Sinua vain

Anonyymi

Mitähän tuumaisit jos tulisin vain halaamaan ja jäisin siihen, työntäisitkö pois?

30

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Työntäisin jos mulla olisi hirveä kiire just sillon vaikka vessaan.

• Anonyymi

Jos hän tulisi niin rutistaisin kovaa enkä tiedä päästäisinkö enää koskaan irti.

• Anonyymi

Olisin hetken hämilläni mutta sen jälkeen halaisin lujaa.. hymyä en voisi estää.

• Anonyymi

Löisin lujaa

• Anonyymi

Kysyisin että mitä sä vattua teet?

• Anonyymi

Vain jos olisit hän, mies, niin todellakin jäisimme siihen halaamaan ja hymyilisin kuin naantalin aurinko :)

• Anonyymi

Heittäisin niskaperse-otteella ulos

• Anonyymi

Hölmistyisin ja kaatuisin selälleni.

• Anonyymi

Voisitko vain jättää minut rauhaan. Minä olen jo kärsinyt tarpeeksi. Minä en jaksa enää. Kun jatkuvasti mollataan ja pidetään huonona. Kuka sellaista jaksaa vuosikausia? Minulla ei yhtään itsetuntoa enää jäljellä. Minä sentään kehun sinua välillä, sinä et koskaan. Tosin välillä myös haukunkin.
      Minä olisin tyytyväinen, kun tämä kaikki vain loppuisi. Jättäisitte vaan jo paljon kärsineen ihmisen rauhaan. On vaikeaa muutenkin. Jättäkää rauhaan ja antakaa jo elää omaa elämää ja keskittyä siihen.Jos tarvin apua, haen sitä asiantuntijalta. Tiedän kyllä omat ongelmani.

• Anonyymi

Se olisi iso yllätys, mutta mukava sellainen. Se, että saisi kokea sen mistä on jo kauan haaveillut.. Ei sanat riittäisi kuvaamaan sitä tunnetta sillä hetkellä. Puhdasta iloa ja onnea, sitä se olisi.

• Anonyymi

Olisi järkyttävää jos ihminen jonka nimeä en edes tiedä toimisi noin. Ensin tutustutaan muuten ja sitten vasta halataan.

• Anonyymi

Oletko mies?

• Anonyymi

Itse taas ilahtuisin..

-mies sivusta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko mies?

tuo on se vaimo, joka etsii miehensä ihastusta täältä

• Jos olisit hän niin tiedät mistä mut löytää, ja mitä tekoosi tulisi, niin halaisin takaisin leveä hymy huulilla. Tuskin jäisi siihen. Mutta koska hyvin todennäköisesti olet ap itselleni aivan tuntematon, rimpuilisin pois sylistäsi.

• Anonyymi

Säikähtäisin.

• Anonyymi

Minä en halua tätä enää jatkaa. Haluan käyttää energiani oman perheen hyväksi. Tämä on muutenkin niin outoa. Sinunkin pitäisi ehkä tehdä jotakin muuta. Haluan lopettaa, vaikka minulla varmaankin on edelleen on ongelmia mutta haluan ratkoa niitä mieheni kanssa. Tarvittaessa haen jotakin apua. Meistä ei paria tule ja se on mielestäni loppuunkäsitelty. En halua enää jatkaa.

• Anonyymi

Anteeksi. Olet joutunut täysin tuntemattoman ihmisen kanssa kanssakäymiseen. Olet kestänyt minua hyvin ja auttanut valtavasti. Minun olisi pitänyt alunalkaenkin hakea apua joko perheeltäni tai asiantuntijalta. Tällä hetkellä jo tajuan tämän outouden. Emmehän tunne yhtään toisiamme. Minä haluan päästä pois tästä kuviosta. Anteeksi vielä kerran. En mitään yhteyttä enää ota. Haluan lopettaa kokonaan.

• Anonyymi

Älä sitten jatka. Otat lääkkeet ja menet siitä vÄttuun.

• Anonyymi

Tämä oli miehelle ihanalle, aloittajalta

• Anonyymi

No en tietenkään, sehän olisi aivan parasta. Jähmettyisin siihen paikalleni ja sydän jättäisi varmaan onnesta pari lyöntiä väliin.

• Anonyymi

Kyllä yllättyisin! Iloisesti! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Kyllä sä tiedät, että mä rakastan sua, mutta mä olen niin varovainen sun kanssasi, että meille on syntynyt sellainen sopivan etäinen ystävyys. Sellainen, jossa halaaminen olisi aikamoinen yllätys.

Mutta mä en halua miljoonaakaan euroa niin kovasti, kuin halausta sulta.

Tuntea sut minua vasten. Sun hiuksesi vasten mun poskea. Mä huumaannun sun tuoksustasi jo kauempaakin, mutta halatessa mä näkisin varmasti tähtiä! 🤩 Mä en voisi olla nuuhkimatta sun hiuksiasi, ja tulisin humalaan, enkä ehkä voisi olla rutistamatta sua niin, että tuntisin sun rintasi mun rintaa vasten!

Aih! 😩
      Mulla on niin ikävä, että se sattuu!

• Anonyymi

minuunkin sattuu henkisesti ja tuntuu pahalta fyysisesti kun ei näe sinua välillä ja ei tunne sinun ihanaa läsnäoloasi, =/

mutta, jaksan odottaa sinua, sillä hyvää kannattaa aina ja aina odottaa. =)

🤩💕💕💟

💕💕

=)

• Anonyymi

Olet ihana, kun odotat rakastasi. Halaus kaipauksen kanssa jaksamiseen. Toivottavasti saat vielä halauksen häneltä.

• Anonyymi

Voi kun ihana ajatus.. Halaus niin, että tietäisin sen vierelleni jäämistä tarkoittavan, on unelmani. Sen jos saisin, olisin maailman onnellisin nainen. Ja kyllä, häntä odotan, se on selvää 💕

• Anonyymi

Jäähmettyisin hämmennyksestä hetkeksi mutta anna minulle hetki aikaa niin halaan kyllä takaisin.

• Anonyymi

halaisin mukana, pehmeästi ettei säikähdä.

• Anonyymi

No menishän siinä varmaan pasmat aika sekaisin, mutta kivaltahan se tietenki tuntus ja sydän varmaan sulas ihan kokonaan.

• Anonyymi

Pyytäisin jäämään jos uskaltaisin. En todellakaan työntäisi pois.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1688
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      14
      1490
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1376
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1373
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      301
      1299
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      18
      1219
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      955
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      948
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      835
    Aihe