Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eipä+oikeastaan.
07.05.2021 19:28
Sattu+silmiin+kun+on+omakohtaista+kokemusta+siitä+mitä+seksissä+tapahtuu,+kun+toisena+osapuolena+on+ihminen+joka+välittää+vain+ja+ainoastaan+omasta+nautinnosta.+
Ap+ei+ole+tuollaista+itsekästä+varmaankaan+koskaan+kohdannut+ennen+aloituksen+kirjoittamista.+Pelkkää+ap:n+fantasiaa+koko+kuvaus.+Ei+siinä+mitään+jos+fantasioi,+mutta+ottaisi+ensin+selvää+mistä+on+kyse.+Toisaalta+ei+se+sitten+taitaisi+olla+enää+fantasiaa.+🤔
07.05.2021 17:59
Ne+nuoret+ja+hänen+sääntöjensä+mukaan+vastaavat+naiset+vähenee+aloitus+toisensa+jälkeen,+kun+kyseiset+naiset+tajuaa+lopulta+millaisesta+miehestä+on+kyse.
07.05.2021 17:46
Kuvailussa+on+vain+yksi+epäkohta.+
"joka+ei+välitä+naisen+seksuaalisesta+nautinnosta+tuon+taivaallista+vaan+keskittyy+omien+tarpeiden+tyydyttämiseen."
"miehen+lyhyt+terävä+partasänki+kutittaa+alapäätä+mukavasti+kun+mies+nuolee+sitä"
Jos+kerran+keskittyy+vain+ja+ainoastaan+omaan+nautintoon,+niin+miksi+sitten+nuolla+naista?+Luulisi+että+silloin+ainoa+mikä+miestä+kiinnostaa+on+panna+naista.
Ylipäätään+tuollainen+mies+ei+mene+jatkoon.+👎
07.05.2021 17:40
Onko+joku+sitten+yrittänyt+lähestyä?+Sitä+paitsi+jollet+kerro+selkeästi+tunnistettavasti+kuka+itse+olet,+tai+ketä+naista+tarkoitat,+itket+turhaan+täällä+muiden+anonyymien+seassa,+jossa+kukaan+EI+VOI+100+prosenttisesti+tunnistaa+ketään.+
Sinä+olet+yksi+ihminen+yli+5,6+miljoonasta+ihmisestä+Suomessa.+Nainen+ketä+tarkoitat+on+yksi+5,6+miljoonasta+ihmisestä+Suomessa.+Se+on+todella+pieni+todennäköisyys,+että+te+kummatkin+olette+samassa+foorumissa+ja+että+vielä+tunnistatte+toisenne+satojen+tuhansien+täysin+anonyymien+viestien+joukosta.+Joten+älä+väitä+että+oikea+kyllä+tunnistaa+viestin.+
Jos+sen+vielä+teet,+olet+idiootti,+joka+antaa+itsestään+typärän+vaikutelman.+Ei+mutta+hei,+sähän+oot+jo+antanut+itsestäsi+sellaisen+kuvan.+Mitäpä+muuta+voi+ajatella+ihmisestä,+joka+kuvittelee+olevansa+maailman+napa+ja+kaiken+keskipisten.+Ei+jatkoon!+👎
07.05.2021 15:18
Meidän+koira+rakastaa+ihmisiä,+ja+haluaa+aina+tervehtiä+kaikkia+jotka+näkee,+vaikka+onkin+hieman+arka.+
Tosin+se+saattaa+äkkiarvaamatta+hypätä+vaikka+auton+eteen,+jos+se+päättää+lähteä+jonkun+hajun+tai+eläimen+perään.+Koska+se+ei+osaa+varoa+yhtään+autoja+tai+muuta+liikennettä+edes+siitä+huolimatta,+että+on+kertaalleen+jäänyt+auton+alle,+pitää+sen+liikkeitä+seurata+jatkuvasti+jos+ollaan+tien+vieressä+liikkeellä.
07.05.2021 14:57
Jos+on+jo+vuosia+tehnyt+samoja+aloituksia,+kuten+jotkut+pitkään+täällä+kirjoittaneet+kirjoittajat+ovat+kertoneet,+niin+saa+hyvin+todennäköisesti+odottaa+elämänsä+loppuun+asti.+
Itse+bongasin+ensimmäisen+aloituksen+viime+vuonna+syys-lokakuussa,+kun+palstalle+ensimmäisiä+kertoja+tulin.
