Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
😂🤣😂
Räkätän+täällä+vedet+silmissä+sun+antamille+mielikuvilla.+🙊+Ei+varmaan+kovinkaan+kauaksi+todellisuudesta+mene,+jos+kuvittelee+ulkomuodon+olevan+samanlainen+kuin+Uuno+Turhapurolla.+Tosin+ilman+niitä+hehkeitä+nuoria+misuja.+🤣
04.06.2021 16:51
Taasko+sä+viinamies+näät+unta,+jonka+toivot+olevan+totta,+mutta+joka+on+vain+toteutumatonta+pääsi+sisällä+olevaa+fantasiaa.+Säähän+jo+kerran+tunnustit+nähneesi+vain+unta,+jolloin+kuvittelit+iskeneesi+jonkun+hemaisevan+seksikkään+anteliaan+pörröpään,+mutta+herättyäsi+jouduit+tyytymään+omaan+käteesi.
04.06.2021 16:27
Tää+taitaa+olla+niitä+viinamiehen+näkemiä+unia,+jossa+kuvittelee+saavansa+jonkun+hehkeän+pimun,+mutta+herätessä+iskee+todellisuus,+ja+sitä+yrittää+häivyttää+väittämällä+mitä+väittää.+😂
04.06.2021 16:22
Jokainenhan+meistä+kuolee+joskus.+Sitä+koska+ja+mihin,+ei+kukaan+tiedä+ennalta.+Voi+kuolla+eri+sairauksiin,+voi+tulla+tapetuksi,+tai+menehtyä+onnettomuudessa+niin+kotona,+kuin+kodin+ulkopuolella.+Elämä+on+riskejä+täynnä,+ja+jokaisen+täytyy+itse+päättää+minkä+riskin+on+valmis+ottamaan,+tietämättä+etukäteen+mitä+voi+tapahtua+jos+huonosti+käy.+
Siitä+on+nyt+kyse.+Siitä,+että+mistä+on+valmis+luopumaan+parhaimman+mahdollisen+lopputuloksen+saamiseksi.+Se+tiedettiin+jo+vuosi+sitten,+ettei+enää+päästä+samaan+"normaaliin"+mitä+elimme+vielä+helmikuussa+2020,+ja+sillä+on+todellisuuden+taju+heikoissa+kantimissa+joka+vieläkin+niin+kuvittelee,+että+jos+teemme+siten+ja+täten+ja+noin,+pääsemme+jatkamaan+sitä+ihan+samaa+elämää+kuin+mitä+oli+ennen+koronaa.+
Ajatelkaa+vanhempiemme+tai+isovanhempiemme+tilannetta,+jotka+joutuivat+kokemaan+sodat.+Vaikka+lopulta+sota+päättyi,+ei+ollut+enää+paluuta+siihen+aikaan+joka+oli+ennen+sotia.+Ei+ollut+enää+niitä+kaikkia+ihmisiä,+jotka+olivat+elossa+ennen+sotaa.+Ei+ollut+enää+niitä+koteja,+jotka+olivat+ennen+sotaa,+eikä+edes+kaikkia+niitä+alueita,+jotka+olivat+vielä+ennen+sotaa+osa+maatamme.+Siitä+huolimatta+ihmisten+tuli+selviytyä+siinä+maailmassa,+niillä+resursseilla,+ja+niiden+ihmisten+voimin,+ketkä+ja+mitkä+olivat+jääneet+jäljelle,+ja+yrittää+rakentaa+uutta.+Näin+he+myös+tekivät,+raskaista+menetyksistä+huolimatta.+
Jos+he+olisivat+olleet+vain+tumput+suorina+odottamassa+että+joku+ulkopuolinen+hoitaa+kaikki+asiat+kuin+taikasauvan+heilautuksella,+emme+olisi+eläneet+samassa+hyvinvointivaltiossa+mitä+ennen+koronaa+elimme.+Ei+olisi+näin+hyvää+opetusjärjestelmää+mitä+nyt+on,+ei+olisi+näin+hyvää+terveydenhuoltoa+mitä+on+ollut+vuosikymmeniä,+ei+olisi+Kelan+kaltaista+laitosta+joka+avustaisi+ja+siten+auttaisi+apua+tarvitsevia.+Ei+ainakaan+tässä+mittakaavassa+ja+näinkin+toimivana.+
