Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kiitos.+Olet+itsekin+hyvä+tyyppi,+jonka+kanssa+on+mukava+välillä+keskustella+ihan+vakavistakin+asioista,+ja+välillä+taas+naljailla+pilke+silmäkulmassa+toisillemme.+
Ei+sitä+koskaan+tiedä+mitä+elämä+tuo+tullessaan,+ja+kaikkeen+on+aina+mahdollisuudet.+Mut+ei+kait+niitä+orkkuja+voi+koskaan+tulla+elämässä+liikaa.+😉
Täytyy+vaan+toivoa+ettei+ranne+tule+kipeäksi.+Siis+siitä+kun+virkkaan+trikookuteesta+mattoa.+Mulla+ei+oikein+ranne+meinaa+kestää+noita+kuteita+virkatessa,+vaan+pitää+yleensä+pitää+sellaista+rannetukea+ranteessa+sen+aikaa.+
En+sitten+tiedä+johtuuko+toi+kipeytyminen+siitä,+että+mulla+oli+kokkikoulun+aikoihin+jännetupentulehdus+kroonisena,+ja+siitä+olis+jäänyt+tuo+helposti+kipeytyminen.+Varsinaista+jännetupentulehdusta+ei+mulla+oo+ollut+vuosiin+-täytyy+koputtaa+lahoa+puupäätä-,+vaikka+välillä+onkin+hetkellisesti+arka.
28.05.2021 16:43
Ans+kattoo+nyt.
28.05.2021 15:54
Mistä+sä+niin+päättelet?+Jos+yhdellä+tai+kahdella+tuntemallasi+tupakoivalla+ihmisellä+on+käynyt+noin+kuten+sanot,+ei+se+automaattisesti+tarkoita+sitä+että+kaikilla+tupakoitsijoita+näin+on.+
Jännää+sinänsä,+mutta+mulla+todettiin+ensimmäinen+paikkausta+vaativa+reikä+sitten+maitohampaiden+vasta+vuotta+ennen+tupakoinnin+lopettamista,+vaikka+olin+polttanut+sitä+ennen+20+vuotta+päivittäin+-miinus+kolme+kuukautta+jotka+vietin+sairaalassa+14+vuotta+aiemmin,+ja+sitä+ennen+kaksi+vuotta+enemmän+tai+vähemmän+säännöllisen+epäsäännöllisesti.+
Vuosi+sitten+tammikuussa+lopetin+tupakoinnin,+joten+reiän+löytymisen+aikaan+olin+siis+38-v.+Alkavia+reikiä+oli+ollut+sitä+ennen+pari+kolme,+mutta+yksikään+niistä+alkavista+ei+missään+vaiheessa+vuosien+varrella+kehittynyt+siihen+pisteeseen,+että+yhtäkään+niistä+olisi+tarvinut+paikata.+Enkä+ollut+mikään+hampaiden+himoharjaaja,+joka+jokaisessa+välissä+oli+harjaamassa+hampaitaan.+
Äitini+joka+ei+ole+polttanut+muistaakseni+yhtä+nuoruudessaan+olevaa+kesää+lukuunottamatta+lainkaan+-jos+silloinkaan+poltti,+joutuu+hän+käymään+useamman+kerran+vuodessa+uudelleen+paikauttamassa+hampaansa,+kun+vanhat+paikat+lohkeilee+jne.+Hänen+ikäpolvellaan+se+on+yleistä+että+suussa+on+paljon+reikiä,+koska+hänen+lapsuudessaan+heidän+ikäpolven+hampaita+ei+hoidettu+samalla+tavalla+mitä+nykyään.+Äitini+on+syntynyt+-49.+
Olen+sairastanut+sepsiksen,+mutta+stafylokokkibakteeri+pääsi+verenkiertoon+luuhun+asti+avoinna+olevasta+kantapään+haavasta+hampaiden+sijaan.+Samoin+yhdessä+sepsiksen+kanssa+sairastin+myös+osteomyeliitin,+siis+Luumäen,+joka+sekin+oli+kantapäässä.+Missään+muualla+ei+ole+ollut+mitään+tulehdusta+elämäni+aikana,+paitsi+vartalon+iholle+tehdyissä+haavoissa,+yleensä+leikkausoperaatioiden+jälkeen.
28.05.2021 12:39
Etköhän+sä+jo+selkeästi+perustellut+aloituksessa+itsellesi+kumpi+kannattaa+hankkia.+Tosin+naista+ei+hankita.
