Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
177
Kommenttia
8992
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Riippuu miten pitkälle olette edenneet ja sopineet asioista. Jos tosiaan vain tapailette, niin tapailu on vain tapailua. Yritä miettiä miten ilmaiset mahdollisimman kauniisti, että tämä oli tässä.
Mutta sitten on asia erikseen, kannattaako vaihtaminen. Miksi tuo toinen nainen ei ollut aikaisemmin kiinnostunut sinusta? Oliko hän suhteessa toisen kanssa, vai kiinnostuiko hän sinusta vain koska tapailet toista? Jotkut naiset tykkäävät testata viehätysvoimaansa ja nauttivat vain kun saavat naruttaa miestä. Häviävät kuin pieru saharaan, kun on ensin saanut pilattua nykyisen suhteesi.
30.11.2025 00:54
Oikeissa olosuhteissa.
29.11.2025 19:44
Ärsyynnyn henkilöistä, jotka ovat liikaa kaltaisiani. En kestäisi toista minua.
29.11.2025 17:53
Tosin olen varsin perso naisen viehätysvoimalle ja jos osaa vetää oikeasta narusta...
29.11.2025 17:51
Uskon molemmin puoleiseen kunnioitukseen. Kumpikaan ei määrää, vaan asioista on täkreä keskustella ja löytää kumpiakin miellyttävä ratkaisu. Tai sitten toinen saa valita toisen kerran ja toinen sitten seuraavan kerran.
29.11.2025 17:50
Olet epäasiallinen ja epäystävällinen muita kohtaan, mutta saam aikaan vaadit asiallisuutta ja ystävällisyyttä itseäsi kohtaan. Ja humala ei ole tekosyy huonolle käyttäytymiselle. Ja jos on niin huono viinapää, ettei jälkikäteen muista mitä on mölissyt, sitten ei pitäisi sitä mökyööliä ottaa.
Älä käsitä väärin. Pidän sinusta kovasti, mutta tapanani on myös sanoa asiat suoraan.
29.11.2025 17:02
Idiootti. Kuinka voit olla noin julma toiselle?
29.11.2025 03:40
Ei millään pahalla, mutta sinä haukut aina kaikki jotka ovat vähääkään eri mieltä kanssasi. Vaadit ystävällisyyttä ja ymmärrystä muilta, mutta et yllä itse omiin standardeihisi joita sovellat muihin ihmisiin.
28.11.2025 22:11
Ihan tylsää, kun kukaan kirjoittajista ei ole enää vastaamassa. Tekisi uusia aloituksia.
26.11.2025 22:45
Esim. hunajan kohdalla säilyvyys ei koske itse tuotetta, vaan pakkausta. Jos se on pakattu muoviastiaan, alkaa muovi ajan myötä hapristua ja tuotteeseen tulee mikromuoveja.
26.11.2025 22:44
Kärsin. Minusta oli aina vaikeaa ja ahdistavaa istua hiljaa paikoillaan. Edelleen saman tyyppiset tilanteet tuntuvat vaikeilta. Esim. jos pitäisi luterilaiseen kirkkoon mennä, minusta se on kovin ahdistavaa.
26.11.2025 22:42
Emmekö ole jo liian vanhoja tähän? Ihan oikeasti. korvanikin kasvavat jo karvaa. Ei jaksa. Jossain vaiheessa ihmisen on jatkettava elämäänsä.
26.11.2025 00:59
Minä ensin kasaan aina faktat pöytään sekä puolesta että vastaan, plussat ja miinukset. Sitten mietin miltä miltä kumpikin vaihtoehto saa minut tuntemaan. Viimeisenä pyrin löytämään kultaisen keskitien niiden väliltä.
26.11.2025 00:40
Kiitos videosta. Olen idiootti, mutta niin Neil Tysonkin, joka sentään on astrofyysikko (Pitäähän minun jollakin tavalla selittää itselleni omaa tyhmyyttäni).
25.11.2025 02:45
Miljoonien piti sanomani.
25.11.2025 01:26
Et ota huomioon, että puhumme ajasta miljardien valovuosien mittakaavassa.
25.11.2025 01:24
Tässä lisää ahdistavia ajatuksia ajasta:
https://www.youtube.com/shorts/YnSb67Af-8s
25.11.2025 00:06
Minä olen muuttunut vuosien myötä ja niin on Nettikin. Ennen vanhaan kaikki kettuilivat toisilleen netissä ja se ikään kuin kuului etikettiin, eikä kukaan pahoittanut mieltään. Nykyään kuitenkin huomaan kulttuurin muuttuneen ja ihmisille tuntuu oikeasti tulevan paha mieli ilkeistä viesteistä. En halua pahoittaa kenenkään mieltä, joten pidän mölinät vatsassani.
Ja jos joskus erehdyn ruman kommentin kirjoittamaan, jostain syystä pahoitan oman mieleni, kun mietin että pahoittikohan toinen mielensä. Siksi kirjoittelen nykyään mieluummin mukavia.
Muutenkaan alkuperäinen palstahahmoni ei ollut oma oikea persoonani. Käytin palstaa samaan tapaan kuin jotkut roolipelaavat videopeleissä. Samaan tapaan kun videopelissä voi poistaa hahmonsa, minä poistin edellisen hahmoni ja aloin pelaamaan palstalla omana itsenäni.
Jos jotakin huvittaa minulle kettuilla, areena on vapaa. Mutta en saa siitä enää henkilökohtaisesti mitään, että lähtisin leikkiin mukaan.
24.11.2025 23:59
Voi ollaa. Jotenkin vain tunnen itseni kovin vanhaksi. Ikään kuin jokin olisi muuttunut ja minusta on nuoruus karissut.
24.11.2025 17:54
Ja tämä oli paras antisi tähän 6 vuotta vanhaan ketjuun :D
24.11.2025 15:22
18 / 450