07.05.2021 14:14
Toi+kuvittelee,+et+ensin+olen+Jan,+ja+nyt+sinä,+ja+väittää+mun+olevan+pakkomielteinen+siihen+kuka+hän+on.+Niin,+kumpikohan+meistä+lopulta+on+se+pakkomielteinen,+ja+sekopää?+
Hulluilla+on+halvat+huvit.+Ja+mielenhäiriössä+olevaa+ihmistä+on+turha+yrittää+saada+uskomaan+totuutta.+Parempi+ettet+vastaa+sille+ollenkaan.
07.05.2021 14:09
Ei+ole.+Tänään+teki+taas+uuden+aloituksen.+Kannattaa+katsoa+aloituksen+päivämäärä,+niin+sillä+selviää.
07.05.2021 14:03
Ja+taas+on+muuten+uusi+aloitus+tehty,+vaikka+lupaili+-taas+kerran-+lähteä+kokonaan+palstalta.+Varmaan+viimeiset+10+aloitusta+on+ollut+niitä+"+tämä+on+viimeinen+aloitus"-aloituksia.+
Säälittävä+tyyppi+kerta+kaikkiaan,+jos+ketään+edes+säälisin.+Sääntöjä+sääntöjen+perään,+ja+väittää+että+naiset+osoittavat+luottamuksensa+sillä+että+ottaa+yhteyttä,+mutta+itse+on+epäluotettava+sanansa+syöjä,+ja+perustelee+lupauksensa+rikkomisen+sillä,+että+kun+naisetkaan+ei+ota+yhteyttä.+Hei+haloo,+ei+täysin+anonyymiin+kirjoittajaan+voi+kukaan+ottaa+yhteyttä.
07.05.2021 13:24
Yksi+viesti?++Kyllä+niitä+on+kymmeniä+tai+satoja+viestejä.+Parhaimmillaan+on+ollut+kolme+neljä+viestiä+viikossa+tai+jopa+päivittäin.+
Pistä+hakuun+sanat+"jos+haluat"+ja+"if+you+want",+ja+laske+kummankin+haun+kaikki+ikävä+-palstan+osumat.+Tulee+aika+korkea+luku.
07.05.2021 11:34
Pannulle+vaan+tai+suoraan+grilliin.+Uuniakin+voisi+harkita.++Paistuu+ainakin+rapeiksi.
06.05.2021 20:32
Mun+mielestä+sinkkuudessa+ei+ole+mitään+vikaa.+Viihdyn+yksin,+ja+usein+jopa+tarvitsen+tilaa+ympärilleni,+ja+sitä+yksinoloa,+että+pystyn+lataamaan+akkuni.
Tän+vuosikymmenen+aikana+mitä+olen+sinkkuna+ollut,+ei+ole+kertaakaan+tullut+sellaista+ajatusta+mieleen,+että+tarvitsen+jonkun+täyttämään+tyhjyyden+tunteen.+Satunnaisesti+olen+kaivannut+toisen+kosketusta,+tai+ihmistä+jolle+kertoa+omista+mietteitäni+ja+oivalluksiani,+mutta+pääosin+olen+ollut+ihan+tyytyväinen+itseni+seuraan.+
Onni+on+olla+sellaisia+ystäviä,+joiden+kanssa+tavatessa+juttu+jatkuu+siitä+mihin+se+edellisellä+kerralla+jäi,+vaikka+tapaamisten+välissä+olisi+mennyt+jopa+useita+vuosia,+ja+jotka+tietävät+miksi+ajattelen+kuin+ajattelen,+tai+miksi+käyttäydyn+kuin+käyttäydyn,+ilman+että+siitä+tarvitsee+tehdä+selkoa.+
Tuosta+on+itse+asiassa+eräs+esimerkki.+Erään+ystäväni+esikoiskirja+julkaistiin+reilu+kuukausi+sitten.+Luin+sen+ja+annoin+ystävälleni+pitkän+positiivisen+palautteen.+Kirjoitin+palautteen+loppuun,+että+ainoa+asia+mihin+vaikutti+se,+että+hän,+kirjan+kirjoittaja+on+ystäväni,+oli+se+että+varasin+kirjan+kirjastosta+luettavaksi.+Kaikki+muut+asiat+palautteessa+olen+antanut+siksi,+että+oikeasti+pidin+kirjasta.+
Ystävät,+ja+ainoana+lapsena+vanhempieni+sisarukset+perheineen+ovat+minulle+ne+tärkeimmät,+joille+olen+se+sama+kuin+aina+ennenkin,+tein+sitten+jotain+tai+jätin+tekemättä.+Ne+jotka+antavat+tukensa+ja+osoittavat+välittävänsä+niin+silloin+kun+menee+hyvin,+mutta+myös+silloin+kun+kaikki+on+mennyt+päin+mäntyä,+ovat+ne+tärkeimmät+ihmiset.+Myös+sinkulla+on+näitä+ihmisiä+ympärillään.
