Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
69
Kommenttia
9494
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Muista se, Jeesus ei leimaa, ainoastaan pakana uskovat, jotka luulevat tien menevän sen mukaa suoraan Jumalalle, joka ei ole mahdollista.
09.07.2025 09:53
Raamattu sanoo, että on ensin tehtävä parannus ja sitten otettava Upotuskaste`
Miksi et siitä ota ja näytä mitään, joten se teitä uupuu tyystin ja pelastus jää kokonaan pois.
1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus,
Näin teki Jeesuskin ja samoin Suomessakin kaikki todella uskovat, miksi se ei teille on mertyksellinen. Vaivojaen ropottelua ei Raamattu tunne, se on vain pakanoiden juttu, se on vain Kirkon pakanallisuutta, saada vauvan kaulaan Kirkollisvereomerkki.
09.07.2025 09:52
Ei se miehkään vika ole, vaan heidä pamentavan uskonsa ossa on pakanallisia sääntöjä pitkin ja poikin, ei monkaan sitä kestä, sillä siihen liittyy selkäänpuukotusta.
Mninulle on osapuolet tämän kertoneet, joka saa pariskunnan useinkin suuntautumaan eri suuntiin.
09.07.2025 09:04
Höpsis, on täällä porukkaa, huh?
05.07.2025 17:40
Ei siinä ollut vuosia, ainaoastaa muutama kuukausi väliä.
Kastehan oli jo aiajmmin Israelissa, mutta sen selä objehti tuli vasta myöhään jopa Jeesuksen kasteen jälkeen, lähetykäskyssä, eli Matt 28 lopussa
Olet oikeialla aikahaarukalla, ja se tulee huomioida, että ainut tunnettu kaste oli Upotus.
Kaikki muut ovat pakanallisia.
05.07.2025 13:31
Sitähän se usein pakanasta vaikuttaa.
05.07.2025 13:25
Mitä pelleilyä tuo Lapsen usko on, näytä paikka Raamatusta.
04.07.2025 19:55
Voitko laitata kohdan Raamatusta, älä usko maalikko puhujia.
04.07.2025 19:52
Vaikka lukee ääneen, niin ei lue juuri niin?
04.07.2025 19:51
Sanooko? Missä siellä.
04.07.2025 19:49
Ei sano, mutta Jeesus tuomitsee kaikki, jotka tekevät vääryyttä tuolle kaikkein Pyhimmälle ihmiselle.
04.07.2025 07:46
Ei ole, vaan Seurakunnan tehtävä poistaa paha keksuudestaan, mutta ns. "perseennuolenta" on SRK;ssa niin yleistä, että salataan se kuoleman synti; 1. Kor. 5:13 Mutta ulkopuolella olevat tuomitsee Jumala. "Poistakaa keskuudestanne se, joka on paha."
03.07.2025 19:33
Hyvin kopoitu?
Tule oppiini.
03.07.2025 19:24
Uusi testamentti on täynnä Jeesuksen ohjeita, mm. Matt. 28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
Oletko totellut tätä kastesääntöä, jolla pelastut.
03.07.2025 19:22
Vaikuttaa, ette ole ottanut Upotuskastetta, jolloin tuokin ongelmat poistuu!
Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.
Ehkä Vapaat suunnat olisi tässäkin hyvä neuvo, siellä se selviää ja on Kasteallas.
03.07.2025 19:19
Oliski aika jo ottaa ajanmukainen käännös, vaikka -92; jossa se kuuluu; Matt 25;8 Tyhmät sanoivat viisaille: 'Antakaa meille vähän öljyä, meidän lamppumme sammuvat.'
Mistä lie tuo neitseet tulleet, sillä alkutekstikin sanoo; 8 Mutta nämä tyhmät sanoivat niille viisaille, ”antakaa meille teidän öljystänne, katso, meidän lamppumme ovat sammuneet.”
Siinä on niitä lahkojen maalikkosaarnajien panos näkösalla.
03.07.2025 13:30
Kerro hyvä Ihminen, missä se on esillä, että palsen usko riittää, sehän on Lahkolaisuutta?
Jumala vaatii meitä Pojassaan parannusta? Mistä lapsi sen muka tekee?
Ei se juuri niinkään mene, että kolmyhteys on samassa paketissa, lähellä toki, mutta Valta on vain Jeesuksella.
Matt. 28:18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä
Hän on kaikkivaltias myös taivaassa, jossa luovuttaa saamansa vallan vasta Herran Päivänä Isälleen.
1. Kor. 15:24 Sitten seuraa kaiken päätös, kun hän luovuttaa kuninkuuden Jumalalle, Isälle, kukistettuaan kaiken vallan, mahdin ja voiman.
Molemmat on vahvistettu Danieli 2 luvussa.
03.07.2025 13:22
Miksi et maininnut, että Jumala ei ole puhunut sanaakaan yhdellekään pakanalle, mutta on puhunut kolmelle juutalaiselle Ihmiselle?
Jeesus, joka on kaikkivaltias, on avoin koko maailmalle.
03.07.2025 13:15
Yhtä paljon, kun erota ylipäätään voi, Kristinusko Jeesuskesssa pelastaa, islam vie kadotukseen.
03.07.2025 13:11
Mieti tätä; Matt 4; 13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen kastettavaksi.
14 Johannes esteli ja sanoi: "Sinäkö tulet minun luokseni? Minunhan pitäisi saada sinulta kaste!"
15 Mutta Jeesus vastasi hänelle: "Älä nyt vastustele. Näin meidän on tehtävä, jotta täyttäisimme Jumalan vanhurskaan tahdon." Silloin Johannes suostui hänen pyyntöönsä.
16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
(Hänen nousemisemisensa vedestä edellytti upotusta, jolloin kaikki paha pestiin pois, joten harkiste sitä Itsekin).
17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."
Jeesuskin otti Kasteen upottautumalla, jotta Jumalan antoi sen jälkeen Hänelle tehtävät, jotka jatkuvat myös meidän päivinämme.
Sinulle ohje, tee parannus Jeesuskeen nja hakaudu pyhälle kasteelle, mikään pään ripottelu on täysin pakanallista.
03.07.2025 13:10
2 / 475