Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9795
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä osa siitä uupuu Sinun uskostasi?
21.12.2025 08:10
Kannattaa katsoa Raamatusta mitä Jeesus siitä on miletä ja Hän sanoo ethtoollisestaan näin; 1. Kor. 11:24 kiitti Jumalaa, mursi leivän ja sanoi: "Tämä on minun ruumiini, joka annetaan teidän puolestanne. Tehkää tämä minun muistokseni."
21.12.2025 08:09
En usko, Hänhän on kuollut ihminen.
21.12.2025 08:01
Missä se santaan Raamatussa?
Mm. Hesekiel kirjoittaa siitäHesekiel 16:11–13. ”Minä somistin sinut koristeilla – –, ja sinusta tuli hyvin, hyvin kaunis.”
Sananlaskut 25:1, 12;11 Kultaomenoita hopeamaljoissa ovat oikeaan aikaan lausutut sanat.
12 Kultarengas, koru puhtainta kultaa on viisaan neuvo auliille kuuntelijalle.
13 Kuin jääkylmä juoma elopellolla on luotettava lähetti herralleen: hän palauttaa tämän hervonneet voimat.
Niistä saat lisää epäuskoosi elävää uskoa.
Aälä usko mihinkään Lahkon opetuksiin.
18.12.2025 13:27
Jumalalla on vainnyksim lapsi, Poika jonka nimi on Jeesus.
08.12.2025 08:40
Kuka kaunistaa, kuka ei, mutta tärketä on suun tunnustus siitä, että Jeesus on Luvattu Messias.
Lestadiolainen ei sitä koskaan oma- aloitteisesti tunnusta, Hän ketoo vai olevansa "uskossa" ja jos kysyy mihin? Niin vastus on; - Tule seuroihin, niin asia selviää.
Todellisuudessa Heidän uskonsa on Usko SRK;hon, joka ei pelsta, Heiltä on usein vaikea saada tunnustusta, - Jeesus on Herrani.
05.12.2025 08:48
Tottakai olet, jos kuulut samaan Jengiin?
05.12.2025 08:43
Niinkö?
Mutta mitä Raamattu mielestäsi opetti?
05.12.2025 08:39
Jeesus on ainut syntien sovittaja, ei niitä missään Lahkoissa sovitella.
04.12.2025 18:43
Miten sen löydät käsitteenä Raamatusta?
Usko on aina persoonakohtainen eikä sitä voi saada sormilla napasutettuna, vaan on mentävä polvirukouseen, Jeesuksen eteen ja tehtävä parannus epäsukosta, sekä lahkolaisuudesta.
Silloin kun Pyhä Henki oli mukana, niin muistan sen poikasena, kun seuroissa puhuttiin kielillä, jota ei nykyään enään näe, porukka on vailla Pyhää Henkeä.
04.12.2025 18:41
Miten tämä sopii sitten elävään elämään, sillä Uskovissa, mm. Helluntaialaisissa on niin syvä Pyhän Hengen täyttymys, että He profetoivat sekä parantavat mm. kätten päälle panemisella.
Sitä ei esiinny Lestadiolsiidessa nyt, mutta vielä - 50 luvulla Seuroissa (kokouksissa) ihmiset tulivat Hengessa hurmokseen, ja smalla saivat tauteja lähtemään pois?
Saatana pani kuitenkin "hoitomiehet asialle" ja Henki lähti pois, eikä tule ennen Parannusta takaisin, sata varmasti nyt seurakunta on maallistunut, ja pelkän ihmis- käsityksen varassa.
Tämä tie on vaarallinen tie.
04.12.2025 18:38
Pelastava Usko on aina henkilökohtainen, jengien uskoilla ei kukaan perustu, eikä saa rauhaa, jote "Vain me on osa ihmisuksoa".
Kyseinen Lahko painottaa vielä käsitettä, että he menevät Taivaaseen?
Täysin absuri ajatus, kuolleet haudataan maahan, ja sillä siisti, ja Jeesus vahvistaa säännön, joten pakanallista puhetta ja opetusta.
Jeesus itse vastaa siihen; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika
Näin kaukana on Vellujen käsitys pelastumisesta, ja lisäksi Heillä ei ole edes Upotuskastetta, joka mahdollistaa asian toisella tavalla; 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
04.12.2025 18:25
Kukan ne synnit anteeksi antoi, jotka olivat ns. Armon meressä?
04.12.2025 13:03
Mielestäkö lestadiolainen ihminen on niin fiksu, että Hänen määrämäsä synnin anteeksi anto, eikä joudu niitä tuomistemaan, Haloo, jotain järkeä väärentelyysi sekä luuloihisi Lahkon voimasta.
03.12.2025 12:34
Missä kohti Kirjaa se on kirjoitettu?
03.12.2025 12:28
Pitkälle olet Raamatun tutkimuksessa päässyt, näin ennen Jeesusta.
01.12.2025 19:58
Kuitenki Kakki Valta on Jeesuksella, Jumalan antamana.
Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Vahviatua Dan 7;14 ja hänelle annettiin valta, kunnia ja kuninkuus, kaikkien kansojen, kansakuntien ja kielten tuli palvella häntä. Hänen valtansa on ikuinen valta, joka ei katoa, eikä hänen kuninkuutensa koskaan häviä.
Kenelläkään muulla ei Valtaa ole. Kun Messias Jeesuksella.
01.12.2025 19:57
Kerro ensin, mikä on mielestäsi epistola?
01.12.2025 19:53
Missä siellä Risti oli pystyssä, tunnen paikan.
Voiti myös kertoa, kuka sen avasi siellä.
29.11.2025 15:19
Hieman Sinulla on käsite Jumalasta pahasti jehovan todostien tasolla.
Jumala ei ole puhunut yhdellekään pakanalle (johon VL;t kuulkuu) sanaakaan, Kaikki valta on Jeesuksen.
Et mainitse kertaakaan Kaikkivaltiaan Jeesuksen niemä, joten jokinnon uskossasi niin pahasti pilalla, että jopa pelastukesikin on kyseenalaista, Jumala pelastaa vain oman kansansa Israelin, ja sekin Jeesuksen operoimana; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Mikä on sitten "sen tapahduttua" on eri mIsraelin kohdalla, mitä pakanaoilla, sillä maalikkojen ja lestadiolispuhujien harhautus, että lopulta, sen tapahhduttua noustaan Taivaaseen, on pelkkää maalikkomaista soopaa.
Jeesus vastaa siihen itse; Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika.
Pelastettujan paikka on Israelissa, Uudessa Jerusalemissa. Ilm 21; »Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut.
Näin, ettei totuus unohtuisi.
24.11.2025 08:00
2 / 490