Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
Vapaa kuvaus
Aloituksia
71
Kommenttia
9814
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mikä+vika+on+uskossa+Jeesukseen?
Hänen+seurakuntiaan+on+kautta+maailman.
24.04.2021 07:28
Ai+ja+ai.+Armolahja+ei+ole+uskon+asia+ja+teille+ihan+tuntematon,+sillä+kukaan+ei+edes+puhu+kileillä,+joka+on+UT;n+mukaan+tavoiteltava+armolahja.
Minä+tiedän+ja+olen+tiennyt+ne+kymmeniä+vuosia,+minkä+Henki+on+minuun+voidellut.+Se+ei+ole+rehvastelun+asia.
Olen+opetuslapseuteuttu+Jeesukseen,+Messiaaninen+teologi,+kuulun+Jumalan+omaan+Kansaan.
En+kuulu+muuhun,+kun+siihen+seurakuntaan,+jonka+Jeesus+antoi+Pietarille.+Matt.+16:18+
Ja+minä+sanon+sinulle:+Sinä+olet+Pietari,+ja+tälle+kalliolle+minä+rakennan+kirkkoni.+Sitä+eivät+tuonelan+portit+voita.
Onko+outoa,+siihen+kuuluu+yli+miljardi+ihmistä,+taas+lakoosi+SRK;hon+maksaa+jäsenmaksun+vain+30-+35000+lahkolaista.
Riittääkö?
23.04.2021 19:09
Ei,+vaan+vastaus+typerään+kysymykseen.
23.04.2021 15:31
Ilmeisesti+sinne+menee+vain+Vellut,+sillä+Jumala,+Jeesus+ja++Pyhä+Henki+Pyhien+ihmisten+ja+Israelin+Huoneen+kanssa+asuu+Israelissa+ajati;+1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+JUMALA+ITSE+ON+HEIDÄN+KANSSAAN,+HEIDÄN+JUMALANSA,+
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Pitää+muistaa,+että+siellä+on+yli+200+asteta+kylmää.
23.04.2021 14:43
Kyllä,+joka+on+kirjoitettu+Israelille.
23.04.2021 11:53
Missä+se+on+esillä+Raamatussa+Vanhassa+Testamentissa.
23.04.2021 11:49
Jumalahan+loi+vaimolle+kiiman;+Gen+3;16+Naiselle+hän+sanoi:+--+Minä+teen+suuriksi+sinun+raskautesi+vaivat,+ja+kivulla+sinä+olet+synnyttävä+lapsesi.+Kuitenkin+tunnet+halua+mieheesi,+ja+hän+pitää+sinua+vallassaan.
Kyllä+terve+ihminen+tuntee+vetoa+toiseen+sukupuoleen,+terveessä+hengissä.
Pedofilia+on+osa+heidän+saatanallista+pakanuuttaan.
23.04.2021 11:47
Ei+ole+palstan+asia+tietää,+mitä+Henki+antaa.
23.04.2021 06:55
Luterilaisuus+on+heterogeeninen+kirkko+koalitio.
Olen+ollut+paljon+Saksassa,+ja+ystävystynyt+usean+kymmenen+ihmisen+kanssa.+
Kun+puhumme+uskosta,+lähes+poikkeuksetta+kysytään+sitä,+mihin+luterilaiseen+lahkoon+kuulun,+sillä+siellä+niitä+on+useita,+ja+koko+kesi/+eteläisessä+Euroopassakin,+vaikka+koko+Jengi+on+pieni,+Euroopassa+hieman+yli+50+miljoonaa+ja+kun+sitä+vertaan+mm+Helluntailaisuuteen,+puhutaan+miljardi+luokasta.
Kerroin+siellä,+että+täällä+Suomessa+on+vain+yksi+linja,+mutta+pari+lahkoa+sen+sisällä?
Ihmettelivät+ja+jokainen+tajuaa,+että+luterilaisuus+on+ihmisen+päälle+tehty+antisemitistinen+lahko,+ja+lestadiolaisuus+alun+perin+Kristitty+seurakunta,+Laestadiuksen+vuoksi,+jonka+Suomalaiset,+mm+Raattamaa+pilasi.
22.04.2021 21:13
Olen+opiskellut,+joten+sanon,+ettei+siellä+puhuta+ehkäisystä+yhtään+mitään,+se+on+pakanallisten+ihmisten+jengissä+suurentamiskeino,+vailla+ihmiskunnan+vastuuta+liikakansoituksesta.
22.04.2021 18:30
Taivaaseen?
Iankaikkinen+elämähän+on+Raamatun+mukaan+maassa,+Taivaastahan+tulee+Jumalakin+Israeliin,+jonne+kakki+Pyhät,+eli+Jeesuksen+omat+muodostavat+Iankaikkisuuden.+
Tuon+"+Mennä+Taivaaseen+kuoltuaan"+on+Kerhon+pakanallista+höpötystä,+yhtälailla+syynin+anteeksi+jakamisen+kanssa,+Raamattu+ei+tue+kumpaakaan,
Sitä+vastoin;+Ilm+21;1+Ja+minä+näin+uuden+taivaan+ja+uuden+maan;+sillä+ensimmäinen+taivas+ja+ensimmäinen+maa+ovat+kadonneet,+eikä+merta+enää+ole.
