Vapaa kuvaus

Aloituksia

1

Kommenttia

1709

1. Eipä+oikeastaan.
  2. Sattu+silmiin+kun+on+omakohtaista+kokemusta+siitä+mitä+seksissä+tapahtuu,+kun+toisena+osapuolena+on+ihminen+joka+välittää+vain+ja+ainoastaan+omasta+nautinnosta.+Ap+ei+ole+tuollaista+itsekästä+varmaankaan+koskaan+kohdannut+ennen+aloituksen+kirjoittamista.+Pelkkää+ap:n+fantasiaa+koko+kuvaus.+Ei+siinä+mitään+jos+fantasioi,+mutta+ottaisi+ensin+selvää+mistä+on+kyse.+Toisaalta+ei+se+sitten+taitaisi+olla+enää+fantasiaa.+🤔
  3. Mun+mielestä+sinkkuudessa+ei+ole+mitään+vikaa.+Viihdyn+yksin,+ja+usein+jopa+tarvitsen+tilaa+ympärilleni,+ja+sitä+yksinoloa,+että+pystyn+lataamaan+akkuni.Tän+vuosikymmenen+aikana+mitä+olen+sinkkuna+ollut,+ei+ole+kertaakaan+tullut+sellaista+ajatusta+mieleen,+että+tarvitsen+jonkun+täyttämään+tyhjyyden+tunteen.+Satunnaisesti+olen+kaivannut+toisen+kosketusta,+tai+ihmistä+jolle+kertoa+omista+mietteitäni+ja+oivalluksiani,+mutta+pääosin+olen+ollut+ihan+tyytyväinen+itseni+seuraan.+Onni+on+olla+sellaisia+ystäviä,+joiden+kanssa+tavatessa+juttu+jatkuu+siitä+mihin+se+edellisellä+kerralla+jäi,+vaikka+tapaamisten+välissä+olisi+mennyt+jopa+useita+vuosia,+ja+jotka+tietävät+miksi+ajattelen+kuin+ajattelen,+tai+miksi+käyttäydyn+kuin+käyttäydyn,+ilman+että+siitä+tarvitsee+tehdä+selkoa.+Tuosta+on+itse+asiassa+eräs+esimerkki.+Erään+ystäväni+esikoiskirja+julkaistiin+reilu+kuukausi+sitten.+Luin+sen+ja+annoin+ystävälleni+pitkän+positiivisen+palautteen.+Kirjoitin+palautteen+loppuun,+että+ainoa+asia+mihin+vaikutti+se,+että+hän,+kirjan+kirjoittaja+on+ystäväni,+oli+se+että+varasin+kirjan+kirjastosta+luettavaksi.+Kaikki+muut+asiat+palautteessa+olen+antanut+siksi,+että+oikeasti+pidin+kirjasta.+Ystävät,+ja+ainoana+lapsena+vanhempieni+sisarukset+perheineen+ovat+minulle+ne+tärkeimmät,+joille+olen+se+sama+kuin+aina+ennenkin,+tein+sitten+jotain+tai+jätin+tekemättä.+Ne+jotka+antavat+tukensa+ja+osoittavat+välittävänsä+niin+silloin+kun+menee+hyvin,+mutta+myös+silloin+kun+kaikki+on+mennyt+päin+mäntyä,+ovat+ne+tärkeimmät+ihmiset.+Myös+sinkulla+on+näitä+ihmisiä+ympärillään.