Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ILMA-JOE
ILMA-JOE
ILMA-JOE
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
426
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joskus 80-luvulla Seinäjoen raviradalla useissa peräkkäisissä ajoissa olivat valjakot törmäilleet yhteen.
Eräs Aarne puhui kovaan ääneen katsomoalueeella:
" Nyt pitäisi maakuntalehtiin laittaa iso ilmoitus: "Tulkaa kaikki ihmiset seuraaviin Seinäjoen raveihin - siellä ajetaan tosi kova kolari!"
29.06.2025 21:18
No. Siinähän avautui vain "optio" jatko-operaatioille.
Aivan kuten 1. Persianlahden sota: Irak kyllä häädettiin Kuwaitista isä-Bushin toimesta, mutta Saddam jäi.
Sitten poika-Bush keksi idean "weapons of mass destruction" - ja vietiin loppuun tuo "unfinished business".
25.06.2025 10:37
Tunnettu näyttelijä James Woods lausui aikoinaan:
"Raaputa liberaalin pintaa, löydät alta fasistin."
24.06.2025 21:38
Mitä? Tomaattikin n. 2 euroa/kg. Puoli-ilmaisia.. vegaaniruoat tyypillisesti 10-15 €/kg..lihaa kalliimpia jne.
24.06.2025 10:36
Kyllä ainakin Luxemburgin ja Portugalin karaistuneet valiodivisioonat rynnistävät avuksemme , kun vähän vislaa...elä hyvä immeinen eppäile! :D
24.06.2025 10:33
Kyllä, ja siinä on se "minä-itse-tein" - viehätys. Ei olla uusavuttomia.
24.06.2025 10:30
Miksi noin nopeasti kyllästyit autoon, vikaa?
24.06.2025 10:29
Näin on , paljon ylihintaa sapuskasta.
24.06.2025 10:28
Minä juon maitoa pitkin päivää, siinä on paljon ravintoaineita. Vesi ällöttää.
24.06.2025 10:27
Täsmälleen noin! Eikä kenelläkään olisi edes ollut sotilaallista intressiä tälle "kulmalle", koska se on rauhallinen ja ongelmaton. Olisimme saaneet nauttia syrjäisyydestä.
Nyt olemme tosiaan uhrilammas ja kahlenukke isojen talutusnuorassa.
NATO-tolloilun todellinen hinta alkaa valjeta. Eikä paranna turvallisuutta.
23.06.2025 10:08
Nyt sitten joudutaan myöntämään, etteivät NL:n pommitukset 25.6 .1941 olleet myöskään sotatoimi?
23.06.2025 09:37
Ei kiinnosta merkkialkkarit pätkääkään. Ostin juuri kolmet boxerit 8 eurolla Tokmannista , puoleen hintaan. Sai oikein hyvän mielen.
18.06.2025 12:11
No nyt sitten meidänkin pitäjässä. Osanotto omaisille ja läheisille täältä Korvan suunnalta. R.I.P.
14.06.2025 14:39
TACO - Put(t)in ´ On the Ritz.....ja vielä sensuroimattomilla Blackfaceilla.
Mahtava zipale...1982. Se oli aikaa nuoruuden se.
https://vimeo.com/506161981
30.05.2025 23:47
Olikohan siinä Pattonin kuolonkolarissa jotain hämärää, kuten on epäilty. Pattonhan kannatti sodan jatkamista NL:oa vastaan, loogisesti.
17.05.2025 20:52
Pitäisikö Luukkasen antaa uusi armonlaukaus Kepulle? Se on taas herännyt ja kasvanutkin.. :O
17.05.2025 20:08
Meinaako Artsi antaa Riikalle oikein sellaisen ARMONLAUKAUKSEN?
17.05.2025 10:04
< Yhden ihmisen vuotuisella virtsamäärällä voitaisiin lannoittaa yli 60 000 tomaatin tainta.
Ei huono! https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ihmisen-virtsa-auttaa-kasveja-kasvamaan/1841324
30.04.2025 21:18
Kiitos prosenteista...mitähän lie euroissa.
01.04.2025 22:01
En oo kattonu mutta traileriista päätellen sitä iän ikuusta örvellystä, ei nappaa.
Härmä oli mahtava elokuva.
01.04.2025 21:58
4 / 22