Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Lauruska
profiilit
Lauruska
Lauruska
Vapaa kuvaus
Aloituksia
1
Kommenttia
1709
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
No+sulla+on+varmaan+sitten+vielä+köyhempi+elämä,+kun+uskot+näitä+trolleja,+joka+muuten+en+ole.
16.03.2021 11:45
Selvä.+Tästä+tulee+poliisiasia.+Etpähän+sitten+enää+naureskele.+Ja+nikki+tulee+omasta+etunmestäni,+ja+joksi+minua+on+irl+myös+kutsuttu+lapsesta+lähtien.
16.03.2021 11:42
Kerta+vielä+ap,+ja+mä+menen+poliisin+puheille+tekemään+rikosilmoituksen+kunnianloukkauksesta.+Sillä+sitähän+sä+koko+ajan+teet.
16.03.2021 11:36
Tiedän.+Viimeksi+mua+syytettiin+omasta+naamasta+otetun+valokuvan+varastamisesta.+Jouduin+pakosta+paljastamaan+tietoja+joista+pystyi+selvittämään+identiteettiin,+ja+siksi+poistin+edellisen+nimimerkkini.+
Rekatun+olen+tehnyt+siksi,+että+kaikkia+aloituksia+mihin+olen+vastannut,+en+muistaa,+kun+niitä+on+muuallakin+kuin+pelkästään+ikävä-palstalla.+Ainoa+syy+rekattuun+nikkiin+se,+että+kirjautuneena+saa+tiedon+jos+omaan+kommenttiin+vastataan.+Anona+joutuu+tarkistamaan+useita+kertoja+kaikki+ne+aloitukset+mihin+on+kommentoinut,+onko+joku+vastannut+omaa++kommenttiin+vai+ei.
16.03.2021 11:34
Kuka+vitun+pimperopom?
16.03.2021 11:25
Mulla+on+vain+ja+ainoastaan+käytössä+tämä+yksi+nimimerkki,+ja+todella+harvoin+kirjoitan+edes+anonyyminä.+Tätä+ennen+oli+toinen,+ja+jonka+poistin+ennen+tämän+nikin+rekisteröimistä.+Joten+nyt+syytät+väärää+puuta.+Ja+jotta+ei+tule+väärinymmärrystä,+niin+en+ole+varastanut+kenenkään+ottamaa+kuvaa,+vaan+profiilikuvassa,+jonka+olen+ottanut+itse,+on+oma+koirani.++Kennelnimeltään+Niraleen+Tiana.
Olen+tehnyt+tasan+tarkkaan+yhden+aloituksen+koko+sinä+aikana+jonka+näillä+palstoilla+olen+pyörinyt,+ja+senkin+tein+sinkut+-palstalle+aiheena+perjantain+biisiketju.
Kerta+vielä+väärää+syyttelyä,+niin+menen+poliisin+puheille.+Irl.
16.03.2021 11:20
Mä+oon+siis+entinen+kynsien+pureskelija,+joka+vielä+reilu+10+vuotta+sitten+söi+kynsiään,+eikä+millään+saanut+tapaa+loppumaan.+Aina+kynnet+oli+syöty+ihoon+asti.+
Mutta+kun+psoria+alkoi+ihoon+ilmestyä,+kovenivat+kynnet,+eikä+niistä+oikein+saanut+enää+mitään+pureskeltua,+ja+sen+lisäksi+ne+muuttuivat+itsestään+pahan+makuisiksi.+Siinä+vaiheessa+päätin+yrittää+saada+kynnet+kasvatettua+jämistä+siisteiksi.+Tässä+auttoi+kynsilakka,+koska+kun+kynnet+oli+lakattu,+en+raskinut+niitä+enää+pureskella,+ja+joka+jäi+lopulta+kokonaan+pois.+
Nykyään+käytän+kynsilakkaa+aika+harvoin,+koska+en+jaksa+kynsiä+jatkuvasti+lakata.+Siis+olen+sen+suhteen+aika+laiska.+Jos+on+juhliin+menoa,+niin+silloin+harvoin+kyllä+lakkaan.+Välillä+kynnet+on+liiankin+pitkät,+mutta+kyllä+niitä+tulee+välillä+leikattua+lyhyemmäksi.+
Mulla+kynnet+on+kovat,+eikä+niitä+saa+enää+puremalla+pätkäistyä,+ja+lohkeavat+aika+harvoin.+Joissakin+asioissa+pitkät+kynnet+ovat+jopa+hyödyllisemmät+kuin+lyhyemmät,+joissakin+taas+päin+vastoin.
16.03.2021 11:10
Sivusta+totean+seuraavaa:
Itse+olen+aina+persaukinen+työkyvytön+työtön+työnhakija,+joka+itse+tuhosi+mahdollisuutensa+parempaan+tulevaisuuteen+parikymppisenä+16+vuotta+sitten.+
Tästä+huolimatta+en+ole,+enkä+ole+ollut+koskaan+kenenkään+rahapussin+perään,+tai+ylipäätään+kenestäkään+kiinnostunut+tämän+paremman+toimeentulon+takia+saadakseni+elättäjän.+Itse+asiassa+raha+ei+oo+mulle+ollut+missään+asiassa+se+tärkein+juttu...koskaan.+
Jos+sinä+itse+ajattelet+jokaisen+työttömän+ja+täällä+päivisin+roikkuvan+naisen+olevan+kaivattunsa+rahapussin+perään,+silloin+olet+itse+se,+jolla+ei+kaikki+piuhat+ole+kytketty+oikein.+En+väitä+ettei+näitä+jotka++olevat+rahojen+perässä+ei+ole,+mutta+ei+automaattisesti+kaikki+ole+taloudellisen+hyödyn+perään.
