys!
    Kassarouva (onneksi!) kysyi minulta :" Onko Tokmannin vaatteita päällä?"
    Ja totesin siihen myöntävästi, ja siinä asia valkeni itsellekin samassa; en ollutkaan Forcen farkuista leikannut sitä hälytin-liparetta pois, vaikka se aina neuvotaan siellä kassalla.
    Olivat ekaa kertaa päällä.
  2. Omat vai faggay-kaverin?