Samoin+pitää+meidän+rakentaa+uusi+normaali+sairauden+rinnalle.+Jos+sitä+ei+voi+kitkeä+kokonaan+pois,+mitä+voidaan+tehdä+että+siitä+huolimatta+voidaan+elää+suht+hyvää+elämää.+Näin+joutuu+tekemään+jokainen+ihminen,+joka+sairastuu+parantumattomaan+sairauteen,+vammautuu+pysyvästi,+menettää+perheensä+tai+kotinsa+omaisuuksineen+äkillisesti.+Siitä+on+pystyttävä+rakentamaan+uutta+hyvää+elämää,+koska+vanha+on+jo+menetetty.+Jos+jää+katkerana+haikailemaan+vanhan+hyvän+ajan+perään,+ei+sitä+elämäänsä+saa+enää+paremmaksi+kuin+se+sillä+hetkellä+on.+Se+miten+hyödyntää+ja+parantaa+omaa+elämää,+riippuu+vai++ja+ainoastaan+yhdestä+ihmisestä:+jokaisesta+itsestään.+Kukaan+muu+ei+voi+muuttaa+toisen+elämää+paremmaksi+kenenkään+puolesta.+Se+miten+asennoituu+vastoinkäymisiin,+riippuu+jokaisesta+itsestään.+Onko+puolillaan+vettä+oleva+lasi+puolityhjä+vai+puolitäysi,+riippuu+siitä+miten+jokainen+sen+itse+näkee.
04.06.2021 16:18
Eikö+ole+flaksi+käynyt,+kun+pitää+buustata+omaa+vähäistä+egoaan,+että+ei+ne+muutkaan+saa,+kun+en+itsekään+saa?
04.06.2021 13:07
Älä+yleistä.+Miksi+itse+katot+jääkiekkoa?+Käsi+housuissa+runkaten+niille+omine+sanoinesi+"treenatuille+komistuksille"?+Juoksetko+itse+niiden+perässä,+kun+noinkin+pätevästi+tiedät+mitä+itsellesi+tuntemattomat+ihmiset+tekevät?
03.06.2021 21:28
Äly+hoi+älä+jätä.+Kyse.+Oli.+Siitä.+Ettei.+Toinen.+Välitä.+Ollenkaan.+Toisesta.+Vaan.+On.+Itsekeskeinen.+Ja.+Keskittyy.+Vain.+Ja.+Ainoastaan.+Itseensä.+Ja+omaan+nautintoon.+Välittämättä.+Siitä.+Saako.+Toinen.+Ollenkaan.+Nautintoa.+Vai.+Ei.+
Oletko+sä+sitä+mieltä,+että+kumpikin+voi+hoidella+ittensä,+eikä+sillä+ole+väliä+saako+vai+ei?+Lue+uudestaan+ja+mieti+mitä+kenties+tuolla+tarkoitin.+Sillä+olet+aivan+hakoteillä+kommenttisi+kanssa.+
Nainen+ei+halua+sellaisen+ihmisen+kanssa+seksiä,+joka+ei+välitä+pätkääkään+siitä+saako+nainen+nautintoa+vai+ei.+Tällainen+ihminen+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+itseensä.+Tällaiselle+ihmiselle+se+toinen+osapuoli+on+kenttäpatja,+jota+jyystämällä+saa+omat+paineet+purettua.+Tällaiselle+ihmiselle+ei+ole+väliä+onko+nainen+puoliso,+yhden+illan+pano,+vai+maksullinen+nainen.+Tällaiselle+ihmiselle+TÄRKEINTÄ+on+se,+että+HÄN+ITSE+saa.+Capiche?
