Vapaa kuvaus

Aloituksia

71

Kommenttia

9932

1. Koska se oli lestadiolaisten perustama, Heikki Niskanen sekä erään Sakarin perustama Matkailukalustoa Maata kattava liike joka myi Matkailukalustoa.

Aloitti nimellä Sievi Caravan oy.
  2. Sinun kannattaa hieman meittiä opiskelua Teologiasta, mitä Kaste tarkoittaa mielenmuutoksen jälkeen, joka on täysin pois kuvioista vauvoilta, siinä asiassa on aktiivi, vain rahan ahne Kirkko, joka kastaa; - Tämän seurakunnan jäseneksi.

Raamatun mukaan kaste seuraa parannusta, jonka malliesimerkki oli Jeesus itse menettelytavoissaan; Matt 3; 13 Silloin Jeesus tuli Galileasta Jordanille Johanneksen kastettavaksi.
    14 Johannes esteli ja sanoi: "Sinäkö tulet minun luokseni? Minunhan pitäisi saada sinulta kaste!"
    15 Mutta Jeesus vastasi hänelle: "Älä nyt vastustele. Näin meidän on tehtävä, jotta täyttäisimme Jumalan vanhurskaan tahdon." Silloin Johannes suostui hänen pyyntöönsä.
    16 Kun Jeesus oli kastettu, hän nousi heti vedestä. Samassa taivaat aukenivat, ja Jeesus näki Jumalan Hengen laskeutuvan kyyhkysen tavoin ja asettuvan hänen päälleen.
    17 Ja taivaista kuului ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mieltynyt."

Tärkeintä Kasteessa on se, että sinne hakeudutaan uskoon tulon jälkeen, jonka Jumala (Jeesus) teki kansalle tunnustekona.

Ei siinä ollut mitään otsan valelua, ainastaan upottaminen nesteeseen.

Sillä oli esimerkin omainen sanoma, yksi niistä oli "Taivasten aukeneminen", jos voidaan päätellä, että Tekoon oli Taivas enemmän mukana kun vajavaiset Ihmiset.

Moni ajattelee, että; - Minuthan on Kastettu?

Ei se otsan ripottettelu ketään pelasta, ainoastaan Seurakuntaa johon Hänet sidotaan maksamaan veroa Kirkolle.

Kun tämä totuus minulle selvisi, erosin kirkosta ja maksan nykyään seurakunnalle rahaa, jonka nimi on Kymmenykset.

Meidän aikaan se ei oikein sovi, se määritettiin lain olemassaolon aikana, joten en itse laita kymmentä prosenttia tuloistani, vaan sen, mitä Omatuntoni näkee hyväski, ja se on toiminut.

Nykykirkot eivät takaa mitään pelastusta, se on ihmisen oma asia, kuinka paljon kulloisessakin tilanteessa rahaa kolehtiin kulloinkin laittaa, pääasia, että päätös on Pyhä, ja tulee sydämestä.