Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
59
Kommenttia
7558
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Onkohan näin,
Jeesuksen veli Johannes pitää uskoa ilman tekoja pelleilynä:
Jaak. 2:18 Ehkä joku nyt sanoo: "Sinulla on usko, minulla teot." Näytä sinä minulle uskosi ilman tekoja, minä kyllä näytän sinulle uskon teoillani.
Jaak. 2:20 Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?
Jaak. 2:26 Niin kuin ruumis ilman henkeä on kuollut, niin on uskokin kuollut ilman tekoja.
Oletko muistanut tehdä näitä tekoja; Joh. 9:4 Nyt, kun vielä on päivä, meidän on tehtävä niitä tekoja, joita lähettäjäni meiltä odottaa. Tulee yö, eikä silloin kukaan kykene tekemään työtä.
24.10.2023 08:27
En aja mitään takaa, mutta keskusteluun voidaan ottaa näkemys kanaisuudesta, vaikka lainaus Porttokirkon uskontunnustuksesta, joka on levinnyt eräänä versiona maahammekin.
Yhtä heissä on ja Jeesuksen sanoma omalla äidinkieliään aikoinaan oli;
Joh. 10:30 Minä ja Isä olemme yksi."
-92 Käännöksissä se on "yhtä".
24.10.2023 08:19
Miten Sodoma liittyy helvettiin, sitähän ei vielä ole tuotu esiin?
23.10.2023 08:05
Luonnollisesti, Hänhän oli opetuslapsi.
23.10.2023 08:03
Ei saa. Vaatii aineita, joita se ei pysty ostamaan, ja tietotaito on paimentolaistasolla.
22.10.2023 17:04
Olet tosi pelle, missä faktat?
Maat- 23 jolla on ydinase ovat seuraavat; Yhdysvalloilla, Venäjällä, Britannialla, Ranskalla, Kiinalla, Intialla, Pakistanilla, Pohjois-Korealla ja Israelilla.
Venäjällä ne osin ovat ruostuneet jopa siiloihinsa, jotka mahdollisesti laukeavat ammuttaessa.
Nämä maat eivät laukaise ydinlautauksiaan Israeliin, joskin P- korea on epävarma, mutta myös epävarma Venäjä kohti.
Arvioi itse, mitä maat noista ovat luvanneet ampua omia ohjuksiaan ampujan maihin, jos kohteena on Israel.
Etkö tajua, että sinua pidetään jo pellenä.
22.10.2023 13:39
Lukee, mutta sinä et siletä löydä mitään asiaan liittyvää.
22.10.2023 08:51
Mutta Pyhitetty on, pelastus tulee silloin kun Jumala tuo Valtakuntansa Jerusalemiin.
22.10.2023 08:50
Se ei kerro uskota, vaan uskonnollisesta, kuten VL;t. Se ei pelasta
21.10.2023 19:31
Kai jotain faktaa????????
21.10.2023 19:27
Yksikään lapsi ei ole Lain alla, ennen Bar ikää, jolloin erottaa oikeasta väärän. Sen jälkeen pitää etsiä Jeesus, koska joko Laki tai Hän määrittelee Hänen pelastuksensa.
21.10.2023 19:27
Mitä syntejä ne "ripottelemanne" puolivuotiaat ovat tehneet?
Yhtään lasta ei ole kastettu Raamatussa ja kaste on aina upotus, bantizoo.
21.10.2023 18:40
Jeesus ei odottele miljoonia vuosia, Hän hakee omansa aika piankin.
Ei terveet usko, 270 miinusaste murentaa jo raudankin?
21.10.2023 18:37
Niin tarvitsee, eikä ne ole sakramentteja, vaan pelastukseen vaadittavia asioita.
Miksi minä sinne menisin pakanoita kuulemaan, koska yhtään Pyhää eikä pelastuvaan ole joukossa.
Teiltä uupuu myös Henki; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Milloin olet tehnyt sen parannuksen, ja mistä käännytitkö ja käännyitkö Jeesukseen?
Ellei, niin elät vieläkin synnin seassa.
1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Eli miksi tulisin, sano syyt, minuthan on jo pelastettu.
Room. 10:10 Sydämen usko tuo vanhurskauden, suun tunnustus pelastuksen.
21.10.2023 18:34
Ei varmaankaan, olivat jo paleltuneet yli -270 asteen pakkasessa.
21.10.2023 14:57
Pakanallista saasta, Jeesushan itsekin käski ottaa kasteen kasteen; Markus 16;14 Viimein Jeesus ilmestyi myös yhdelletoista opetuslapselleen heidän ollessaan aterialla. Hän moitti heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet kuolleista nousseena.
15 Hän sanoi heille: "Menkää kaikkialle maailmaan ja julistakaa evankeliumi kaikille luoduille.
16 Joka sen uskoo ja saa kasteen, on pelastuva. Joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
Tuon vuoksi Vellut eivät pelastu, joten vähättele vain raamatun totuutta,
21.10.2023 14:49
Kuka sen Matteuksen evankeliumin sitten kirjoitti?
Matt 27;Matt. 27:5 Silloin Juudas paiskasi rahat temppeliin, meni pois ja hirttäytyi.
Laitako kohdan näkyviin, missä Juudas halkesi kahtia.
21.10.2023 14:44
Oliko?
Pane Kohdat näkyviin tueksesi?
21.10.2023 14:35
Eikö; Matt 28, Hänen viimeiset ohjeensa;
18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Siinä on Kristuksen merkitys.
21.10.2023 11:29
Onko Siirak edes Raamatussa?
Ei ole, olet itse paska, sama koskee johanneksenbevankeliumi?
Olet pelle.
21.10.2023 08:37
15 / 378