2+Ja+pyhän+kaupungin,+uuden+Jerusalemin,+minä+näin+laskeutuvan+alas+taivaasta+Jumalan+tyköä,+valmistettuna+niinkuin+morsian,+miehellensä+kaunistettu.
3+Ja+minä+kuulin+suuren+äänen+valtaistuimelta+sanovan:+"Katso,+Jumalan+maja+ihmisten+keskellä!+Ja+hän+on+asuva+heidän+keskellänsä,+ja+he+ovat+hänen+kansansa,+ja+Jumala+itse+on+oleva+heidän+kanssaan,+heidän+Jumalansa;
4+ja+hän+on+pyyhkivä+pois+kaikki+kyyneleet+heidän+silmistänsä,+eikä+kuolemaa+ole+enää+oleva,+eikä+murhetta+eikä+parkua+eikä+kipua+ole+enää+oleva,+sillä+kaikki+entinen+on+mennyt."
5+Ja+valtaistuimella+istuva+sanoi:+"Katso,+uudeksi+minä+teen+kaikki".+Ja+hän+sanoi:+"Kirjoita,+sillä+nämä+sanat+ovat+vakaat+ja+todet".
6+Ja+hän+sanoi+minulle:+"Se+on+tapahtunut.+Minä+olen+A+ja+O,+alku+ja+loppu.+Minä+annan+janoavalle+elämän+veden+lähteestä+lahjaksi.
Onko+uutta,+ja+mitä+minä+en+ymmärrä?+Taivas+jää+tyhjäksi,+mutta+2/3+Raamatun+mukaan+ihmisiä+menee+Kadotukseen,+josta+ei+ole+paluuta.
Kannattaa+edes+vilkaista+joskus+Raamattua.+Siellä+on+Totuus+ja+Jeesus.
22.04.2021 17:55
Paremminkin+näen+M;n+enkelinä,+en+luvattuna+Messiaana.+M;on+luotu,+Messias+taas+on+ikiaikainen.
Olen+usein+ihmetellyt,+miksi+Hän+saa+tilaa+Tanakissa?+Ohjeellisessa+kansamme+Kirjassa.
22.04.2021 16:26
Mitä+virhettä+tarkoitat?
22.04.2021 16:21
Mihin?
22.04.2021 14:12
Kristitty+tekee+sen+Jeesuksessa,+ei+pelkässä+nimessä+ja+armolahjat+ovat+Pyhän+Hengen+minun+käyttöön+antamat.
Armolahjat+on+annettu+kristitylle+seurakunnan+käyttöön.
22.04.2021 14:12
Jos+olen+lainannut,+olen+tehnyt+sen+epähuomiossa,+mutta+ajatukseni+on+omia.
Tuo+teitittely+on+vaikeaa,+minä+sinuttelen+Jumalaa+sekä+Jeesusta,+niin+on+helpompi.
Tulkintani+Kirkkolaista+oli+jatkumo,+ja+hieman+turhaa,+koska+käsite+ei+ole+Raamatullinen.
22.04.2021 14:10
Nyt+näyttää+jo+paremmalta.
Kuten+kerroin,+Raamattu+on+koottu+n.+5000+niteestä,+joten+karsinta+oli+pakon++sanelema,+ja+yksi+kriteeri+on+samakaltaisuus.+Hanokin+(Enok)+kirja+on+todella+"luvatun+Messiaan+esilaulua".
22.04.2021 14:04
Jospa+Sinulta+uupuu+järki.+Jos+ja+jos.
Jos+tädillä+olisi+munat,+olisi+Hän+setä.
22.04.2021 07:16
Saa+sieltä+keräiltyä+mitä+tahtoo,+mutta+kerroit,+että+kaikki+on+evankeliumeissa,+mutta+eipä+ollutkaan.
Tunnen+VT;n+hyvinkin,+opetan+siitä,+sama+koskee+UT;ta.
22.04.2021 07:09
22+Monet+sanovat+minulle+sinä+päivänä:+'Herra,+Herra!+Sinun+nimessäsihän+me+profetoimme,+sinun+nimessäsi+me+karkotimme+pahoja+henkiä+ja+sinun+nimessäsi+teimme+monia+voimatekoja.'
Eikö+hoitokokousmenttely+ollut+juuri+sitä,+Profetoitiin+ihminen+saastaiseksi,+poispoikenneeksi,+ja+väärässä+hengessä+olevaksi.
Ja+nytkin+kaikki+tehdään+"suksen+nimessä",+jopa+mennään+Jeesuksen+yli+jakamalla+syntejä+muka+anteeksi.
22.04.2021 07:07
461 / 491