16.03.2021 10:51
Yleensä+en+öisin+herää+pissahädän+takia+enää+sen+jälkeen,+kun+sain+c-papin+vajaa+kaks+vuotta+sitten.+Olisko+sen+kahden+vuoden+aikana+noin+10+kertaa+jos+sitäkään,+kun+yöllä+on+ollut+pissahätä.+Pääsääntöisesti+nukun+aamun+asti.+Muutaman+kerran+yön+aikana+havahdun+hereille+lyhyeksi+aikaa+eli+alle+minuutiksi+kerrallaan,+kun+käännän+kylkeä.
15.03.2021 18:52
Entä+jos+on+käyny+molemmat?+Lukiosta+pääsin+läpi+rimaa+hipoen+ja+kirjotuksissa+yhden+aineen+reputtaen.+Amiksen+taas,+tai+oikeammin+kaksi+amista+nelosen+keskiarvolla,+kun+numeroasteikko+oli+0-5.
15.03.2021 18:44
Ei+tule+koskaan+käymään+noin.+Mulle+uni+on+jaksamisen+elinehto,+enkä+sitä+tule+mitenkään+katkaisemaan+kesken.+En+edes+silloin,+jos+joutuisin+keskellä+yötä+heräämään+vessaan.
15.03.2021 18:34
Jos+olisit+hän+niin+tiedät+mistä+mut+löytää,+ja+mitä+tekoosi+tulisi,+niin+halaisin+takaisin+leveä+hymy+huulilla.+Tuskin+jäisi+siihen.+Mutta+koska+hyvin+todennäköisesti+olet+ap+itselleni+aivan+tuntematon,+rimpuilisin+pois+sylistäsi.
15.03.2021 18:31
Toi+on+totta,+että+yksinäisyys+tappaa.+Etenkin+vanhuksien+kohdalla,+jos+ovat+päivästä+toiseen+yksin+kotonaan+ilman+että+kukaan+käy+kodinhoitajaa+lukuun+ottamatta+kylässä,+eikä+itse+voi+lähteä+kotoa+mihinkään.+
Mitä+tulee+muihin+ikäpolviin,+varmasti+näin+on+niidenkin+kohdalla,+jotka+ovat+tahtomattaan+yksin.+En+väheksy+yhtään+sanomaasi,+mutta+kannattaa+muistaa+että+jokainen+on+yksilö,+ja+jollakin+voi+olla+vaikka+kuinka+paljon+muuta+sosiaalista+elämää,+mutta+siitä+huolimatta+tuntee+itsensä+yksinäiseksi.+Sitten+on+se+toinen+ääripää,+johon+osittain+itsekin+kuulun+vaikken+mies+olekaan,+jotka+ovat+paljon+yksin,+mutta+eivät+siitä+huolimatta+ole+yksinäisiä.
14.03.2021 18:19
D)+jos+jostain+syystä+sattuisin+olemaan+pilkillä,+joka+olis+aika+epätodennäköistä,+veisin+ne+mennessäni+roskiin.
14.03.2021 17:34
Ainahan+tota+mun+muualla+asuvaa+viiksilyyliä+on+ikävä.+Onneks+muun+näkee+taas+huomenna.+Muutoin....hmm...se+riippuu+mistä+se+roikkuu,+vai+miten+se+nyt+menikään.+🤔
14.03.2021 16:06
Noup,+sorry.
13.03.2021 18:49
Mitä+mä+tänään+oikeen+nään+ja+luen.+Luin+siis+Toyota+nousee+persuksille.+🙄
13.03.2021 16:12
Alkoholiongelmaa+ei+ole+eikä+koskaan+ole+ollutkaan,+vaikka+oli+vuosia+etten+juonut+joko+ollenkaan,+tai+yhden+siiderin+kahden+vuoden+välein.+Nuorempana+sitä+kyllä+kului+aika+paljonkin,+tuli+joka+viikonloppu+käytyä+juhlimassa.+Mitä+kolhimiseen+tulee,+niin+leuasta+löytyy+pieni+arpi+muistona+siitä,+kun+leuka+aukesi+vaatien+tikkejä+mun+kaatuessani+fillarilla+humalassa.+Muutoin+onkin+sitten+ollut+pikemminkin+niin+päin,+että+selvänä+kompastuessa+tai+liukastuessa+onnistuin+hajottamaan+polveni+pahastikin,+kun+taas+humalassa+selvisin+pelkillä+mustelmilla+tuota+leuka+casea+lukuunottamatta.+Siis+onni+on+ollut+mukana+siinä,+etten+ole+pahemmin+satuttanut+itseä....onneksi.
13.03.2021 15:22
Tuskin+mua+tarkotat,+mutta+tiedän+kyllä+nimen.
13.03.2021 15:14
Ja+siis+mulla+on+ps4
13.03.2021 13:29
68 / 86