Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
148
Kommenttia
7810
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jostain syystä ei tee yhtään tiukkaa pussata kukkaa, mutta ei suulle.
01.05.2025 21:01
Lisään vielä että tästä aiheesta tulee mieleen Pave Maijasen kappale "Lähtisitkö".
https://www.youtube.com/watch?v=4D0fBHLRzO0
01.05.2025 20:47
Olen autismin kirjolla. En tykkää mistään stimulaatiosta suulla. En syönyt edes lapsena tuttia. Suutelu on aina ollut minulle hankalaa. Mielellään en suutele suulle. Jos pussaan, pussaan mielummin johonkin muuhun kohtaan kuin suoraan suulle.
01.05.2025 00:38
Uskallatko netissä kertoa, että mikä sairautesi on? Onko se juuri tuo mainitsemasi diagnoosi?
Itelläni on diagnosoimaton suolistosairaus. Aina pitää olla vessan lähellä ja pitää varoa syömisiään. Mutta vuosien aikana olen löytänyt ruoka-aineet, joita välttelemällä vatsa pysyy jokseenkin kunnossa. Pitäisi varmaan yrittää hakeutua uudestaan tutkimuksiin, mutta TK lääkäri ei ollut innostunut asiaa selvittämään. Pahimmillaan olen paskonut verta.
30.04.2025 18:31
En jaksanut lukea tekstiseinää. Mutta entä jos päättäisit nyt katkaista syöksykierteesi? Sitä voi aloittaa pienestä. Ja yhteiskunta todennäköisesti tähän jotain apuja voisi tarjota.
29.04.2025 21:17
Kyllähän se seksi aina käy mielessä, mutta en siitä muiden kanssa juttele. Ne ajatukset voi pitää ihan itsellään. Kiusallista olisi kertoa ääneen yksityisiä ajatuksia.
29.04.2025 19:56
Kojusta ostettuna maistuvat rasvaisemmalta.
29.04.2025 15:57
Vaikea sanoa, kun ei ole kunnollista kasvokuvaa edestä ja meikkiäkin on ainakin kilo päällä.
28.04.2025 20:44
Kiitos. Nyt on kyllä sen tarvetta :)
28.04.2025 18:56
Kiitos :). Pitää yrittää rauhoittua, kun pää käy hirveitä ylikierroksia. Kun on ikään kuin lupa "romahtaa", niin väsymys iskee täysillä päälle.
28.04.2025 18:45
Itse asiassa minulla on pienet tissit, vaikka mahaa onkin. Mutta mitä vikaa siinä on, vaikka miehellä tissit olisikin? Ihmiset keskittyy ihan liikaa ulkonäköön. Lähinnä tulee mieleen, että projektoitko omia epävarmuuksia kehosi suhteen? Ole armollisempi itsellesi.
28.04.2025 18:00
Ai. Minusta tuntuu niin vanhalle, kun moni työkaveri on huomattavasti itseäni nuorempia. Tosin moni on huomattavasti vanhempi, mutta kyllä huomaan jo tippuneeni nuorisojuttujen ulkopuolelle, enkä ymmärrä mistä he puhuvat.
28.04.2025 17:16
Arvostan suuresti kaikkia, jotka jaksavat työskennellä lapsien kanssa. Ei ole helppoa hommaa henkisesti. Mutta pääset suoraan vaikuttamaan Suomen tulevaisuuteen, mikä on mahtava homma, että tulee taas uusi sukupolvi kunnon kansalaisia.
Minulla on aika vaihteleva taitoprofiili autisminkirjon vuoksi. Pitää aloittaa remppa ja puuhommat todella pienestä ja edetä rauhassa taitojen kasvaessa. Tosin metsätöitä olen tehnyt ja ne on aina menneet hyvin. Tosin onnistuin rikkomaan kerran moottorisahan...
28.04.2025 17:12
Ai että kun tykkäisin istua veneellä kalassa, mutta kun olen kuolettavan allerginen fisuille. Aikanaan ukkivainaani kanssa istuimme veneessä kalassa. Ukki joi olutta ja minä kalastin. Sitten ukki aina nappasi kalat koukusta, ettei minun tarvinnut koskea niihin. Niistä tuli kalasoppaa. Tunsin itseni hyödylliseksi.
Minä olen ollut aikoinaan pitkiä kausia työttömänä mielenterveysongelmien vuoksi. Aikansa jaksoin olla vailla velvollisuuksia, mutta sitten se alkoi tökkimään, joten lähdin tekemään vapaaehtoistyötä omien voimieni mukaan. Auttelin esim. kirkolla jne. Toi sellaista merkityksellisyyden tunnetta elämään.
28.04.2025 17:07
Olen ollut tietoinnen, että sinulla on terveyshommia, mutta oletko tutkituttanut että mikä tuon aiheuttaa (siis että motoriikka kärsinyt ja puutuu)?
28.04.2025 17:03
Viimeksi kun käytin sirkkeliä, meinasin sahata käden ranteen kohdalta poikki. Sitten tunsin ilmavirran ja tajusin ettei terää näe kun se pyörii niin sopeasti. Minun siskon mies on sellainen remonttireiska harrastusmielessä. Pitäisi mennä sen oppiin.
28.04.2025 17:00
Joo, tuttu tunne. Päivän juoksee herkästi läpi. Kaikki on tullut tehtyä, mutta ei tahdo muistaa yhtään mitä päivän aikana on tehnyt, kun on vaan juossut kuin hullu. Pitäisi opetella säästämään itseään enemmän. Kukaan ei kiitä vaikka sielunsa möisi työlle. Päinvastoin olen huomannut, että työkaverit ovat alkaneet esittämään"vaatimuksia", kun tietävät että minä hommat hoidan. Nyt olen alkanut kieltäytymään ja sanomaan että tee itse. Ajattelin että kaikki puhaltaa yhteen hiileen ja auttaa kaikkia. Mutta nyt olen huomannut, että minä vain annan ja annan enkä saa mitään vastineeksi.
28.04.2025 16:58
Jotenkin enemmän mietin, että tuomitseeko oman ikäiset ja sitä vanhemmat.
28.04.2025 16:54
Kaipaisin juuri tuollaisia vanhan ajan tyylisiä bändipaitoja, mutta 2010-luvun bändeillä. Mitä olen katsellut eri vaihtoehtoja, niin aika vaikea yhdistelmä löytää vaatetusta.
Mukava kuulla, että vielä aikuiseen ikään ehtineet ihmiset ovat uskollisia omalle henkilölkohtaiselle tyylilleen.
28.04.2025 16:53
Olen aina pitänyt raskaasta musiikista kaikissa sen muodoissa. Mutta metallityylistä pukeutumista en ole vielä koskaan kokeillut. Ehkä osin sen takia, että se oli muotia omassa nuoruudessani, enkä halunnut olla niin kuin kaikki muut.
Mutta tuo aurinko pointti on. En muistanutkaan kuinka kuuma joskus nuorena tuli mustalla paidalla. Toisaalta toinen käsivarteni on täynnä mustaa väriä tatuoinnista ja sitä tahtoo kesällä kuumottaa.
28.04.2025 16:49
2 / 391