28.05.2021 10:23
Miks+just+tulevana+viikonloppuna?+Miksei+esim.+seuraavana+viikonloppuna?
27.05.2021 19:54
Mitkä+ovat+ne+kriteerit,+jotka+termi+yksinäinen+pitää+sisällään?+
Miten+sä+määrittelet+sen+kuka+on+yksinäinen+ja+kuka+ei?+
Osaatko+lukea+toisten+ihmisten+ajatuksia,+kun+niin+pätevästi+neuvot+ihmisiä+mikä+palsta+on+heille+oikea+ja+mikä+taas+ei?+
Mitkä+ovat+yksinäisyys+-palstan+vaatimukset+kirjoittajiltaan?
Mitkä+ovat+sinkku+-palstan+vaatimukset+tänne+kirjoittavilta?+
Onko+tämä+edes+oikea+palsta+sinulle?+
Osaatko+antaa+näihin+kysymyksiin+konkreettisen+ja+paikkansa+pitävän+vastauksen?+
Kuvitteletko+olevasi+parempi+kuin+muut,+ja+siitä+syystä+saat+päättää+kuka+tänne+kuuluu+ja+kuka+ei?+
Kuten+Jälkkäri-istuja+toteaa,+toiset+viihtyvät+myös+yksin.+Itse+kuulun+siihen+joukkoon.+Viihdyn+yksin+kotona+pitkiäkin+aikoja,+enkä+koe+siitä+huolimatta+olevani+yksinäinen.+Jos+haluan+seuraa+tai+ihmisten+keskelle,+tarvii+vain+lähteä+ulko-ovesta+pihalle.+Kaikki+eivät+edes+halua+olla+24/7+ihmisten+ympäröimänä,+mutta+siitä+huolimatta+he+eivät+välttämättä+ole+yksinäisiä.+
Oletko+ajatellut+että+yksinäinen+voi+olla+jopa+omien+kaveriensa+joukossa,+ihminen+voi+olla+yksinäinen+jopa+ihmisten+keskellä+ollessa.+Se+että+on+yksinäinen,+ei+vaadi+pelkkää+yksin+oloa.+
Kaikki+yksinolijat+eivät+ole+automaattisesti+yksinäisiä.+Silloinhan+voisi+todeta,+että+joka+ikinen+maailmassa+oleva+yksin+asuva+on+yksinäinen.+Jos+et+ole+parisuhteessa+tällä+hetkellä,+niin+silloinhan+sinäkin+olet+yksinäinen+ja+väärällä+palstalla.+Oletko+ajatellut+sitä?+
Oletko+SINÄ+yksinäinen?
27.05.2021 19:31
Niinhän+se+on,+ja+vielä+karvaammaksi+olon+tekee+jos+ei+pidä+edes+lapsista,+oli+ne+omia+tai+vieraita,+tai+ei+lapsien+kanssa+halua+viettää+aikaa.+
Tekee+ihan+hyvää+konkreettisesti+nähdä+se+summa+paljonko+tekee,+ennen+kuin+tajuaa+ettei+kyseessä+ole+mikään+pikku+summa.+Hatunnostot+heille+jotka+elareita+maksaa+siksi+että+itse+haluaa+pitää+lapsestaan+ja+tämän+tarpeistaan+huolta.+Toisin+kuin+ne,+joilta+niitä+oikeuden+kautta+vaaditaan+kun+eivät+halua+kantaa+vastuutaan+ja+pitää+lapsestaan+huolta.+
Jos+vähät+välittää+siitä+tuleeko+nainen+raskaaksi+vai+ei+kunhan+saa+vaan+panna+paljaalla,+niin+silloin+on+turha+urputtaa+jos+joutuu+yllättäen+maksumieheksi.
27.05.2021 18:22
Tyylikästä,+tyylikästä.+😎
Toi+palelu+kuulostaa+tutulta.+Pitkän+tukan++aikaan+mun+oli+pakko+pestä+letti+joko+aamupäivällä,+tai+viimeistään+viiden+kuuden+välillä+iltapäivällä,+kun+muuten+olisi+joutunu+menemään+pää+märkänä+nukkumaan,+ja+aamulla+tukka+olis+ollu+kahta+kauheammassa+takussa+yön+pyörittyäni+kyljeltä+toiselle.+Laiska+mäkin+olin+sitä+hiustenkuivaajalla+kuivattamaan,+sillä+yleensä+annoin+niiden+kuivua+aukinaisena+sellaisenaan.
