Vapaa kuvaus

Aloituksia

68

Kommenttia

9355

1. Miten otat kantaa tähän; Matt. 26:65 Silloin ylipappi repäisi vaatteensa ja sanoi: "Hän herjaa Jumalaa. Mitä me enää todistajia tarvitsemme! Kuulittehan, miten hän herjasi
  2. Sinä et voi ainakaan olla julistaja, korkeintaan velluissa.
    Mistä luulet temmanneesi lahjavahurkausden , ja panet sen vielä Jeesusken suuhun.

Pakanallista.

Uskoon tulolla ei Raamatun mukaan ole mitään tekemistä synnin sovituksen kanssa, mutta Pyhät seurakunnat kastavat päätöksen tekijät aina upottamalla.

Jolloin 1. Piet. 3:21 Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus.

Sille on oma Raamatun kohtakin, joka on luettavissa, jota vauva ei edes tajua, ja Raamatussa ei ole kastettu yhtään hietä, ainoastaan Jeesuksen esimerkin mukaan Upottamalla. Muut kasteet on sielunvihollisesta; Ap. t. 2:38 Pietari vastasi: "Kääntykää ja ottakaa itse kukin kaste Jeesuksen Kristuksen nimeen, jotta syntinne annettaisiin anteeksi. Silloin te saatte lahjaksi Pyhän Hengen.

Toisaalta Raamatun mukaan vasta Bar ja Bad mizva iän jälkeen Ihminen erottaa oikean väärästä, jolloin on itse vastuussa synneistään, ei ennen.

Tuo käsite, synninpäästö on teillä saatanan keksimä, joka ei ole Raamatussa esiintyvä? Siellä ei kukaan ole jakanut toisille syntejä anteeksi.

Luvan Jeesus antoi kyllä opetuslapsilleen, mutta kukaan ei mennyt Jeesuksen yli, kuten muutamat Lahkot maassamme, johon kuuluu myäs Kansankirkkomme.

Niin Te sanotta, mutta Henki ei asetu asumaan sekulaariin, ainoastaan Kastettuun Pyhään.

Jos muuten mielestäsi, pane se kohta näkyviin?

Itse laitan kohdan, missä Ihmiset tulivat apostolien puheesta uskoon ja Henki lakseutui heihin, kuten edellisiinkin; Ap. t. 11:15 Ja kun aloin puhua, laskeutui Pyhä Henki heihin niin kuin alussa meihin.