Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9521
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Totta, Amen.
Lkutekstissä; Ja että hänen nimessään on julistettava kääntymystä syntisten vapauttamiseksi kaikissa kansakunnissa, ja alku on oleva Jerusalemissa.
12.12.2024 18:26
Missä niin sanotaan; Antoiko?
Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".
Ei Hän anatánut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."
12.12.2024 18:21
Älä valehtele: Mark. 2:5Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinunSINUN SYNTISI ANNETAAN ANTEEKSI.
Ei ANNETUT?
12.12.2024 18:20
Antoiko?
Mark. 2:5 Kun Jeesus näki heidän uskonsa, sanoi hän halvatulle: "Poikani, sinun syntisi annetaan anteeksi".
Ei Hän anatnut, mutta sanoi, että; "sinun syntisi ANNETAAN anteeksi"."
12.12.2024 15:06
Mitä tällä ajat takaa?
12.12.2024 15:02
Missä kohti Paavali tapasi Jeesuksen eläessään?????
12.12.2024 14:58
Mith`Minuthan on kastettu ja synnit pesty pois.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Mikä synti on mielestäsi jäänyt Jeesukselta huomioimatta siinä?
Laita ne esiin, niin pyydän heti ne Herraltani anteeksi?
12.12.2024 14:57
Ei Lestoilla ole Kristusta, Häneen tulee yhtyes vasta parannuksen jälkeisessä Kasteessa, hehän tervehtivätkin Jumalan Terveellä, jota taas on heillä mahdoton olla, sillä Jeesus itse sanoo; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Ja kun ei tunne Jeesusta ja on ilman kastetta ja yrittää murtauta Jumalan Valtakuntaan, eikä Jeesusken seuraajaksi, siihen Hän vastaa vielä tiukemmin.
Gal. 5:1 Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.
Ja Gal. 5:13Teidät on kutsuttu vapauteen, veljet. Mutta älkää tämän vapauden varjolla päästäkö itsekästä luontoanne valloilleen, vaan rakastakaa ja palvelkaa toisianne.
Jeesus nieää Heidät varkaisksis ekä rosvoiksi, josta Joh. 10:1 "Totisesti, totisesti: se, joka ei mene lammastarhaan portista vaan kiipeää sinne muualta, on varas ja rosvo.
Ilman Jeesuksen sisäistä tuntemusta, ihminen on kun kuiva Kedon ruoho, joka poltetaan aikanaan.
Kiitos, pitkästä aikaa hyvä kannanotto.
12.12.2024 14:53
Vastuksesi menee aina kauemmas, joten seuraa seun mukaan itse ohejttasi, palataan sitten asiaan.
Harmi vaan, että Jumala luonut Sinull paljonkaan viisatta, jos loi, olet jonkin muun asialla, joista saatana tulee vääjämättä asiassasi mieleen.
12.12.2024 14:43
Väärä vastaus, vei eikö järkesi riitä muuhun, Ivallisuuden keksit sinä tässä asiassa.
12.12.2024 14:10
Lakihnan on joakisen päällä, ellei ota Upotuskastetta, se on ainut pelastus Uskovaisena Jeesukseen.
Kero muutama seikka, missä Raamattu on värenney ja mistä, ellet pysty sitä tekemään, ole hijaa sitä asista.
Tunnen Jeesusken, sillä minut on kasteessa Häneen liitetty, mikä sinun janasi? Ripottelussa pannaan vain vauvalle Veromerkkinä Lut Kirkkoon.
12.12.2024 14:09
Miten tuo sepustus liittyy asiaan?
Toisaalta, älä väärennä Raamattua, tuo on jo Jumalan pilkkaa.
Room 2:12 Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.
"Ilman lakia" ei ole kukaan syntynyt, paina se mieleesi.
Hukkuminen on aina Lain tehtävä, joten pisäsikö sinun alkaa käyttä Raamattua, eikä muistella puhvelien juttuja.
