Onko SDPn jäsenet tyytyväisiä valintaan, vai olisko pitänyt valita joku muu. Olisko ollut peräti parempi että Jussi olis jatkanut?
Riikka Purra pahimman kilpailijan johtoon.
12
60
Vastaukset
- Anonyymi
Demuleille tulee kauhia ikävä Jussia, ketä te reppanat nyt maalitatte?
- Anonyymi
Mites persulit kun Jussia ei voi hehkuttaa ja pitää "tyttöä" ryhtyä palvomaan ja kehumaan?
Anonyymi kirjoitti:
Mites persulit kun Jussia ei voi hehkuttaa ja pitää "tyttöä" ryhtyä palvomaan ja kehumaan?
Purra ei ole mikään tyttönen, vaan ihan vakavasti otettava nainen.
- Anonyymi
Hihhulihallitus kirjoitti:
Purra ei ole mikään tyttönen, vaan ihan vakavasti otettava nainen.
Riikka on fiksu ja täysijärkinen Suomalaisten puolella oleva nainen, toisin kuin nämä hallituksen suvakkitätit, kaikki muut ensin ja sitten Suomi, jos jotain jää, näinhän tää valitettavasti menee.
"Paha setämieskortti" on nyt mennyttä eikä voida Scriptaankaan vedota.
Täytyy keksiä jotain uutta.- Anonyymi
💄💄💄 Huulipunapersut on nyt sitten totta 💄💄💄 🤣 😂 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
💄💄💄 Huulipunapersut on nyt sitten totta 💄💄💄 🤣 😂 😆
miestä ei tule tyhjännaurajasta, tulee sossu
- Anonyymi
Purra voitti - TORILLE!!
Nyt oikeasti kaikki naiset ja oletetut torille juhlimaan miesvihaa, feminismiä, vegaanisuutta, pakkoruotsia, eu:ta, natoa ja 32 sukupuolta!! - Anonyymi
Persuilla on nyt yksi ja oikea mahdollisuus.
Äänestävät seuraavissa ek vaaleissa demokratianpuolesta.
Sosialidemokraatti.
Aina luotettava, aina valmis. Totuuteen. - Anonyymi
Vertailu on nyt niin helppoa, että moni aiemmin persu kääntyy kyllä Marinin puoleen.
- Anonyymi
Marinin takana on vain feministi ja muut hihhulit. Heitä tuskin persujen joukoista löytyy.
Veikkaan seuraavassa gallupissa näkyvän SDPn romahdus ja Persujen nousu ehdottomaksi ykköseksi.
Itse olen puolueeton Keskustan kannattaja, edelleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Marinin takana on vain feministi ja muut hihhulit. Heitä tuskin persujen joukoista löytyy.
Veikkaan seuraavassa gallupissa näkyvän SDPn romahdus ja Persujen nousu ehdottomaksi ykköseksi.
Itse olen puolueeton Keskustan kannattaja, edelleen.Et ole mikään puolueeton, vaan persujen propagandan levittäjä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 908287
- 926415
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586264Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344871- 453321
- 503275
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573102- 442849
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492780