Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
68
Kommenttia
9355
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kerro lisää, kuka sen määrää, onko teko synnin sisällä?
Kristityllä sen hoitaa Raamattu, mutta kuka Teillä?
29.04.2025 07:57
Miten otat kantaa tähän; Matt. 26:65 Silloin ylipappi repäisi vaatteensa ja sanoi: "Hän herjaa Jumalaa. Mitä me enää todistajia tarvitsemme! Kuulittehan, miten hän herjasi
29.04.2025 07:55
Mihin Sinä sitten uskot?
SRK;hon, vai Kuntasihallintoon?
29.04.2025 07:52
Miksi siellä on lestadiolisia Oikeuden Puheenjohtajia, jotka pimittävät ja vääristävät Suomen lakia, mm Viheän tapauksessa.
29.04.2025 07:51
Voihan ne tunnutaa, mutta se on vain kahdenkeksistä sanahelinää.
Muista se, että käytäntä kovinkin mustuttaa talouden ja pedofilian kanssa SRK;ta.
29.04.2025 07:49
Ei jumalla on nyt maan päällä seurakuntaa, muillakun Jeesuskella.
Jumalan seurakunaa ei ole, eikä sitä ole edes mainittu muualla kun lestadiolisuudessa.
Ef. 1:23 Seurakunta on Kristuksen ruumis ja hänen täyteytensä, hänen, joka kaiken kaikessa täyttää
Näin ollen se on kaukana lestadiolisuudesta.
29.04.2025 07:47
Juuri näin. Se on vain mielensä keventämistä, mutta ei asian korjaamista.
29.04.2025 07:42
Oikein olet ajatellut, mutta ajatustasi tukee myös Raamattu, sillä sielläkään ei kukaan Ihminen, Jeesuksen lisäksi oli näin menetellyt?
Se oli niitä ainoita asioita, jotka olivat siellä Raamatun mukaisia.
29.04.2025 07:41
Raamatussa se on aivan Jeesusken mielellä ja opilla pantu esille, ilman sitä ei ole pelastusta?
Ehkä johtajanne ei halua edes omalle Kirkkokansalleen pelastua Kasteella, joka on Jeesuksen selkein oppi, mja esimerkki.
28.04.2025 11:10
Pelastaako Jumala Sinut, laita se paikka näkyviin, Raamatusta.
28.04.2025 09:27
Jokainen uskoo omaan jumalaansa, mutta pelastuksen tuo ainoastaan usko Jeesukseen ja Kaste.
Jeesus on meidän Kaikkivaltias Kuningas, ja Itse Hän sanoo; Matt. 18:6 Mutta jos joku johdattaa lankeemukseen yhdenkin näistä vähäisistä, jotka uskovat minuun, hänelle olisi parempi, että hänen kaulaansa pantaisiin myllynkivi ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen.
Saatanakin uskoo Jumalaan, mutta ei tunnusta Jeesusta, kuten ei vellutkaan Luvatuksi Messiaaksi.
Tee parannus ja hakeudu kasteelle.
28.04.2025 09:26
Ramatun mukaan Kaste pelastaa, ei rippituoli.
Miksi Suviseuroissa ei ole Kasteallasta, vai eikö VL;t ole vielä tehnyt parannusta?
1. Piet. 3:21Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus
28.04.2025 09:18
Jumala ei pelasta muita kun oman kansansa, Jeesuskella on kaikki valta, ja Hän pelastaa vain omansa.
Matt 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Toisaalta, Isän luokse ei pääse ilman Jeesuksen tuntemista ja kastetta.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Se myös on hyvä tietää, ettei Jumala ole ilmestynyt, eikä sanonut yhtään sanaakaan Pakanoille, vain kolmelle Israelilaiselle.
27.04.2025 18:46
Sinä et voi ainakaan olla julistaja, korkeintaan velluissa.
Mistä luulet temmanneesi lahjavahurkausden , ja panet sen vielä Jeesusken suuhun.
Pakanallista.
Uskoon tulolla ei Raamatun mukaan ole mitään tekemistä synnin sovituksen kanssa, mutta Pyhät seurakunnat kastavat päätöksen tekijät aina upottamalla.
Jolloin 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.
Sille on oma Raamatun kohtakin, joka on luettavissa, jota vauva ei edes tajua, ja Raamatussa ei ole kastettu yhtään hietä, ainoastaan Jeesuksen esimerkin mukaan Upottamalla. Muut kasteet on sielunvihollisesta; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Toisaalta Raamatun mukaan vasta Bar ja Bad mizva iän jälkeen Ihminen erottaa oikean väärästä, jolloin on itse vastuussa synneistään, ei ennen.
Tuo käsite, synninpäästö on teillä saatanan keksimä, joka ei ole Raamatussa esiintyvä? Siellä ei kukaan ole jakanut toisille syntejä anteeksi.
Luvan Jeesus antoi kyllä opetuslapsilleen, mutta kukaan ei mennyt Jeesuksen yli, kuten muutamat Lahkot maassamme, johon kuuluu myäs Kansankirkkomme.
Niin Te sanotta, mutta Henki ei asetu asumaan sekulaariin, ainoastaan Kastettuun Pyhään.
Jos muuten mielestäsi, pane se kohta näkyviin?
Itse laitan kohdan, missä Ihmiset tulivat apostolien puheesta uskoon ja Henki lakseutui heihin, kuten edellisiinkin; Ap. t. 11:15 Ja kun aloin puhua, laskeutui Pyhä Henki heihin niin kuin alussa meihin.
27.04.2025 18:41
Olipa tyhmä kysmys, olen Jeesuksen todistaja sekä seuraaja.
Huomioi se, ettei Jumala tänne pakanoille kirjoittele.
27.04.2025 18:25
Lopeta tuo Jeesusta leikkiminen, Herran päivänä saat tuomiosi.
27.04.2025 08:13
Miten jos "kumpi" on aviossa, miten sittten?
24.04.2025 14:36
Laitatko nuo asiat Raamatusta näkyviin?
24.04.2025 14:35
Se on Lestojen sielunhoitoa, jopa momille alle rippikouluikäsille tytöillekin.
24.04.2025 14:34
Ensinnäkään, kukaan ei mene Raamatun mukaan Taivaaseen, se paikka mihin Pyhät menee on todella Uusi Jerusalem.
Seksistä sen verran; Matt. 22:30 Sillä ylösnousemuksessa ei naida eikä mennä miehelle; vaan he ovat niinkuin enkelit taivaassa.
Eikö Sinulla ole Raamattua? Hanki se?
24.04.2025 14:31
2 / 468