Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9517
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamatussa on 613 mizvaa, jotka Jumala antoi Israelilisille erämaassa, ja jokaisella on oma nimi, niitä ei ole ehkäisy urheilu.
Älä men peleihin, jos olosi on noin paha.
03.04.2025 19:55
Se seisoo alkutekisää, tsekkaa siletä.
Minähän juuri mainitsin teille, että se tarkoittaa Raamatussa isoa kalliota, tai sitten vuorta, joten synönyyminä sauva ei sitä ole.
Kirja ei vertaa juuri asiaa tekohurkauteen, paisti -50 luvulla lestadiolaiset lahkoinaan.
Mystiikkaa peruskalliossa ei ole.
03.04.2025 19:52
Mikä monoliitista tekee Jeesusken toisen tulemisen merkin?
Monoliittihan voi olla vaikka vuori?
Tutki, ennekuin kirjoittelet joutavia.
03.04.2025 09:02
Missä Raamatussa on Kymmenen käskyä?
Näytä se kohta?
03.04.2025 07:55
Miten Jumalan kieltäminen, tai hyväksyminen Raamatun mukaan Kristityn tekee?
Perustele näkemystäsi.
03.04.2025 07:52
Olet juuri asian ymmärryksen keksipisteessä.
Jeesus on ainut, jonka kautta synnits aadaan anteeksi, mikään muu taho siihen ei pysty.
Jumala huolehtii vain omasta kansastaan, ei lahkoista millään tavalla.
31.03.2025 10:59
Pakanallisuutta.
Jumalakin on ainaoastaan Israelin Jumala.
Muuhun Häntä ei ole osoitettu; Matt. 22:32 'Minä olen Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala'? Ei hän ole kuolleiden Jumala, vaan elävien."
Pakanat pääsevät yhteyteen aikoinaan vain Jeesuskenkauutta.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
31.03.2025 07:46
Mitä rippialsisuutta nyt perätään, missä se esiinyy Raamatussa?
30.03.2025 20:44
Kuka juutalainen se oli, joka naulisti Jeesuksen ristille?
Kannattaa tarkistaa, he olivat Roomalaisia, ei Jumalan kansaa.
30.03.2025 08:06
Kiritittyjen ( ei vellujen) Herra on Jeesus, ei Jumala.
Jo siinä RY;n juttu menee metsään.
Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Jumala on Israelin Jumala.
1 Kun 18;
1 Kun 36 Ruokauhrin aikaan profeetta Elia astui kansan eteen ja sanoi: "Herra, Abrahamin, Iisakin ja Israelin Jumala! Tulkoon tänä päivänä tiettäväksi, että sinä olet Jumala Israelissa ja että minä olen palvelijasi ja olen tehnyt kaiken tämän sinun käskystäsi.
37 Vastaa minulle, Herra, vastaa minulle, jotta tämä kansa oppisi, että sinä, Herra, olet Jumala! Vastaa ja käännä heidän sydämensä taas puoleesi!"
Vahvistus Mark 18;
30.03.2025 08:04
Jumalahan ei koskaan tervehtinyt kun muutamaa ihmistä ja kaikki olivat Israelilisia.
Jeesuskella on kaikki valta, Taivaassa ja maan päällä, Hän on ainut kaikkivaltias pelastaja.
Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Miksi siis kumaretlee Jumalaa, johon teillä ei ole edes mahdollisuutta; Jeesus itse sanookin haihallelioille; Joh. 14:6
Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Pitää ensi seurata Poikaa, ennekuin löytää Isän.
29.03.2025 19:30
Mistä löydät ehkäisyn synnin, se on lahkojen juttuja.
29.03.2025 11:49
Mainitse missä se on Raamatussa. Olet väärässä, tämä väliaika on meille todistuksien aikaa.
29.03.2025 11:48
Missä Raamatussa ehkäisy on kielletty? Mainitse se ja nythän maa on jo muutaman miljardin ihmisen ykansoitettu.
Jumala / Jeesus loin ihmiselle viisauden, sen käyttäminen onm kristitylle luvallista.
Taas eis euroista Raamattu sano sanaakaan, mutta kokouksista ja henkilökohtaisista uskoista kyllä on monta kohtaa.
Uskovan erottaa tapa uskovasta siinä, että uskovain tunnustaa se, että sukoo Jeesusken kaikkivaltiaaksi, mutta pelkkä uskova uskoo pääsääntöiseti vain Lahkoonsa.
Missä Uusi Testamentti painottaa Jumalan armoa, sen täyttää yksin Kaikkivaltias Jeesus.
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
29.03.2025 11:47
1. Missä Raamatussa mainitaan "parannuksen armo"?
2 Kukaan ei pelastu ilman upotuskastetta, ja siihen liittyvää jatkoa, joka on Ilm.
7:10 ja he huusivat suurella äänellä sanoen: "Pelastus tulee meidän Jumalaltamme, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalta".
Karistan tehtävä pelastaa kaikki upotuskastetut, koska He ovat jo eläessään liitetty Kristukseen, ei Jeesus omiaan jätä pelastamatta.
Jumala taas pelastaa vain omans kansansa, se on Hänen roolinsa.
18.03.2025 17:32
Kiitos tuestanne.
Evankeliumiaminä tuon, en turmaa.
Pinna.
18.03.2025 17:14
Totta, Amen.
Lkutekstissä; Ja että hänen nimessään on julistettava kääntymystä syntisten vapauttamiseksi kaikissa kansakunnissa, ja alku on oleva Jerusalemissa.
12.12.2024 18:26
Missä niin sanotaan; Antoiko?
Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".
Ei Hän anatánut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."
12.12.2024 18:21
Älä valehtele: Mark. 2:5Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinunSINUN SYNTISI ANNETAAN ANTEEKSI.
Ei ANNETUT?
12.12.2024 18:20
Antoiko?
Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".
Ei Hän anatnut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."
12.12.2024 15:06
14 / 476