Vapaa kuvaus

Aloituksia

12

Kommenttia

3

  1. Riikka Purra pahimman kilpailijan johtoon.

    Onko SDPn jäsenet tyytyväisiä valintaan, vai olisko pitänyt valita joku muu. Olisko ollut peräti parempi että Jussi olis
    12
    35
  2. Sanna kostaa miesten lapsille.

    Sanna Marin haluaa lopettaa lasten liikuntaharrastukset ja musiikkileikkikoulut. Ilmeisesti hän ei itse saanut harrasta
    1
    39
  3. Marin kärys veropetoksesta.

    Sanna Marin joutuu maksamaan takaisin, ateriaedun nimellä ostetut ostokset. Ei se riitä. Jos minä käryän kaupassa, kun y
    49
    52
  4. Sanna ei tiennyt.

    Sanna ei tiennyt että 850e/kk ateriaetu pitää ilmoittaa verotuksessa. 850e *12kk =10200e/vuosi Mistä Sanna olis tienny
    Puolueet
    28
    47
  5. Eipä ollu Sannasta pääministerin tehtävään.

    Kuka tahansa osaa huutaa, mulle kaikki heti nyt, mutta kaikista ei ole sopimaan asioita jotta sais edes jotain haluamaan
    32
    41
  6. Hyvin sössitty koronanhoito.

    Hallituksella on ollut yli vuosi aikaa toimia, koronan etenemisen estämiseksi. Mutta eivät kykene tekemään mitään. Onnek
    18
    27
  7. Marin kaivoi räpsyttimet naftaliinista.

    Sanna Marin on kaivanut vanhat marketin-kassan räpsyttimet käyttöön ja samalla meikannut oikein reilusti. https://www.
    16
    72
  8. Sanna ei vaadi Julia Navalnajan vapauttamista.

    Sanna Marin ei vaadi Julia Navalnajan välitöntä vapauttamista. Miksi Sanna hyväksyy Julian pidätyksen, vaikka käski vap
    2
    47
  9. Riittääkö Sanna Marinin anteeksipyyntö?

    Sanna Marin joutui pyytämään anteeksi vihapuheitaan, jonka seurauiksena Juha Sipilä joutui hyökkäyksen kohteeksi, keskel
    23
    50
  10. 82% kannattaa rokotuksia, Sanna Marin vastustaa.

    Suomalaisista 82% kannattaa koronarokotuksia, mutta meidän pääministeri vastustaa. Hän on onnistunut jarruttamaan rokotu
    1
    30
  11. Sanna Marin jalostaa kansaa.

    Sanna Marin(sd) pyrkii jalostamaan kansaa, vain nuoret ja terveet saa elää. 1. Kun korona alkoi leviämään, Sanna ohjeist
    1
    34
  12. Sanna Marin on, naistensarjassa, 100 vaikutusvaltaisimman joukossa

    Niin, naistensarjassa. Mutta jos julkaistaan 100 vaikutusvaltaisinta ihmistä maailmassa, niin joukossa ei ole yhtään nai
    6
    33