03.06.2021 21:21
Rokottavat+olkapään+lihakseen.+Kuten+kaikki+rokotteet,+tai+näin+ainakin+oletan.+Koronapiikin+olen+jo+saanut+ja+se+annettiin+olkapäähän.+Jos+penisilliiniä+(antibioottia)+piikitetään+annetaan+se+takamukseen+persposkeen.
03.06.2021 19:22
Voihan+miehet+haluta+kunnon+seksiä,+MUTTA.+Ajatellaan+seuraava++skenaario,+ja+ap+sekä+muut+
aloituksen+kanssa+samaa+mieltä+olevat,+kertokaa+miten+te+toimisitte+jos:+harrastat+seksiä+jossa+nainen+on+päällä+ja+tekee+työn.+Nautit+ja+olet+juuri+saamassa,+kun+nainen+vetäytyy+oman+nautintonsa+saaneena+ja+kierähtää+tyydytettynä+sivuun,+toisin+kuin+sinä,+joka+jäi+ilman.+Menee+päivä,+pari+tai+useampi.+Kun+seuraavan+kerran+harrastatte+seksiä,+tapahtuu+taas+samoin+kuin+edellisellä+kerralla.+Nainen+saa,+lopettaa+seksin+ja+lähtee+vessaan+tai+kierähtää+sängylle,+jälleen+kerran+juuri+ennen+kuin+sinä+saat.++Sama+tapahtuu+kolmannen+kerran,+neljännen,+viidennen,+kuudennen+jne,+siis+joka+ikinen+kerta+kun+harrastatte+seksiä.+
Kuinka+kauan+aiotte+antaa,+tai+jaksatte+antaa+naiselle+tämän+saaman+tyydytyksen,+jos+joka+kerta+jäätte+itse+ilman?+Missä+vaiheessa+te+rupeatte+feikkaamaan+päänsärkyä,+väsymystä+tai+muuta+vastaavaa,+kun+ette+halua+huonoa+seksiä+jossa+kumppani+keskittyy+vain+omaan+nautintoon+jättämällä+teidät+lehdelle+soittelemaan,+ja+hoitamaan+oman+täyttämyksenne+oman+kätenne+kautta?+Tuskin+kovinkaan+kauaa.+
Ennen+kuin+alatte+valittamaan+siitä,+että+joka+kerta+kun+haluatte+seksiä+ja+nainen+alkaa+antamaan+tekosyitä,+miettikää+ensin+mahdatteko+te+itse+olla+samanlaisia+kuin+tuo+skenaarioni+nainen;+siis+kumppani+joka+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+omaan+nautintoon+jättäen+kumppaninsa+joka+kerta+tyydyttämättömäksi?+Panostatteko+esileikkiin,+vai+onko+se+teidän+mielestänne+sitä,+että+työnnetään+kylmiltään+sormet+naisen+pilluun+ja+koukistellaan+niitä+muutaman+kerran+ajatellen+että+se+riittää+ennen+varsinaista+yhdyntää?+Välitättekö+te+edes+siitä+kumppanista+ollenkaan,+jonka+kanssa+harrastatte+seksiä?+
Olen+itse+elänyt+parisuhteessa+jossa+en+saanut+itse+kahden+vuoden+aikana+kuin+kerran,+ja+muut+kerrat+se+oli+vain+toisen+nautintoa,+ja+itselle+tylsää+jyystöä+vailla+mielenkiintoa.+Siis+kuin+olisi+hammaslääkärissä+sörkittävänä,+ei+satu,+mutta+ei+myöskään+tunnu+hyvälle.+Kun+itse+ei+saa+mitään,+miksi+seksiä+edes+sellaisen+kanssa+haluaisi+harrastaa,+joka+ei+välitä+mistään+muusta+kuin+omasta+nautinnostaan+ja+saamisestaan.+Miksi?
