Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Taasko+sä+viinamies+näät+unta,+jonka+toivot+olevan+totta,+mutta+joka+on+vain+toteutumatonta+pääsi+sisällä+olevaa+fantasiaa.+Säähän+jo+kerran+tunnustit+nähneesi+vain+unta,+jolloin+kuvittelit+iskeneesi+jonkun+hemaisevan+seksikkään+anteliaan+pörröpään,+mutta+herättyäsi+jouduit+tyytymään+omaan+käteesi.
  2. Jokainenhan+meistä+kuolee+joskus.+Sitä+koska+ja+mihin,+ei+kukaan+tiedä+ennalta.+Voi+kuolla+eri+sairauksiin,+voi+tulla+tapetuksi,+tai+menehtyä+onnettomuudessa+niin+kotona,+kuin+kodin+ulkopuolella.+Elämä+on+riskejä+täynnä,+ja+jokaisen+täytyy+itse+päättää+minkä+riskin+on+valmis+ottamaan,+tietämättä+etukäteen+mitä+voi+tapahtua+jos+huonosti+käy.+Siitä+on+nyt+kyse.+Siitä,+että+mistä+on+valmis+luopumaan+parhaimman+mahdollisen+lopputuloksen+saamiseksi.+Se+tiedettiin+jo+vuosi+sitten,+ettei+enää+päästä+samaan+"normaaliin"+mitä+elimme+vielä+helmikuussa+2020,+ja+sillä+on+todellisuuden+taju+heikoissa+kantimissa+joka+vieläkin+niin+kuvittelee,+että+jos+teemme+siten+ja+täten+ja+noin,+pääsemme+jatkamaan+sitä+ihan+samaa+elämää+kuin+mitä+oli+ennen+koronaa.+Ajatelkaa+vanhempiemme+tai+isovanhempiemme+tilannetta,+jotka+joutuivat+kokemaan+sodat.+Vaikka+lopulta+sota+päättyi,+ei+ollut+enää+paluuta+siihen+aikaan+joka+oli+ennen+sotia.+Ei+ollut+enää+niitä+kaikkia+ihmisiä,+jotka+olivat+elossa+ennen+sotaa.+Ei+ollut+enää+niitä+koteja,+jotka+olivat+ennen+sotaa,+eikä+edes+kaikkia+niitä+alueita,+jotka+olivat+vielä+ennen+sotaa+osa+maatamme.+Siitä+huolimatta+ihmisten+tuli+selviytyä+siinä+maailmassa,+niillä+resursseilla,+ja+niiden+ihmisten+voimin,+ketkä+ja+mitkä+olivat+jääneet+jäljelle,+ja+yrittää+rakentaa+uutta.+Näin+he+myös+tekivät,+raskaista+menetyksistä+huolimatta.+Jos+he+olisivat+olleet+vain+tumput+suorina+odottamassa+että+joku+ulkopuolinen+hoitaa+kaikki+asiat+kuin+taikasauvan+heilautuksella,+emme+olisi+eläneet+samassa+hyvinvointivaltiossa+mitä+ennen+koronaa+elimme.+Ei+olisi+näin+hyvää+opetusjärjestelmää+mitä+nyt+on,+ei+olisi+näin+hyvää+terveydenhuoltoa+mitä+on+ollut+vuosikymmeniä,+ei+olisi+Kelan+kaltaista+laitosta+joka+avustaisi+ja+siten+auttaisi+apua+tarvitsevia.+Ei+ainakaan+tässä+mittakaavassa+ja+näinkin+toimivana.+Samoin+pitää+meidän+rakentaa+uusi+normaali+sairauden+rinnalle.+Jos+sitä+ei+voi+kitkeä+kokonaan+pois,+mitä+voidaan+tehdä+että+siitä+huolimatta+voidaan+elää+suht+hyvää+elämää.+Näin+joutuu+tekemään+jokainen+ihminen,+joka+sairastuu+parantumattomaan+sairauteen,+vammautuu+pysyvästi,+menettää+perheensä+tai+kotinsa+omaisuuksineen+äkillisesti.+Siitä+on+pystyttävä+rakentamaan+uutta+hyvää+elämää,+koska+vanha+on+jo+menetetty.+Jos+jää+katkerana+haikailemaan+vanhan+hyvän+ajan+perään,+ei+sitä+elämäänsä+saa+enää+paremmaksi+kuin+se+sillä+hetkellä+on.+Se+miten+hyödyntää+ja+parantaa+omaa+elämää,+riippuu+vai++ja+ainoastaan+yhdestä+ihmisestä:+jokaisesta+itsestään.+Kukaan+muu+ei+voi+muuttaa+toisen+elämää+paremmaksi+kenenkään+puolesta.+Se+miten+asennoituu+vastoinkäymisiin,+riippuu+jokaisesta+itsestään.+Onko+puolillaan+vettä+oleva+lasi+puolityhjä+vai+puolitäysi,+riippuu+siitä+miten+jokainen+sen+itse+näkee.
