Ilmestyy palstan mies kukka puska kädessä?
Kenen palsta naisen ovelle
32
<50
Vastaukset
Hmm, siitä lähti naljailu poistoon. Mutta joo, kukkapuska varmaan tarttuisi käteen, jos naista tapaamaan menisin.
- Anonyymi
Ei miehet ole niin ajattelevia että osaisivat ostaa kukkia
- Anonyymi
Ei tietystikään ole.
- Anonyymi
Jos ilmestyy yht'äkkiä, niin sitten on kyllä pahemmanlaatuinen tietoturvaloukkaus tapahtunut. Äkkiä on ilmestyjä ja foorumin ylläpitäjä käräjillä.
- Anonyymi
Juuri tätä rataa 😎 Niin vain ei pidä ilmestyä. Muu, sovittu lähestyminen vaikka tuoksuttoman kukkapuskan kanssa on kertakaikkiaan hyvä juttu.
- Sheena
Heh... pakko tarttua tähän...
Kukkakimppu... se on jostain leikkokukista tehty asetelma.
Kukkapuska taas on jotain muuta. Se on jossain kukkapenkissä kasvava juurellinen möykky.
Ja nyt mietin sellainen selän takana oven takana seisovaa kauluspaita-tyyppiä, mikä nappasee puskan selän takaa mullat roiskuen, kun ovi avautuu ja takuulla hämmästynyt palstanainen katsoo kaveria päästä varpaisiin ja sitten sitä oman etupihan kukkapuskaa, nyt nenän eteen maasta nostettuna. 🤣🤣🤣Anonyymi kirjoitti:
Savolaisille https://www.suomisanakirja.fi/kukkapuska
:))Minusta puska=pensas. Ja tuohon kukka etuliite tuo mieleen tälläisen.
https://images.app.goo.gl/eKWtSSy8pWR7Ut1D8
Mä en yhä saa mun mielikuvaa silmistä. 🤣- Anonyymi
interlocutrice kirjoitti:
Minusta puska=pensas. Ja tuohon kukka etuliite tuo mieleen tälläisen.
https://images.app.goo.gl/eKWtSSy8pWR7Ut1D8
Mä en yhä saa mun mielikuvaa silmistä. 🤣Näyttäis olevan keijuangervoa toi kuvassa oleva kasvi, mulla sitä kasvaa tuolla mukula kivetyksen reunassa/lomassakin. On muuten hyvin leviävää, eikä tarvitse pahemmin hoitoakaan, paitsi ettei anna sen valloittaa liikaa tiloja.
Kukkakimpun (11kpl kukkia) olen saanut jo vuosia, yhdeltä ja samalta "hemmolta" (ruusuja ja freesioita). Ilman minkäänlaista viestiä, tiedän keneltä se tulee ja minne se joutaa menemään.
Nykyään tosin ei enää päädy roskiin, saavat toiset naiset niistä iloa, kun mun itseni ei tarvitse niitä katsella. Anonyymi kirjoitti:
Näyttäis olevan keijuangervoa toi kuvassa oleva kasvi, mulla sitä kasvaa tuolla mukula kivetyksen reunassa/lomassakin. On muuten hyvin leviävää, eikä tarvitse pahemmin hoitoakaan, paitsi ettei anna sen valloittaa liikaa tiloja.
Kukkakimpun (11kpl kukkia) olen saanut jo vuosia, yhdeltä ja samalta "hemmolta" (ruusuja ja freesioita). Ilman minkäänlaista viestiä, tiedän keneltä se tulee ja minne se joutaa menemään.
Nykyään tosin ei enää päädy roskiin, saavat toiset naiset niistä iloa, kun mun itseni ei tarvitse niitä katsella.Perennaa kuvatekstin mukaan on ja ei mitään hajua miten ja missä viihtyy. 😀
Mä itse ennemmin toisin kahvipaketin ja suklaalevyn. Joskus olen vienyt tekstiilinpuhdistusainettakin ensitapaamiselle, kun on sattunut käteen aiemmalla kauppareissulla ja siihen liittyi hauska juttu.
Mutta suosin käytännöllisyyttä tuomisissa, kuvaa myös minua, etten itse osaa sntaa kukkien kauneudelle arvoa. Ja minusta lahjan pitää myös saada edustaa minuutta antajana. 😀👌- Anonyymi
Perennaa kuvatekstin mukaan on ja ei mitään hajua miten ja missä viihtyy. 😀
Mä itse ennemmin toisin kahvipaketin ja suklaalevyn. Joskus olen vienyt tekstiilinpuhdistusainettakin ensitapaamiselle, kun on sattunut käteen aiemmalla kauppareissulla ja siihen liittyi hauska juttu.
Mutta suosin käytännöllisyyttä tuomisissa, kuvaa myös minua, etten itse osaa sntaa kukkien kauneudelle arvoa. Ja minusta lahjan pitää myös saada edustaa minuutta antajana. 😀👌Suklaa allergikko juo teetä?
🤧😇🤔 Anonyymi kirjoitti:
Suklaa allergikko juo teetä?