03.06.2021 18:34
Hyvin+todennäköisesti+niin+on+jo+käynyt.+Ja+ymmärrän+kyllä+jos+näin+on.
03.06.2021 17:19
Mitä+mä+puhuin+toisessa+ketjussa+siitä+mun+väärin+lukemisesta.+🙄
Luin+seuraavaa:+Paras+muoto?+Mikä+on+paras+muoto...+Sit+luin+dissen+vastauksesta+(siinä+vastauksessa+ei+ole+mitään+vikaa,+kuten+ei+aloituksessakaan+ole)+että+kierremuoto,+kun+kastike+tarttuu+paremmin...haarukkaan...+Olin+et+wtf?+Mistä+hemmetin+muodoista+te+oikein+puhutte,+ja+miks+kastike+ja+haarukka+mainitaan?+
Päätin+kuitenkin+lukea+aloituksen+uudelleen+ja+rauhallisemmin.+Ou+nou..+🙈🙉🙊😂🤣😂
03.06.2021 17:16
Ei+tarvi+edes+miettiä,+tää+on+helppo.+Terveys,+sillä+se+määrittää+mitä+pystyy+tekämään+ja+miten+pystyy+toimimaan.+Ei+rahasta+ole+iloa+jos+ja+kun+terveys+on+mennyt.+Eikä+mun+enempää+tarvi+perustella.+Suurin+osa+tietää+mun+taustan.
03.06.2021 17:08
Mulla+on+yks+ainoo+syy+miksi+mä+niitä+toivon.+Viime+kesänä+helteet+lievitti+kivut+kasista+tai+ysistä+ykköseen+tai+kakkoseen,+kun+nolla+on+ei+kipua+lainkaan+ja+kymppi+se+että+taju+lähtee.+Muutoin+mulle+riittäis+nää+lämmöt+mitä+nyt+on.+
Olis+kiva+jos+sais+edes+viikon+tai+kaksi+elää+ilman+jatkuvia+kipuja.+Nauttia+liikkumisesta+ilman+että+joutuu+miettimään+pystyykö+jonnekin+menemään+vai+ei.+Olla+normaali+ihminen,+joka+kävis+muuallakin+kuin+vaan+ruokakaupassa+tai+apteekissa,+tarvimatta+miettiä+missä+kaikkialla+jaksaa+ja+pystyy+käymään.+Elää+normaalia+elämää+sen+minkä+koronan+rajoitukset+antavat+myöten.+Siksi+toivon+niitä+tappohelteitä.
03.06.2021 17:05
Sais+jo+tulla+ne++30+varjossa+-helteet.+Niitä+odotan+innolla,+vaikken+muuten+kuumuudesta+pidä.
03.06.2021 16:14
Miten+vaan...+Mä+oon+kyllä+viime+aikoina+lukenu+aika+paljonkin+väärin.+Esim.+kerran+näin+facen+ei+menny+niin+ku+Strömsössä+-ryhmässä+yhden+puutarhakuvan+rottinkihyllystä,+ja+jossa+tekijä+kirjotti+et+alimmalla+hyllyllä+on+puutarhakoriste.+Mä+luin+et+alimmalla+hyllyllä+on+puutarhapöllö.+Mietin+itekseni+et+ei+siinä+kuvassa+mitään+pöllöä+ole+siellä+alahyllyllä,+vai+näänkö+vaan+väärin.+🤔+Onneksi+luin+tekstin+uudelleen.+Ei+siinä+mistään+pöllöistä+puhuttu.+😂
03.06.2021 12:33
Kiitos.+No+joo,+onhan+sillä.+Mut+toisaalta+sitä+osaa+arvostaa+niitä+pieniäkin+asioita+ja+hyviä+hetkiä,+kuten+sitä+että+pääsee+itse+käymään+ruokakaupassa,+tai+vaikka+vaan+koiran+kanssa+pienellä+lenkillä.+Niitä+asioita,+joita+muutoin+tulee+pidettyä+itsestäänselvyytenä,+kunnes+ne+ei+sitä+enää+ole.+
Samalla+kuitenkin+tietää+kuinka+hauras+elämä+lopulta+on.+Ja+mitä+tapahtuu+jos+jaksamisen+raja+ylittyy.+Kuten+Välikselle+tänään+yhdessä+ketjussa+vastasin,+se+että+saan+jotenkin+nukuttua+on+kirjaimellisesti+ainoa+syy+miksi+olen+yhä+hengissä,+yli+vuoden+jälkeen+siitä+kun+hermokivut+palasivat+päivittäisiksi.+Jos+uni+kuolee,+mulla+ei+pää+kauaa+kestä+nykyistä+olotilaa.+Samaan+aikaan+tiedän+myös+sen+etten+oikeasti+tahdo+kuolla.+Joten+veitsen+terällä+kuljen+joka+päivä.+Onneksi+saan+nukuttua+ja+pää+kestää+toistaiseksi.+
Kun+on+pakko+selviytyä,+sitä+selviytyy+eikä+helpolla+luovuta.