Muutama+päivä+ennen+lyhyeksi+leikkaamista+olin+Mukkulassa+katsomassa+Nightwishia.+Se+keikkapäivä+osu+kolme+vuotta+sitten+just+niihin+heinäkuun+kuumimpaan+helleputkeen,+jolloin+oli+pari+kolme+viikkoa+yhtäjaksoisesti+jotain+30+astetta+joka+päivä.+Iltapäivällä+kävin+kastelemassa+hiukset+märiksi,+ja+pyyhekuivina+vedin+nutturalle+lätsän+alle.+
Yöllä+kun+tulin+vajaat+12+tuntia+myöhemmin+kotiin+ja+avasin+nutturan,+olivat+hiukset+lähes+yhtä+kosteat+mitä+ne+silloin+oli+kun+ne+nutturalle+kiepautin.+Se+etu+siinä+kastelemisessa+oli,+että+märät+hiukset+viilensivät+lakin+alla+päätä,+eikä+ollut+niin+tukala+olo,+mikä+olikin+mun+tarkoitukseni,+kuin+mitä+olisi+ollut+jos+en+olisi+niitä+kastellut.
27.05.2021 18:12
Niinpä.+Se+saattaa+olla+kiva+ylläri+kun+on+jättänyt+ehkäisyn+naisen+vastuulle,+ja+joko+se+tällä+pettää+tai+ei+ole+alun+alkaenkaan+kunnossa.+Sit+kun+useampi+elari+lähtee+joka+kuukausi+palkasta,+huomaakin+mitä+kaikkea+sillä+rahalla+olisi+saanut+itselleen,+jos+olisi+sitä+kortsua+käyttänyt.+
Loppujen+lopuksi+ei+se+ole+mikään+pieni+summa+edes+yhdestäkään+lapsesta,+mitä+sitä+yhteensä+menee+18+vuoden+aikana,+saati+sitten+useammasta.+
Mä+en+tiedä+miten+se+päätetään+se+elarisumma,+mutta+otetaan+sellainen+esimerkkisumma+kuin+vaikka+250€/kk,+joka+loppujen+lopuksi+ei+ole+kaikille+edes+iso+summa.+
Vuodessa+se+tekee:
250€*12+=+3+000€
18+vuoden+aikana+se+tekee:
3+000€*18+=+54+000€
Ja+tuo+on+vain+yhdestä+lapsesta.+Jos+niitä+sattuisi+tulemaan+kolme,+joista+jokainen+eri+naiselle,+ja+jokaisen+lapsen+elarimaksu+on+summana+se+sama+250€/kk/lapsi,+menee+silloin
+vuodessa:
3*3+000+=+9+000€
Ja+18+vuodessa:
9+000€*18+=+162+000€
sekä+summasta++/-+se+koska+lapsi+tulee+täysi-ikäiseksi.+
Et+hetken+huvi+ja+huuma+tulee+maksaan+aika+helkkaristi+18+vuoden+aikana,+jos+vahinko+käy.+Silloin+kannattaa+yrittää+toivoa+ettei+nainen+tiedä+miehen+todellista+henkilöllisyyttä+yhteystiedoilla,+ja+pysty+siten+vaatimaan+niitä+elareita+lapselleen.+Dna:llahan+se+isyys+on+nykyyään+niin+helppo+todistaa,+että+sitä+vastaan+ei+voi+väittää+ettei+ole+lapsen+isä.+
Sukupuolitaudeista++saarnaamista+edes+aloittamatta.
27.05.2021 17:55
Positiiviset+yllärit+on+aina+mieluisia.+👍
Jos+kasvattaisit+pitkän+tukan+jonka+saisi+ponnarille,+niin+olisiko+se+sun+ponnari+ranteen+paksuinen+kuten+mulla+oli,+silloin+kun+mun+letti+oli+vielä+pitkä?
