Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9671
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jeesus on Ramatussa hieman eri mieltä?
Matt. 4:19 Ja hän sanoi heille: "Seuratkaa minua, niin minä teen teistä ihmisten kalastajia".
Jumala ei ole koskaan puhut Pakanoille sanaakaan, mieti sitä, saatikka lahkoille, Hän ei pslata muuta kun oman kansansa; Room. 11:26 Sen tapahduttua koko Israel on pelastuva, niin kuin on kirjoitettu: -- Siionista on tuleva Pelastaja, hän poistaa jumalattomuuden Jaakobin jälkeläisistä.
Tulee aika jolloin kaikkien kansojen on nöyrryttävä ja kumarrettavan Jeesusta, jolla on yksin pelastuksen avain.
15.09.2025 08:38
Niinhän se on meillä ajassakin, omista usein lähtee kaikki paha ja synti.
15.09.2025 08:31
Lyhyesti, synti tuli vasta Siinain Vuorella, kivitauluihin hakattuna.
Enkelien sekoilu oli kapina. Näin on hyvä tuntea tosiseikat.
14.09.2025 07:32
Tule antamaan turpaan, sekulaari; Miten vastaat tähän Raamatussa olevanaan jakeeseen;
Joh. 3:13 Kukaan ei ole noussut taivaaseen, paitsi hän, joka on taivaasta tänne tullut: Ihmisen Poika
Muut sanonnat Taivaasta on Lestdiuksen ja Lutherin hourauksia.
13.09.2025 20:16
Olisi se aikamoinen yllätys jos Jumala puhuisi pakanoille.
Hän on Raamatun mukaan Abrahamin ja Iisakin sekä Jaakobin Jumala, jolle heimolle Hän on usinkin puhunut.
Mark. 12:26 Ja kun nyt puhumme kuolleiden herättämisestä -- ettekö ole Mooseksen kirjasta lukeneet kertomusta palavasta pensaasta? Siinä Jumala puhuu Moosekselle ja sanoo: 'Minä olen Abrahamin Jumala, Iisakin Jumala ja Jaakobin Jumala.'
12.09.2025 21:57
Älä pane Jeesuksen suuhun omiasi, Hän Jumala on jopa luonut Maan.
Kol. 1:16 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
11.09.2025 07:17
Sl 31:6 Antakaa väkevää juomaa menehtyvälle ja viiniä murhemielisille.
Tästä voi päätellä, että Viini on myös hoitava eleentti, sille jonka elimistö sen kestää.
11.09.2025 07:13
Missä Raamatussa kerrotaan Tanssin synnistä?
Mutta kehoitetaan Tanssiin kylläkin.
2. Sam. 6:14 Pelkkä pellavakasukka yllään hän tanssi rajusti Herran edessä.
11.09.2025 06:45
Mihin tuo perustuu???
10.09.2025 08:01
Ei se juuri niin mene, mutta; Mark. 8:38 Joka tämän uskottoman ja syntisen sukupolven keskellä häpeää minua ja minun sanojani, sitä on Ihmisen Poika häpeävä, kun hän tulee Isänsä kirkkaudessa pyhien enkelien kanssa."
10.09.2025 08:00
Olen liikuttavan oikeassa, ei Uskoa Jeesukseen mikään laite vähennä, Hän saookin;
Luuk. 4:18-- Herran henki on minun ylläni, sillä hän on voidellut minut. Hän on lähettänyt minut ilmoittamaan köyhille hyvän sanoman, julistamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen
että myös se pääsee kerran pois katoavaisuuden orjuudesta, Jumalan lasten vapauteen ja kirkkauteen.
Vapauteen Kristus meidät vapautti. Pysykää siis lujina älkääkä alistuko uudelleen orjuuden ikeeseen.
09.09.2025 20:16
Avaatko mihin uskon pitää kohdistua, kuka on se objekti, Raamatun lauseet oli hyvä laittaa mukaan.
09.09.2025 20:13
Jumalasuhde ei ole relevantti, eikä Jumala ole puhut pakanaloille sanaakaan, johon LV:t kuuluvat.
Jumala puhuu vain kansalleen Israelille, ja ilman Jeesukseen ukomista luvatuksi Messiaaksi, ja ottamalla upotuskasteen Häneen, ei ole Raamatun mukaan mahdollista.
Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani.
Vai onko teillä joku muille outo jumala, jota palvotte, eikä Hän vaadi kastetta?
09.09.2025 20:12
Millä vallalla Jumala sen päättää, sillä Jeesuskella on Kaikki valta?
Matt 28;18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimee
Jumala puhuu vain omalle kansalleen.
09.09.2025 20:03
Palstan säännöissä kielletään pelkkä kopiointi, kommenti tulee aina avata peli.
09.09.2025 19:59
Mistä se sitten johtuu, kun Velluilla on holtitonta lapsien synnyttämistä, jota ei Raamattu tue, eikö se kerro jo korkeasta himon tasosta?
Ainakin järki seisoo, jollei muuta.
Ei kymmenelle lapselle juuri aikaa riitä, elävät toistensa suojassa.
09.09.2025 19:57
Missä Jumala on ottanut kantaa nyky- pukeutumiseen, eli UT;n ajassa?
Laita paikka näkyviin, vai elätkö VL ihmis- sääntöjen mukaan.
Se ajatuskin vie helvettiin.
09.09.2025 10:21
Miksi ei kukaan nosta tanssin "syntiä" esille Raamatusta, sillä Raamattuhan kehoittaa ihmisiä tanssiin.
Raamatussa esiintyy useita viittauksia tanssiin, ja tanssiminen liittyy usein Jumalan ylistämiseen, iloon ja juhlaan. Erityisesti Vanhassa testamentissa Davidin kerrotaan tanssineen ja iloinneen Herran edessä. Joissakin kristillisissä perinteissä tanssi on ollut kielletympää, mutta uskonnon piirissä tanssi voi olla keino ilmaista uskoa ja palvella Jumalaa.
08.09.2025 14:20
Tulevassa Jumalan Valatakunnassa ei ole Autoja, joten parkkimaksutkin uupuvat.
07.09.2025 20:30
Niitä löytyy RY;ltä, tupakka paikasta, jossa nikotiini toimii, joka on 22 tuhatta kertaa voimakkaampi myrkky, mitä alkoholi?
Sitten vielä mennään näissä "pöllyissä" puhujapönttöön.
04.09.2025 09:51
2 / 484