02.06.2021 21:15
Mun+moka.+Luin+väärin.+Kiitti+kun+huomautti.+😀
02.06.2021 21:02
Sanotaanko+näin+että+kun+on+nuorena+aikuisena+ollut+itsetuhoinen,+ja+lopulta+tulee+alas+kolmannen+asuinkerroksen+parvekkeelta,+sitä+en+muista+irrotinko+itse+otteeni+vai+en,+ei+siinä+ilman+vaikeita+murtumia+selvitä.+
Muutama+epäonnistunut+toimenpide,+ja+vastaan+paneva+elimistö,+niin+ei+kaikki+voine+mennä+hyvin.+Lopun+kruunaa+ristiselän+krooninen+yhtäjaksoinen+sietämätön+hermosärky,+jota+yksikään+lääke+ei+lievitä.+
Siihen+kun+lisätään+vielä+vauvasta+asti+ollut+Murphyn+laki-syndrooma+itsensä+tahattomine+telomisineen+-mun+erikoisalaa+on+portaiden+alastulo+pää+edellä,+ei+sitä+tervettä+päivää+juurikaan+edes+nää+tai+tunne.+
Nyt+nelikymppisenä+tuntee+aika+usein+olevansa+kropaltaan+kuin+100-vuotias+mummeli+kaikkine+kolotuksineen+ja+vihlasuineen,+vaikka+mieli+yrittää+taas+väittää+olevansa+10+vuotta+nuorempi+kuin+laskennallinen+ikä+on.
02.06.2021 20:47
Miksi+mä+sinne+rannalle+menisin,+olin+timmi+tai+en.+2007++luuhun+asti+avoimesta+kantapäähaavasta+verenkiertoon+päässeen+stafylokokin+aiheuttaman++sepsiksen+jälkeen+olen+ollut+tasan+kerran+järvessä,+ja+kaksi+kertaa+uima-altaassa.+Sen+verran+kova+kammo+tuli+pistää+paljasta+kantapäätä+mihinkään+lattiaan,+vaikka+kyseisen+kantapään+haava+on+ollut+lähes+10+vuotta+kiinni.+Viime+kesä+oli+ensimmäinen+kesä+sitten+sepsiksen+(10/07),+kun+mulla+oli+sandaalit+paljaissa+jaloissa+ulkona.+Tuskin+mä+rannalle+tai+edes+järveenkään+meen+tänäkään+kesänä.