Tuuheus+on+kyllä+hyvä+asia,+ja+olen+perinyt+isältäni+sen+että+hiukset+on+paksut,+niitä+on+paljon,+ja+ne+vielä+kasvaa+alas+niskaan+asti,+vaikkei+sitä+isästäni+enää+pystyisi+uskomaan+että+tällä+niin+paksut+ovat+olleet,+nimittäin+sen+verran+ne+on+jo+vuosien+saatossa+harventuneet.+
Tuuheat+on+myös+helppo+pitää+lyhyinä+kunnossa+ja+siistinä,+mutta+pitkinä+ne+ovat+suuritöiset,+jos+vielä+sen+tuuheuden+lisäksi+on+yhtäänkään+luonnonkiharaa.+
Hiustenpesun+jälkeen+kuivuminen+kesti+4+tuntia,+ellen+käyttänyt+hiustenkuivaajaa,+mitä+harvoin+tein.+Nykyään+lyhyenä+kuivumisaika+on+enää+2+tuntia,+jos+annan+ne+itsekseen+kuivua.+Pitkänä+ne+oli+jatkuvasti+takussa,+ja+pesun+jälkeen+märkänä+saikin+vetää+harjaa+hampaat+irvessä+niiden+kiharoiden+ja+takkujen+läpi.+
Joka+kesä+valitin+helteillä+kuinka+hiestä+märkä+niska+oli,+ja+kuinka+kuumilta+ne+tuntui,+ja+että+pitäisi+leikata+ne+lyhyeksi.+Sekä+tuntui+olevan+joka+paikassa+tiellä.+Kuitenkaan+en+raaskinut+niitä+leikata.+
Vajaa+kolme+vuotta+sitten+vedin+tähän+pituuteen+mitä+ne+on+nyt,+enkä+tämän+jäljeen+aio+niitä+enää+kasvattaa+pitkiksi.+
Eipä+siinä+tosin+menisi+kovinkaan+pitkää+aikaa+saada+pituutta,+nimittäin+kun+maaliskuussa+kävin+leikkauttamassa+tukan+jättäen+sivusta+latvat+korvan+yläpuolelle,+on+ne+nyt+melkein+milliä+paria+vaille+korviksessa+kiinni.+Siis+mulla+kasvaa+tukka+myös+todella+nopeasti.+
Alempana+pari+kuvaa+mistä+saa+vähän+osviittaa+siitä+millainen+letti+oli+pitkänä.+Alemmassa+kuvassa+on+lisäksi+vielä+kipukohtaus+päällä.+
https://aijaa.com/kKwTUa
https://aijaa.com/saopVE
27.05.2021 17:31
Se+taitaa+olla+mahtavinta,+jos+saat+pinon+elareita.+Kyllä+sulla+varmaan+sen+jälkeen+suu+menee+maireaan+virneeseen.+Kuinka+monta+elaria+sun+palkkas+kestää+maksella?
27.05.2021 16:43
Joku+random+sinkkumies+ei+pääse+edes+ulko-ovea+pitemmälle,+oli+se+sitten+kuka+tahansa,+vaan+vetäisin+oven+nokan+edestä+kiinni+sanaakaan+sanomatta.+
Antaisitko+itse+kenelle+tahansa+naiselle,+joka+tulis+sun+ovikelloo+soittamaan?
27.05.2021 14:42
Ymmärrän+hyvin+yksin+viihtymisen.+Mulla+sama+juttu,+ja+jos+oon+vaikka+vaan+parikin+päivää+ollut+porukoilla+käymässä,+niin+omaa+rauhaa+ja+yksin+oloa+kaipaan+että+saan+akkuni+taas+ladattua.
27.05.2021 14:35
Hyvin+todennäköisesti+olet+oikeassa.+Toiset+kaipaa+ihmisiä+ympärilleen,+kun+taas+toiset+ovat+tyytyväisiä+ihan+issessein.
27.05.2021 12:52
Välis+hei,+käykö+jokainen+sun+nais-+tai+miespuolinen++ystävä/tuttu/sukulainen,+olivat+he+minkä+ikäisiä+tahansa,+sun+luona+kahvilla+vain+ja+ainoastaan+sun+munan+takia,+siis+vain+ja+ainoastaan+sen+vuoksi,+että+he+haluavat+juuri+sinun+panevan+heistä+jokaista+joka+kerta+kun+käyvät?
