Mitä mieltä olette siitä?
Naisten kynsilakan käyttö
24
51
Vastaukset
- Anonyymi
En ole käyttänyt moneen vuoteen, enkä aikaisemminkaan kovin paljoa. Lakoista imeytyy myrkkyjä elimistöön.
- Anonyymi
Olen mies ja siksi kysyn.
No mulle yhdentekevää, en oikeen hiffaa miten se kaunistas, mutta jos itse tykkää, niin ei kait siinä mitään? 🤷♂️
Jos kuitenkin sitten arastelee käyttää käsiään, että kynsilakkaus menee pilalle, se tuntuis jotenkin elämisen rajottavaksi tekijäksi käyttäjää itsendä kohtaan, sitten siinä on hällä joku ongelma.- Anonyymi
"Jos kuitenkin sitten arastelee käyttää käsiään, että kynsilakkaus menee pilalle, se tuntuis jotenkin elämisen rajottavaksi tekijäksi käyttäjää itsendä kohtaan, sitten siinä on hällä joku ongelma."
Se, että sinusta tuntuisi noin, ei todellakaan tarkoita että käyttäjästä tuntuisi niin, ja vielä vähemmän hänellä olisi sen takia oltava joku ongelma. Anonyymi kirjoitti:
"Jos kuitenkin sitten arastelee käyttää käsiään, että kynsilakkaus menee pilalle, se tuntuis jotenkin elämisen rajottavaksi tekijäksi käyttäjää itsendä kohtaan, sitten siinä on hällä joku ongelma."
Se, että sinusta tuntuisi noin, ei todellakaan tarkoita että käyttäjästä tuntuisi niin, ja vielä vähemmän hänellä olisi sen takia oltava joku ongelma.Jepjep... tässä kysyttiinkin minun mielipidettä, ei sinun mielipidettä siitä.
- Anonyymi
Itse tykkään, kun kynnet ovat huolitellun näköiset myös arkisin. Kynnet myös kestää paremmin lakattuina.
- Anonyymi
En kyllä ymmärrä miten sellaisilla reilusti sormenpään yli menevillä kynsillä pystyy hoitamaan arkihommat. Ja eihän ne voi kestääkään muutamaa päivää pidempään, jos käsillään jotain tekee. Ja onhan ne monissa ammateissa ihan kiellettykin hygieniasyistä. Ja nämä uudemmat geelikynnet vai mitä nää nyt on, eikö ne vaadi jotain kuumennustakin. Myrkkyhöyryt nousee päähän, manikyyrit leikkii terveydellään. Ymmärrän juhlatilaisuuteen kynsillään, joka kestää sen yhden illan. Ja kesällä varpaissa lakka ihan must, sandaaleissa.
- Anonyymi
Hyvin pystyy kaikki arkihommat hoitamaan ja kyllä terveet kynnet kestää. Tosin, itse en pysty liian pitkiä kynsiä pitämään (sormet kipeytyvät), eikä minusta "kotkan kynnet" ole muutenkaan kauniit, mutta minulla on sellaiset keskipitkät kynnet. Kynsiharja on keksitty ja omassa työssäni ei ole mitään erityisvaatimuksia.
- Anonyymi
En käytä. Minusta ihan turhaa.
Onhan lakatut kynnet kauniit ja naiselliset. Kyllä mä tykkään katsella siroja sormia lakattujen kynsien kera. Viehättävät sellaiset luonnollisen oloiset kynnet. Niistä överi kotkankynsistä en tykkää.
Minuakin överit pitkäkynnet ärsyttävät varsinkin silloin, kun ne on voimakkaasti lakattu. Kun en ole nainen niin koskaan en ole lakannut kynsiäni, mutta sallin sen naisille, jos he haluavat lakata kynsiään.
HOPE.LOVE kirjoitti:
Minuakin överit pitkäkynnet ärsyttävät varsinkin silloin, kun ne on voimakkaasti lakattu. Kun en ole nainen niin koskaan en ole lakannut kynsiäni, mutta sallin sen naisille, jos he haluavat lakata kynsiään.
Mua ei varsinaisesti ärsytä ne kynnet, muutenkaan toisen valinnat, saa vapaasti pitää mistä pitää. Mutta en näe niitä viehättävinä, lähinnä pelottavat. :D
Ehkä se liittyy siihen, että pidän kovasti kaikesta luonnollisesta ja luonnolliseen rinnastettavasta. Siitä sana överikin. Kaikki liioiteltu helposti mulla tökkää vastaan. Riippuu vähän asiastakin, joiain asioita voi liioitella eikä häiritse yhtään ja jotkut asiat vaan on, näää.