  3. Voihan+miehet+haluta+kunnon+seksiä,+MUTTA.+Ajatellaan+seuraava++skenaario,+ja+ap+sekä+muut+aloituksen+kanssa+samaa+mieltä+olevat,+kertokaa+miten+te+toimisitte+jos:+harrastat+seksiä+jossa+nainen+on+päällä+ja+tekee+työn.+Nautit+ja+olet+juuri+saamassa,+kun+nainen+vetäytyy+oman+nautintonsa+saaneena+ja+kierähtää+tyydytettynä+sivuun,+toisin+kuin+sinä,+joka+jäi+ilman.+Menee+päivä,+pari+tai+useampi.+Kun+seuraavan+kerran+harrastatte+seksiä,+tapahtuu+taas+samoin+kuin+edellisellä+kerralla.+Nainen+saa,+lopettaa+seksin+ja+lähtee+vessaan+tai+kierähtää+sängylle,+jälleen+kerran+juuri+ennen+kuin+sinä+saat.++Sama+tapahtuu+kolmannen+kerran,+neljännen,+viidennen,+kuudennen+jne,+siis+joka+ikinen+kerta+kun+harrastatte+seksiä.+Kuinka+kauan+aiotte+antaa,+tai+jaksatte+antaa+naiselle+tämän+saaman+tyydytyksen,+jos+joka+kerta+jäätte+itse+ilman?+Missä+vaiheessa+te+rupeatte+feikkaamaan+päänsärkyä,+väsymystä+tai+muuta+vastaavaa,+kun+ette+halua+huonoa+seksiä+jossa+kumppani+keskittyy+vain+omaan+nautintoon+jättämällä+teidät+lehdelle+soittelemaan,+ja+hoitamaan+oman+täyttämyksenne+oman+kätenne+kautta?+Tuskin+kovinkaan+kauaa.+Ennen+kuin+alatte+valittamaan+siitä,+että+joka+kerta+kun+haluatte+seksiä+ja+nainen+alkaa+antamaan+tekosyitä,+miettikää+ensin+mahdatteko+te+itse+olla+samanlaisia+kuin+tuo+skenaarioni+nainen;+siis+kumppani+joka+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+omaan+nautintoon+jättäen+kumppaninsa+joka+kerta+tyydyttämättömäksi?+Panostatteko+esileikkiin,+vai+onko+se+teidän+mielestänne+sitä,+että+työnnetään+kylmiltään+sormet+naisen+pilluun+ja+koukistellaan+niitä+muutaman+kerran+ajatellen+että+se+riittää+ennen+varsinaista+yhdyntää?+Välitättekö+te+edes+siitä+kumppanista+ollenkaan,+jonka+kanssa+harrastatte+seksiä?+Olen+itse+elänyt+parisuhteessa+jossa+en+saanut+itse+kahden+vuoden+aikana+kuin+kerran,+ja+muut+kerrat+se+oli+vain+toisen+nautintoa,+ja+itselle+tylsää+jyystöä+vailla+mielenkiintoa.+Siis+kuin+olisi+hammaslääkärissä+sörkittävänä,+ei+satu,+mutta+ei+myöskään+tunnu+hyvälle.+Kun+itse+ei+saa+mitään,+miksi+seksiä+edes+sellaisen+kanssa+haluaisi+harrastaa,+joka+ei+välitä+mistään+muusta+kuin+omasta+nautinnostaan+ja+saamisestaan.+Miksi?