27.05.2021 12:33
Kirjaimellisesti+ei+saisi+mitään,+koska+tuli+yllättäen.++Jos+päivällä+tulee+ennen+kuutta,+voin+kahvit+keittää,+mutta+koska+en+juo+itse+enää+kahvia+ilta+kuuden+jälkeen,+en+sitä+edes+vieraalle+keittäisi.+Joko+keittää+itse+itselleen,+tai+hakee+muualta+kahvinsa.+Mulla+kofeiini+vaikuttaa+unen+saamiseen,+ja+otankin+noin+kuuden+aikaan+ensimmäisen+unta+parantavan+lääkkeen.+Lääkkeen+ottamisen+jälkeen+en+enää+kahvia+juo....missään.+En+edes+kylässä.+
En+pidä+kaapeissa+vierasvaraa,+koska+ne+jäisi+syömättä+ja+menisi+vanhaksi.+Alkuun+tein+niin,+että+ostin+keksejä+kaappiin,+mutta+koska+juuri+kukaan+ei+mulla+käy,+mistä+oon+ihan+hyvilläni,+unohdin+jopa+itse+että+kuivakaapissa+on+keksiä,+ja+kun+ne+lopulta+muistin/löysin,+oli+päiväys+mennyt+vuotta+tai+kahta+aiemmin+umpeen.+
Itse+en+syö+yksin+ollessa+koskaan+yhtään+mitään+kahvin+kanssa,+en+suolaista+enkä+makeaa,+niin+sillä+mulla+jää+syömättä+kaikki+keksit+ja+pullat+ja+muut+vastaavat.+Todella+harvoin+syön+kahvin+kanssa+mitään+muuallakaan.+Ne+ketkä+mulla+silloin+tällöin+käy,+tietävät+tuoda+syötävät+tullessaan,+jos+haluavat+kahvin+kanssa+jotain.
27.05.2021 12:19
Joten+joo,+kaipa+mä+sitten+itse+olen+syypää+kaikkeen+siihen+mitä+mun+elämässä+on+tapahtunut.+Varmaan+olen+myös+syyllinen+sairastamaani+verenmyrkytykseen,+koska+meninhän+itse+vapaaehtoisesti,+mutta+plastikkakirurgin+määräyksestä+Oysin+jalkahoitajalle,+joka+hioi+laitteellaan+hieman+liian+läheltä+avointa+haavaa.+
Ei+mutta+hei,+eihän+se+ole+jalkahoitajan+syy,+kun+itse+aiheutin+vamman+jonka+korjaaminen+lähes+epäonnistui,+jättäen+haavan+osittain+auki+luuhun+asti.+Se+taas+ei+ole+kirurgien+syy,+että+kudossiirto,+joka+tehtiin+kuolioon+menneen+pehmytkudoksen+tilalle,+ja+jota+neljä+tuntia+yritettiin+leikkurissa+pelastaa,+ei+onnistunut.+Että+viimeisellä+keinolla+ennen+amputaatiota,+saatiin+kasvatettua+juuri+ja+juuri+riittävästi+pehmytkudosta+tavallista+ihonsiirtoa+varten.+Ne+kaikkihan+on+mun+omaa+syytä,+koska+tein+mitä+tein.+
Sun+logiikallasi,+nuoren+joka+menee+humalaisen+kaverinsa+kyytiin,+ja+tämä+humalainen+ajaa+ulos+tieltä,+on+nuoren+omaa+syytä+kun+tämä+vammautui+vaikeasti+ja+halvaantuu.+Syypää+ei+ole+humalainen+kuski,+vaan+idiootti+nuori,+joka+itse+meni+vapaaehtoisesti+kyytiin.+Nuori+teki+virheen,+josta+hän+maksaa+lopun+elämäänsä,+mutta+häntä+ei+syyllistetä+siitä+virheestä+minkä+teki.+Koska+ainahan+se+on+toisen+syytä.+
Sun+logiikkasi+on+outo.+Kuka+ei+tee+virheitä,+ja+on+oppimatta+niistä?+Se,+mitä+joskus+on+ollut,+ei+välttämättä+tarkoita+että+on+edelleen+samanlainen+mitä+vuosia+aiemmin.+Oletko+itse+täsmälleen+samanlainen+käytökseltäsi+nyt+kuin+olit+nuoruudessasi/teininä,+jolloin+kokeilit+sitä+sun+tätä,+ja+testasut+rajojasi.+Vai+oletko+kenties+oppinut+virheistäsi,+ja+pyrit+olemaan+niitä+tekemättä+uudelleen.+
Vai+oletko+juuri+tällä+hetkellä+se+parhaiten+kakara,+joka+tekee+mitä+huvittaa?+Siltä+vähän+vaikuttaa.