Mä olen kyllä lakannut joskus kynsiäni ja kokeillut tekokynsiäkin, mutta aivan kuten meikkikin ne tuntuu luonnottomille. Tulee sellainen en ole omaitseni olo. Ihan kun laittautuisi johonkin rooliin ja esitykseen.SheHe kirjoitti:
Mua ei varsinaisesti ärsytä ne kynnet, muutenkaan toisen valinnat, saa vapaasti pitää mistä pitää. Mutta en näe niitä viehättävinä, lähinnä pelottavat. :D
Ehkä se liittyy siihen, että pidän kovasti kaikesta luonnollisesta ja luonnolliseen rinnastettavasta. Siitä sana överikin. Kaikki liioiteltu helposti mulla tökkää vastaan. Riippuu vähän asiastakin, joiain asioita voi liioitella eikä häiritse yhtään ja jotkut asiat vaan on, näää.
Mä olen kyllä lakannut joskus kynsiäni ja kokeillut tekokynsiäkin, mutta aivan kuten meikkikin ne tuntuu luonnottomille. Tulee sellainen en ole omaitseni olo. Ihan kun laittautuisi johonkin rooliin ja esitykseen.Sama kuin naistenvaatteet. Voin kyllä pitää mukavia ja väljiä, käytännöllisiä naistenkin vaatteita. Onhan mulla naisen kroppa, eikä kukaan sitäkään ällistyisi tai ihmettelisi, mutta jotenkin naistenvaatteissa, kuten joku mekko mulle tulee taas se sama olo, että olen lainavaatteissa. Ei ole mukava kodikas olo niissä.
Tulee se rooli olo taas, ei mun näissä ole hyvä olla eikä kuulukkaan oikeestaan olla. Tuntee ja näyttää omituiselle.SheHe kirjoitti:
Mä olen kyllä lakannut joskus kynsiäni ja kokeillut tekokynsiäkin, mutta aivan kuten meikkikin ne tuntuu luonnottomille. Tulee sellainen en ole omaitseni olo. Ihan kun laittautuisi johonkin rooliin ja esitykseen.SheHe: "Mä olen kyllä lakannut joskus kynsiäni ja kokeillut tekokynsiäkin, mutta aivan kuten meikkikin ne tuntuu luonnottomille. Tulee sellainen en ole omaitseni olo. Ihan kun laittautuisi johonkin rooliin ja esitykseen."
Ehkä lakkaaja hakee jotain roolia ja valmistus esityksiin? Muuten "lakata" sana on hauska. Kun lakkaa satamasta käy lakkaa satamasta. Sillä sanalla voi leikkiä. :) Tarkoittaa myös marjaa jossain päin Suomea.SheHe kirjoitti:
Sama kuin naistenvaatteet. Voin kyllä pitää mukavia ja väljiä, käytännöllisiä naistenkin vaatteita. Onhan mulla naisen kroppa, eikä kukaan sitäkään ällistyisi tai ihmettelisi, mutta jotenkin naistenvaatteissa, kuten joku mekko mulle tulee taas se sama olo, että olen lainavaatteissa. Ei ole mukava kodikas olo niissä.
Tulee se rooli olo taas, ei mun näissä ole hyvä olla eikä kuulukkaan oikeestaan olla. Tuntee ja näyttää omituiselle.Joku kaftaani voi olla sitten taas mukava vaate yllä. Ne ns. Jeesus mekot. :)
https://canary.contestimg.wish.com/api/webimage/5b7fc54514f88f017a95156e-large.jpg?cache_buster=a106186576fd8bee694ee74a7373e291
Kyllä mä tollaista voisin pitää ja puuvilla housuja. Ne on ihan mukavia. Tai jotai t-paita tyyppistä hässäkkää.HOPE.LOVE kirjoitti:
SheHe: "Mä olen kyllä lakannut joskus kynsiäni ja kokeillut tekokynsiäkin, mutta aivan kuten meikkikin ne tuntuu luonnottomille. Tulee sellainen en ole omaitseni olo. Ihan kun laittautuisi johonkin rooliin ja esitykseen."