  4. En+mä+viherkasveja+tai+muitakaan+kukkia+vihaa,+en+vain+saa+pidettyä+niitä+kovinkaan+pitkään+hengissä.+Ulkona+kesäisin+olevat+orvokit+ja+silloin+tällöin+ruusupavut+ovat+viime+vuosina+olleet+pisimpään+hengissä+pysyviä,+mutta+muut..+Mieluummin+leikkokukkia+maljakkoon,+kuin+ruukku+pöydälle.+Joko+unohdan+ne+kokonaan+kastella,+tai+sitten+annan+liikaa+vettä.+Viime+vuosien+aikana+toi+unohtaminen+on+lisääntynyt,+eikä+pelkästään+kasveista+johtuvana+ongelmana.+Mitä+tahansa+mieleen+tulevaa+asiaa+jos+en+tee+heti,+unohdan+sen+hetken+päästä+kokonaan.+Anopinhampaan+ja+kirjovehkan+sain+yli+10+vuotta+sitten+pidettyä+helpostikin+hengissä,+mutta+toi+lähimuisti+oli+tuplasti+parempi+silloin.+Lyrica+oli+yksi+syy+mikä+huononsi+lyhytkestoista+muistia+siten,+etten+välttämättä+enää+muistanut+mitä+oli+puhuttu+ja+sovittu+edellisenä+päivänä,+sanat+katosivat+ja+puhe+takelteli.+Sen+takia+en+vieläkään+ole+mikään+kovin+innokas+keskustelemaan+juuri+kenenkään+kanssa,+ja+kuuntelen+mieluummin+muiden+juttelua,+koska+en+keksi+mitään+aihetta+mistä+kysyä+toiselta.+Jos+multa+kysytään+jostain+asiasta+mistä+tiedän+aika+paljonkin,+osaan+kyllä+vastata+kattavasti,+mutta+tuo+sanoissa+takeltelu+ja+niiden+jatkuva+unohtelu+on+yksi+syy+miksi+en+hirveästi+viihdy+äänessä+niitä+näitä+jutellen.+Muutama+vuosi+sitten+lopetettuani+Lyrican,+alkoi+muisti+palautumaan,+vaikkakin+ei+enää+sille+tasolle+mitä+se+aikanaan+oli,+pääosin+takeltelevaisuus+hävisi,+enkä+enää+samassa+määrin+sanoja+unohtele+mitä+silloin,+vaikka+niitä+tuppaa+edelleen+välillä+unohtumaan.+Se+offtopicista.+Äitini+taas+on+oikea+viherpeukalo,+jonka+taloudessa+vessat,+kylppäri+saunoineen,+kodinhoitohuone,+eteiset+ja+pari+vaatehuonetta+ovat+ainoita+pääosin+kasvittomia+huoneita+talossa.++Kaikki+muut+huoneet....olisko+yhdessä+huoneessa+max+2+kasvia/kukkaa,+ja+se+on+heidän+makkari.+Muut+taas....kun+muutin+kolmen+vuoden+porukoilla+asumisen+jälkeen+omilleni+7,5+vuotta+sitten,+alkoivat+mun+huoneessa+kasvit+lisääntymään+joka+käyntikerralla.+Se+on+hänen+harrastuksensa,+kuten+myös+puutarhanhoito,+ja+sen+hänelle+mielelläni+suon.+Onhan+munkin+kaikki+nurkat+(ja+pienestä+vaatehuoneesta+kolmasosa)+täynnä+lankakeriä+ja+käsityöohjeita.+Kasvit+tuo+kyllä+raikkautta+ja+lisää+happea+huoneeseen,+mutta+eivät+ole+mulle+mitään+sellaista+että+niitä+pitäisi+ehdottomasti+olla.+Meillä+on+äitin+kanssa+diili.+Hän+ostaa+ja+istuttaa+mulle+terassille+ja+ulko-oven+viereen+tulevat+kesäkukat,+yleensä+orvokit+ja+ruusupavut,+sekä+varjoisassa+viihtyvät+kukat,+ja+minä+hoidan+niiden+kastelun+kesän+aikana+silloin+kun+olen+kotona.+Ihan+kahdesta+syystä.+Ne+on+kivan+näkösiä,+ja+tekee+samalla+asunnon+asutun+näköiseksi,+vaikka+olisin+pitkiäkin+aikoja+poissa,+ja+vaan+piipahtaisin+säännöllisesti+kotona.