12.12.2024 12:22
Onko teksti muistissasi, kun et pane Raamatun ajetta näkyviin?
Keefashan on toiselta nimeltään Pietari, joten laita näkyviin jae, jossa Hän jakoi jollekin synnit anteeksi.
Voin luvata, ettei sitä UT;sta löydy.
12.12.2024 12:16
Johanneksen kaste oli kaste oli ainoastaan parannusken kaste Vanhasta Testamentista, ja siihen kuuluu vain Uskon tunnustaminen Jeesuskeen, eikä se sisällä Pyhän hengen täyetyttä.
12.12.2024 12:13
Koska koen että olet seukulaari, niin kerro, kuka antoi yhdekään synnin toiselle anteeksi, kai se on tallennetu Testamenttiin?
12.12.2024 12:09
Turhan aikaisnn kysmyksiin en vastaa.
Jos tinkaat vastusta, antoiko Pietari jollekin synnit anteeksi, vastuaus on selvä. - Kukaan ei Raamatussa anna toiselle ihmiselle syntejä anteeksi, se on vain pakanallinen kriitti, jota juuri SRK . käyttää omiin rikoksiinsa.
En minä sinua kaipaa, parempi kun pysyt kastissasi.
12.12.2024 07:49
Mitään aynnin anteeksi anto lupaa ei Uusi Testamentti Ihmsien osalta tunne, se on pakanallista soopaa.
Missä ilmenee myös se, että Opetuslapset kastettii toistamiseen?
Pyhä Henkihän tulee ihmiseen Jeesusken mukaan Vasta upottamalla, joten sitä tuskin on kirjoittajalaan ilman Kastta, kaikki perustuu olettamuksiin.
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen
Vauva viruttelua ei myöskään ole missään kohti Raamattua huomioitu.
12.12.2024 07:45
Sohia Jumalan seurakuntaa, se on juuri niitä teidän pakanllisuuden ilmentymiä, ja näytätkö missä on Jmalan seurakunta?
Jumalalla on vain yksivaltio ja se on Israel.
Uudestisyntyneillä kristityillä on Jeesusken seurakunta, joka Kastaa Hänen omiaan pyhyyteen.
Teiltähän uupuu mm. Kaste, joka on Kristinuskon peruskysymyksiä, 1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus
Eikä se ole mikään kahvikuppi valutus, jota Raamattu ei edes tunne.
Raamattu vierastaa todella Isienne perinnesääntöjä.
Mar 4;11 Hän sanoi heille: "Teille on uskottu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta nuo ulkopuoliset kuulevat kaiken vain vertauksina,
Ulkopuoliset todella on, kuten te, IOsien perinnesääntöjen noudattajat, että näin kuuleman mukaan pystään kartalla, mutta tuo Markuksen kirjoitus on opetuslpaille, että voivat nähdä Jumalan Valatakunnan. Uuden Jerusalemin.
Perinnesäännöillä oleville Jeesus tämän painon esitti, jotka eivät tule näkemään Jumalan Valatkuntaa. Myös teiltä uupuu Uudestisyntymän tulos. Joh 3;3 Jeesus vastasi hänelle: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny uudesti, ylhäältä, hän ei pääse näkemään Jumalan valtakuntaa
Sinä mainitset Uskon merkityksen, mutta et objektia, Jumalaan usko ei tuo pelastutsa, se on ainaostaan Israelille.
11.12.2024 20:30
Olen opiskellut Teologiaan 7,5 vuotta, ja tiedän asian, mutta miks heittelet avoimian lauseita, jotka eivät takenna kokonaiuutta ja näin voi kysymä, onko tämä SRK;N linja, kun puhveleilla harvalla on yhtään tutkintoa.
11.12.2024 20:02
Jokainen meistä pystyy kopoimaan, mutta pastan säännöissä sanotaan, että pelkkä kopiointi ei ole sallittua, joten laitatko näkyviin sen, mitä siinä on sanoma.
11.12.2024 15:33
15 / 477