Ehkä lakkaaja hakee jotain roolia ja valmistus esityksiin? Muuten "lakata" sana on hauska. Kun lakkaa satamasta käy lakkaa satamasta. Sillä sanalla voi leikkiä. :) Tarkoittaa myös marjaa jossain päin Suomea.Suomen kieli on huvittava. Parempi, kun kaikki puhuis vaan Englantia tulisi asiat selviksi helpommin. :)
Niin tai heille se on osa sitä naisellisuutta ja tuntuu luonnolliselle? Miehetkin ihan maskuliiniset mieheksi itsensä tuntevat cis miehet lakkaa jotkut kynsiään, käyttää hameita, ettei se nyt sillä tavalla ole sukupuoliin sidottu taas sekään. Se on eräänlainen asuste tai koriste. Luo vaikutelman.
Lakka on marja joo.SheHe kirjoitti:
Suomen kieli on huvittava. Parempi, kun kaikki puhuis vaan Englantia tulisi asiat selviksi helpommin. :)
Niin tai heille se on osa sitä naisellisuutta ja tuntuu luonnolliselle? Miehetkin ihan maskuliiniset mieheksi itsensä tuntevat cis miehet lakkaa jotkut kynsiään, käyttää hameita, ettei se nyt sillä tavalla ole sukupuoliin sidottu taas sekään. Se on eräänlainen asuste tai koriste. Luo vaikutelman.
Lakka on marja joo.Hyvää päivänjatkoa. Itse alan puuhaamaan muuta! Hyviä päiviä! Ilmestyn sitten uudelleen joskus illalla! :)
HOPE.LOVE kirjoitti:
Hyvää päivänjatkoa. Itse alan puuhaamaan muuta! Hyviä päiviä! Ilmestyn sitten uudelleen joskus illalla! :)
Kiitos samoin sinnekin. :)
Mä oon siis entinen kynsien pureskelija, joka vielä reilu 10 vuotta sitten söi kynsiään, eikä millään saanut tapaa loppumaan. Aina kynnet oli syöty ihoon asti.
Mutta kun psoria alkoi ihoon ilmestyä, kovenivat kynnet, eikä niistä oikein saanut enää mitään pureskeltua, ja sen lisäksi ne muuttuivat itsestään pahan makuisiksi. Siinä vaiheessa päätin yrittää saada kynnet kasvatettua jämistä siisteiksi. Tässä auttoi kynsilakka, koska kun kynnet oli lakattu, en raskinut niitä enää pureskella, ja joka jäi lopulta kokonaan pois.
Nykyään käytän kynsilakkaa aika harvoin, koska en jaksa kynsiä jatkuvasti lakata. Siis olen sen suhteen aika laiska. Jos on juhliin menoa, niin silloin harvoin kyllä lakkaan. Välillä kynnet on liiankin pitkät, mutta kyllä niitä tulee välillä leikattua lyhyemmäksi.
Mulla kynnet on kovat, eikä niitä saa enää puremalla pätkäistyä, ja lohkeavat aika harvoin. Joissakin asioissa pitkät kynnet ovat jopa hyödyllisemmät kuin lyhyemmät, joissakin taas päin vastoin.- Anonyymi
En tiedä, mutta nykyään monella nuorella miehellä on mustaa kynsilakkaa.
Joskus lakkaan. Tykkään nykyään eniten hillitymmistä lakoista kuten joku hillitty vaaleanpunainen. Myös joku beige vois olla kiva ja vaikka ihan vaan väritönkin lakka.
- Anonyymi
No ne on naisten asioita ja no ihan kiva katsella tai nähdä kun nainen lakkaa kynsiään ja vaik ei lakkaisikaan niin sekin käy eli nainen saa itse päättää naisten asiat
- Anonyymi
Netissä yks mietubettaja lakkaa kynsiä, sellanen hevimies ja kynnet lakattu mustaksi.
Myös sukkahousuihin pukeutuu vaikka yrittää salata, niin videoilla on sukkahousut vilahtanut.
Ei ole muutoin mitenkään naisen näköinen, eikä meikkaa.
- Anonyymi
Aika ihqua että parissakin kommentissa "sallitaan" naisen kynsienlakkaus, jopa niin että ihan " saa nainen päättää itse". Johan tässä liikuttuu tälläisestä suurpiirteydestä!💅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs541678- 131463
- 1741376
- 821363
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli3011299- 181219
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti98955Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä61948Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää33923- 347835