Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9747
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei, vaan ja ainoastaan Upotuskastettu Jeesukseen.
Kuten Jeesus sen käskee toimittamaan.
04.11.2025 13:24
Suulla Jeesuksen tunnutaminen Herraksi on pelastuksen ehto; 1. Joh. 2:23 Joka kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään, mutta joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä.
04.11.2025 07:57
Katso se Upotuskasteen kautta, niin saat selvyyden; Mark. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
03.11.2025 20:15
Tuomiovalta ei kuulu Jumalalle pakanoiden osalta, Hän tuomitsee vain oman kansansa Isrelin.
Jeesus on kikkien pakanoidenkin pelastaja, jos Häneen uskoo sekä ottaa Upotuskasteen omalle kohdalleen.
03.11.2025 20:11
Mihin perustuu se, että "suurin osa uskovaista (mihin) on VL:ien piiristä?
Kristittyjä on maailmassa yli 2,4 miljardia, mikä tekee kristinuskosta maailman suurimman uskonnon. Heitä on noin 32 % maailman väestöstä.
Siihen on laksettu vain aikuisena Jeesukseen kastetut, johon SRK ei oaltaan pysty, heitä on vain muutama kymmenen tuhatta?
Lestadiushan teki uskaovaista Ihmislahkon.
03.11.2025 20:08
Eikö teot ole edellytys pelastukseen?
Lue mitä Kirja kirjoittaa Tekojen osalta; Jaak. 2:17 Näin on uskonkin laita. Yksinään, ilman tekoja, se on kuollut.
Mieti nyt, mikä on osaltasi pielessä.
03.11.2025 20:02
Niin on ja se ei ole mikään Lahko, kuten SRK, vaan upotuskasteen ottaneet Kristityt, jotka seuraavata Jeesusta.
03.11.2025 09:41
Samalla Juuso voisit kysyä, kokseeko usko SRK;ta, vai mitä tai ketä?
02.11.2025 10:38
On erikoista sopertelua, vailla totuutta, sekä Raamattua.
Kumman alla elät, Vanhan testamentin, joka on kirjoietttu vain juutalaislle, Jumalan omalle kansalle, vai joidenkin seurapuhieden mukaanko?
Mitä tarkoitat, että uskoville opetetaan, että uskovan tulee elää Jumalan mielen mukaan?
Meitä Jeesukseen uskovia kutsutaan kristiotyiksi, ja vain Israelin valtio/ kansa on Jumalan oma kansa, ja heiltäkin Jeesus odottaa parannusta Jumalsta itseensä, niin saavat rauhan seä pelastuksen.
Lestadiolisillahan on Häntä niin lujassa Vanhan Testamentin jutuissa, etteivät he ole monikaan tehnyt pelastavaa Parannusta Jeesuskeen.
Totuushan non aivan muuta; Jumala on antanut kaiken vallan Pojalleen, Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."
Tätä ei Jumala meiltä vaadi muuta, ei seuraamista uskossa Hänen Kaikkivaltiasuuteen, sillä Jeesusuksella on kaikki valta, Taivaassa ja maan päällä.
Kristittynä eläminen tarkoittaa Jeesukseen uskomista, hänen opetuksiensa noudattamista ja Jumalan rakkauden ja armon kautta elämistä.
Jeesus on Portti Iankaikkiseen elämään, ei kukaan muu, se on niin ahdas, että lahkoista ani harva sen löytää; Matt. 7:14 Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!
02.11.2025 08:43
Kyseinen lapsikaste (ripottelu) ei millään käsityksellä kuulu kristillisyyteen, se on vain Verinmaksun merkki jo tiedotamattomalle ihmisalulle.
Raamattu ei tunne käsitysä, sehän on yksi pakanallisimmista kiiteistä, lsta se ei vie kadotukseen, ainoastaan asian toimittajat.
02.11.2025 08:23
Tulee huomioida se, että Maailmassa on ja oli ihmisiä, joitka ovat saaneet / tehneet parannuksen, mitä Lestadius?
Uusi Testamentti on niitä väärällään sekö niihin perhtyneitä Ihmisiä miljoonittain.
02.11.2025 08:18
Mihin sitten perustuu heidän kompetenssi, ilman kouluttautumista ja millä todistat, että ko. lahko on totuutta?
01.11.2025 11:06
Mistä Sinulle usko ja mihin on tullut, ilman Raamattua?
Tyypillistä pakanallisuutta.
01.11.2025 11:01
Missä se on Raamatussa kerrottu, että kun ihminen kuolee, Hän menee Taivaaseen?
Uusi Jerualem on paikka, mihin Pyhät kuolletkin Herätetään.
Taivas jää kadotuksen symbooliksi ja Uusi Jerusalem tulee Pyhänä maahan, lopun aikana.
Ilm 21;1-4: »Minä näin uuden taivaan ja uuden maan. Ensimmäinen taivas ja ensimmäinen maa olivat kadonneet, eikä merta ollut enää. Näin, kuinka pyhä kaupunki, uusi Jerusalem, laskeutui taivaasta Jumalan luota juhla-asuisena, niin kuin morsian, joka on kaunistettu sulhasta varten. Ja minä kuulin valtaistuimen luota voimakkaan äänen, joka sanoi: "Katso, Jumalan asuinsija ihmisten keskellä! Hän asuu heidän luonaan, ja heistä tulee hänen kansansa. Jumala itse on heidän luonaan, ja hän pyyhkii heidän silmistään joka ainoan kyyneleen. Kuolemaa ei enää ole, ei murhetta, valitusta eikä vaivaa, sillä kaikki entinen on kadonnut."»
01.11.2025 09:02
No ei varmasti.
30.10.2025 20:19
Kuka sen muka on "kristitylle" antnut, sillä Raamattu ei tunne tuota pakanallisuutta.
30.10.2025 19:14
Ei kristityille, vaan ainaostaan Lahkolaislle, heidän itsensä koko asian luotua.
Täysin pakanallista.
30.10.2025 19:13
Kenen synninpäästön ja missä se on Raamatussa.
30.10.2025 19:11
Missä Jeesus käski maalikkoripin toteuttamista jopa enen Häntä.
30.10.2025 19:10
Mielenkiitoinen näkökulma, kiitos.
29.10.2025 10:34
2 / 488