Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kappas - se hallitusohjelman "Vahva ja välittävä Suomi"...
Oikeammin: "Vahvoja viinoja välittävä Suomi".
22.06.2026 09:05
Mielenkiintoista, että Bobrikovin sortokausi ja murha muistetaan paljon paremmin kuin toisen ja - ankaramman - sortokauden arkkitehti, kenraalikuvernööri Franz Seyn .
16.06.2026 13:14
Niinpä, siinä pohdinnan paikka näille Nato-nasseillekin, jotka hurraavat, kun saivat Suomesta lopulta tehtyä Venäjän iskukohteen.
Miten luottaa maahan, joka väärensi oman presidenttinsä salamurhan tutkimukset?
14.06.2026 11:14
Jospa tuon usein aliarvostetun, ei-aineellisen lahjan: 2 minuuttia etumatkaa.
09.06.2026 11:44
"Ilmajoella tehdään poikkeuksellista salmiakkia. Juttu jatkuu videon alla."
Hyvältä näytttää...ei ole tullut käytyä.
08.06.2026 19:30
Meillä mennään kuin isot edellä. Siis lähinnä kuin USA; aikoinaan sielläkin vielä väiteltiiin tavoista tasapainottaa liittovaltion budjetti.
Nykyään tuollainen tavoite ei tunnu edes huonolta huumorilta - niin valtavaksi alijäämäaukko ja velka on revähtänyt.
Dollareissa on hyvä velkaantua. Antaako mennä täälläkin , velka-jarrupalat taitavat pureutua jo lihalle kohta?
08.06.2026 11:58
Pitäisi tilata niitä vanhoja oranssin värisiä Hankkijan lippiksiä, joiden logossa 3 tähkää kuulemma tarkoittivat:
- tilattu v/
- toimitettu v/
- palautettu v/
06.06.2026 15:35
Aivan , joku mainitsi tyypin "Kainalontuulettaja-X " ;
Ukko näyttää vastaantulijasta X-kirjaimelta raajojen sojottaessa kuin Kraislerin logossa .
06.06.2026 12:59
Joo, aina sama juttu.
"Miksi Suomella menee huonosti?"
Something went wrong and an AI response wasn't generated. HÖH.
02.06.2026 15:30
Ja tulli kehtaa laittaa saman maagisen 3 €:n lisän temuilijoille, vaikka kulut on jo maksettu.
02.06.2026 15:10
Aikamoista naisen esineellistämistä; mitähän Italian PÄÄministeri Giorgia tuumaisi, kun häntä kuvataan persun päänupin muotoiseksi...vaikka samoja populistejahan tosin ovatkin.
28.05.2026 21:55
Ja karhuntaljaa ym. eristysvillaa mainostettiin, ettei rotat pesiydy seinien sisälle ja siksi sahajauhot pois.
No, eihän rotta romahtelevien sahiaisten keskelle pesää tee - mutta juuri niihin vuorivilloihin sai mukavan pehmoisen kolon asustaa!
Jotta kaikenmoista soopaa herroilta.
27.05.2026 13:56
Täsmälleen. Nimenomaan kiusantekoa. Yksi "15 minuutin julkisuus", josta Andy Warhol puhui....
27.05.2026 10:55
Oho...meirän Perus-Juhaa lyörähän ku vierasta sikaa. Ajoon justihin sen taloon ohi, kartanon seinäs luki isoon kirijaamin: "TURVE ON SUOMEN TURVA" yms.
22.05.2026 21:43
Eikö sitä vähän voisi asialliista pukeutumistakin harrastaa; Rähjäisen oloinen mies saunatakissa rintapieli paljaana kuin pultsari...
17.05.2026 11:34
Hupaisasti radiossakin seliteltiin, kuinka ne olivatkin vain vedonlyöntitoimistot, jotka hehkuttivat....ei me itte mitään....:P
17.05.2026 10:48
Ihan samoin. Jo vähän hermostutti, kun nousi alussa kolmannelle sijalle. Eipä tule ensi vuoden kalliita pippaloita, pääasia.
17.05.2026 10:07
Tuli mieleen kun yhteiskoulussa kemian opettaja korosti aineensa tärkeyttä: "Kaikissa ammateissa sitä tarvitaan."
Siihen eräs koskenkorvalainen poika letkautti:"Pultsari ei tarvitse!"
"No minä nyt oletan, että te tähtäätte vähän korkeammalle.", kuittasi opettaja.
16.05.2026 22:33
NATO-harharetken peruuttaminen tietäisi miljardiluokan säästöjä.
12.05.2026 13:31
Justihin!
Mutta koetapa saada tuo uppoamaan sellaisiin ihmisiin, jotka tosissaan onnellisina väittävät, että tähän ja tähän projektiin tmv. EU on antanut rahaa....huoh..
12.05.2026 13:27
1 / 22