06.05.2021 19:33
Otetaan+pieni+jossittelu.+Olisitko+sinä+itse+parisuhteessa+pelkän+seksin+takia,+jossa+puolisosi/kumppanisi+mahdollisesti+pahoinpitelee+sinua+fyysisesti,+ja/tai+henkisesti,+väheksyy+ja+hyväksikäyttää+sinua+eri+tavoilla,+pettää+sinua+säännöllisesti+välittämättä+tunteistasi,+ja+väittää+syyn+olevan+sinussa.+
Eroaisitko,+vai+pysyttelisitkö+suhteessa+vain+siksi,+että+saat+seksiä,+välillä+jopa+väkisin+otettuna+silloin+kun+itse+et+sitä+halua.+Onko+seksi+niin+tärkeää,+että+haluaa+vapaaehtoisesti+olla+huonossa+suhteessa,+vaikka+voisi+paljon+paremmin+sinkkuna+ja+vailla+ahdistavaa+suhdetta?
06.05.2021 19:06
Sama+täällä.+Ei+ole+kukaan+mitään+koskaan+ihmetellyt+syitä+miksi+olen+sinkku.
06.05.2021 18:54
Vielä+kun+saaja+osaa+soittaa+sitä,+niin+on+bueno.
06.05.2021 18:43
Mä+en+yleensä+sääli+ketään,+koska+vihaan+sääliä.+Sua+mä+säälin,+kun+näen+kuinka+paha+olo+sulla+on.+Mä+en+sulle+enää+vastaa+tämän+jälkeen.+Voit+kuvitella+saavasi+viimeisen+sanan,+ja+voittaneen+väittelyn.+Mutta+sekin+on+harhaa,+kuten+kaikki+muukin+mitä+luulet.
06.05.2021 15:53
Unohtui+sanoa,+että+olen+hetero+ja+pidän+miehistä.+Mutta+sekahäkäpönttökaakeliuunin+kohdalla+voin+tehdä+poikkeuksen.
06.05.2021 15:22
Lauruska+antaa+vain+ja+ainoastaan+sekapönttöhäkäuunille.+
Ja+on+edelleen+vain+oma+itsensä.+Ei+kukaan+muu.+Etenkään+mikään+tukinikki.
06.05.2021 15:21
Yksin+asumisessa+on+se+hyvä+puoli,+ettei+ketään+haittaa+vaikka+puhuukin+joskus+itsekseen.+
Oon+huomannu+sen,+et+jos+pitää+jotain+asiaa+tehdä,+missä+pitää+muistaa+tehdä+tietyt+asiat+tietyssä+järjestyksessä.+Esiäimerkiks+ennen+matkaa+tai+reissua+kun+pitää+pakata+ja+miettiä+mitä+kaikkee+tarvii+mukaan,+pysyy+ajatukset+jotenkin+helpommin+selkeinä+kun+miettii+ääneen.+Tai+jokin+mutkikasta+päättelyä+tarviva+juttu+pysyy+selkeämpänä,+kun+miettii+ääneen.+
Kaikilla+on+omat+juttunsa+tehdä+eri+asioita,+ja+se+tapa+mikä+sopii+yhdelle,+ei++sovikaan+toiselle.+
En+mä+koko+ajan+yksin+höpötä+ääneen,+vaan+joissakin+tilanteissa+vain.
06.05.2021 14:30
42 / 86