26.05.2021 18:56
Itse+asiassa+tarina+ei+ole+koskaan+muuttunut.+En+vain+ole+kertonut+kaikkea.+Ne+mitä+kerroin+ylempänä,+kuuluivat+siihen+oli+siinä+muutakin+-luokkaan,+minkä+yleensä+sanon+tapahtumasta+kertoessani.+Se,+että+exä+löysi+vuorokausi+meidän+eron+jälkeen+uuden,+oli+viimeinen+pisara,+mutta+ei+ainoa+syy.+Kaikki+pienet+vuosien+aikana+kertyneet+vastoinkäymiset,+muutkin+kuin+parisuhtderintamalla,+olivat+se+pato+jonka+ne+loivat+kasaantuessaan+toistensa+päälle.+
Eikä+se+ollut+ensimmäinen+itsariyritys,+tosin+vakavin,+ja+toistaiseksi+viimeinen.+Se+oli+ehkä+neljäs+tai+viides+kerta,+eikä+yksikään+niistä+yrityksistä+johtunut+huomion+hausta.+Tiedätkö+sen+kun+tulee+tunne,+ettei+enää+jaksa.+Voimat+jaksaa+on+täysin+loppu.+Millään+ei+ole+mitään+väliä.+Silloin+oikeasti+haluaa+kuolla+huomion+hakemisen+sijaan.+Tuo+olo+oli+sinä+yönä,+ennen+putoamista.+Mä+en+todellakaan+tiedä+mikä+on+totuus+juuri+ennen+tunnetta+että+nyt+putoan.+Sen+tunteen+ja+parvekkeelle+kapuamisen+välissä+oli+yli+kaksi+tuntia.++Kolmas+asuinkerros,+jolloin+alimmaisena+maantasalla+ei+suinkaan+ollut+ensimmäinen+asuinkerros,+vaan+häkkivarasto/kellarikerros.+Sille+puolelle+taloa+tulin.++
Mistä+helvetistä+mä+sen+olisin+voinut+silloin+tietää+silloin,+että+jos+hyppää+parvekkeelta,+niin+pitää+hypätä+pää+edellä+jopa+ensimmäisestä+kerroksesta+niin+saa+hengen+pois.+Toisaalta+olisi+vissiin+pitänyt+kiivetä+katolle,+niin+olisin+onnistunut.+Sanoivathan+ortopedit+vanhemmillekin,+että+pää+edellä+tai+kerrosta+korkeammalta,+niin+en+olisi+täällä.+
Ehkä+mä+hain+sun+mielestä+silläkin+huomiota,+että+kun+kävelin+sinä+yönä+puolen+yön+aikaan+taksitolpalle+mennäkseen+toteuttamaan+aikeeni+-ja+tässä+vaiheessa+erosta+oli+kulunut+jo+kaksi+kolme+viikkoa,+ja+ylittäessäni+jopa+niihin+aikoihin+perjantai-iltana+vilkkaasti+liikennöivää+katua+sen+keskivaiheilta+Oulun+keskustassa,+että+en+edes+katsonut+tuleeko+kummastakaan+suunnasta+autoja.+Hainko+mä+silläkin+sun+mielestä+huomiota,+etten+edes+välittänyt+jäänkö+auton+alle+vai+en?+
Mitä+tulee+mun+viimeisimpään+exään,+se+mies+ja+parisuhde+oli+virhe,+mutta+minä+en+ole+se+joka+sen+suhteen+jälkeen+otti+yhteyttä,+kuin+mitään+ei+olisi+tapahtunut.+Kyseinen+ihminen+on+mulle+pari+tonnia+velkaa+siitä+hyvästä,+että+asui+eron+jälkeen+ilmaiseksi+asunnossa,+ja+maksatti+kaikki+kulut+minulla.+Läksiäiseksi+jätti+kämppään+parinkymmenen+sentin+paksuisen+roskaläjän+koko+asunnon+pinta-alalle,+jonka+siivoamiseen+meni+viikko.+Se+äijä+on+kusipää,+mutta+mun+vika+on+se,+etten+tajunnut+lähteä+suhteesta+aiemmin.+
Lääkkeet.+Mielenkiintoinen+veto.+Valitettavasti+sitten+syksyn+2013+opiaattivieroituksen,+en+ole+kovia+kipulääkkeitä+syönyt,+ellei+mukaan+lasketa+heti+leikkauksen+jälkeen+suoneen+annettuja+kipulääkkeitä,+ja+niitäkin+suurin+piirtein+yksi+ruiskullinen/leikkaus.+Menneen+7,5+vuoden+aikana+leikkauksia+on+ollut+kolme.+