🤧😇🤔Joskus kävi niin, että nainen oli keliaakikko... no meikähän vei suklaalevyn, kun aattelin, että sehän käy, mutta siinä onkin juuri jotain vehnäjuttua ja sanoi, että pitää vetää sit pillerin kanssa se. :oD
Mutta kahvia vaikka ei itse juo, moni pitää sitä varuilta vieraita varten ja suklaankin voi syöttää vaikka sille komealle treffikumppanillle....kröhöm.. :oD- Anonyymi
Perennaa kuvatekstin mukaan on ja ei mitään hajua miten ja missä viihtyy. 😀
Mutta suosin käytännöllisyyttä tuomisissa, kuvaa myös minua, etten itse osaa sntaa kukkien kauneudelle arvoa. Ja minusta lahjan pitää myös saada edustaa minuutta antajana. 😀👌Perenna tarkoittaa monivuotista kukkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Perenna tarkoittaa monivuotista kukkaa.
Jaa? Kiva tietää... mä kun luulin, että se on jo sen kukkahärdellin merkki. 😁
Perenna-merkkinen kukkapuska. 😄- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näyttäis olevan keijuangervoa toi kuvassa oleva kasvi, mulla sitä kasvaa tuolla mukula kivetyksen reunassa/lomassakin. On muuten hyvin leviävää, eikä tarvitse pahemmin hoitoakaan, paitsi ettei anna sen valloittaa liikaa tiloja.
Nykyään tosin ei enää päädy roskiin, saavat toiset naiset niistä iloa, kun mun itseni ei tarvitse niitä katsella.11 kukkaa, " olet aina ystäväni, mutta rakkauteni ei ole vielä herännyt"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 kukkaa, " olet aina ystäväni, mutta rakkauteni ei ole vielä herännyt"
12 kukkaa: Aviomies tulee ovella ja huutaa kelle sä oot nämä keränny!!!?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
12 kukkaa: Aviomies tulee ovella ja huutaa kelle sä oot nämä keränny!!!?
Ovelle 🤣
- Anonyymi
Joskus kävi niin, että nainen oli keliaakikko... no meikähän vei suklaalevyn, kun aattelin, että sehän käy, mutta siinä onkin juuri jotain vehnäjuttua ja sanoi, että pitää vetää sit pillerin kanssa se. :oD
Mutta kahvia vaikka ei itse juo, moni pitää sitä varuilta vieraita varten ja suklaankin voi syöttää vaikka sille komealle treffikumppanillle....kröhöm.. :oDItsensä ylistäjä, ei jatkoon?
Anonyymi kirjoitti:
Itsensä ylistäjä, ei jatkoon?
Uuh... eikö? No kuule pistä sinne jonon perälle vaan. 😁
Ei todellakaan haittaa...😄
- Anonyymi
En anna!
- Anonyymi
Ollaan realisteja, joten voin todeta: Luultavasti ei kenenkään. Jos ilmestyy, niin se on etukäteen sovittu juttu.
Terveisin: Puolireuho - Anonyymi
Pionien aika on nyt. Kohta ohi. Nopea pitää olla.
- Anonyymi
Kyllä pianoja voi ostaa ympäri vuoden, valkoinen on nyt suosittu väri.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pianoja voi ostaa ympäri vuoden, valkoinen on nyt suosittu väri.
Vielä kun saaja osaa soittaa sitä, niin on bueno.
- Anonyymi
Pioneista puheen ollen, mä haluaisin ostaa ns. "tillipionin" alun. Ne tavalliset isokukkaiset ja lehtiset pionit mä löysin jo kukkakaupasta ja kasvavat tuolla omenpuiden luona puutarhassa. Olen nähnyt sen hentolehisen, tumman punaisen tillipionin, täydessä kerratussa kukassaan, yhden vanhan omakotitalon pihassa.
Harmikseni en sitä ole löytänyt taimitarhojen myymälöistä, enkä katalogeista.- Anonyymi
Syytätkö Harmista?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytätkö Harmista?
Ja heh heh, EN mä nyt Harmista tästä mielipahasta ala syyttämään, vaikka aika usein olen hänen niskavilloissa roikkunut... ihan ystävyydellä, silloin kun ei olla samaa mieltä oltu!
Ihan kelpo kaveri noin yleensä ottaen, ja paljon olen häneltä neuvoja saanut; joita myös olen noudattanutkin. Tosin; vain oman harkintani mukaan.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja heh heh, EN mä nyt Harmista tästä mielipahasta ala syyttämään, vaikka aika usein olen hänen niskavilloissa roikkunut... ihan ystävyydellä, silloin kun ei olla samaa mieltä oltu!
Ihan kelpo kaveri noin yleensä ottaen, ja paljon olen häneltä neuvoja saanut; joita myös olen noudattanutkin. Tosin; vain oman harkintani mukaan.
trollikkaSyytät!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syytät!
Jaaha, pitäiskö tästä ymmärtää taas jotain. Hyvää yötä ja rauhallisia unia, kaikille!
trollikka
- Anonyymi
Mutta kenen ovelle ilmestyy Pekka Puska? 🤔
- Anonyymi
Jos kolesteroli on yli 6 tai poltaa tupakkia, niin Pekka tulee uniin. Eikä se ole kiltti Pekka.
Yt.
T.
- Anonyymi
Kukka ja puska erikseen. Vai sillä tavalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3387466Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss774839- 2083235
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243127- 762026
- 1541921
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2211844Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661607Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201568- 891488