02.06.2021 18:27
En+mä+viherkasveja+tai+muitakaan+kukkia+vihaa,+en+vain+saa+pidettyä+niitä+kovinkaan+pitkään+hengissä.+Ulkona+kesäisin+olevat+orvokit+ja+silloin+tällöin+ruusupavut+ovat+viime+vuosina+olleet+pisimpään+hengissä+pysyviä,+mutta+muut..+Mieluummin+leikkokukkia+maljakkoon,+kuin+ruukku+pöydälle.+Joko+unohdan+ne+kokonaan+kastella,+tai+sitten+annan+liikaa+vettä.+Viime+vuosien+aikana+toi+unohtaminen+on+lisääntynyt,+eikä+pelkästään+kasveista+johtuvana+ongelmana.+Mitä+tahansa+mieleen+tulevaa+asiaa+jos+en+tee+heti,+unohdan+sen+hetken+päästä+kokonaan.+
Anopinhampaan+ja+kirjovehkan+sain+yli+10+vuotta+sitten+pidettyä+helpostikin+hengissä,+mutta+toi+lähimuisti+oli+tuplasti+parempi+silloin.+
Lyrica+oli+yksi+syy+mikä+huononsi+lyhytkestoista+muistia+siten,+etten+välttämättä+enää+muistanut+mitä+oli+puhuttu+ja+sovittu+edellisenä+päivänä,+sanat+katosivat+ja+puhe+takelteli.+Sen+takia+en+vieläkään+ole+mikään+kovin+innokas+keskustelemaan+juuri+kenenkään+kanssa,+ja+kuuntelen+mieluummin+muiden+juttelua,+koska+en+keksi+mitään+aihetta+mistä+kysyä+toiselta.+Jos+multa+kysytään+jostain+asiasta+mistä+tiedän+aika+paljonkin,+osaan+kyllä+vastata+kattavasti,+mutta+tuo+sanoissa+takeltelu+ja+niiden+jatkuva+unohtelu+on+yksi+syy+miksi+en+hirveästi+viihdy+äänessä+niitä+näitä+jutellen.+
Muutama+vuosi+sitten+lopetettuani+Lyrican,+alkoi+muisti+palautumaan,+vaikkakin+ei+enää+sille+tasolle+mitä+se+aikanaan+oli,+pääosin+takeltelevaisuus+hävisi,+enkä+enää+samassa+määrin+sanoja+unohtele+mitä+silloin,+vaikka+niitä+tuppaa+edelleen+välillä+unohtumaan.+Se+offtopicista.+
Äitini+taas+on+oikea+viherpeukalo,+jonka+taloudessa+vessat,+kylppäri+saunoineen,+kodinhoitohuone,+eteiset+ja+pari+vaatehuonetta+ovat+ainoita+pääosin+kasvittomia+huoneita+talossa.++Kaikki+muut+huoneet....olisko+yhdessä+huoneessa+max+2+kasvia/kukkaa,+ja+se+on+heidän+makkari.+Muut+taas....kun+muutin+kolmen+vuoden+porukoilla+asumisen+jälkeen+omilleni+7,5+vuotta+sitten,+alkoivat+mun+huoneessa+kasvit+lisääntymään+joka+käyntikerralla.+Se+on+hänen+harrastuksensa,+kuten+myös+puutarhanhoito,+ja+sen+hänelle+mielelläni+suon.+Onhan+munkin+kaikki+nurkat+(ja+pienestä+vaatehuoneesta+kolmasosa)+täynnä+lankakeriä+ja+käsityöohjeita.+
Kasvit+tuo+kyllä+raikkautta+ja+lisää+happea+huoneeseen,+mutta+eivät+ole+mulle+mitään+sellaista+että+niitä+pitäisi+ehdottomasti+olla.+Meillä+on+äitin+kanssa+diili.+Hän+ostaa+ja+istuttaa+mulle+terassille+ja+ulko-oven+viereen+tulevat+kesäkukat,+yleensä+orvokit+ja+ruusupavut,+sekä+varjoisassa+viihtyvät+kukat,+ja+minä+hoidan+niiden+kastelun+kesän+aikana+silloin+kun+olen+kotona.+Ihan+kahdesta+syystä.+Ne+on+kivan+näkösiä,+ja+tekee+samalla+asunnon+asutun+näköiseksi,+vaikka+olisin+pitkiäkin+aikoja+poissa,+ja+vaan+piipahtaisin+säännöllisesti+kotona.
02.06.2021 17:56
30 / 86