600+mg+Buranaa,+ja+grammasta+Panadolia+syön+tarvittaessa+polven+nivelrikkokipuun,+joka+on+tullut+kun+tasapaino+petti+jalkaleikkauksen+jälkeen+ja+kaaduin+jouluna+2017,+lyöden+polven+täysillä+lattiaan.+Muuhun+kuin+siihen+ja+päänsärkyyn+niistä+ei+ole+hyötyä.+Mitä+tulee+säännölliseen+lääkityksen,+niin+Lyrican+syömisen,+jota+jouduin+syömään+10+vuotta+vailla+minkäälaista+apua,+lopetin+nelisen+vuotta+sitten.+
Noritren+menee+edelleen,+mutta+varsinaiseen+kipuun+siitä+ei+ole+apua.+Kuten+ei+ole+Venlafaxinista,+jonka+aloitin+vuosi+sitten,+mutta+itsetuhoisuuden+se+pitää+Escitalopramin,+jota+söin+aiemmin,+tavoin+poissa.+Gabrion+oli+viimeinen+lääke+kokeilemattomien+lääkkeiden+listalla,+ja+joka+aloitettiin+viime+syksynä,+tutuin+tuloksin:+ei+apua.+Noritren,+Gabrion+ja+lisänä+vielä+Ketipinor+pieninä+annostuksina+ovat+käytössä+unta+parantavana,+ei+siksi+että+ne+lievittävät+kipua.+
Voxra,+pitää+mielen+tasaisempana+ja+menee+maximiannoksella.+Primaspan,+ja+Atorvastatin+menee+säännöllisenä+pikkuaivoinfarktin+takia,+jonka+sain+vajaa+kolme+vuotta+sitten.+Omeprazol,+mahansuojalääke,+pitää+vatsan+kunnossa.+
Siinähän+se+mun+lääkelista+sitten+olikin.+Mitkä+näistä+ovat+ne+kovat+kipulääkkeet,+jotka+pitävät+pahimmat+kivut+poissa?+Ainoa,+mikä+pitää+kivun+poissa+vuorokauden+aikana+on+uni.+Muutoin+taktiikkana+on+pure+hampaat+yhteen+ja+kestä.+Siitä+kun+herää,+siihen+kun+nukahtaa.+Vailla+tajuttomuuden+päivisin+suomaa+helpotusta.+Tee+sama+perässä,+ja+kerro+koska+pääsi+hajoaa.+Mulla+se+on+kestänyt+yli+vuoden+yhtäjaksoista+sietämätöntä+kipua.+Kodin+ulkopuolisen+elämän+se+tappoi+jo+viime+kesänä,+mutta+hengissä+olen+ja+hengissä+yritän+pysyä.+
Tekeekö+hyvää+päästä+haukkumaan+toisia+ihmisiä?+Olen+iloinen+että+voin+palvella+siinä+sinua,+olemalla+säkki+jota+on+mukava+potkia,+kun+oma+elämä+on+mielikuvituksetonta.+
Mitä+tulee+lasten+hankkimiseen,+niin+valinnanvapaus+meni.+Ehkäpä+parempikin+niin,+mutta+siinäkin+oli+oma+työnsä+hyväksyä+se+asia.
26.05.2021 18:36
😂🤣😂+Kiitos+hyvästä+mielikuvasta.+Minkäs+niminen+se+tämä+James+Bond+-trilleri+tulee+olemaan?
Repesin,+kun+näin+tapahtuman+mielessäni+kuin+kohtauksena+jostain+Bond-leffasta+soundtrackin+pauhatessa+taustalla.+Itse+tilanteessahan+ei+varsinaisesti+ole+mitään+nauramista.+
Uskon+kyllä+että+noin+tapahtuessa+taitaa+olla+leuka+sen+jälkeen+hieman+kipeänä,+vaikka+itsellä+ei+olekaan+tapahtumasta+kokemuksia.+Tai+sitten+tietäessäni+itseni+erittäin+tapaturma-alttiiksi,+osaan+jotenkin+alitajuisesti+varoa+kaikkea+sellaista+missä+voi+satuttaa+itsensä...ehkä+osaan+tai+sitten+en.
26.05.2021 14:16
Sulla+Välis+taitaa+olla+käynyt+niin,+kun+kerran+osaat+asiasta+kysyä.
26.05.2021 13:58
34 / 86